- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Reagovat na kritiku manipulátorů VĚCNĚ je největší hovadina, jakou jsem na OnaDnes četl. Stejně vysoce účinné, jako házení hrachu proti stěně. Takový útok je potřeba naopak tvrdě ODRAZIT. Asi se taky stanu koučem, když už ho může dělat kdokoliv.
Ona je taky kritika a kritika, že.........dobře míněná konstruktivní, kdy cílem toho kdo kritizuje je jen pomoct tomu druhému ke zlepšení obvykle moc nebolí ale té je taky menšina.
Nicméně část kritiků si sice myslí že jsou konstruktivní, ale zároveň do kritiky přidávají vlastní emoce frustrace a více či méně vědomou snahu tomu druhému tak trochu ublížit aby si konečně uvědomil, že by se měl změnit.
Což pak vyvolává ty automatické obranné reakce protože útok každý vycítí.
Extrémně hloupý článek i na poměry ONAdnesu
Bohužel málo lidí umí přiznat chybu. V práci u nás se teď nosí bezdůvodné řvaní na zaměstnance (v podstatě z neznalosti pracovních procesů nebo nutnosti si na někom zchladit žáhu) s tím, že se pak už nikdo neomluví. Tomu se ani nedá říkat kritika