Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Porodila jsem doma a dočkala se šikany, říká zpěvačka Lenka Dusilová

O Lence Dusilové se jako o jedné z našich nejlepších zpěvaček mluví často. Zato ona sama o sobě mluví co nejméně. O to cennější je její povídání o přerodu zamindrákované holky, drogách, hledání sebe samé, mateřství a pravdě o domácím porodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M77a61r45t46i56n80a 90K46o89l25o30m58a35z21n78i87k52o34v68a 2587312767506

Si rikam, ze nekdo musi ty odpurce domacich porodu snad platit. Jinak neni mozne, aby se s takovou vasni zasazovali o zakazani neceho, o cemz nevedi vubec nic, tim mene pod clankem, ktery s domacimi porody vubec nesouvisi a ani se v nem zadny planovany domaci porod nezminuje. Se stejnou logikou a vehemenci by se mohli zasazovat treba o zakaz porodu v aute...

+10/−4
4.11.2014 22:56

J93a32k30u90b 84V17r14b88a 4119374388191

neumite cist? podivejte se o 2 prispevky nize a zjistite, ze to planovala ....

0/0
6.11.2014 16:46

M94a95r35t84i35n27a 90K55o57l73o96m19a36z19n94i39k12o97v81a 2687552837936

Umim cist. Ctu clanek. A dva prispevky nize to nerozporuji.

+1/0
6.11.2014 19:28


J51a34r60o10s61l82a20v 41M56o97u82č69k92a 3569972837322

Prolít jsem diskusi a to je fakt síla. Buďto jsme národ analfabetů a nebo to 90% diskutérů vůbec nečetlo. Proboha lidi uklidněte se a naučte se rozumět psanému textu než se zapojíte do nějaké diskuse. Vždyť vypadáte jako hejno magorů. To není rozhovor o propagaci domácích porodů. Ani Dusilka není jejich zastánkyní, jen to tak překotně vyšlo. A vy, Koláček, co máte za problém?

+17/−4
4.11.2014 0:12

M13i85c94h46a57l 32Š80e57b96e18s58t97a 6385557500482

také Sobotka má nějaký problém

+3/−2
4.11.2014 8:59

P21a40v42e11l 66S89o92b73o62t65k61a 5370364

Milí, evidentně zcela náhodní a návštěvníci iDnes.

Evidentně nevíte, že tu diskutujeme už dlouho, a že je zde i jiný článek o paní Dusilové:

"Dusilová o domácím porodu: Dodal mi sebevědomí a zbavil strachu

1. listopadu 2014  0:06

Zpěvačka Lenka Dusilová (38) patří mezi ženy, které se rozhodly rodit doma, bez tišících léků. Syn Edward, který přišel na svět v květnu, se má k světu.

Zdroj:http://revue.idnes.cz/lenka-dusilova-o-domacim-porodu-d3s-/lidicky.aspx?c=A141031_161040_lidicky_zar

„Strašně mi tododalosebevědomí, vůbec jsem netušila, že jsem toho schopná. Nikdy bych si nevěřila, že bych to zvládla. Vždycky jsem si myslela, že to všechno za mě vyřeší doktor. Ale je to člověku tak jaksi vlastní,“ míní Dusilová.

Zpěvačka porod zvládla a podle ní teď mají se synem rozhodně silnější pouto. „Myslím, že jsem eliminovala veškeré riziko nějakého stresu,“ prohlásila.

Zdroj:http://revue.idnes.cz/lenka-dusilova-o-domacim-porodu-d3s-/lidicky.aspx?c=A141031_161040_lidicky_zar

Mě osobně je jedno kdo a kdy lže, paní Dusilová je mi ukradená, a vyjadřuji se pouze k nastolenému tématu.

+3/−3
4.11.2014 13:57

B35e46d55ř10i97c45h 52K96o97l14á76č37e28k 1138840127818

V jednoduchosti je krasa tady rozhodne neplati. Dalsi husa, ktera rodi doma a neuvedomuje si rizika. Zpatky do stredoveku, s porodni babou po boku. Mame 21. stoleti nebo se mylim? Celozivotne hledajici, pritele neuvadim...Vzdyt to nikoho ani nezajima, s kym ma tuctova zpevacka dite.  Zpev nic moc, vypadak taky ne, o intelektu radeji nemluvim. Tak cim se zviditelnit? Inu, svet tzv. celebrit je jedna velka tragedie...

+4/−25
3.11.2014 22:14

P58a69v36e28l 53K44u67r50f31ü45r94s11t 3728933665299

že vy jste četl jenom titulek? Asi ano, jinak byste si přisadil i o těch drogách.. jinak ona porod doma neplánovala, asi jste to nepochopil.. ale aspoň jste se vydováděl;-)

+8/−4
3.11.2014 22:47

L29u70c82i22e 51L38i57c14h94n23o42v37s33k38á 6719899887608

tragedie je Váš příspěvek - sorry, ale čtěte a pak se vyjadřujte Rv

+3/−4
4.11.2014 0:58
Foto

A82n13n67a 98V16e91s21e41l56á 2230168126

Taková spousta emocí a rozhorlených odsudků domorodiček, jakoby snad se doma chystala rodit alespoň polovina budoucích matek. Přitom k domácímu porodu se po dlouhých přípravách odhodlá sotva jedno procento rodiček a dokonce ani Lenka Dusilová domácí porod neplánovala. Jenže jak by to mohli rozhorlení zabedněnci vědět, když dokážou sotva přeslabikovat nadpis a hned běží perlit do diskuse...

+25/−2
3.11.2014 18:39

P95a41v81e70l 97S82o24b28o69t16k41a 5780244

Jde o mediální masáž, kde se jistá skupina podnikatelů snaží přesvědčit budoucí maminky, že rodit u nich nebo s nimi doma je lepší než v porodnici.

K romu se musí každý slušný člověk jasně postavit - DOST BYLO ŠMEJDŮ!!!

+4/−17
3.11.2014 18:52

P57a30v34e22l 96K17u32r21f82ü42r82s26t 3618703765299

no jo, ale zatím je to tak, že se jedna velká skupina podnikatelů, se zdravotními pojišťovnami včele, snaží veřejnost zastrašit a přesvědčit, že se porod bez nemocnice nedá zvládnout..

+25/−3
3.11.2014 19:10

P40a95v10e89l 88S21o45b95o51t66k73a 5170744

No, jistě. Byla tu dřív například skupina podnikatelů která přesvědčovala lidi že policie a soudy nejsou potřeba, že musíme zhasnout...

A pak je tu skupina podnikatelů která přesvědčuje babičky, že ta kamna za 50 000 Kč topí sama.

A teď je tu další skupina šmejdů... a proto lidé, kterým Bůh nadělil samostatné uvažování, říkají, že právo  matky rozhodnout se končí tam, kde začíná právo dítěte na nejlepší dostupnou zdravotní péči.

Ale na druhou stranu to má i svá pozitiva - přesně dle Darwinovy evoluční teorie - domácí porody dost možná přispějí ke zkvalitnění lidského genofondu.

0/−14
3.11.2014 19:24

P42a22v95e36l 30K90u43r89f17ü44r25s98t 3788843585499

srovnáváte nesrovnatelné.. nedá se dávat do jedné roviny právo matky a právo dítěte.. a pokud ano, jakým právem tedy rozhodujete za dítě, že se musí narodit tam a tam a ne tam a tam? Děláte to samé, co matka a navíc nemáte žádné informace, že je to správné

+6/−1
3.11.2014 19:40

P87a80v31e52l 51S50o74b44o77t33k68a 5190884

Ne, jsem už starší pán a mám několik dětí, takže vím o čem píšu.

A jsem také demokrat, proto vím, že práva jednoho končí tam kde začínají práva někoho jiného.

+2/−6
3.11.2014 19:52

P26a55v49e58l 14K18u10r70f29ü34r50s84t 3848503885659

to máte pravdu, ale kdo má právo rozhodovat o právech někoho jiného?

+1/0
3.11.2014 19:58

P73a89v41e59l 46S11o78b91o84t31k89a 5710314

NIKDO - to znamená, že matka nemá právo odpírat dítěti nejlepší dostupnou péči. To jste fakt tak natvrdlej?

+2/−10
3.11.2014 20:00

P90a51v66e73l 79K27u27r69f58ü30r80s49t 3498263605959

řekl jste, že nikdo, tak proč to děláte?

+2/0
3.11.2014 20:10

P12a66v64e34l 55S22o59b78o76t39k79a 5540694

Stále nechápete co je to demokracie... ale nedivím se, 25 let po revoluci jsme se bolševismu nezbavili tak to ještě nějakých 50 let bude trvat...

Každý má svá práva - a ta jsou dána například Ústavou, Listinou nebo Zákony.

A nikdo nemá právo, ani matka, dítěti jeho práva, daná Ústavou, Listinou a Zákony odpírat.

A Ústava, Listina A Zákony jsou písemným vyjádřením naší MORÁLKY.. ale teorie práva už je asi věc o kterou kdybyste měl zájem tak si ji nastudujete sám...

0/−6
3.11.2014 20:25
Foto

J65i28ř85í 19B97i97l43í97k 4275212692704

Otazkou je, jak se pozná ta nejlepší. bohužel zatím neproběhla žádná srovnávací studie. Vše jsou pouze přesvědčení a emoce.

+6/0
3.11.2014 21:38

P48a14v40e21l 77K95u61r61f41ü88r28s33t 3178963445389

ústava, listiny a zákony zatím neurčují, kde se má porod odehrát.. proto je to také předmětem diskuze na vládní úrovni, aby se s tím konečně něco udělalo.. porod v nemocnici vychází jako nejlepší možnost posledních možná 100 let, ale nikdo zatím nemá dostatek informací aby mohl tvrdit, že je to opravdu lepší možnost v celém kontextu porodu jako takového

+3/0
3.11.2014 21:44

S17a94n13d87r47a 25F87e63r62i63a39n28č62í62k13o48v53á 7633838731543

Ja plne chápem čo je to demokracia. Je to systém, kde sa väčšina rozhodne o tom, aké budú zákony. Demokracia nie je systém na tvorbu najlepších, či najprospešnejších, ale je na tvorbu tých najpopulárnejších zákonov. Ja ale dávam prednosť pojmu tyrania väčšiny. 

Boľševistický prístup tu prezentujete akurát vy. Vy by ste najradšej zákonom donútil rodiť ženy tam, kde chcete vy. Zo slobodného rozhodnutia asi máte alergickú reakciu. 

Nikde nie je definované právo narodiť sa v nemocnici. Takže matka domácim pôrodom nemôže porušovať práva dieťaťa. 

Ak sú ústava, zákony a listina vyjadrením morálky, tak sa od morálky dištancujem. 

Z tej teórie práva toho neviete ani len vy veľa. Takže by som iným na vašom mieste neradila sa v nej vzdelávať.

+7/0
3.11.2014 22:55

A47n65n60a 82Ř91í18m34a39n66o84v90á 8114974686197

V přírodě se všechny samice můžou rozhodnout, kde porodí. Jen lidská samice na to potřebuje příkaz.... samce....?

+8/−1
4.11.2014 6:15

P25a66v82e10l 88K52u56r25f42ü31r43s77t 3368253835639

no co samce, hlavně nepostradatelné vlády..

+3/0
4.11.2014 9:48

M42a59r64t61i56n46a 37K64o32l79o39m33a95z54n37i60k63o44v39a 2377952117726

Ano. Otazka je, ktera pece je za danych podminek ta nejlepsi. A to musi rozhodnout.... hadejte kdo? Spravne! Matka a ne nejaky starsi pan, co se citi byt opravnen tim, ze sam ma nekolik deti....

+2/0
4.11.2014 22:42

K65r94i18s44t49i69n73a 55C12a51m10i37d67g47e 2146565676295

Máte zato, že v porodnici dostane dítě i matka nejlepší dostupnou péči? Máte to podloženo nějakými fakty, čísly? Proč si myslíte, že pro zdravou těhotnou ženu je nejbezpečnějším místem porodu porodnice? Je to jen Váš názor, nebo můžete uvést nějaká konkrétní data? Mohu např. doporučit http://www.biostatisticka.cz/blog/

0/0
11.11.2014 11:05

P55a45v65e71l 27K91u46r76f16ü26r71s79t 3548353455589

kamna, soud, policie a jiné podnikatelské činnosti nejsou porod.. o zdravotnickém lobby víme také své;-)

+1/0
3.11.2014 19:41

P90a95v61e38l 91S24o61b15o83t30k53a 5530984

Jenže ŠMEJDI to tak berou - a hlupáci na to slyší.

0/−5
3.11.2014 19:52

P92a25v40e81l 68K76u55r37f98ü32r90s51t 3128923675389

pak je to problém hlupáků a netřeba kvůli hlupákům bránit rozumným

+4/0
3.11.2014 19:58

P40a70v55e11l 32S88o22b60o16t90k62a 5300134

Inu, tady bych s Vámi souhlasil - evoluce, přirozený výběr, tak nechť hlupáci pomřou. 

Jenže nezapomínejte, že děti přidušené při porodu pak jsou zátěž pro celou společnost.

0/−4
3.11.2014 20:01

P66a43v71e92l 33K16u33r55f49ü71r65s68t 3138633955389

ano, jenže ono více našich dětí bohužel zemře na přidušení - jenže na následky kouření.. v průměru u nás zemře při porodu 5 dětí z 1000, 8 žen ze 100.000.. to jsou krásná čísla, oproti úmrtím při dopravních nehodách nebo násilné činnosti.. a to vám zřejmě uniká

+1/0
3.11.2014 20:12

P47a50v21e68l 46K54u88r81f96ü96r70s36t 3278313625859

jen dodám, že nejsem takový cynik, abych tvrdil, že ta úmrtí jsou krásná čísla.. měl jsem na mysli, že jsou zanedbatelná oproti těm, co jsme schopni mnohem více ovlivnit

0/0
3.11.2014 20:13

P91a16v94e65l 57S79o19b69o60t14k83a 5300834

Berte to z té lepší stránky - chytré a majetné matky si zajistí porod na kvalitních klinikách, zatímco při domácích porodech budou mít problémy jen děti z té intelektuální a ekonomické spodiny - takže nebojte se cynismu, to je Darwin a evoluce.

0/−6
3.11.2014 20:27

P44a62v84e57l 63K77u52r21f19ü44r29s87t 3818203355189

nevíte, o čem mluvíte.. chytré matky, majetné či nemajetné, se naštěstí umí sami rozhodnout a přijmout odpovědnost za způsob, kterým přivedou na svět své malé

+3/0
3.11.2014 20:58

P62a28v32e49l 13S82o20b57o10t72k89a 5700124

Hloupé pomře a chytré a schopné a majetné přežije. Já myslím, že Darwina chápu velice dobře.

0/−4
3.11.2014 21:01

P98a84v49e15l 60K23u62r17f50ü69r67s83t 3428793965609

odkdy se darwinova teorie odvozuje od majetnosti? možná to ještě nevíte, ale pokud by jeho teorie platila, tak pomřeme všichni jako lidstvo (a zatím k tomu spějeme)

+1/0
3.11.2014 21:07

P45a68v96e97l 43S52o50b64o97t43k41a 5790744

Jen schopní a úspěšní přežijí - to nevíte?

0/−2
3.11.2014 21:20

P10a62v15e62l 50K16u44r43f47ü76r59s22t 3558553765629

no vždyť píšu, že je s námi amen

+3/0
3.11.2014 21:23

A81n28n49a 39Ř60í49m36a30n72o13v64á 8424974496617

A jaká zátěž pro společnost jsou děti, které špičková medicína "zachránila" jako nedonošené, ale postižené, to se nepočítá, že. Při domácím porodu by přirozeně zemřely a zátěž by nebyla.

+3/−1
4.11.2014 6:18
Foto

A78n30n36a 75V69e14s78e78l39á 2890258126

Samozřejmě, Lenka Dusilová je taková typická businesswoman, která jede ve výnosných kšeftech s domácími porody...

+13/−2
3.11.2014 19:38

P31a30v48e31l 95K94u86r45f61ü22r39s44t 3488233775429

R^

+1/−1
3.11.2014 19:41

P76a13v78e10l 48S36o96b42o34t28k11a 5920764

Tak to jste evidentně nepochopila o čem píšu.

0/−2
3.11.2014 19:52
Foto

A49n69n10a 70V33e33s97e52l63á 2430458136

Vy jste evidentně nepochopil, co jste četl....

+2/−1
3.11.2014 19:54

P62a26v27e18l 96K41u30r90f10ü46r61s85t 3458113815929

otázka je, zda jste schopný pochopit co jste napsal a respektovat názor někoho jiného, když vám napíše, že jste se mýlil

0/−1
3.11.2014 20:01

P51a87v71e76l 85S52o83b71o68t44k77a 5880544

Podívejte, i masový vrah má svůj názor, i matka která zabije po porodu své dítě má svůj názor, ale to po mě nechtějte, abych ho respektoval.

0/−2
3.11.2014 20:02

P43a34v48e45l 63K45u73r80f24ü25r31s69t 3718853485339

pak je s vámi diskuze zbytečná, ono diskutovat bez tohož, abyste respektoval názor těch druhých, nelze.. pak zde nemluvte o bibli a demokracii

+2/0
3.11.2014 20:59
Foto

A47n83n87a 32V26e59s22e55l73á 2350758726

Ale já panu Sobotkovi rozumím, za tím vším prostě stojí mocná mafie vlivných porodních asistentek a dul, jelikož nikdy se nic neděje jen tak, vždycky někde tahají za nitky nějací ti lobbisté, ilumináti nebo židozednáři, to vám potvrdí dva ze tří paranoiků...

+6/−1
3.11.2014 20:16

P42a45v37e95l 52S11o55b13o37t47k10a 5460464

jste směšná v té vaší nechápavosti.

Napíšu to tedy jinak - to jste taková socka, že si nejste schopna zaplatit slušnou porodnici?

0/−6
3.11.2014 20:28

P29a69v72e55l 55K26u80r97f33ü45r95s92t 3118313275749

víte, kolik stojí domácí porod?

+2/0
3.11.2014 21:00

P35a88v89e19l 96S18o81b79o92t72k29a 5830914

Nikdy mne to nenapadlo zjišťovat - ale mám dojem, že zdravotním pojišťovnám by se to vyplatilo - a dvojnásobná kojenecká úmrtnost také není nic co by jim trhalo žíly (viz Holandsko, mám dojem).

Nebo se s námi podělíte o informace kolik maminka zaplatí ošetřovatelce za domácí porod ve srovnání s tím že kdyby šla do porodnice má ho hrazený z pojištění?

0/−3
3.11.2014 21:03





mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.