Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příběh Marka: Přítelkyně se vrátila k manželovi. Prý kvůli dětem

Před časem jsem poznal Věrku, matku se dvěma dětmi. V manželství byla nešťastná, muž ji týral a trápil nevěrami. Až já jí prý ukázal, co je to láska. Jenže naše štěstí, jak jsem doufal, netrvalo věčně. Manžel ji přesvědčil, ať se vrátí domů, děti prý potřebují tátu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44a65r82t55i36n 26N24o30v20o28t31n72ý 8605504532954

Pan Hodina je u Jílkový na ČT1 :-D:-D:-D:-D a je to fakt úkaz :-D:-D:-D

+1/0
9.10.2014 22:28

J91e20r41o28n42ý87m 95K60o41p56l 1534217695199

Jo, jo, Jilková tam byla fakt trapná. Věřím, že ji ČT za neprofesionální jednání vyhodí.

0/−1
13.10.2014 3:28
Foto

P12e92t13r 94G69a86b77r44i30e15l 6120958198522

Jó, tak ten příběh znám: "Okolo Hradce se jedné matce narodily 3 děti. Jedno měla s panem Bílým, druhé s panem Červeným a to třetí s panem Modrým.

Ale ta matka, kravička jedna, chovat se neumí a svému milému nechce už dát (jinak dá každému) potvora. Tak to je ta milá, když se na starého hněvá a milému nechce dát" Sám smutný milý, ceduličku píše poradkyni, aby frajárku, aby frajárku mu zpátky zas vrátili". :-)

0/0
8.10.2014 20:09


Foto

D88a16n35a 73Z52e46m89k34o56v68á 7311230787716

Rozvedený chlap bez závazků si neumí najít ženskou... tedy volnou ženskou. Takhle bude zachraňovat a zase zachraňovat, protože ono možná vše nebude až tak černobílé, když se děti chtěli vrátit k otci a to velice rychle...

+1/−2
7.10.2014 19:51

J59e10r28o88n24ý58m 57K49o10p32l 1324637835229

Marek je odporný sobec. Chtěl mít děti, nemá je a tak neváhá si přivlastňovat cizí děti. Ty děti mají svého tátu, A Marek je odporný sobec.

+1/−15
7.10.2014 2:58

D82a93r64i32n13a 64H14o44r45á57k94o68v77á 1463447739556

Kdyby Marek tak moc chtěl mít děti, tak si najde přítelkyni s malým capartem. Desetileté dítě už je dost velké. Navíc nechápu, proč každý chce děti nějakým způsobem vlastnit. Důležité je, aby děti věděly, že rodiče jsou tu pro ně a můžou se na ně spolehnout. Můj syn se od nás odstěhoval, když mu bylo necelých 14let. Osmou a devátou třídu dochodil 70 km daleko a domů přijel někdy jednou za 14 dní, někdy jednou za měsíc. Nijak ho to nepoznamenalo, jen se dřív naučil postarat se sám o sebe. Dobře věděl, že se na nás kdykoliv může obrátit a vůbec nezáleží na tom, jestli bydlí s námi nebo sám.

0/0
7.10.2014 7:20

J42o54s49e22f 22T49r23n29k60a 1971758144330

On si je nepřivlastnuje - jen chce být s jejich mámou a bere to tak, že ona má dvě děti ... Taky beru že moje partnerka má děti a mám je rád. A stejně ony i já víme, že mají otce a nikdo jim nebrání ho vídat a vždy říkám že je to on kdo je jejich táta. Děti to berou a jsou rády, že jejich máma je spokojená, mají rády mne a paradoxně se zlepšily i jejich vztahy s vlastním tátou.

+7/−1
7.10.2014 9:31

A21n80t60o19n96í38n 97U44r87b95á14n85e21k 9273328876108

Hm, tak jsem se tesil na diskuzi k tomuto clanku, ze se zasmeju, ale ono nic. Cela diskuze je jen o tom, jak se nejaka skupina lidi hada s nejakym Hodinou. 

Pred kazdou diskuzi by melo byt napsano neco jako je v ZOO. 

NEKRMIT TROLLY. To je tak asi vse, co jsem mel na srdci dobrou noc.

+6/0
7.10.2014 2:43

S95a78n17d97r11a 76F25e81r48i78a79n41č57í97k80o26v77á 7633338721533

Pan Hodina nie je troll. Je to nieco ako aktivista za prava muzov. A svoje nazory prejavuje verejne a aj mimo tejto diskusie.

+4/0
7.10.2014 9:23

A31n19t13o44n37í58n 59U28r13b40á97n33e69k 9423638986258

Aha, tak to jsem netusil, ze je to jiz hvezda. Je pravda, kdyz jsem ty jeho nazory cetl, tak mi prislo, ze chtel jen provokovat, avsak mysli- li to vazne, je to na povazenou.

+3/0
7.10.2014 9:40

O48n64d79r21e88j 56B54r29h37e25l 8233155443694

Milá sandro nemohla mě uniknout vaše inteligence již delší dobu sleduji vaše  velmi odborné názory v diskuzích idnes.Obdivuji váš všeobecný rozhled vaší empatiji.A především to jak do každého problému vnesete zdravý selský rozum a nejste tím jedincem který jen hloupě papouškujete těžko nadřenné dlouhé statě odborníků.Z vaších příspěvků jsou cítit obrovské životní

zkušenosti kterých nedosáhu za  10 životů.A to mě dovedlo k zamyšlení jaký byl svět kdyby se  řídil je 50 procent dle vašich názorů.Blahopřeji vašim rodičům že daly světu takto inteligentního tvora a blahopřeji vašemu parnerovy protože život po vašem boku musí byt vším jen né nudným s uctou

váš obdivovatel

+2/0
7.10.2014 18:27

S84a18n79d86r39a 20F18e18r63i91a47n91č11í92k47o59v70á 7293848651153

Ďakujem veľmi pekne. Som si celkom istá, že aj vy musíte byť veľmi inteligentný človek. :-)

0/0
7.10.2014 20:52

A92n54t42o54n73í35n 47U54r57b44á11n35e31k 9573328936588

A tohle je mysleno vazne? Uz se v tech internetech nevyznam, jak rika moje prateta:-P

+4/0
8.10.2014 0:29

P76e26t67r 30H81l24o12u29š40e25k 9796763325751

Chlape, vykašli se na ní, drž se dál a raději zkus potkat nějakou perspektivní ...

+1/0
6.10.2014 21:58
Foto

V97l96a87d22i23m20í86r 59V49o41l83k40o 6690812217529

asi dostanu od dam za uši, ale říkám, dál od ní. Najdi si jinou....bohužel to chodí tak, že rytíři, co zachrání zoufalou dámu, budou za nějaký čas s vysokou pravděpodobností opuštěni.

Po každém vztahu člověk potřebuje takový "vztahový detox", tj. krátce po rozchodu jen málokdo dokáže navázat zralý vztah, musí se nejdříve "zahojit" a pak může teprve bez předsudků do nového vztahu. Doba je různá, ale obvykle překročí dobu po kterou vydrží endorfin a fenyletylamin (tj. drogy zamilovanosti produkované mozkem) k švarnému rytíři.

Šťastný s ní bude nejspíš až někdo druhý......je to blbý, možná i nespravedlivý, ale marná sláva;-)

+15/0
6.10.2014 20:30
Foto

V84l67a62d56i51m93í26r 76V20o40l40k35o 6420192677779

tak podle reakcí před dámami smekám;-)

0/0
7.10.2014 14:02

A34n67n12a 38Č42e45r18m83á70k26o76v36á 1455505536294

tak jdou od sebe a děti se s ním vídávají - to nejde nebo co? všem bude líp

+2/−1
6.10.2014 19:29

S18a86n39d21r23a 75F34e14r79i20a11n82č79í61k27o39v72á 7163158121793

Mňa by zaujímalo čo by na to povedal pán Hodina, ak by to bolo celé obrátené. Manželka by bola tá, čo pije, berie manželovi peniaze, uštedruje pohlavky, a ten muž by si našiel inú dobrú slečnu, ktorá by bola ochotná prijať jeho a aj dve deti. Vtedy by ste tiež nazvali muža rozvracačom rodiny a radili by ste mu vrátiť sa k násilníckej manželke?

+5/−1
6.10.2014 18:49
Foto

A81l20e49š 59H78o84d35i26n89a 9410699858204

Pokud by děti měly matku rády a chtěly být s ní, radil bych snažit se zůstat spolu a řešit konflikty. Ostatně v mnoha rodinách se takto ženy chovají a muži to tolerují. Ano, jsou to ti tzv. podpantofláci.

+1/−9
6.10.2014 18:58

S27a55n79d56r64a 58F42e97r57i31a43n35č14í19k98o46v62á 7393448511493

A vy si vážne myslíte, že toto je pre tie deti dobré?

Viete, riešiť môžete konflikt vždy len s človekom, ktorý o riešenie má záujem. Tyran je ale obvykle spokojný a keď je človek spokojný, tak obvykle nemá potrebu niečo riešiť, no nie? Nespokojná je obvykle obeť, a keďže je to obeť, tak asi je ňou preto, lebo konflikt nevyvoláva ale je jeho obeťou. Ako ho teda asi má riešiť? 

Ale späť k tomu vplyvu na deti. Dieťa sa v takom vzťahu učí, že je v poriadku útočiť na bezbranného, že je v poriadku využívať jeho slabosť proti nemu. Vy si myslíte, že dieťa nezraňuje keď vidí, ako jeden jeho rodič ubližuje druhému? Pomyslite si, ako by ste sa vy cítil, keby že niekto udrie vášho rodiča, alebo ho slovne poníži. Cítil by ste sa dobre, vôbec by vás to nezasiahlo a nechcel by ste s tým niečo urobiť? Nezačal by ste pociťovať k útočníkovi nenávisť? 

Váš problém je, že trpíte absolútnou absenciou empatie voči druhým ľuďom, obzvlášť voči deťom. Svet dokážete vidieť jedine cez ideológiu, ku ktorej ste sa tak tuho upol, že všetko striktne posudzujete podľa nej, aj keď sa to prieči zdravému rozumu, morálke a aj ľudskej skúsenosti. Vo svojom živote ste prežil zjavne veľkú traumu, niečo, čo rozhodilo celý váš svet, a vaša upnutosť na boj "za práva otcov, striedavku, proti feministkám, proti všetkým ženám, za tradičnú rodinu..." vám dáva tú stratenú istotu a istý poriadok v živote a v hodnotách. 

Aby ste nemusel riešiť svoje osobné problémy a zaoberať sa nimi (bojovať proti vlastným démonom), tak bojujete proti všetkým okolo. O niečom napovedá aj to, ako vytrvalo dokážete ľudí presviedčať na nejakej bezvýznamnej diskusii na onaidnes. Prečo tak veľmi chcete zmeniť to, čo si myslia iní ľudia? Koho chcete vlastne presvedčiť? Ich, alebo skôr seba?

+6/0
6.10.2014 19:36
Foto

A35l76e89š 61H44o89d98i86n89a 9780409958684

Toho, kdo  chce poslouchat rozumné argumenty a nevykládá tu nesmyslné psychoanalýzy na dálku jako vy.

0/−8
6.10.2014 21:38

S43a70n59d26r51a 56F68e81r34i87a15n33č73í74k35o78v37á 7123348441703

Dobre, tak to je potom nacase, aby ste tie rozumne agrumenty zacal pouzivat. 

Vy psychoanalyzu zalostne potrebujete, a psychoterapiu este viac.

+4/−2
7.10.2014 9:21

P91e77t88r 94H29l67o43u20š66e52k 9126383445751

většinou s Vámi souhlasím, ale v tomto případě určitě ne. Problém můžete řešit s tím, kdo problém řešit chce, násilník problém řešit nechce, zkrátka si násilím vynutí co chce. Teprve až když o všechno přijde, tak se připlazí s prosíkem, většinou i slzavými scénami a sliby. Pokud se ta žena rozhodne vrátit i podruhé, tak není důvod jí litovat

0/0
6.10.2014 21:48
Foto

A37l86e45š 87H87o81d67i10n87a 9830379698254

Souhlasím, pokud by šlo o násilníka. Podle popisu se tady zase až o takového násilníka nejedná.

0/−7
6.10.2014 22:06

A72l17e62n76a 15V61e96s50e91l69á 3313311875348

Ne, podle popisu se nejedná o "až takového" násilníka, ale o násilníka, nevěrného, alkoholického a příživnického.

+9/0
6.10.2014 22:14

P70e66t45r 12H94l39o98u97š91e90k 9236463615131

to já bych právě řekl že ano ... hlavní znaky, že poté co přijde o svou oběť, tak je schopen před ní klečet na kolenou a slibovat hory doly, splňuje. V tomto případě nejde vůbec o tu ženu a její děti, tedy se ptá její přítel co s tím, a já mu radím, zdrhat od ní - vrátila se jednou, vrátí se znovu a bude s sebou zase tahat děcka sem a tam...

+4/0
6.10.2014 22:14

J90o89s15e66f 59T52r69n12k14a 1751958754460

No je na míře každého co snese a asi nemáte právo soudit když nejste v kůži té paní ... Já bych to nesnesl.

0/0
7.10.2014 9:37

D34a44r26i23n66a 98H56o95r42á51k80o41v40á 1253747259706

Pane Hodino, bral byste toto řešení? Žena by se vrátila k manželovi, náklady na bydlení by si rozdělili napůl a jídlo dětem by nakupovali střídavě po týdnu. Liché týdny by děti živil /nakupoval, vařil, chystal snídaně a svačiny/ otec, sudé týdny matka. Pondělky, středy a pátky by matka přespávala u milence - odcházela by k němu až děti usnou a vrátila by se domů druhý den po práci /nevěra přece není důvod k rozvodu/. Zároveň by se začala věnovat nějakému bojovému umění, aby případné facky mohla okamžitě vrátit - na tom podle Vás taky není nic špatného. No to by šlo ne? A teď mě ještě zajímá, jestli si opravdu myslíte, že tento otec by opravdu své děti uživil a postaral se aby liché týdny nehladověly.

+7/0
6.10.2014 17:20
Foto

A62l67e98š 93H58o12d64i63n71a 9450639688624

Toho otce neznám, ale principiálně skoro každý rodič by měl být schopen postarat se o své děti. Vaše varianta řešení je podle mě možná.

+1/−3
6.10.2014 17:45

P69e15t28r91a 73N62o75v76á56k47o15v16á 7588486344358

...by měl být schopen... je to klíčové. Spousta jich totiž není, ač si to klidně myslí. Až pak přijde na věc, tak: jééé a jak vona se zapíná ta pračka? A jééé vono se do ní musí nějak třídit? A když se vaří čaj, leje se na něj horká voda? atp.

+6/0
6.10.2014 18:01
Foto

A29l36e94š 86H42o22d38i76n52a 9740429618584

Žádný učený z nebe nespadl, ale když se to jednou naučí (třeba i proto, že mu nic jiného nezbývá), tak i podprůměrně inteligentní člověk by tyto věci měl pak dále zvládat.

0/−3
6.10.2014 18:04

D93a63r91i37n79a 80H74o22r48á51k21o48v92á 1153307939876

Správně píšete "že mu nic jiného nezbývá". Ale pokud muž víc než 10 let nepřispívá na domácnost, je manželce nevěrný, sem tam ji profackuje, fakt si myslíte, že najednou bude nakupovat pro děti a tolerovat manželce zálety?? Já myslím, že byl hodně překvapen, že jídlo neroste v lednici a teplé večeře musí někdo uvařit. To byl ten hlavní důvod proč chtěl, aby se žena vrátila domů. Ale ono "děti potřebují otce" zní tak nějak líp...

+9/0
6.10.2014 19:21
Foto

A10l63e39š 38H52o18d68i80n29a 9560769518494

Máte hodně zkreslené představy o schopnostech mužů.

0/−3
6.10.2014 21:40
Foto

R97o30m23a27n 61C83e22r78n77y 5663587220791

anebo schopní jsou, ale ne přesně podle ženských představ ....

+1/0
6.10.2014 21:18
Foto

A84l83e47š 48H17o17d82i63n74a 9780319308514

V tom bude asi ten háček, zejména pro ženy, které se chovají jako majitelky dětí.

0/−5
6.10.2014 21:41

A55n33e55t59a 34S96o70u98k53u89p35o74v52á 4455809197

Cituji: "Pokud jde o obsahsamotné zprávy, psycholožka v ní místy zkresleným způsobem popisujeobsah konzultace konané 17.3.2011 a zcela lživě interpretuje jejízávěr. Následně, bez jakéhokoliv řádného vyšetření (!), podávápsychologickou charakteristiku mé osoby. Označuje mne zde jako„verbálně agresivního jedince, který nemá zájem kvalitně řešit situacidítěte, ale opakovaně se snaží napadat a urážet své okolí...“. LOL;-D

Zdroj: http://www.stridavka.cz/phdr-anna-kotrcova-stanovisko-ceskomoravske-psychologicke-spolecnosti.html

Aleši, vy jste takovej Don Quijote ;-D

+2/0
6.10.2014 16:00

A68l84e33n51a 90V96e19s38e87l32á 3283411615518

Jo, podle zdejších příspěvků ho trefila naprosto přesně... Člověče, pane Hodino,  když už si to vyvěsíte a chcete, aby někdo uvěřil, že je to nepravdivé, že se nedokážete aspoň chviličku ve svých příspěvcích kontrolovat?

+7/0
6.10.2014 16:04
Foto

A80l41e92š 22H73o63d70i11n54a 9520819518144

Nějak jste "zapomněla" citovat ze zprávy Etické komise ČMPS, která tuto "odbornici" (psycholožku Annu Kotrčovou z Karlových Varů) pokárala: "Pokud se psycholožka takto ve zprávě vyjádřila, jde o etické přestoupení."

0/−5
6.10.2014 16:04

A85l13e64n28a 73V89e90s89e30l16á 3843971665398

Ale zpochybnili jen její etiku, odbornost nikoli, ne?

+10/0
6.10.2014 16:06

K79r69i49s92t39ý16n48a 19K48o56l34e49č66k21á54ř77o94v31á 3635188683

To už mu nedocvaklo ;-)

+6/0
6.10.2014 16:16

P49e27t32r 39H89a40n57á90k 8721984386447

Svět je plnej takových nanynek , které si myslí , že se ten jejich změní. Nezmění. Jenom je mi líto těch dětí. Rodiče si bohužel nevybíráme.

+11/0
6.10.2014 15:41

A83n49e78t93a 83S13o11u53k76u64p17o92v34á 4325799457

Je to už hodně let, ale měli jsme na základce spolužáka. Ten chodil do školy pořád zmydlenej, monokly měl, modřiny po těle, šlehy od pásku na zádech a pod. Jednou jsem viděla jeho mámu, vypadala podobně. Šla pro něj do školy, protože udělal průšvih, zmlátil mladšího kluka. Opravdu je zapotřebí držet takovou rodinu u sebe? 8-o

+11/0
6.10.2014 15:38

Z52u20z63a44n58a 69V40l51a26c63h48o75v90á 8276742570

Tak podle mě ten "otec" měl sedět v lochu. Ale podle Hodiny, by chudák kluk byl ochuzenej o výchovu tatínka a maminka to musí překousnout pro dobro dětí, neboť dítě má právo na oba rodiče. No naštěstí to právní řád vidí jinak...

+9/0
6.10.2014 15:43

A94n14e81t71a 75S82o21u27k62u63p90o83v20á 4395149667

Ani nevím, jestli se to tenkrát řešilo, bylo to před 25 lety, to se na domácí násilí taky koukalo jinak. Dneska by si šel sednout, a to je dobře.

0/0
6.10.2014 15:46
Foto

A59l22e48š 61H45o93d84i23n18a 9360769308634

Přestaňte maipulovat. Násilí na dětech, ani žádné násilí kromě sebeobrany, rozhodně neobhajuji.

0/−5
6.10.2014 15:46

A34n62e58t88a 58S97o29u50k18u69p68o98v45á 4805939787

Manipulujete tady akorát vy. Násilí na dětech neschvalujete, ale pácháte ho. Tím, jak se chováte, jak se vyjadřujete o ženách a matce vašich dětí. Tím je poznamenáváte na celý život.

+6/0
6.10.2014 15:48
Foto

A55l41e86š 58H81o25d77i78n22a 9210109298674

Vyjadřuji se pouze o skutečnostech, které jsou i prokazatelné.

0/−5
6.10.2014 15:50

A62n49e16t89a 62S37o11u42k93u60p40o83v26á 4515529787

Tak jo, Aleši, máte pravdu, jste letadlo.

+6/0
6.10.2014 15:52

L62u98c22i89e 44A61. 93S89u71l81o18v83s79k76á 5460967107813

Znala jsem dva takové. Jeden je v base za násilný trestný čin, druhý trpí těžkými depresemi. Byť je to chytrý kluk, v jeho stavech jej musí hlídat všichni svatí, aby si nesáhl na život. Ale tak hlavní věc, že matky s nimi zůstávaly u otců, že.

+4/0
6.10.2014 15:44

L54u30c62i18e 81A53. 92S45u61l80o55v73s64k73á 5350987597213

Pane Hodino, já když jsem si přečetla nadpis, pocítila jsem sympatie k té ženě. Protože zastávám konzervativní stanoviska a domnívám se, že pokud to jen trochu lze, rodina se má zachovat (za cenu menšího zla, než by vzniklo případným rozvodem). To se však změnilo po přečtení článku. Čím byla způsobena nízká rozvodovost před sto lety? Kromě toho, že rozvod nebyl společensky akceptovaný, pak především nedocházelo k rozvodům kvůli hloupostem. Člověk prostě dostal nějaký materiál (a často si jej ani sám nevybral, v případě domluvených sňatků) a s tím se musel naučit pracovat a vytěžit z toho, co se dalo. Lidé od sebe neodcházeli proto, že "už se necítili dostatečně milovaní" a "vedle byla tráva zelenější". To by jim společenský tlak nedovolil. To bohužel odpadlo, rozvod se začal vnímat jako běžná součást života. Ovšem! Vaše snaha vinit z toho pouze ženy je grotesktní a odzrcadluje to váš patologický vztah k ženám. Většina manželství se dnes totiž nerozpadá pro domácí násilí, ale pro "nepřekonatelné rozdíly" a "nevěru". A nevěru mužů minimálně úplně stejně často, jako nevěru žen. V mém okolí jsou tedy spíše případy, kdy se muž vykašle na svoji rodinu, protože vedlejší rybník je průzračnější, než naopak.

V tomto článku konkrétně se jedná o domácí násilí, které vy bagatelizujete, protože podle vás nějaké "plácnutí" přece rodinu nenaruší. To vypovídá jen a jen o vás. Jako dítě, které žilo v rodině, kde panovaly podobné podmínky (a to otec matku nemlátil, protože to už je úplný vrchol a bylo-li by tomu tak, já sama bych mu do konce života nepodala ani ruku), mohu jen vyjádřit politování nad vaší existencí, pro kterou je zjevně násilí běžnou součástí života, která rodinu nijak nepoznamená a děti se s faktem, že jejich tatínek občas nabančí mamince, smíří zcela bez jakýchkoliv následků a budou šťastni, že jejich rodina je zachována.

+17/−2
6.10.2014 15:25





mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.