Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Ženy, které dokázaly zhubnout až na polovinu své váhy

Některé ženy ne a ne zhubnout, jiné mají obdivuhodnou vůli. Je až neuvěřitelné, jak se proměnily, když se zbavily desítek přebytečných kilogramů. Například dvacetiletá Bryanna, fanynka Justina Biebera, shodila kvůli svému idolu 50 kilogramů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T39o60m32á23š 73R63ů37ž60i77č38k61a 5528563738434

Já absolutně nechápu, jak někdo může ve 2x letech vypadat jako prase před porážkou a vážit přes 100kg. A obzvlášť holka která měří 160cm... Nějakou nemoc bych ještě pochopil, ale to by potom asi tak snadno nezhubly. Tohle spíš vypadá na oběti hamburgerových výkrmen (zvracející smajlík)

+6/−4
30.9.2014 16:32

V56á72c56l57a65v 30S47v52o60b26o42d44a 3371599110240

a ještě dostáváte mínusy :-)

+1/0
1.10.2014 8:55
Foto

P22e44t57r 47G20a89b61r80i30e26l 6140338708172

Máte pravdu, je to nespravedlivé. Vyvážím to krapet plusovým bodem ;-)

0/0
2.10.2014 20:28


Foto

P87e96t75r 27G87a50b44r64i76e88l 6910188708962

Máte pravdu, je to nespravedlivé. Vyvážím to krapet plusovým bodem ;-)

0/0
2.10.2014 20:28

D41a28n10i10e76l24a 48U17r98b35a32n66o21v75á 2374480265236

A co je na tom k nepochopopení? Chodíte nměkdy mezi lidi? máte snad dojem, že jsou všichni štíhlí, že je pro vás tak absolutně nepochopitelné, že existují i tlustí lidé?;-D

+4/−2
1.10.2014 11:44
Foto

P80e53t38r 44G68a19b71r59i78e57l 6670688558122

Dávám ti kladný bod, už jen proto, že máš tak nádherné jméno. Daniela, Danielka, nejhezčí jméno na celém světě V ;-)

0/0
2.10.2014 20:33

V28á63c48l11a26v 13S56v56o67b80o97d50a 3941319390680

...a pak, že to nejde... baculky :-P

+3/0
30.9.2014 14:04

J36a37n 71K77r36p26e67c 5956593894382

no ja nevim. me to prijde nejake divne. jedna nebo druha fotka mi vzdy pripada takova rozmazane divna. kde se ale tak zazracne ztratila pri takto rychlem hubnuti ta nadbytecna kuze?

+1/0
30.9.2014 11:37

J26a44n 90N48o40v78á29k 7475564368367

ta je schovaná tak aby nebyla ba fotce vidět :D

0/0
1.10.2014 18:17
Foto

R32o22m66a34n 85H57o46r28n24í49k 2305192304401

Hlavně se neřiďte podle BMI, je to hrozná kravina, která nebere v potaz pohlaví a tělesnou stavbu. Podle BMI bych měl ideálně vážit 80-85kg. Protože mám ale mohutnou, těžkou kostru, kterou jen tak něco nezlomí, a oproti standardu něco svaloviny navíc také mám, u mně ideální váha činí 100-105kg. Mít podle BMI ideální váhu, musel bych vypadat "zdravě" jak vegetarián.

0/−2
30.9.2014 2:57

J95i77ř75í 11P95e52l50n35á74ř 6395213756419

Svaly mohou udělat hodně, ale mohutná a těžká kostra pobavila. I kdyby tomu tak bylo, udělá to na celkové hmotnosti tak dvě kila... ;-)

+3/0
30.9.2014 6:25

F66r70a74n82t82i41s10e15k 59H20a11v40e20l 6592412747878

Tak treba ma mohutnou a tezkou kostru jako Wolverine :-)

+2/0
30.9.2014 8:23

K95a34r69o18l44i10n52a 46K59r83á84t95k47á 4363228194252

Tak nechte být, onehdy mi na nějakém tom bodystatu zjistili, že k mé výšce a čemusi mám o cca. 2 kg suché kostní hmoty víc, než je normál, tedy asi 8 kilo. Když si vezmu, že kosti obsahují do 20 % vody, takže mám, řekněme, 9 kg kostí, zatímco obvyklých je 7, je to při mých cca. 80 kg rozdíl 2,5 % tělesné hmotnosti.

Kromě toho, každý normální člověk ví, že BMI je statistický nástroj pro vyhodnocování trendů v populaci a pokud doktor, výživář nebo jiný odborník (a teď myslím opravdové výživáře, ne absolventy víkendového rekvalifikačního kursu) někoho hodnotí podle BMI a ničeho jiného, doporučuju zdrhat co nejrychleji.

Podle BMI bych ke své výšce byla v normálu i na nějakých 57 kilogramech. No, v chorobně hubeném období jsem měla tak 65, když jsem týden nejedla a vypadala jsem opravdu nedobře. Při cca. metráku se mé špeky jevily jako u té paní v zelených šatech, co zhubla na 80 kg.

Takže, je to prostě individuální.

+6/0
30.9.2014 9:30

F78r56a48n65t46i77s29e34k 46H67a73v70e84l 6922192597858

Tak ono se samozrejme podle BMI neda vsechno soudit (navic je tam pro idealni vahu rozptyl plus minus 8kg). Treba takovy kulturista bude podle BMI mit vzdycky nadvahu. Nicmene 57kg je podle BMI v pohode i pri vysce 160cm, kdy 80kg zni docela hodne.

0/0
30.9.2014 10:10
Foto

R43o85m16a33n 32H69o32r46n32í57k 2255192214821

Já jsem podle BMI obézní, přestože nejsem. Ale ve zdravotní kartě to tak napsané je, dokonce mi to říkala doktorka, tak jsem před ní procvičil prsní svalstvo.

+1/0
30.9.2014 19:52
Foto

R87o30m93a79n 84H35o31r58n56í50k 2825962424771

Tak mi bylo lékaři řečeno, já si to nevymyslel. Možná to s tou váhou bylo myšleno relativně ke standardnímu kostlivci člověka mé výšky, nicméně velký povrch kostí si žádá velký povrch svaloviny je obalující, a svaly jsou těžké.

Každopádně jsem za svého kostlivce rád, přestože jsem byl v dětství samý úraz, nikdy jsem neměl zlomenou větší kost, než článek palce u ruky.

Řečeno mi to bylo poté, co před 11 lety mi spadla na záda čtvrtka avie oken, zhruba o hmotnosti malého osobního auta (600-800kg). S prasklou ploténkou jsem byl vysazen před špitálem a dojdi si tam po svých. A došel jsem, sic v předklonu a bolestí zatajeným dechem. Obratel L5 zaražený 5mm dovnitř, otok kolem něj, takže jsem měl potíže s chůzí a senzorikou od pánve dolu, poškozené zádové nervstvo, takže při delším sezení jsem na zádech cítil obrovskou rozpálenou žehličku. Do domácího léčení jsem byl propuštěn po 3 dnech, pracovní neschopnost trvala 10 měsíců, než jsem se ze všeho vyhrabal, trvalo asi 6 let, teď jsem v naprostém pořádku. Jiný by to štěstí pravděpodobně neměl. Proto plnotučné mléko, mléčné výrobky a samozřejmě ovar a bůček (obsahují Ca, P, vitamín D a kolageny, hlavní složky kostí) musí být součástí jídelníčku každého, kdo při každé prkotině nechce do gypsu, kdo chce mít kosti jako z oceli.

0/0
30.9.2014 19:49

M75a73r90k75e45t60a 91B36a13n90k56o85v26a 8295233295149

Závidíte vegetariánům, že jsou zdraví, déle živí, a přitom nevypadaj jak prasata? ;-)

+1/−15
30.9.2014 9:29

P25a34v83l85í49n90a 23B33u33t63a84n39o64v49á 3344374538698

;-D;-D

+1/0
30.9.2014 9:39
Foto

R57o66m48a72n 59H89o61r27n13í32k 2975192124441

To je co za blbost, kterou jste vypustila?! 8-o

Člověk, co by VŠEŽRAVEC, potřebuje spoustu živin, které lze získat pouze ze stravy původu živočišného, jsou to především specifické bílkoviny a kolageny. Některé si člověk dokáže vytvořit sám, ale pouze v omezeném a nedostatečném množství. Časem se tyto nedostatky nějakým způsobem projeví.

+1/−1
30.9.2014 19:24

M36a45r67k72e57t91a 36B82a76n51k22o96v17a 8965473505319

Klidně se ládujte svými kolageny a věřte českým klobásobludům.  

Já si tu "blbost" - čili osm let života navíc plus lepší zdraví a štíhlou figuru - moc ráda užiju :-)

http://www.medicalnewstoday.com/articles/261382.php

http://time.com/9463/7-reasons-vegetarians-live-longer/

0/−2
1.10.2014 11:34

D57a72n58i65e62l64a 51U73r92b33a31n87o89v35á 2244610505126

To by mne zajímalo z čeho dedukujete že tu někdo závidí vegetariánům. Jinak píšete hlouposti, vegetariánství samo o sobě není zárukou ani zdraví ani štíhlosti. Osobně znám vegerariánku  která má  130 kilo - i vegetariánské stravy můžete jíst víc, než je potřeba.

+2/0
1.10.2014 11:52

M29a81r61k78e60t43a 74B88a96n60k62o82v64a 8785613115499

Máte pravdu, každý se může vykrmit, jen se ta pravděpodobnost s bezmasou stravou dost snižuje. 

Můj příšpěvek byl trochu emotivní reakcí na uvozovky ve slově "zdraví". V Čechách totiž panují ohledně veget. neskutečné bludy, lidé si myslí, že je to cosi nezdravého, a přitom je to naopak. Světová zdravotnická organizace vegetariánství doporučuje i těhotným a dětem. Takže v zemi, která má nejvyšší počet rakoviny tlustého střeva, mne ty dokola opakované nesmysly dovedou vytočit :-/

0/0
1.10.2014 12:02

A45l52e78n73a 80V26e97s63e67l14á 3943861265968

Tak zrovna ohledně vykrmení se pravděpodobnost fakt nesnižuje. Obezita bývá velmi často spíše z přebytku sacharidů a nedostatku bílkovin ve stravě než naopak.

Osobně si myslím, že vegetariánská strava (přesněji ovo-lakto-vegetariánská) opravdu neškodí, jen je o dost náročnější sestavit vyvážený jídelníček. Ale že by automaticky způsobovala "lepší zdraví, štíhlejší figuru, o osm let delší život", to je ovšem jen víra spíše pro zasmání, než brát takový názor nějak vážně.

+5/0
1.10.2014 12:12

M44a66r93k28e68t69a 78B21a24n89k73o67v90a 8205203685519

Smát se můžete, to také život prodlužuje, kromě vegetariánství .-) 

A stačí se podívat na internet, co je skutečnost a co jen víra.

Výzkumů o delším životě vegetariánů a jejich lepším zdraví najdete desítky, možná stovky, opačně vyznívající výsledek ani jeden. Pokud ovšem opravdu hledáte na světových, ne jen českých zdrojích.

http://www.huffingtonpost.com/2013/06/04/vegetarians-death-premature-longevity-live-longer_n_3380781.html

0/−1
1.10.2014 12:43

A35l88e84n77a 19V70e38s47e65l62á 3243911395788

"Stačí se podívat na internet"... jo, to je dobrej argument.

0/0
1.10.2014 12:45

A12l80e62n27a 26V69e60s91e41l70á 3333371875988

Mimochodem, v jednom z Vámi uváděných zdrojů je tvrzení, že vegetariání mají "a 12% lower risk of death compared with non-vegetarians".

Myslím, že to úroveň toho, co lze najít na internetu, demonstruje dostatečně.

+1/0
1.10.2014 12:48
Foto

R23o34m86a53n 98H61o68r97n40í28k 2355942654791

Nevím, kde jste vzala informaci, že WHO doporučuje vegetariánství těhulím a dětem, když trávožravectví prokazatelně poškozuje jak plod, tak i děti, neboť se díky absenci specifických živin jen stěží mohou dostatečně vyvíjet. Trávožravecká matka je pro plod stejnou stvůrou, jako matka-alkoholička. A nutit k tomu děti je třeba považovat za týrání.

0/0
1.10.2014 16:26

M13a16r63k28e84t21a 70B86a37n92k93o98v90a 8435573245539

Stanovisko WHO a dalších dietetických organizací lze nalézt i česky

http://zpravy.idnes.cz/nebojme-se-vegetarianstvi-dce-/domaci.aspx?c=A010305_162832_nazory_zem

http://www.syrova-strava.cz/news/veganstvi-schvaluje-10-vyznamnych-odbornych-instituci/

http://blisty.cz/art/25066.html 

těhotným a dětem dokonce doporučují i veganství: "...dobře sestavená veganská strava je bezpečná a zdravá pro těhotné i kojící ženy, kojence, deti, dospívající I seniory"

0/0
1.10.2014 19:46

O80n82d38ř34e40j 74Š70i92n77d19l14e49r 2447918306135

Obdiv. Velký obdiv. Sám jsem zhubl 45kg a vím že to není snadné. Začít pravidelně cvičit je otázka vybudování stálého zvyku a s jídlem je to taky těžké. Někdo má prostě naddimenzovaný apetit. Na zhubnutí konzumuji kolikrát i 13 000kj na den a stejně mám občas hlad. Někdo zase jí 7 000 a cítí se přecpaný. Nesoudil bych jak někteří níže v diskuzi. Ne každý si za to může. třeba já byl tlustý už od útlého dětství. Tehdejší nekompetetnost a ignorance mých rodičů skutečně není má vina.

+17/0
29.9.2014 22:30

L79e88n34k17a 15N52o76v38á 1356966938595

To zaslepeným kritikům nevysvětlíte. Raději ani nečtěte diskuzi pod rozhovorem s paní Dolejší, to by Vám teprve oči lezly z důlků. Máte pravu, že základ jak se správně stravovat nám dávají rodiče. Já měla to štěstí, že moji rodiče vařili "s rozumem". To neznamená, že bych neznala ovar, tlačenku, knedlo zelo vepřo, ale naučili mě od mala jíst zeleninu a ovoce. Je neštěstí, když vidím kulatou maminku, jak má vedle sebe stejně kulaté děti a vykládá na pás v obchodě chipsy, sušenky, pudinky atd.

+8/0
30.9.2014 8:53

S10a69b35i49n26a 73K54r22e37j55č71o40v91á 2354164112666

Přesně tak - všichni nadávají, jak jsou děti líné a tlusté, ale bohužel je to většinou tak, že maminka nestíhá s dítětem sportovat a mnohdy ani ne pořádně uvařit. Dělala jsem brigádu za pokladnou a bylo opravdu vidět, kdo se jak stravuje (i na těch lidech)

+9/0
30.9.2014 9:57

V46e92n10d72e94l20i54n32a 17K48e38l16l10e97r 9435796218926

souhlas!

a u spousty mych kamaradek ted 'sladi' prarodice - kamaradky detem zadny 'jedy' cpat nechteji - sladke jim davaji ale ve forme ovoce, treba, ale je dost casu az si deti objevi cokolady atd ve skolce ci skole (pac tam se tomu neubrani, vzdycky se najde nejaka 'chytra matka', kt si opravdu mysli, ze v kinder bueno rezu je sklenice mleka (zname jednu takovou - a ma 2 VS - a hada se s nama..;-)).

No tak tyhle deti, asi jak si na to nezvykly (pac cukr v mozku pusobi vicemene stejne jako heroin) to ani nechteji. JENZE - nasupuji babicky s lentilkama, cokoskama, susenkama, do pudinku pridaji jeste kousky cokolady - a tem detem to vylozene cpou se slovy "vzdyt je to za odmenu" anebo "babicka muze" nebo "ale vzdyt vam to chutnalo a tomu drobeckovi to budete odpirat"?

Sama jsem se cela leta potykala s nadvahou, oscilace 54-78, ted jsem x let na 62-64 pri 167, tak fajn. Ale stalo to dost usili... Musim rict, ze by mi vubec nevadilo, kdyby mi rodice nedali zaklad v cokoladach a pudincich. Ono uz staci ten cesky pristup ke peceni buchet a babovek na vikend...

(jsem nejak dostala hlad u toho psani...;-))

+5/0
30.9.2014 12:25

P17a83v63l33a 69H46r18a75d34i26l92o24v78a 3457741701884

Zrovna chut na sladky je asi dost v "genech", nevim, jak to napsat. Mam petiletou dceru a odjakziva je u nas vsechno cukrovi, susenky, cokolada volne k dispozici. Ono ji to totiz nijak extra nechutna, maximalne si da ctverecek horky cokolady ....napriklad mame jeste cokoladovy zajicky od velikonoc, balicek susenek je nacatej asi pul roku apod. Ona si radsi da jablko nebo broskev, ale JA na tom nemam nejmensi zasluhu.

+3/0
30.9.2014 12:35

V14e92n85d14e58l80i27n19a 34K25e15l37l56e38r 9595806428976

kamaradka mam presne takovyho syna - od malinka nechce sladky, jediny, co ho zajima, jsou takovy tu tvrdy susenky (asi kvuli zoubkum nebo co), sladky vylozene nechce - no a babicky se ho snazi 'vychovat' (naposledy to byl dort se slehackou!) - to uz je fakt na...no treba na diabetes ;-)

V cem to je fakt nevim (neni tu nejaky biolog treba?) ale mate uplnou pravdu, ze to tak je. A prave u tech deti, kt maji, jak se rika 'sladky zub' by rodice meli mit rozum. Zvlast kdyz to roli 'starsich a moudrejsich' prarodice jaksi...no...;-)

0/0
1.10.2014 13:26

L26e13n23k32a 63N63o28v85á 1376386918695

Já jsem vědec a žádném genu na sladké jsem neslyšela :-) Už jsem tak trošku alergická na to, jak se okamžitě začnou do diskuze zapojovat geny. Pro hodně lidí je to výmluva např. když je někdo obézní tak řekne, ale my to máme v genech (místo, aby se podíval na stravovací návyky své rodiny), to samé s diabetem druhého typu. Je skutečně alarmujcí kolik dětí je u nás obézních a rodiče je přicpávají sušenkama, chipsama, bonbonama, coca-colou... Jinak, to že dítě nemá chut na sladké se ještě s vysokou pravděpodobností změní ;-) S tím, jak bude růst se mu bude i trochu měnit metabolismus.

+1/0
1.10.2014 20:39

V91e40n38d19e38l85i34n87a 57K13e46l24l44e31r 9125486768866

no to mate absolutni pravdu, proto asi pani Hradilova pouzila uvozovky (jakoze to ma nekdo tak nejak vrozene - treba zmineny syn sladke nechce, jine dite vylozene chce). Ja mam geny po matce, babicce...at delam co delam, vzdy mam 73% rozdil pas boky a to v rozpeti temer 20kg. A ze jsem zkusila coo se dalo. Proste horni velikost 8-10, dolni cca 12 (UK velikosti) a basta. Krome nakupovani rifli je to vlastne hezka postava, hlavne jsem zdrava, tak co. Je fakt, ze se hlidam, cvicim, atd - kdyz ne, klido 'narostu'. ;-) Takze geny jedna vec, cokoska a cola druha...vse je kombinaci biologie a prostredi, to je jasny.

Treba kourenii - neni popsan gen kt by 'delal' nekoho vic nachylneho ke koureni. ALE je gen, resp genova variace, kt kdyz mate, je pro Vas tezsi prestat. To ovsem neznamena, ze prestat nejde!

Jak rikala ma moudra babicka - kdo chce, hleda zpusoby, kdo nechce, hleda vymluvy.

+1/0
2.10.2014 0:27

L42e43n46k46a 58N66o74v80á 1396316848725

Já mám s proporcemi těla to samé, co Vy :-) Nahoře mám 34 a dole 36-38. S tím se nic dělat nedá, protože kdybych hubla, tak nahoře budu mít 32 (což už teda rozhodně není zdravé a dole třeba 34). Taky si hlídám, co jím to neznamená, že bych si nedopřála tlačenku, škvarky, krkovičku tad. ale nejím to každý den a hlavně nepiju slazené limonády. Sladké pečivo si hodně peču ze špaldové mouky, jogurtu... a sladím to medem.

+1/0
2.10.2014 9:59

V52e87n26d64e32l74i97n46a 98K73e55l53l49e22r 9665986868416

hernajs nejste Vy nejaka zdrava? ;-) Ze spaldove mouky jsem jeste nepekla - jaky to je? A pece se normalne (cas, teplota) nebo?

Ja mam trosku vyhodu, ze mi nechutnaji tucny a preslazeny jidla a nemam rada zvirata na taliri (varim to pro ostatni ale me to proste nechutna). Ale takovy cerstvy croissant! ;-)

Jsem jednou udelala 'experiement' - kam to jako pujde, kdyz budu mesic cvicit tak, abych kazdy den vycvicila co snim (+/- samozrejme). Nadhera! ;-) hrudnik mensi nez bracha,, rucicky hulcicky, oblicej jak pri TBC a pr***? Ta je vecna jako Lenin. Fakt - kdbych byla rok v koncentraku, vyleze kostlivec s velkym zadkem.

Ted ziju v UK - to byste neverila, jak je tady rozsireny gen na tlusty bricha, obcas variace na tlusty vsechno! A ta genova vlna se tyka nejvice populace 5-50 let! No uplna zahada pro molekularni genetiky!...;-)

0/0
2.10.2014 11:05

P61e79t18r50a 95N58o32v55á81k71o43v57á 7558136124848

Tak něco je genetika, zbytek způsob života. Člověk začne chodit do práce, to znamená ráno dojít na čas, potom sedí u počítače, spěchá na půl hodiny na oběd, pak zase sedí, potom dojede domů a jde házet věci do pračky, vařit, nádobí do myčky, trochu poklidit a padne v 11 na hubu a spí. To pro tělo není ideální trávení času :/

0/0
2.10.2014 16:08

P60e58t96r79a 97N36o50v39á86k68o86v91á 7958456104758

My se zas jako malí mohli po sladkém utlouct a teď už to skoro nemusím. Někdy mě chytně mlsná, takže vyžahnu tubu jesenky, ale většinou mě to sladké ani neláká, to už musí být.

0/0
2.10.2014 16:03

V93á97c69l15a64v 12R90o67s41e76n92b36e13r51g 6279527512647

Kontrolní otázka - co se stane s "přebytečnou" kůží, když člověk zhubne (= zmenší objem) na polovinu?

0/0
29.9.2014 21:21

J61i17ř11í 17P42e34l39n77á62ř 6365703396589

To záleží na mnoha faktorech. Taky žádná přebytečná kůže zbýt nemusí. Stačí si vyhledat jméno Lauren Brudenell. Ta to dotáhla z koule na anorektičku. Strie jí sice zůstaly, ale kůže na ní moc nevisí...

0/0
29.9.2014 21:42

J45a70n 67N63o57v43á96k 6304584

Zhubl jsem 34 kg tuku (110 na 76), žádná kůže nikde nezůstala. Naopak, ta spousta prasklin zmizela. Řešit by se to muselo až při opravdu masivních úbytcích (70+ kg).

+5/0
29.9.2014 21:45

O66n39d47ř31e43j 23Š36i45n51d44l50e41r 2827928736865

No pravda že trochu povislejší pupek mám ale taky ještě zdaleka nejsem na vytoužených 12% tuku. Jinde na těle nic takového nepozoruji. To břicho se snad v krajním případě dá řešit plastikou.

0/0
29.9.2014 22:42
Foto

R64o44m74a85n 48H64o95r12n28í57k 2645442874681

Když je kůže mladá a pružná, a hubnutí probíhá pozvolna, scvrkne se, v případě hubnutí drastického nebo liposukce se musí kolikrát něčím stáhnout. Morbidně tlustá prasata i prasnice, zejména z USA, kde jsou extrémy, mající klidně čtvrt tuny, musí podstoupit chirurgický zákrok, při němž se musí odřezat přebytek kůže mající plochu několika čtverečních metrů.

+6/0
30.9.2014 4:53

M19i53l44u13š50e 71R68a21a90b25o50v27á 1835362872267

Znám pár lidí, co zhubli takhle rychle, rok a začali přibírat a teď  jsou na stejné váze při poloviční stravě, jelikož tělo už si zvyklo na menší dávky. není to obhajoba obézních, ale v naší zemi je to už národní sport - i když příliš štíhlý rovněž není zdravé a navíc vám to leptá psychiku

+4/0
29.9.2014 21:07

O79n88d79ř74e57j 98Š84i44n86d28l52e23r 2387148366275

Proto je důležité hubnout i pohybem a ne jen jídelníčkem a občas zařadit tzv. prasečí den aby si tělo nezvyklo :-)

+9/0
29.9.2014 22:34
Foto

R86o63m87a84n 87H66o93r73n32í93k 2395932154411

Především pohybem. Energetický výdej musí být vyšší jak příjem, přičemž pouze plnohodnotná strava v dostatečném množství je zdravá.

+1/0
30.9.2014 4:56

P90a34v28e64l 84M35o26r64a10v93e71c 1124565474387

Tyhle fotky by se měli poslat těm 2 holkám co se včera ztratili (s teda už se našli) ty by to potřebovali.

0/−9
29.9.2014 20:17

P43e98t27r68a 88N91o24v12á46k52o18v14á 7288946294428

Vy zas kurz českého jazyka.

0/0
2.10.2014 16:10





mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.