- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
asi už MFD a OnaDnes došly čtenářky
tímto zdravím Ivu Prusenovskou z marketingu spol. MAFRA, a.s.
Jen nechápu, proč se tu píše, že se jedná o čtenářku....když je to holka, která v MAFRA přímo pracuje....to už nemají zaměstnanci MAFRA na kadeřníka a musí se kvůli účesu nechat fotit do vlastních novin?
iDnes opravdu upadá. "Iva totiž pracuje v marketingovém oddělení velké firmy" - Nejmenuje se čistě náhodou ta velká firma "Mafra"? Samozřejmě, že jmenuje. Autoři článku by si mohli na proměnu najít alespoň někoho, kdo není zaměstnancem společnosti Mafra :-(.
Jaká proměna? Předtím hezká, potom hezká. Jenom se na fotografiích potom usmívá a vzali ji z lepšího úhlu, to je jediný rozdíl.
Kolik té holčině je? Ty rozšířené póry, to je dost děs, asi by s tím měla něco dělat.
Jinak proměna samozřejmě povedená, to bez diskuze, sluší jí to.
Hlavně, jestli v kadeřnictví poradili, jak účes udržovat, to je snad úplně nejdůležitější. Jinak myslím, že proměna je hezká, účes i oblečení.
A kvůli tomuhle "účesu" musela ke kadeřnici a do novin ? Stačilo převlíknout a efekt by byl stejný...
Ivu znám osobně, a je to moc hezká a příjemná mladá dáma. Upřímně, není na ní moc co vylepšovat, stačila běžná úprava vlasů a rozumný make-up, tzv. nahodit plachty jako většina z nás žen občas sama provede. Takže bylo nutné vyfotit ji "před" alespoň zamračenou. Zdravím Ivo a ostatní a přeji krásné léto.
Líčení, účes, oblečení pěkné, ale proč se furt tak mračí??
normálně se nemračí, ale musela něco pro tu proměnu udělat, ne? :-)