Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na kolo stylově? Žádný problém, dokazují modelky i hollywoodské hvězdy

Kdo vyráží na cyklovýlet, sáhne nejspíš po kvalitních funkčních materiálech. Ovšem kdo propadl pohybu na dvou kolech ve městě, může si v módě dovolit více. Ve všední den ke kostýmku klidně nazujte barevné tenisky, na farmářský trh vyrazte v romantických šatech nebo v lacláčích. Inspirujte se u celebrit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A74n54d22r86e57j 43R65u45š73č17á87k 6277907974284

Hlavně to chce mít stylové kolo, ideálně holandské. Co pravda za dobré holandské městské kolo je potřeba dát alespoň 700 EUR, což není zrovna málo (jinak městská kola se dají koupit za 200-300), ale výsledek za to stojí. Co se helmy týče, jak tady někdo zmiňuje, ta se na městské kolo nenosí, protože se málokdy jede tak rychle, aby byla potřeba. Je to úplně jiný styl jízdy.

0/0
12.8.2014 10:29

E45v47a 73J57e79n22í59č53k36o89v46á 2791510581149

No, ale helmu nemá ani jedna...

+3/0
4.8.2014 21:54

A55n95d95r34e57j 98R57u49š92č33á54k 6697587274494

To na městském kole ve městě, kde je solidní infrastruktura, nevadí.

0/0
12.8.2014 10:32

L89u28c45i77e 11F16o47r14m82á61n24k10o84v95á 8215638237860

Je to hezké. Líbí se mi, že v zahraničí se na rozdíl od nás lidé na kolo oblékají zcela normálně, na rozdíl od těch našich mimozemšťanů s funkčníma trikama, polstrovanýma legínama a speciálníma botama.

+5/−1
4.8.2014 13:24

M69i60c90h30a65l 50T29e87s97a80ř 4348352520111

Možná v tom hraje roli skutečnost, že neuvěřitelnou shodou okolností se do výběru fotek dostaly samý herečky a modelky:-)

+2/0
4.8.2014 13:45

L35u86c10i28e 43F73o56r96m17á91n23k72o42v97á 8715528817680

To není jen tím. Strávila jsem nějaký čas v Belgii - na kole se tam jezdí úplně pořád a nikoho v cyklistických skafandrech tam nepotkáte. Staré paní jezdí v kostýmcích, pánové v obleku, dívky v roztomilých šatečkách. :-)

+3/−1
4.8.2014 13:59

A40l81e88n65a 57V68e61s93e57l23á 3173661795578

Spíš je to tím, že na kole se tam sice jezdí "pořád", ale většinou jen na krátké úseky v řádu kilometrů. U nás na vesnici se taky jezdí pro rohlíky v tom, co má člověk zrovna na sobě a nepřevléká se. Nicméně více se u nás používá kolo jako sportovní náčiní a vyjet si na nějaký padesáti a vícekilometrový okruh lesem, to už prostě v kostýmku moc pohodlné nebude (a nebude to svědčit ani tomu kostýmku).

+9/0
4.8.2014 14:11

L18u23d74ě97k 94N91ě29m49e39c 5715531982174

Funkční hadry prostě mají své výhody. Když začneme u kalhot, tak se neprodřou po měsíci, ani se nepotrhají nohavice od převodníku. Tričko se nelepí na tělo (studeným potem), v podstatě má podobné vlastnosti jako některé dětské plínky. Časem na to člověk přijde, pokud jezdí trochu víc. Na cestu po rovině do práce ty hadry potřeba nejsou.

0/0
4.8.2014 15:27

L92u17c30i25e 54F97o64r93m70á22n68k39o41v65á 8495258437880

Asi to bude tím, že u nás se opravdu jezdí na kole v podstatě jen sportovně anebo turisticky. Což je škoda, ale zase chápu, že kromě Polabské roviny je na většině území cesta do práce na kole poněkud náročnější než v Belgii nebo v Holandsku. :-)

+3/0
4.8.2014 15:40

L50u21d65ě63k 29N33ě73m57e89c 5485891512264

Nojo, je to tak. S tím se nic nenadělá.

0/0
4.8.2014 16:17

A22n58d60r68e85j 37R96u62š68č25á62k 6477117154674

Když se podíváte na holandská městská kola (typicky Gazelle, Batavus, Sparta apod.), tak mají všechna celkem solidní kryty na celou převodovku, ty dražší pak dokonce hermeticky uzavřené, takže stačí namazat řetěz jednou za x let. Svědčí to i řetězu i oblečení. Do toho se na městském kole většinou používá převodovka v náboji (zpravidla Shimano Nexus) a slušná městská kola mají kryty na kola i solidní blatníky s dodatečnými zástěrkami. To nemá se sportovní cyklistikou nic společného. Sám to mám hodně rád, mám kromě velmi slušného expedičního kola (CrMo rám a komplet Shimano XT výbava + spousta expedičních vychytávek) i velmi slušné městské kolo a opravdu se nedá nahradit jeden styl za druhý. Nemluvě o tom, že třeba "pánské" městské kolo je naprosto k ničemu, protože se na něj musí nastupovat přehozením nohy zadem přes kolo, a tam je na městském kole většinou koš plný věcí, a i kdyby nebyl, tak v obleku jde o docela slušnou akrobacii, která může skončit roztržením obleku v rozkroku. Proto solidní městské kolo je vždy a pouze s tzv. "dámským" rámem.

0/0
12.8.2014 10:36

J63a35n79a 34K95u81n12s86t51o38v87á 7968519967181

Přijde mi, že bezpečnost by měla mít přednost ještě před stylem. Jít na kolo bez helmy, mi přijde jako zbytečný risk.

+2/−2
4.8.2014 11:59
Foto

I25v14a28n94a 56F80i79s96m62o87l45o36v81á 1950128255280

a taky to je signál pro mladé holky - "na co přilbu??? zmačkám si účes."

blbě se to vysvětluje dětem, že na slavnou hlavu se přibla dávat nemusí ...., ale  jsou to jejich lebky  - co naplat ....:-/

0/0
4.8.2014 13:25

A28n15d92r63e68j 64R55u43š19č70á19k 6397977394554

Evidentně nemáte zkušenosti ze zemí jako Nizozemí, Dánsko či ze západu Německa. Nikdo tam přilbu nenosí a přesto je tam zranění naprosté minimum. Víte proč? Protože na městském kole se nejezdí rychle a protože tam jsou všude praktické, nikoliv jako v Česku sportovní cyklostezky. Nemluvě o tom, že jak jste v NL na červené cyklostezce, máte absolutní přednost a narazí-li na červeném do Vás auto, tak je to vždy jeho vina.

0/0
12.8.2014 10:31

P65a59v98e58l 29N15e57d86ě83l38a 5266460594551

Na TdF to úplně není, leda tak v té karavaně před závodem ...

0/0
4.8.2014 10:54







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.