Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na kolo stylově? Žádný problém, dokazují modelky i hollywoodské hvězdy

Kdo vyráží na cyklovýlet, sáhne nejspíš po kvalitních funkčních materiálech. Ovšem kdo propadl pohybu na dvou kolech ve městě, může si v módě dovolit více. Ve všední den ke kostýmku klidně nazujte barevné tenisky, na farmářský trh vyrazte v romantických šatech nebo v lacláčích. Inspirujte se u celebrit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A35n14d67r57e24j 83R46u61š55č32á46k 6507887614154

Hlavně to chce mít stylové kolo, ideálně holandské. Co pravda za dobré holandské městské kolo je potřeba dát alespoň 700 EUR, což není zrovna málo (jinak městská kola se dají koupit za 200-300), ale výsledek za to stojí. Co se helmy týče, jak tady někdo zmiňuje, ta se na městské kolo nenosí, protože se málokdy jede tak rychle, aby byla potřeba. Je to úplně jiný styl jízdy.

0/0
12.8.2014 10:29

E82v82a 34J50e92n41í57č29k80o89v30á 2971510331209

No, ale helmu nemá ani jedna...

+3/0
4.8.2014 21:54

A16n74d88r63e25j 58R73u70š10č85á30k 6557817474654

To na městském kole ve městě, kde je solidní infrastruktura, nevadí.

0/0
12.8.2014 10:32


L13u84c87i17e 98F90o94r57m88á50n11k62o73v26á 8665638647700

Je to hezké. Líbí se mi, že v zahraničí se na rozdíl od nás lidé na kolo oblékají zcela normálně, na rozdíl od těch našich mimozemšťanů s funkčníma trikama, polstrovanýma legínama a speciálníma botama.

+5/−1
4.8.2014 13:24

M35i33c93h27a77l 55T40e93s28a19ř 4918292690561

Možná v tom hraje roli skutečnost, že neuvěřitelnou shodou okolností se do výběru fotek dostaly samý herečky a modelky:-)

+2/0
4.8.2014 13:45

L43u60c44i48e 60F85o29r35m27á66n88k72o29v11á 8835308977320

To není jen tím. Strávila jsem nějaký čas v Belgii - na kole se tam jezdí úplně pořád a nikoho v cyklistických skafandrech tam nepotkáte. Staré paní jezdí v kostýmcích, pánové v obleku, dívky v roztomilých šatečkách. :-)

+3/−1
4.8.2014 13:59

A55l38e24n82a 10V42e59s64e22l80á 3223491265938

Spíš je to tím, že na kole se tam sice jezdí "pořád", ale většinou jen na krátké úseky v řádu kilometrů. U nás na vesnici se taky jezdí pro rohlíky v tom, co má člověk zrovna na sobě a nepřevléká se. Nicméně více se u nás používá kolo jako sportovní náčiní a vyjet si na nějaký padesáti a vícekilometrový okruh lesem, to už prostě v kostýmku moc pohodlné nebude (a nebude to svědčit ani tomu kostýmku).

+9/0
4.8.2014 14:11

L31u91d70ě53k 56N19ě30m14e36c 5865721182974

Funkční hadry prostě mají své výhody. Když začneme u kalhot, tak se neprodřou po měsíci, ani se nepotrhají nohavice od převodníku. Tričko se nelepí na tělo (studeným potem), v podstatě má podobné vlastnosti jako některé dětské plínky. Časem na to člověk přijde, pokud jezdí trochu víc. Na cestu po rovině do práce ty hadry potřeba nejsou.

0/0
4.8.2014 15:27

L52u37c72i14e 54F88o89r44m49á57n20k14o15v33á 8765848857740

Asi to bude tím, že u nás se opravdu jezdí na kole v podstatě jen sportovně anebo turisticky. Což je škoda, ale zase chápu, že kromě Polabské roviny je na většině území cesta do práce na kole poněkud náročnější než v Belgii nebo v Holandsku. :-)

+3/0
4.8.2014 15:40

L62u53d18ě60k 79N83ě88m97e16c 5615111812144

Nojo, je to tak. S tím se nic nenadělá.

0/0
4.8.2014 16:17

A62n95d16r72e90j 14R82u69š21č53á89k 6757127794194

Když se podíváte na holandská městská kola (typicky Gazelle, Batavus, Sparta apod.), tak mají všechna celkem solidní kryty na celou převodovku, ty dražší pak dokonce hermeticky uzavřené, takže stačí namazat řetěz jednou za x let. Svědčí to i řetězu i oblečení. Do toho se na městském kole většinou používá převodovka v náboji (zpravidla Shimano Nexus) a slušná městská kola mají kryty na kola i solidní blatníky s dodatečnými zástěrkami. To nemá se sportovní cyklistikou nic společného. Sám to mám hodně rád, mám kromě velmi slušného expedičního kola (CrMo rám a komplet Shimano XT výbava + spousta expedičních vychytávek) i velmi slušné městské kolo a opravdu se nedá nahradit jeden styl za druhý. Nemluvě o tom, že třeba "pánské" městské kolo je naprosto k ničemu, protože se na něj musí nastupovat přehozením nohy zadem přes kolo, a tam je na městském kole většinou koš plný věcí, a i kdyby nebyl, tak v obleku jde o docela slušnou akrobacii, která může skončit roztržením obleku v rozkroku. Proto solidní městské kolo je vždy a pouze s tzv. "dámským" rámem.

0/0
12.8.2014 10:36

J17a61n19a 98K30u62n94s33t21o76v74á 7288959937191

Přijde mi, že bezpečnost by měla mít přednost ještě před stylem. Jít na kolo bez helmy, mi přijde jako zbytečný risk.

+2/−2
4.8.2014 11:59
Foto

I15v54a50n51a 57F12i32s28m24o88l79o12v70á 1490348905670

a taky to je signál pro mladé holky - "na co přilbu??? zmačkám si účes."

blbě se to vysvětluje dětem, že na slavnou hlavu se přibla dávat nemusí ...., ale  jsou to jejich lebky  - co naplat ....:-/

0/0
4.8.2014 13:25

A40n98d32r13e81j 91R74u52š52č96á84k 6197947804714

Evidentně nemáte zkušenosti ze zemí jako Nizozemí, Dánsko či ze západu Německa. Nikdo tam přilbu nenosí a přesto je tam zranění naprosté minimum. Víte proč? Protože na městském kole se nejezdí rychle a protože tam jsou všude praktické, nikoliv jako v Česku sportovní cyklostezky. Nemluvě o tom, že jak jste v NL na červené cyklostezce, máte absolutní přednost a narazí-li na červeném do Vás auto, tak je to vždy jeho vina.

0/0
12.8.2014 10:31

P91a45v34e93l 81N91e73d63ě66l19a 5616950964441

Na TdF to úplně není, leda tak v té karavaně před závodem ...

0/0
4.8.2014 10:54





mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.