Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na kolo stylově? Žádný problém, dokazují modelky i hollywoodské hvězdy

Kdo vyráží na cyklovýlet, sáhne nejspíš po kvalitních funkčních materiálech. Ovšem kdo propadl pohybu na dvou kolech ve městě, může si v módě dovolit více. Ve všední den ke kostýmku klidně nazujte barevné tenisky, na farmářský trh vyrazte v romantických šatech nebo v lacláčích. Inspirujte se u celebrit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A50n19d31r31e94j 81R76u66š45č45á37k 6977187354944

Hlavně to chce mít stylové kolo, ideálně holandské. Co pravda za dobré holandské městské kolo je potřeba dát alespoň 700 EUR, což není zrovna málo (jinak městská kola se dají koupit za 200-300), ale výsledek za to stojí. Co se helmy týče, jak tady někdo zmiňuje, ta se na městské kolo nenosí, protože se málokdy jede tak rychle, aby byla potřeba. Je to úplně jiný styl jízdy.

0/0
12.8.2014 10:29

E66v84a 13J17e75n50í52č96k73o73v44á 2361490101909

No, ale helmu nemá ani jedna...

+3/0
4.8.2014 21:54

A69n39d53r41e94j 39R57u33š57č51á19k 6867427494134

To na městském kole ve městě, kde je solidní infrastruktura, nevadí.

0/0
12.8.2014 10:32

L93u19c80i69e 94F42o36r91m36á14n45k72o57v72á 8315598267500

Je to hezké. Líbí se mi, že v zahraničí se na rozdíl od nás lidé na kolo oblékají zcela normálně, na rozdíl od těch našich mimozemšťanů s funkčníma trikama, polstrovanýma legínama a speciálníma botama.

+5/−1
4.8.2014 13:24

M94i49c86h21a95l 38T66e10s84a27ř 4888852630871

Možná v tom hraje roli skutečnost, že neuvěřitelnou shodou okolností se do výběru fotek dostaly samý herečky a modelky:-)

+2/0
4.8.2014 13:45

L18u64c18i36e 10F49o60r40m38á11n52k88o16v32á 8345988577920

To není jen tím. Strávila jsem nějaký čas v Belgii - na kole se tam jezdí úplně pořád a nikoho v cyklistických skafandrech tam nepotkáte. Staré paní jezdí v kostýmcích, pánové v obleku, dívky v roztomilých šatečkách. :-)

+3/−1
4.8.2014 13:59

A26l70e71n77a 34V68e50s40e39l65á 3763591425928

Spíš je to tím, že na kole se tam sice jezdí "pořád", ale většinou jen na krátké úseky v řádu kilometrů. U nás na vesnici se taky jezdí pro rohlíky v tom, co má člověk zrovna na sobě a nepřevléká se. Nicméně více se u nás používá kolo jako sportovní náčiní a vyjet si na nějaký padesáti a vícekilometrový okruh lesem, to už prostě v kostýmku moc pohodlné nebude (a nebude to svědčit ani tomu kostýmku).

+9/0
4.8.2014 14:11

L21u34d48ě19k 63N67ě91m33e27c 5775711242954

Funkční hadry prostě mají své výhody. Když začneme u kalhot, tak se neprodřou po měsíci, ani se nepotrhají nohavice od převodníku. Tričko se nelepí na tělo (studeným potem), v podstatě má podobné vlastnosti jako některé dětské plínky. Časem na to člověk přijde, pokud jezdí trochu víc. Na cestu po rovině do práce ty hadry potřeba nejsou.

0/0
4.8.2014 15:27

L10u38c38i70e 23F14o84r11m62á35n82k81o35v10á 8105488217280

Asi to bude tím, že u nás se opravdu jezdí na kole v podstatě jen sportovně anebo turisticky. Což je škoda, ale zase chápu, že kromě Polabské roviny je na většině území cesta do práce na kole poněkud náročnější než v Belgii nebo v Holandsku. :-)

+3/0
4.8.2014 15:40

L19u90d60ě37k 78N52ě80m27e40c 5615631172634

Nojo, je to tak. S tím se nic nenadělá.

0/0
4.8.2014 16:17

A23n21d56r92e46j 91R72u13š55č85á16k 6147297284894

Když se podíváte na holandská městská kola (typicky Gazelle, Batavus, Sparta apod.), tak mají všechna celkem solidní kryty na celou převodovku, ty dražší pak dokonce hermeticky uzavřené, takže stačí namazat řetěz jednou za x let. Svědčí to i řetězu i oblečení. Do toho se na městském kole většinou používá převodovka v náboji (zpravidla Shimano Nexus) a slušná městská kola mají kryty na kola i solidní blatníky s dodatečnými zástěrkami. To nemá se sportovní cyklistikou nic společného. Sám to mám hodně rád, mám kromě velmi slušného expedičního kola (CrMo rám a komplet Shimano XT výbava + spousta expedičních vychytávek) i velmi slušné městské kolo a opravdu se nedá nahradit jeden styl za druhý. Nemluvě o tom, že třeba "pánské" městské kolo je naprosto k ničemu, protože se na něj musí nastupovat přehozením nohy zadem přes kolo, a tam je na městském kole většinou koš plný věcí, a i kdyby nebyl, tak v obleku jde o docela slušnou akrobacii, která může skončit roztržením obleku v rozkroku. Proto solidní městské kolo je vždy a pouze s tzv. "dámským" rámem.

0/0
12.8.2014 10:36

J72a93n96a 35K90u85n85s38t67o41v95á 7418399837301

Přijde mi, že bezpečnost by měla mít přednost ještě před stylem. Jít na kolo bez helmy, mi přijde jako zbytečný risk.

+2/−2
4.8.2014 11:59
Foto

I64v45a26n18a 73F17i28s80m28o30l89o38v80á 1190518845920

a taky to je signál pro mladé holky - "na co přilbu??? zmačkám si účes."

blbě se to vysvětluje dětem, že na slavnou hlavu se přibla dávat nemusí ...., ale  jsou to jejich lebky  - co naplat ....:-/

0/0
4.8.2014 13:25

A59n31d94r44e26j 46R69u92š30č90á65k 6367207814904

Evidentně nemáte zkušenosti ze zemí jako Nizozemí, Dánsko či ze západu Německa. Nikdo tam přilbu nenosí a přesto je tam zranění naprosté minimum. Víte proč? Protože na městském kole se nejezdí rychle a protože tam jsou všude praktické, nikoliv jako v Česku sportovní cyklostezky. Nemluvě o tom, že jak jste v NL na červené cyklostezce, máte absolutní přednost a narazí-li na červeném do Vás auto, tak je to vždy jeho vina.

0/0
12.8.2014 10:31

P22a43v52e63l 50N77e49d50ě31l71a 5346100904941

Na TdF to úplně není, leda tak v té karavaně před závodem ...

0/0
4.8.2014 10:54







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.