Diskuze

Loga se vracejí. Budou značky opět důležitější než styl?

Už jen málokdo dnes uznává hesla typu: čím víc proužků, tím víc Adidas. Málokdo spoléhá na to, že navlečený do výrazných sloganů a názvů drahých značek bude působit dojmem lepšího člověka. Styl je jinde, shodují se experti. Jenže to všechno se může brzy změnit. Připravte se, přichází logománie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Reklamy nenosím. Rozhodně né zdarma a rozhodně za ně neplatím.

1 1
možnosti

no, už nějaký čas nakupuji oblečení v army shopech :) a mám od blejskátek, třepetalek a log přes celá trika pokoj :)

0 0
možnosti

Nebojte se u nás se najde dost "schopných a úspěšných" kteří budou chtít jít s módou. Oni na to přece mají.

1 0
možnosti

Chjo - po šílených nápisech a infantilních kočičkách a kytičkách přicházejí loga. To bude zase umění koupit si nějaké normální slušnější jednobarevné tričko... :-/ Rv

7 0
možnosti

Je fakt takový problém sehnat jednobarevné tričko ze 100 procent bavlny?

0 0
možnosti

V podstatě jsem šťastný člověk, kupuji jen věci bez viditelných značek. Proč mám být odfajfkovaným značkovým hlupákem, či počítat prožky, jestli je to ta jediná dokonalá značka.

Tričko či bundu s nápisem čekám jedině zadarmo. Přeci nebudu někomu platit za to, že mu mohu dělat reklamu?

4 0
možnosti

Přiznávám, že já si kupuju trika Lonsdale s logem přes prsa nebo záda, neb se mi to logo líbí.

0 3
možnosti

Když už si koupím dražší oblečení, nebudu jím ještě dělat zadarmo reklamu. Všude jinde se za reklamu těžce platí. :-P

6 0
možnosti

takže loga z těch dražších věcí pářete ,aby to nebylo vidět8-o

0 0
možnosti

Před lety jsem si přivydělávala jako pokladní v Kauflandu. Po tom, co každý druhý zákazník měl na sobě šusťákovou soupravu Adidas a u pasu ledvinku, ve které vždycky šmátral, když hledal peněženku, tak se mi nejen tato značka zhnusila. Navíc v Číně jedou přes den zboží se značkovým logem a v noci zboží ze stejné látky, stejného střihu a stejné kvality bez loga, které si potom můžete koupit u svého Vietnamce.

2 1
možnosti

Vietnamec se nedá kvalitou srovnávat s ničím, tam se šetří i na tloušťce nitě na švy.

3 0
možnosti

Mezi další návrháře, kteří na stávající logománii zareagovali, patří Donna Karanová. To přechylování jmen vypadá děsně.

3 2
možnosti

Hlavně by mohla módní redaktorka vědět, že právě Donna Karan tlačila logo DKNY na svých výtvorech vždy. Něco matně černého a jednoduchého s lesklým potiskem DKNY je klasika!!!

1 1
možnosti