Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsou manželé, oba jsou HIV pozitivní. A mají dvě zdravé děti

Je jim okolo třiceti, jsou manželé, vychovávají dvě malé děti. Přesto se od ostatních párů liší. Oba jsou už roky HIV pozitivní. Nemoc ovšem na své potomky nepřenesli, byť se jim děti narodily, když už byli oba nakažení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chytrýrádce

Z HIV či z AIDS se dá prý vyléčit

Ahoj

Není to tak dávno, co se v tisku psalo o pánovi co měl AIDS a byl vyléčen transplantací kostní dřeně dárce který byl proti tomuto onemocnění imunní

Tato nemoc se taky dá prý vyléčit přípravkem MMS

Zkuste se toho zbavit.

Hodně štěstí

0/0
7.10.2012 14:54

pavel-v

báchorka

To to mýdlo oba určitě hodně chtěli   V

+2/0
10.9.2012 15:11

yxarinka

smysl?

uniká mi smysl existence těchto lidí. Např. - vědí, že by měli spát jen s ochranou, ale nedělají to. A riskují zdraví potomků Rv Navíc, bůhví, jak to bylo s tou nákazou, je to celé poněkud přitažené za vlasy. Výsledek je akorát ten, že si žijí za peníze jiných v klídku a pohodičce a je jim to fuk

+7/0
8.9.2012 20:44

ja_je_nekdo_jiny

Re: smysl?

Mně zas uniká smysl tvé existence, čímž se to kompenzuje...

+9/0
10.9.2012 2:29

Andee in Red Book

Re: smysl?

Asi tak ;-DR^

+1/0
11.9.2012 15:10

Baround

Re: smysl?

Vždyť má pravdu, totálně nezodpovědní jedinci, přítěž pro všechny.

+2/0
12.9.2012 7:38

Milan007007007

Re: smysl?

Jasně, Vám se to přece stát nemůže, že...neobhajuji ty dva, ale uvědomujete si, že se Vám to třeba může stát v nemocnic, ani nevíte jak? Přítěž jste spíš Vy...

+1/0
12.9.2012 21:50

Toranoko

Re: smysl?

vám toho evidentně uniká... ;-D

0/0
10.9.2012 11:29

honza.f

Re: smysl?

Borec to v lochu samozřejmě nechytl při rvačce, ale při homostyku. Jenom to ženské nechtěl prozradit. To je celé.

0/0
11.9.2012 14:20

smoochy

nemáte kde bydlet?

nechte se nakazt HIV a přivítají vás v Domě světla. Léčba a starost o vaše zdraví jako bonus. Jo a ještě se dožijete delšího věku než pod mostem.

+2/0
8.9.2012 18:31

MajklNajt

Re: nemáte kde bydlet?

Jdes do toho, jo?

+3/0
11.9.2012 17:48

bubakovababa

taky jsem slyšela báchorku

skoro stejnou jak tady ten nakažený při rvačce. To se taky dva servali do krve  jeden několikrát léčený alkoholik a jak mu ranu desinfikovali ( neměli nic jiného než vodku ) tak se mu ta vodka dostala tou ranou do krve a on důsledkem toho se opět rozchlastal

+1/0
8.9.2012 12:06

_Zuzka

Jak to vědí?

Pokud on je náctiletý kriminálník a po 15 letech v base (budu hádat - někoho zabil?) ho pustí ven, najde si mladší šlápotu (podle komentářů níže), se kterou si v jejích cca 24 letech pořídí potomka a při testech na gyndě se teprve přijde na to, že jsou oba HIV pozitvní, tak jak vědí, že se původně nenakazila ona? Kor když předpokládají tak hypotetický přenos, jako je smísením krve při rvačce (jaká je šance, že se něco takového stane?). Jestli to zas nebude historka typu Andersen.

+4/0
7.9.2012 23:10

Duke_._Nukem

Re: Jak to vědí?

sance je velmi mala.Dokonce myslim neni zdokumentovany pripad,ani u ultimativnich zapasu a tam tece krev proudem.Pokud alcawirth pise pravdu,tak je to velmi pravdepodobne,ze to mohlo byt obracene.Zalezi na tom,jestli ho pred nastupem do basy testovali na HIV..

0/0
8.9.2012 10:03

Concrete_Donkey

Nám ve škole tvrdili, že přenos z matky na dítě je 100%ní.

Jsem kvůli tomu žil 16 let v klamu! Ad. přenos ve vězení, bláznivější báchorku si ten homoděj vymyslet nemohl!!

+3/0
7.9.2012 21:04

_Zuzka

Re: Nám ve škole tvrdili, že přenos z matky na dítě je 100%ní.

Tak možná to začalo rvačkou a ten původní nakažený byl prostě ten, kdo tu rvačku vyhrál...zrovna v kriminále to nemusel být dobrovolný gay.

0/0
7.9.2012 23:04

Jitřní dar

Re: Nám ve škole tvrdili, že přenos z matky na dítě je 100%ní.

To Vám ale opravdu lhali, případů, kdy má HIV pozitivní matka zdravé dítě je víc.

+1/0
8.9.2012 11:46

Pepinie

Re: Nám ve škole tvrdili, že přenos z matky na dítě je 100%ní.

při přirozeném porodu je opravdu riziko značné, ale jelikož se už ví, že matka je HIV pozitivní probíhá porod císařským řezem a personál toto riziko zná a značně ho minimalizuje...

0/0
10.9.2012 0:37

Toranoko

Re: Nám ve škole tvrdili, že přenos z matky na dítě je 100%ní.

tak to vam tvrdili peknou kravinu ;-D Jojo, ale ono je lepsi ovecky strasit, vony pak lip poslouchaj... :-)

+3/0
10.9.2012 11:30

Petr7777

Je mu

tricet a 15 let nakazen. To uz byl jako v patnacti v lochu?

+1/0
7.9.2012 16:21

Alex Murphy

Re: Je mu

U některých etnik nic neobvyklého... ;-)

+1/0
7.9.2012 16:28

standysman

Re: Je mu

a taky se s někým poprat tak, že oba máte krvavé rány a smíchá se vám krev, to je taky docela umění. taže spíš bych to tipnul na spadlý mejdlo.

+11/0
7.9.2012 16:52

arné knobloch

Re: Je mu

jasně že se nepopral. Ale přeci nebude říkat manželce a novinářům, že byl v base spoluvězňům za děvče.

+2/0
7.9.2012 18:56

ma_ty211

Přání

Těm dětem přeji ať mají co nejdéle zdravé a milující rodiče. Jsou sice chronicky nemocní, ale ne duševně, jako ti tady v diskusi. Zlí český vši...

+19/0
7.9.2012 14:58

alčawirth

Re: Přání

Z čeho usuzuješ že nejsou duševně nemocní ? Už sem o nich slyšel , on kriminálník ona prostitutka, oba ze sociálně slabých rodin ...tak nevím :-P

+13/0
7.9.2012 16:25

standysman

Re: Přání

no pokud se dál živí jako prostitutka, tak potěš koště.

+1/0
7.9.2012 16:53

Duke_._Nukem

Re: Přání

hlavne potom neni jiste,kdo koho nakazil..

0/0
8.9.2012 8:53

surimi

způsob přenosu HIV

Zajímavé je, že všichni  HIV pozitivní,kteří se rozhodnou svoji pozitivitu zveřejnit, se nakazili tak nějak "nevinně"- při krevní transfúzi, při rvačce ,při pomoci jinému zraněnému krvácejícímu člověku,sem tam přizná nějaký narkoman-samozřejmě vyléčený, že použil nesterilní injekční jehlu,ale nikdo o sobě neřekne,že se nakazil při nechráněném sexu. Čtenář -nezdravotník by pomalu mohl nabýt dojem,že se jedná výhradně o krevní přenos choroby podobně jako hepatitida B a pohlavní přenos s tím nemá nic společného.

+7/0
7.9.2012 14:21

Dita_1

Re: způsob přenosu HIV

Vždyť u paní z článku je zjevné, že se nakazila při sexu, ne? A nakazit se můžete i pří chráněném sexu - stejně tak, jako se nemusíte nakazit ani opakovanou souloží s někým, kdo je HIV+.

+1/0
7.9.2012 14:23

surimi

Re: způsob přenosu HIV

tato paní je jedna z mála,která způsob přenosu přiznává. Ne už její manžel, i když u něho je třeba přiznat určitou odvahu,že se přiznal aspoň k pobytu ve vězení ,navíc když je třicátník,15 let pozitivní,tak se tam dostal jako -náctiletý. (leda že by mu bylo 39)

0/0
7.9.2012 14:41

Norean

Re: způsob přenosu HIV

Myslíte, že hepatitidou B se nedá nakazit při sexu? Drobné oděrky a je to. Proto je samozřejmě rizikovější sex anální, kde jsou tahle drobná poranění častější i při méně náružiém tempu. Každopádně nepovažuji nakažení  kriminále za nevinnější přenos než při sexu. Nikdy nevíte, kdo byli předcházející partnerky - partneři VAšeho protějšku. Prostě co se týče nemocí, nejdete do postele jen se sou láskou, ale i s jejími bývalými ;-)

0/0
8.9.2012 16:32

jurgen

vezeni a HIV....

"Muž je HIV pozitivní už 15 let, ona 6 let. On se nakazil od spoluvězně ve vězení. Poprali se a nakažená krev se mu dostala do rány."

- trosku mene pravdepodobne vysvetleni nakazy virem HIV ve vezeni - ale budiz .......

:-P

+11/0
7.9.2012 14:19

martinova

Re: vezeni a HIV....

Ono se líp říká, že "nakažená krev se dostala do rány" než "nakažené sperma se dostalo do řiti". Prostě zástupné homosexuální styky ve vězení.

0/0
9.9.2012 15:15

SecondWisdom

HIV...

...má i svá pozitiva. ;-D

0/0
7.9.2012 13:47

standysman

Re: HIV...

jako třeba, že neumřeš na rakovinu?

0/0
7.9.2012 16:55

Radek-334

Spát s ochranou?

Já teda s ochranou spát nechodím. Je to skutečně nutné?

+2/0
7.9.2012 13:20

Dololezec na pravdě boží

Re: Spát s ochranou?

Jo. Jinak si ho skripnes mezi matrace a bude se to bolet.

+2/0
7.9.2012 13:43

surimi

Re: Spát s ochranou?

Stačí když ji budeš používat při sexu,spát už potom můžeš i bez ní.

0/0
7.9.2012 14:22

standysman

Re: Spát s ochranou?

mě by spíš zajímalo, jestli to bylo myšleno jako ochrana, aby neměli další děti a nebo jako kvůli tomu HIV. protože kdyby brala jenom antikoncepci, tak přece ta nemoc by se asi nijak nezhoršila, že jako čím víc styků tím více nemocní.

0/0
7.9.2012 16:57

surimi

Re: Spát s ochranou?

obojí,jednak není vhodné,aby HIV + přiváděli na svět další děti, zadruhé to opravdu lékaři doporučují,aby se nemoc  "nenásobila", když do organismu vstupují další viry HIV od partnera.

0/0
7.9.2012 17:51

Nufiny

Re: Spát s ochranou?

I když jsou oba partneři HIV pozitivní, tak se jim nedoporučuje sex bez ochrany, protože si mohou navzájem virus předávat a tím zvyšovat virovou nálož. Také léčba se pravděpodobně odvíjí podle toho, jak dlouho je člověk nakažený a v jakém je zdravotním stavu. Další příjem nakažených tělesných tekutin určitě není žádoucí.

+4/0
7.9.2012 17:55

nakej_nick

tak nevím, co na to ....

gratuluji?

+1/0
7.9.2012 12:58

himself

Re: tak nevím, co na to ....

Jo, mám to podobně, taky nevím

0/0
10.9.2012 22:57

pohanský pes

--

No fuj chudáci děti.

0/0
7.9.2012 11:40

astrudina

Hurá, další možnost!

Vedle adopce dětí homosexuály je tu další možnost, která by se měla podpořit a stát by ji měl platit - mějte děti jako HIV pozitivní!

Hlavně prosím nepište o normálních rodinách, které prostě normálně žijí a vychovávají děti - manželé, muž a žena. To je dnes tabu!

+7/0
7.9.2012 11:36

Dita_1

Re: Hurá, další možnost!

A co takhle lidé s diabetem prvného typu, taky byste jim zakázala mít děti? RIziko, že dítě bude mít taky cukrovku, je skoro stonásobně vyšší, než že se nakazí hiv (za předpokladu, že žena v těhotenství bere léky a rodí císařským řezem). Děti budou celý život závislé na inzulinu, časem se přidruží další choroby, pravděpodobně předčasně zemřou...

+15/0
7.9.2012 11:43

roedor

Re: Hurá, další možnost!

s kým bys radši spala - s HIV pozitivním nebo s diabetikem?

+6/0
7.9.2012 12:35

Dita_1

Re: Hurá, další možnost!

Především s tím, koho bych měla ráda. Člověku navíc nic nebrání věnovat se různým nekoitálním praktikám.

+4/0
7.9.2012 12:37

_m-

Re: Hurá, další možnost!

R^:-)

+1/0
7.9.2012 12:39

Norean

Re: Hurá, další možnost!

Ten Váš příspěvek je trochu mimo... Nemohu si pomoct. Samozřejmě, že mohu mít ráda nemocného člověka, ale  cukrovkou se od něj nenakazím a praktikovat celý život pouze techniky, při nichž se nesetkám s tekutinami svého partnera, to je velmi, velmi platonické...

+1/0
8.9.2012 16:38







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.