Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Porod může ženě poškodit genitálie. A skončit nevěrou i rozvodem

Porod je pro ženu taková zátěž, že se jí mohou naprosto změnit genitálie. Samozřejmě k horšímu. Výsledkem pak bývá i to, že má při sexu bolesti a styku se raději vyhýbá. Následovat pak může manželova nevěra a rozvod. Málokterá žena přitom ví, že řešením může být zákrok plastického chirurga plně hrazený zdravotními pojišťovnami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mimetla

žádná smyšlenka

Jsem jedna ze zmíněných.Styk jsem nevyhledávala po prvním dítěti - na rychlo šitá při silném poporodním krvácení.tříčtvrtě roku silné výtoky, potom bolestivý sex, doktoři na mě koukali jako na blázna,že přeháním.Otěhotněla jsem podruhé, a styk byl s nevolností kily a bolestí utrpením.Stačí muž který není schopný empatie, že ženské tělo se mění a už to jede.Milenka, rozvod.Dodnes mě bolí "šití" když jdou bouřky- jako zasloužilého vojáka:) Shrnu to asi tak:před dětmi mě sex velice bavil, dnes ve 28 mě naprosto neschází.S nenáruživým a nesobeckým partnerem bychom to ustáli.Kdybych někdy v budoucnu plánovala partnera, o operaci bych uvažovala.

0/0
12.9.2012 19:55

ODS čstější než Standův kříšťál

tak tohle si někdo dělá pr????

vlastně jo ... PR. a straší ženský takovýma kravinama. Rovnou by tu mohli psát, že jakýsi Dr. vám ženy opraví ňadra po kojení trochou silikonu RvRvRv

0/0
11.9.2012 15:15

AlBunda

Já si zase myslím,že

tohle snad není důvod k rozvodu!!!Pokud mi žena dala dítě,tak ji kvůli takové blbině neopustím! A nechápu terminus technicus nevzhledná jizva-pokud se to nějakému muži nelíbí,tak ať tam nečumí a žena nemusí na zbytečnou operaci.

+2/0
8.9.2012 2:17

Darik H

Re: Já si zase myslím,že

Ona ta jizva pravdepodobne zpusobuje zene bolesti pri styku, proto se mu vyhyba, a to je predpoklad odcizeni ..... se vsemi Vyse uvedenymi dusledky.

+1/0
8.9.2012 9:19

krytak

nejni to jen o sexu

To že v není sex je jen jedna strana a troufnu si tvrdit že i méně podstatná. Většinou poporodní nechuť k sexu vede k tomu, že když žena nechce samotný sex snaží se samozřejmě předcházet všemu co by sexem mohlo skončit. A končí to pak tak, že vedle sebe vlastně žije bratr a sestra, to znamená že chybí jakékoliv intimnosti, polibky, objímaní  apod.. A to si mylím že je daleko větší problém než absence samotné soulože. Tohle když si ženy neuvědomí nemůžou se divit že vše končí rozvodem ...

+3/0
7.9.2012 12:28

Norean

Re: nejni to jen o sexu

Jenomže většina takových žen nemá ponětí, proč mají najednou problémy a že s tím jde něco dělat. Nemáte tušení, jak moc se dokáže sex zprotivit při problémech, které z něj činí věc nepříjemnou či bolestivou. Partner nechápe, co se děje, uberete náladu Vám oběma a pak není prostě chuť ani na jiné něžnosti. Nic Vás k nim neponouká. No a průšvih je v dohlednu... Ženská je nabručená na sebe, on na ni, pak se chytnou kvůli nějaké pitomině, pak řeší nějakou menší krizi, pak třeba i větší. Objetí nefunguje, protože co kdyby z toho zase bylo to něco, co partnerka vlastně nechce? Přetrpí to, ale partner si podle jejího "nadšení" pomyslí, že o něj vlastně nestojí...

0/0
8.9.2012 16:53

helfi

Pan doktor v tomto PR článku opravdu řekl:

"Špatně zahojená mladá matka často není schopná udržet rodinu..."??? Leda pokud má doma místo muže jen jeho pohlavní orgán...

+12/0
6.9.2012 16:51

astrudina

Re: Pan doktor v tomto PR článku opravdu řekl:

no zažívat  při sexu jen bolest, to asi není nic, co by žena vyhledávala a muž to asi těžko pochopí. Vznká nedorozumění, napětí, hádky a může to vyústit i v rozvod.

Tomu se může posmívat jen puberťák , který neví, co je život.

+4/0
7.9.2012 21:45

Darik H

Re: Pan doktor v tomto PR článku opravdu řekl:

R^

0/0
8.9.2012 9:21

astrudina

Prvorodičky bych chtěla upozornit,

že nejde o "zjizvené" genitálie, to už by musel být váš muž velký estét, aby mu tam vadila jizva..;-)

Jde spíš o to, že při poslední fázi porodu je často boj o život - dítěte, váš - a hráz se nastřihuje ve spěchu (ono se to od počítače dobře radí, co by se, jak by se mělo). Pak se tudy ještě protlačí dítě, a nakonec vás někdo zašije. Vedle už rodí třebas dvě další, není čas...

No a pak se může stát, že cítíte při každém styku bolest - když to trvá dlouho, tak se instinktivně začnete sexu vyhýbat a je problém. To není záležitost týdne, ale let. Některé ženy mají také moc volný vchod, jiné zase zůžený atd.

Je to opravdu záležitost plastické chirurgie a je správné, že se tomu někdo začal věnovat, pojmenoval problém a nabídl pomoc. Protože na tento problém existuje řešení.R^

+13/0
6.9.2012 10:01

Sasenka

Re: Prvorodičky bych chtěla upozornit,

No, tak ja bych si v praci zakaznikovi nemohla dovolit rict, ze nemam cas. Zkuste ty zenske nechat slezt z kozy, porodni cesty budou mit vic mista a nebudou se trhat. Zkuste si predstavit, jak leze decko ven nasvislo a vleze na zadech, notabene s nohama nahoru, kde je kostrc apod.

+5/0
6.9.2012 11:57

mamina2

Re: Prvorodičky bych chtěla upozornit,

Ale asi se ti nemůže stát, že přijedou třeba tři najednou:-P

+1/0
6.9.2012 13:15

Norean

Re: Prvorodičky bych chtěla upozornit,

Jo, ale pak je tu situace, že mamka začne v noci už rodit na pokojíku, sestry zpanikaří a nutí ji lézt na kozu s prckem na půli cesty, místo aby ji nechali vklidu dokončit, co se začalo. Střih se ani nestihne, protože největší starost je, aby se nezjistilo, že mamku nepohlídaly a nechali ji málem porodit samotnou :-/ A když není při takovém napětí střih, roztrhne se to. No a aby se s nimi člověk v takové situaci hádal, na to nemá Rv Ani potom ne. V nemocnici - a porodnice je taky nemocnice - je člověk v rukou personálu jak v rukou všemocných Božích. Dělá si s ním, co chce.

+1/0
8.9.2012 17:04

lisbonka

Re: Prvorodičky bych chtěla upozornit,

Myslim, ze spousta matek by uvitala variabilitu v porodnich polohach. Ale neni jim to umozneno, protoze v rade nemocnic "to proste jinak nedelaji". A s tim, zda je ci neni cas, bohuzel, na pacienty se ve vetsine pripadu (pricemz i slovo pacient ve spojeni s rodickou mi mnohonasobne vickrat ujete, protoze ona nemocna neni) jako na klienty nehledi. Rodi tri zenske najednou, holt smula... a to nemluve o situacich, kdyz si dovolite rodit pri stridani sluzeb.

+1/0
6.9.2012 20:22

Pepinie

Re: Prvorodičky bych chtěla upozornit,

i na tom návodu od tampónů to píšou, lepé ve dřepu...ale dochtóři to asi nečetli :(

+1/0
6.9.2012 22:55

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Prvorodičky bych chtěla upozornit,

Kdybych měla rodit ve dřepu, tak při tom vyčerpání asi spadnu rodícímu se dítěti přímo na hlavu

+4/0
7.9.2012 8:13

_m-

Re: Prvorodičky bych chtěla upozornit,

V dřepu asi ne, ale  možnost tlačit dolů místo nahoru bych byla tehdy taky uvítala. Zvlášť když po mně sestra řvala "sakra ženská, to jste neměla nikdy zácpu?"

;-D

+1/0
7.9.2012 13:04

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Prvorodičky bych chtěla upozornit,

Já jsem rodila vždycky vleže na boku. Pravém (pak mě jen překulili na záda kvůli porodu placenty a šití). Uvítala bych vždy ke konci hluboké bezvědomí a bylo mně jedno, jak ležím, který chudák mně drží levou nohu a tak podobně - jen ať už je to za mnou :-)

+1/0
7.9.2012 14:19

astrudina

Re: Prvorodičky bych chtěla upozornit,

jdětes tím na MMB nebo na Maminky, cz, co je komu do toho, jak jste rodily?Rv

0/0
7.9.2012 21:40

astrudina

Re: Prvorodičky bych chtěla upozornit,

a když je v noci bouřka, často najednou rodí pět i deset rodiček, to není jako v krámě, kde může zákaznice počkat, až obsloužíte tu před ní..;-);-)

0/0
7.9.2012 21:47

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Prvorodičky bych chtěla upozornit,

Jéžiši promiň, já jsem myslela, že jsem na diskuzi o možném poškození genitálií při porodu :-/

+2/0
8.9.2012 6:37

Norean

Re: Prvorodičky bych chtěla upozornit,

To vy se vysypte z diskuze o poškození genitálií při porodu, když se o porodu a jeho rizicích nechceš bavit ;-)

+1/0
8.9.2012 16:56

Brundi

Re: Prvorodičky bych chtěla upozornit,

Na boku je to jeste fajn pozice. Prave pro ty, co nemaji silu klecet nebo drepet. Porodni cesty jsou i v tehle pozici spravne otevrene, ne jako v poloze na zadech nebo v polosede. Jen tam nepomaha moc gravitace, ale to uz zas nemusi byt takovy rozdil.

+1/0
14.9.2012 15:09

Scarlett from Scottland

no jako

jestli ty ženy byly před rozvodem nebo po rozvodu z toho důvodu, že se jejich chlapům např. nelíbily jejich genitálie nebo nechápali, že je porod záhul a nějak se to následně může projevit, tak asi není rozvodu ani třeba litovat ;-)

+3/0
6.9.2012 9:11

miska_von_hajek

Není tam náhodou napsané,

že to je lepší i z důvodu inkontinence apod.? že se všichni hned chytli toho nefungujícího sexu. Já jsem ráda, že je tadle možnost.

+4/0
6.9.2012 7:16

Vrahovčák

Podle toho co já vím a pozoruji...

tak většinu manželství nerozbíjí genitálie ženy, nýbrž její mozek  :(

+2/0
6.9.2012 7:05

pesimistka7

Re: Podle toho co já vím a pozoruji...

No.... kolikrát je to spíš o tom, že chlap neustojí změny, které logicky přicházejí kolem těhotenství, porodu a dětí než povyrostou. :-P

+10/0
6.9.2012 7:17

standysman

Re: Podle toho co já vím a pozoruji...

změny jsou změny, ale sex jednou ročně taky není to pravé ořechové. ;-D

+4/0
6.9.2012 10:58

akro

Re: Podle toho co já vím a pozoruji...

jojo, sex je fajn ale vánoce mám radši protože jsou častějc.

+2/0
6.9.2012 21:21

lisbonka

Re: Podle toho co já vím a pozoruji...

Jenze pokud ta zenska je jinak normalni, a takovahle vec ji depta a je ji sex neprijemny, tak verim, ze to s ni muze dost zamavat, sexu se bude vyhybat a zaroven nebude schopna o tom s chlapem mluvit, protoze bude mit pocit menecennosti ci viny.

+2/0
6.9.2012 20:24

Allexx

Re: Podle toho co já vím a pozoruji...

mít problém o tom mluvit s vlastním chlapem mi ale připadá jako problém toho vztahu ... po porodu to bolelo snad víc jako poprvé, ale nebyl problém to muži hned říct, byl jemnější, koupil lubrikant a zkoušeli jsme polohy ve kterých to bylo lepší

ač vztah není jen o sexu, tak sex je jeho důležitou součástí, takže s vlastním chlapem je rozhodně potřeba mluvit, přeci bolest po porodu není způsobena jeho nešikovností, takže i případní ješitové by to měli zkousnoust

jinak je fajn vědět jaké jsou další možnosti, když se to nespraví, u mě to bylo po půl roce zas zcela bez problémů

0/0
7.9.2012 9:51

Prickrose

Jizda na kole.....

pry taky muze poskodit zenskym genitaliim. Jestli, ze zena pouziva muzske sedlo na kolo tak si zahrava a muze se stat, ze nedokaze dosahnout orgasmus protoze se ji tam dole porouchaji nervy, ktere jsou zodpovedne za presruseni citlivosti.....tam dole. Takze, decka....ne, kolo......ne! V pripade kola, si vzdcky muzete koupit damske sedlo, ktere zabrani temto nervovym porucham, ale v pripade decka.......good luck! S deckama jsou nervy vzdycky!

0/0
6.9.2012 6:45

mimouch

Rozpad rodiny...?

Pokud neuspokojivý sexuální život vede k rozpadu rodiny, bude ten problém asi jinde, než jen v tom sexu...

+5/0
6.9.2012 0:09

really?

Re: Rozpad rodiny...?

Presne tak!!!R^R^R^

0/0
6.9.2012 2:21

akro

Re: Rozpad rodiny...?

Dovolím si upřesnit, že problém bude ne jinde ale "i jinde" než v tom sexu. Ale jinak souhlasím s tím, že sex je normální součástí života pokud je potlačen z jakéhokoli důvodu dlouhodobě, platnou příčinou rozvratu vztahu to být může.

0/0
6.9.2012 21:24

Politicky korektní lež

ona se ta plastika genitálií

provádí na porodním sále?8-o

"Zaznamenal jsem i posměch na porodním sále s vysvětlením jakého si gynekologa – stážisty: ´Ona jde na takovouto operaci jen proto, že jí to bolí při styku?´ "

0/0
5.9.2012 23:57

Ivana32

Gynekolog- stážista

by měl dostat po hubě.

+14/0
5.9.2012 21:58

blacktomato

Pohled gynekolozky s praxi z Cech a ze zamori

Moje zkusenost: zacatkem 90 let zacinala po promoci v Cechach, byla jsem casto prekvapena, kdyz jsem videla zjizvena zevni rodidla. V te dobe mnozi porodnici, sili podle jednoho scenare., Moje filozofii byla,jak pred porodem, tak po porodu. Vypracovala jsem si metodu, kde vsechny stehy byly uvnitr. Vsechny byly po sestinedeli krasne zhojene a bez problemu. Nekolik pacientek z Prahy 4, ktere mely podobne problemy, nez cokoliv rekly, jsem udala jmeno porodnika, zda je nerodil. Vsechny byly zaskocene, jak jsem to mohla uhodnout.

V zamori se rutijne nastrihava a sije jinak, takze svoji puvodni metodu jsem naprosto zdokonalila a u vetsiny po sestinedeli nemuzu najit ani jizvu na hrazi (uprostred hraze, kde striham v 95%).

Jeste k nastrihu, casto se snazim vyhovet prvorodickam a nestrihat (u druho a vicerodicek temer nestriham), ale je to CATCH 22 a stale razim pravidlo, lepsi funkcni a kosmeticky efekt je nastrizeni a spravne sesiti nez davat dohromady "neco, kde vybuchl granat".

+21/0
5.9.2012 21:56

Ivana32

Re: Pohled gynekolozky s praxi z Cech a ze zamori

Co dodat? Víc takových lékařů a lékařek. R^

+7/0
5.9.2012 22:00

Gábuša

Re: Pohled gynekolozky s praxi z Cech a ze zamori

Čemu tleskáte? Za pomoci porodní asistentky jsem porodila obě děti bez nástřihu a prakticky bez (vnitřního či vnějšího) šití. Dcera měla 4100g a syn 3900g. Oba porody v nemocnici - FN Brno, pracoviště Obilní trh. Automaticky stříhat je zbytečnost. Pokud zdravá žena rodí svým tempem, obvykle vážná zranění nemá. Tedy pokud se jedná o standartní porod a normální polohu dítěte.

+3/0
5.9.2012 23:04

really?

Re: Pohled gynekolozky s praxi z Cech a ze zamori

Vase deti meli zrejme mensi hlavicky, ale nektere deti je maji vetsi, tak se musi holt pomoci nastrihnutim.R^

0/0
6.9.2012 2:11

Gábuša

Re: Pohled gynekolozky s praxi z Cech a ze zamori

To je, panečku, argument;-D

0/0
6.9.2012 9:00

Bohumil Vlčichod

Re: Pohled gynekolozky s praxi z Cech a ze zamori

Ano, to je zcela relevantní argument. Mikrocefalika porodí lehce každá :-P

0/0
6.9.2012 23:25

Gábuša

Re: Pohled gynekolozky s praxi z Cech a ze zamori

ach jo:-/

0/0
6.9.2012 23:39

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Pohled gynekolozky s praxi z Cech a ze zamori

No vidíte a já měla hráz napnutou, že byla snad průsvitná a dítě ne a ne "vyjít". Bez nástřihu bych neporodila. Natrhla bych se a to možná až ke konečníku. Každá žena je jiná, víte?

+10/0
6.9.2012 6:26

Gábuša

Re: Pohled gynekolozky s praxi z Cech a ze zamori

Proto jsem zmínila výraznou pomoc PA.

0/0
6.9.2012 9:01

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Pohled gynekolozky s praxi z Cech a ze zamori

Asi pořád nechápete, že každá žena je jiná, má jinou elasticitu tkání apod.

0/0
7.9.2012 8:16

Gábuša

Re: Pohled gynekolozky s praxi z Cech a ze zamori

To je mi jasné, jen se mi nelíbí ta rutina. A věřte, že se nástřihy stále ještě praktikují jaksi "preventivně".

0/0
7.9.2012 15:33

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Pohled gynekolozky s praxi z Cech a ze zamori

Jak kde.

0/0
7.9.2012 15:39

Gábuša

Re: Pohled gynekolozky s praxi z Cech a ze zamori

No vida, už si rozumíme:-)

0/0
7.9.2012 15:41







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.