Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Příběh Mariky: Kdysi jsem manželovi odpustila nevěru. Mám i nyní?

Před několika lety ode mě a našich dětí manžel odešel za jinou ženou. Po pár měsících ale byl zpátky a já si přikázala na jeho nevěru zapomenout. Život se vrátil do normálních kolejí. Opět ale mám pocit, že manžel někoho má. Mám žít i dál v nejistotě? Bojím se, že to nedokážu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xiwa

Díky

Díky za všechny reakce - dost mi pomohly. Dotaz jsem psala já, jen jim trochu trvalalo, než ho zveřejnili. Takže teď už vím, že baba existuje, že v podstatě žil druhý život o pár set km dál a lhal mi snad v každé větě. Doufám, že se mi podaří se rozvést, protože on teď zjistil, že je mu s námi vlastně krásně a nechce bez nás být. Babu jsem už viděla a byť je o třetinu mladší než já a nemá děti, tak mu jí ze srdce přeju ;-D. Doufám, že je stejně milá jako reprezentativní ;-D.

+1/0
14.9.2012 0:45

sberatelka

Re: Díky

Přesně tak, kopnout ho do zadku, nechápu, proč by se stále ženy měly přizpůsobovat mužům a nežít tak život, po jakém touží. Ještě bych se pobavila, jak škemrá a prosí, šanci jednu dostal, kterou zahodil, jiné by to nebylo.

0/0
25.9.2012 10:54

buclatka

Tak mu to oplať, jako to dělám já.

Vyspi se s několika chlapy, stačí je sbalit třeba v práci nebo ve vinárně a pak mu to předhoď. Uvidíš, co to s ním udělá.

+3/0
7.9.2012 9:20

angie77

Ehm...

Logiku téhle věty jsem nějak nepobrala...

nejsem žádná puritánka v sexu, naopak, nemám ani o kilo víc, než když si mě bral

+1/0
4.9.2012 17:27

stará moudrá makovice

Re: Ehm...

za tím "naopak" má být asi tečka :)

0/0
4.9.2012 21:24

lechaii

Kamarádi jsou super

Nic nenabudí miláčka tak, jako když si s některým z kamarádů skočím na kafe a pak se doma uculuju s veselou náladou. Potažmo pochválení toho, jak to kterému kámošovi i příbuznému - jeho - sluší, plodí své ovoce. Mňo a když už jsme u toho sexu - pořídit si sexy hračku už dneska nic není, zamávat mu s ní před očima a utrousit: když nemůžeš, tak aspoň pohlídej na hodinku děti... Ooo mužské ego, za co vše jsme ti vděčné ;-)

+2/0
4.9.2012 15:37

vhodný příspěvek?

Re: Kamarádi jsou super

Pevně doufám, že tohle oceníš i obráceně, když si tvůj partner vyrazí s tvojí kamarádkou a pak o ní vypráví, či před tebou mává umělou vagínou. :-P

+1/0
5.9.2012 21:45

Oranžová vyžírka

Re: Kamarádi jsou super

Proč umělou vagínou? Co takhle použitý kondom?

0/0
8.9.2012 0:15

georgesco

já bych

i když si uvědomuju že to není tak jednoduché, paní by ho měla kopnout do zadele, alimenty vysoudí určitě solidní a časem najde někoho, kdo ji co sedm let nebude zrazovat. No ni?

0/0
4.9.2012 14:56

ewe7

psycholožky

paní psycho drží palce, ale místo toho by měla raději pracovat, hlavně na sobě, její rady jsou nějak divné...

+2/0
4.9.2012 12:47

ewe7

2x je moc

jednou zradil, udělá to i podruhé i potřetí...je to závislost. Neodpouštět, máte svoji hrdost.

Nebo chcete chodit po kožním??

+3/0
4.9.2012 12:41

winifred

...přesně tak..

tak za takovou radu bych "paní psycholožce" teda pěkně poděkovala....Pokud chce paní Marika zůstat s manželem i přes její podetření, ať se spíše zaměří na sebe...proč opečovávat a starat se o chlapa, který má zájmy jinde....co jsou tohle za přežité rady jak za dob Marie Terezie...

+1/0
4.9.2012 11:31

Zdena.K

osobní zkušenost

Mariko, zrovna v tuto dobu prožívám to co ty. Jen jsem trochu dál. Předpár lety měl manžel milenku. Stále zapíral, lhal mi do očí, a myslel si jak mě má zvládnutou. Nakonec se to vše provalilo i u jeho milenky a byla z toho docela nechutná aféra. Odešla jsem od něho, ale udělala jsem stejnou chybu jako ty. Prosil mě o odpuštění a já mu chtěla věřit. Dala jsem mu novou šanci, ale upozornila jsem ho, že pokud mě znovu zklame, už šance nebude. Abych mu mohla znovu věřit mě stálo mnoho sil a vážně jsem se snažila. A teď je to tu znovu. Má novou milenku a nejhorší je, že on nechápe jak mi ubližuje a sám sebe přesvědčuje, že nedělá nic špatného. Vždyť mě prý mápořád stejně rád.Ale já nechci žít v trojúhelníku. Strašně se mi ulevilo, když už viděl, že lži už nezvládá a přiznali se mi oba.  Podala jsem žalobu o rozvod a těším se na nový život.

+5/0
4.9.2012 8:37

Duke_._Nukem

Re: osobní zkušenost

a tys nemela za celou dobu zadny flirtik.?

0/0
4.9.2012 11:24

Hroznej.puberťák

Re: osobní zkušenost

No, flirtík. Ono docela záleží na tom, jak hluboký ho měla (příp. jak hluboko ho měla) :-P

0/0
4.9.2012 11:42

cckk

Re: osobní zkušenost

no predstav si ze se i dnes najdou i taci normalni lidi  8-o

+1/0
4.9.2012 11:57

iSikorskii

Re: osobní zkušenost

kdo stanovuje, co je a co není normální? vy snad? ;-D

0/0
4.9.2012 12:40

ewe7

Re: osobní zkušenost

Přeji Vám nádherný život, který si zasloužíte.  Je to úžasné být sama sebou, nevláčet nikam někoho koho nechcete, žádné hádky, výčitky, jen veše svoboda, váš život. Hodně štěstí.:-)

0/0
4.9.2012 12:45

TarasBulba

Komu není rady, tomu není pomoci

Jednou už tu chybu/ústupek udělala a teď už bude ustupovat pořád. Tyhle věci se promíjet nedají. Prostě nedají.

+1/0
4.9.2012 8:22

Alowen

Re: Komu není rady, tomu není pomoci

jednou může každý šlápnout vedle. Ale podruhé už bych neodpustila

0/0
4.9.2012 13:56

evelin-jo-evelin

Tohle ne

...abyste se spíše než na vaši nespokojenost zkusila zaměřit na jeho potřeby a hledání způsobů, jak i vy byste se mohla zapojit do jejich uspokojování .

Manžel je sobecký parchant, který si sem tam odskočí a je mu jedno jak moc ubližuje svým blízkým , jen když má doma perfektní servis. A Marika by se měla více starat o jeho potřeby?  Naopak, měla by se začít starat o ty své. Objednat si relaxační víkendový pobyt, manželovi nechat na lístku číslo stránky v kuchařce  a v klidu odjet. Nechat mazlíka, ať si to užije. Buď to nezvládne a zdrhne k milence ihned po Vašem návratu, nebo si uvědomí, co všechno pro rodinu a uspokojování jejich potřeb už teď děláte Vy bez jeho pomoci.

+11/0
4.9.2012 6:35

henrietti

Re: Tohle ne

joR^

0/0
4.9.2012 9:58

MilaniDnes

Re: Tohle ne

Souhlasím a je jedno, jestli se jedná o chlapa či ženu.

Neznám ale ženu která by se takhle hovadsky chovala.

Milan

https://www.icloud.com/journal/#2;CAEQARoQiagWovjMKxAC-LrpiYH_Dw;D2677814-0B8C-4DA5-BB69-2AC48C2CA4BE

0/0
3.10.2012 7:15

2718

Máte velmi těžce řešitelnou situaci.

1/ Rozvod poznamená děti, takže pokud budete myslet na děti, tak s ním budete ještě alespoň 17let. A to pak budete mnohem obtížněji hledat někoho nového.

2/ Máte doma totálního debila se kterým by jste být neměla. V okamžiku kdy vás ukecal do třetího dítěte a má vás uvázanou doma s ročním děckem, tak začne dělat haura. Slaboch a pitomec.

3/ Z vlastní zkušenosti vím, jaké to je mít v nejbližším příbuzenstvu někoho náladového a vztahovačného. Kdo je schopný třeba týden nemluvit za domnělou urážku To vás pak dostane do stavu, kdy jenom hloubáte, jestli není chyba ve vás nebo jestli jste neřekli něco nevhodného. Ve všem případě je to asi podobné, rozvést.

----

Ale důležité je, ne jak nevěru vidí lidi s diskuse, ale jak vadí vám. Jestli vám vadí, tak si ji potvrďte. Pak ho buď vykopněte (a on po pár měsících zase s pláčem přileze) nebo si někoho najděte (nemyslím přímo na sex, ale ideálně pohledného kamaráda), manžela přinuťte ať hlídá dítě a jděte se taky občas bavit.

+8/0
4.9.2012 0:13

2718

Re: Máte velmi těžce řešitelnou situaci.

s diskuse -> z diskuse

0/0
4.9.2012 0:13

lisbonka

Re: Máte velmi těžce řešitelnou situaci.

Poznamka k vasemu bodu 1/ - deti poznamena i soucasny stav, tj. pokud otec nefunguje a chova se sobecky, ze se chce akorat bavit, tak to pro deti rozhodne neni dobry vzor, jak se maji partneri k sobe chovat. K tomu je dobre brat v uvahu, ze deti jsou jako houba na negativni pocity rodicu, takze pokud pani nebude dlouhodobe v pohode, deti to vnimaji, bohuzel casto si neracionalne mysli, ze stavajici situace je jejich chyba. Takze pri zmince "myslet na deti" je fakt otazka, co je horsi - rozvod, kdy se sice rodina oficialne rozpadne, pro deti jiste traumaticka vec, ale rodice maji oba sanci dal fungovat a na deti pusobit jak kazdy umi, a nebo nefunkcni partnerstvi, z ktereho si deti odnasi tak jako tak traumata a spatne vzory.

+1/0
4.9.2012 18:55

Madietta

To si snad ta psycholožka dělá... pozadí.

"Zkuste se zaměřit na jeho potřeby a hledání způsobů, jak i vy byste se mohla zapojit do jejich uspokojování."

Jako že by s milenkou třeba šla do trojky? ;-D

0/0
3.9.2012 23:54

hermína

Re: To si snad ta psycholožka dělá... pozadí.

se slzou v oku myslím na říznou a pravdivou Alex ;-);-D

0/0
4.9.2012 9:18

monreve

Re: To si snad ta psycholožka dělá... pozadí.

Přesně, blábol století, paní psycholožka má evidentně smysl pro humor.

0/0
4.9.2012 9:24

mudr.chocholousa

Podvedl jednou, podvede podruhy.

Podvedl podruhy, podvede potreti.

Je to jako s heorinem. Jednou zkusis a vypustis nezastavitelneho Dzina z lahve. Poprve kdyz clovek podvede, prekona hranici, kterou uz nikdy nejde vzit zpet. Kdyz to udela podruhy, tak to VZDY udela i potreti a podalsi. Stane se nezastavitelnym. Nikdy tomu neni jinak a nalhavani si tomu nepomuze.

Otazkou je Mariko, pri kolika zenach nevydrzis a rozvedes se. A jak tehdy budes stara? jakou budes mit jeste sanci, pokusit se o novy zivot? ;-(

+2/0
3.9.2012 23:48

Madietta

Re: Podvedl jednou, podvede podruhy.

Tak jsou i tací, kteří podvádějí opakovaně, ale současné partnerce to nijak neubližuje. To je ovšem zcela jiný kalibr mužů než tento ubožáček. :-/

+1/0
3.9.2012 23:55

pája_

Re: Podvedl jednou, podvede podruhy.

Ten kalibr známe. Neplatí za potěšení bokem své souložnici ale manželce. ;-D

0/0
4.9.2012 10:02

Vecny.Optimista

V tomhle optimista nejsem

Jednorázový úlet se dá odpustit, a asi je to to nejlepší - a vztah může pokračovat. Paralelní vztah je někde jinde. Možná po něm může násedovat nějaká terapie, která najde příčiny a najde řešení a vzth pak bude fungovat, ale myslim, že je to spíš pozitivní výjimka, než běžné vyústění. Já osobně nevěřim, že když ho měl/a jednou, že to bylo naposled. V manželství (s dětmaú je to vždycky průšvih a být radikální se snáz řiká než dělá, ale je to hodně ke zvážení. Určitě by měla přijít vážná debata na férovku. Možná, že po této debatě párová terapie. Jenže možná také rozvod. Určitě ne žádné dělání, že se nic neděje a už vůbec ne nějaká paranoia, sledování, prohlížení mailů atd. To obojí zahubí předevšim podváděného.

0/0
3.9.2012 22:02

glortho

Trapeni

Celozivotni trapeni s clovekem,ktery se stejne nikdy nezmeni a nakonec to spatne skonci.Po letech si oddychnete  a  budete si vycitat ,ze jste to neukoncila driv. Takovou smrncovni babu ktera nema ani kilo navic a na kterou je spoleh bych bral vsema deseti!!! :o)

+2/0
3.9.2012 21:20

A/D

jednou jsi mu odpustila

a tím jsi řekla, že nevěru jsi schopná přejít. neříkám úlet na jednu noc, to se může přihodit každému, ale pokud záletník udržuje vztah... tak je dost jisté, že bude časem udržovat další. jo holka, to je tvůj boj, žes vzala na milost záletníka a teď se divíš, že je nevěrný;-D

+1/0
3.9.2012 21:18

surimi

Krize středního věku ?

Pánovi bude tak 40-45 let,možná je to projev krize středního věku. V domácnosti možná cítí stereotyp, navíc zvýšená zátěž s péčí o mimino, možná se mu stýská po časech,kdy byl  svobodný a bezstarostný.

Jestli pomýšlí na jinou ženskou,jistě si dovede spočítat,jak atraktivní partie by byl se trojími alimenty a možná s hypotékou na krku. To není omluva jeho chování,ale pokus o možné vysvětlení situace.

Druhá míza nemusí udeřit až kolem padesátky, mého bývalého to chytlo už před 40.narozeninami, brzy po dostavění domu(doteď jsem dřel,teď se budu bavit) ,pořídil si motorku,začal jezdit na pařby, pak si pořídil novou pařičku ...proto už je jen ex :-P

0/0
3.9.2012 21:12

investor76

Idealni je pro milenku zaridit pokoj hned vedle loznice

a pokud muzu doporucit tak pro milence zaridit hned jeden dalsi... pak se to urcite srovna...

0/0
3.9.2012 21:11

strassidlo

Vypustit do světa

a rozpustit v alimentech! ;-DJe to evidentně nepoučitelný playboy, co myslí víc hlavičkou, než hlavou. S takovým už jen ztrácíte čas a marníte roky, které můžete prožít lépe, než přemýšlením co mu zase není recht. ;-)

0/0
3.9.2012 20:55

Spalovač_šancí

URČITĚ ODPUSTIT

+1/0
3.9.2012 20:35

strassidlo

Re: URČITĚ ODPUSTIT

Máte tam navíc písmeno D!;-D

+7/0
3.9.2012 20:51

jacih

tak uziva si na materske

nebo se realizuje v dobre placene praci? Kua kdyz si vymeslite takove kraviny, tak si to po sobe aspone prectete :D

0/0
3.9.2012 20:34

Peeeeeep

Re: tak uziva si na materske

Oboje se nevylučuje.

0/0
4.9.2012 8:42

chrobaktruhlik

ano

jistě,  a preventivně i tu příští a další v pořadí ... ;-)

0/0
3.9.2012 19:43

Bennu

Myslim, ze je uplne jedno, jestli nekoho ma,

pokud nefunguje jako clen rodiny. A vubec. Kdyby se dobre staral o svou rodinu, pochybuji, ze pani resila, jestli ma nejakou milenku.

+7/0
3.9.2012 18:38

alienated

To je zase žvást:)

Dalšížena co nepochopila o čemje život:)

0/0
3.9.2012 16:38

alienated

Re: To je zase žvást:)

Ale kdyby existovala, bylo by mi líto, snad jí někdo pomůže:)

0/0
3.9.2012 16:51

happyna.

...

Tak pokud se s tou druhou nelíbá, tak je všechno v pořádku ;-)

+1/0
3.9.2012 16:37

mARKETAVIK

Život je krátký

Proč se tím pořád trápíte? Máte krásné děti, nemusíte nikam chvátat a možná ani netušíte, jaké máte sama životní možnosti, které byste s manželem nepoznala. Vykašlete se na manžela, rozveďte se nebo alespoň rozejděte a začněte žít vlastní život! Jinak, jinde, s někým jiným. Nebo se chcete užírat až do hrobu?

+2/0
3.9.2012 16:28

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Život je krátký

A ty životní možnosti, který nepoznala s dětma! Vykašlete se na děti, strčte je do děcáku, nebo je nacpěte do babyboxů a hurááá do světa....:-P

+2/0
3.9.2012 17:06

surimi

Re: Život je krátký

Správně : Ty si necháš děti, já majetek.  (rozvod z pohledu ženy v knihách Zdeny Frýbové)

0/0
3.9.2012 21:03







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.