Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Změny v českých ložnicích: tabu se stává normou a vytrácí se láska

Jestli vás to zajímá, tak v mé ložnici se toho za posledních osmnáct let moc nezměnilo: máme kvalitnější matrace, na stolku je mobil, přibyly špunty do uší a máme už třetí postel (to bych nerada komentovala). A muž, který každou noc uléhá po mé levici, je stále tentýž. Snad se aspoň jinde odehrává něco převratného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

swampy1977

divim se

ze v clanku take nepopsali trojku, ctyrku, grupac apod.

0/0
22.6.2012 16:53

NumLk

to mate tak

zeny uz muze nepotrebuji neb jejich praci zastanou stroje a muzi koukam nepotrebuji zeny ani k sexu nebot jim bohate staci neci rit.

+2/0
20.6.2012 19:17

Flowtec

Re: to mate tak

;-D

0/0
25.6.2012 18:43

valhala

obrázek

Jo a ještě k tomu titulnímu obrázku: u nás je to přesně naopak. Rozhodně by mě nevzrušovalo bít přes zadek partnera jakousi růžovou plácačkou. Pokud u nás k něčemu takovému občas dojde, tak v poloze na bříšku se ocitnu já, pěkně svázaná a ...

Svázat manžela se mi občas také povede, ale je to jen zpestření, legrace. Posléze se ze sevření pásku dostane a pak dostanu já :-).:-)

+2/0
18.6.2012 20:30

nobel1

pááánové.. (a dámy samozřejmě)

takhle dobře jsem se naposledy pobavil, když se diskutovalo na Xman o mužském ochlupení a ani jsem nedoufal, že za pár dní tu bude neméně zábavná diskuse. komentovat mudr. Hynie a jeho názory, potažmo sexuální život asi nemá smysl, spíš nezbývá, než vyjádřit upřímnou lítost. a je to tady, jsem úchylák a jako takového by mě měli zavřít do Bohnic (měl bych se léčit a jediným lékem je kastrace, předpokládám). ale k věci: orální sex je asi docela běžná věc (mimo ložnice mudr. Hynie) no a anální sex? je mi už tak nějak tolik, abych mohl prohlásit, že se mi to líbilo v době, kdy žádné video na toto téma asi nebylo a pokud ano, v Evropě se sehnat nedalo. nebude to třeba tím, že pro někoho jsou eroticky přitažlivá ňadra, pro někoho zase.. jak se to řekne slušně? jo už vím.. ženský klín a pro mě.. samozřejmě obě předchozí zóny a k tomu ještě ten zadeček jaksi komplet? jistě, jsem úchyl a moje žena taky, má zadečkový sex radši a orgasmus? tímto stylem pravidelně, nikoliv výjimečně. páni doktoři

+1/0
18.6.2012 20:18

valhala

Re: pááánové.. (a dámy samozřejmě)

A nejsi ty náhodou můj manžel ???? !!!! ;-D

+1/0
18.6.2012 20:23

dscs

cože?

"vzdechy pornoherečky při výše uvedených hrátkách jsou opravdové. Ne, nejsou. Ta dáma za to dostala dobře zaplaceno." je nesmysl. zen, ktere tohle delaji rady a ze sve chuti a vyzaduji to, je hodne. to, ze se to nelibi vsem, je jasne, ale ne kazda to ma nerada.

to same analni praktiky - pro mnohe je to zdrojem zajimaveho zazitku, ktery samy chteji.

+2/0
18.6.2012 1:07

Pančelka

Hnusný a smutný

škoda mluvit.

+4/0
17.6.2012 14:00

truthspeaker

sex není láska

a láska není sex. Sex nerovná se ložnice. Čekal bych, že věku 37 to paní už bude vědět.

+2/0
17.6.2012 9:13

cckk

Re: sex není láska

treba az ti bude vic jak 17 pochopis i tu pani...

0/0
22.6.2012 11:39

Kamila1982

ono asi jak s kým...

Měla jsem partnera, s tím to bylo v sexu opravdu akční, zvrhlost za zvrhlostí... jako zajímavý, vzrušující..., ale došlo mi, že abych se s ním vzrušila, tak byly tyto praktiky potřeba... Pak jsem poznala svého současného přítele, s tím se políbíme, pohladíme a mě už se z toho vrušením točí hlava... takže je to i hodně o té lásce :-)

0/0
15.6.2012 14:12

truthspeaker

Re: ono asi jak s kým...

Ano, První dva roky.

+5/0
17.6.2012 9:14

BajnyPhoenixIV

Tabu a láska

Tak u nás je tabu porad tabu a láska se nevytrácí,ale rozvíjí hlouběji a hlouběji každým rokem

+2/0
15.6.2012 13:18

Sleva na kremaci

A jak je to s analnim a vaginalnim fistingem

Pry to uz hodne zenskych toleruje jak fist prijimat tak ho taky muzum delat. Ruka uvnitr az po loket, hmmm :)

0/0
15.6.2012 11:00

chmod_5777

Re: A jak je to s analnim a vaginalnim fistingem

je zlato nasel sem ty venusiny kulicky co si vcera spolkla

+1/0
18.6.2012 3:11

szdavid

Gynekolog???

Kde ho vyštrachaly? Kdo normální považuje anální sex za perverzní? Né že bych ho musel pořád, ale parkrát do roka někdy v létě v lese není špatnej, jen tak pro spestření. :)

0/0
14.6.2012 23:50

oprudil12

Re: Gynekolog???

a kde si v lese umeješ oháňku ??

+2/0
15.6.2012 5:07

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Gynekolog???

zřejmě si jí otře houbou...

+6/0
15.6.2012 8:45

udernikudrik

Re: Gynekolog???

olízne mu jí přítel,ale pokud možno registrovaný;-D

+3/0
16.6.2012 17:27

szdavid

Re: Gynekolog???

A co takhle kondom? ;-)

0/0
18.6.2012 0:05

BajnyPhoenixIV

Re: Gynekolog???

Já,anální sex je fakt pro úchyly

+1/0
15.6.2012 13:18

szdavid

Re: Gynekolog???

To je zvláštní, že my ,,úchylové" na sebe máme štěstí... Praktikovaly to všechny holky a bez přemlouvání...

+1/0
18.6.2012 0:08

Agrippa (The Invincible)

Re: Gynekolog???

hnedy lizatko. mnam. ;-D

0/0
15.6.2012 21:09

Jarmila 1

nemohu nez

souhlasit. Kde je "laska a ucta" tak neni potreba dalsich "praktik". Ted se muzete do mne pustit, ze jsem staromodni a zaostala, ale muzu vam rict, ze jsme spolu s manzelem skoro 40 let a jeste porad ma na mne ten "samy ucinek" a nepotrebujeme dalsi "praktiky". Mame se radi "jako za mlada";-)

+15/0
14.6.2012 0:32

Ak-trax

Re: nemohu nez

8-o

+2/0
14.6.2012 0:34

IfčaX

Re: nemohu nez

Ale jo, ale řekla bych, že to až tak moc nesouvisí... To bych taky mohla říct, že kde je láska a úcta, netřeba dalších specialit a stačí chleba s máslem....

To, že se lidi mají rádi a chovají k sobě úctu, se přece nijak nevylučuje s tím, že si můžou i rádi vychutnat dobré a rozmanité jídlo - či dobrý a rozmanitý sex.

+10/0
14.6.2012 9:20

_m-

Re: nemohu nez

R^

0/0
14.6.2012 9:34

Zdeny007

Re: nemohu nez

pak to zřejmě je jen a pouze tím, že oba dva jste v posteli stejně "nároční". Moje manželka byla v posteli absolutní prkno, bez zájmu a pomalu si u toho už četla i noviny. Měl jsem z toho depku, že pocit méněcennosti. Nyní mám přítelkyni, která je jak vichřice, moc se jí to líbí a já si už nepřipadám jako nemocný / neschopný. A sakra si to užíváme, vyzkoušeli jsme snad už vše, co je možné. To by mě s minulou partnerkou ani nenapadlo a ani nepovedlo.....

+3/0
14.6.2012 14:45

Jarmila 1

Re: nemohu nez

asi mate pravdu, ale ja si myslim, ze to souvisi s tim, ze se opravdu milujeme. On se rad mazli se mnou a ja s nim, mame z toho pozitek oba dva a nepotrebujeme nic jine. Nerikam, ze se milujeme kazdou noc jako za mlada, ale kdyz se nemilujeme tyden - tak nam to chybi oboum.

Asi vas ta byvalka nemela dost rada nebo mela jinou "poruchu",tak vam drzim palce.

Vite nekdo mi tu napsal, ze je to jako "vychutnat si jine jidlo". To bych mohla taky napsat, ze dnesni mladez se neumi bavit bez marihuany anebo bez neceho "tvrdsiho". Bohuzel je to tak. Jindy nam k zabave stacila dobra hudba a pratele, ted je to malo, no je jina doba. Tak to bude zrejme se vsim i s tim "sexem", uz je to o necem jinem:-/

0/0
14.6.2012 23:47

Yanajedna

Re: nemohu nez

Vždyť přece přesně potvrzujete to, co psal Zdeny. Oběma vám v posteli stačí mazlení. Je k závidění, že jste se našli tak, že vám to stačí oběma. Ale není to žádná zásluha lásky a úcty.

Když bude u obou láska a úcta a jednomu bude chybět taky pořádný sex, nebude to spokojeně fungovat.

+1/0
15.6.2012 0:44

Jarmila 1

Re: nemohu nez

jo, mate v necem pravdu, ucta se sexem treba nema co delat, ale laska jiste ano. Tim mazlenim jsem nechtela rict, ze ten poradny sex se vsim vsudy nemame. Muj muz je v tomto smeru jeste porad "chlap" jak ma byt. Ja se mozna spatne vyjadrila. ;-)

0/0
15.6.2012 2:50

Yanajedna

Re: nemohu nez

To jsme se vzájemně špatně pochopily. Na začátku jste psala, že máte lásku a úctu, tak nepotřebujete "praktiky". Myslím, že i my máme doma lásku a úctu v mnohaletém svazku, ale mimo jiné i ty praktiky :) nás baví.

Bude to povahou, pohledem na svět, někdo je spokojen s funkčním stavem, někdo zkouší, co by šlo jinak.

0/0
15.6.2012 8:11

IfčaX

Re: nemohu nez

No, nevím. Zrovna vaše přirovnání jsem nepochopila. Resp. mi přijde hodně mimo...

Mládež, která k zábavě potřebovala chlast, byla vždycky. Dnes má krom toho chlastu dejme tomu více možností, ale pořád je to víceméně stejný typ lidí, jako byl vždycky. Většina "dnešní mládeže" se sice baví jinak než my (třeba počítačové hry či paintball za našich mladých let nebyly), ale rozhodně bez něčeho tvrdšího.

A fakt nevím, proč by manželskému páru měla láska a úcta bránit vyzkoušet jiné praktiky. (Ba naopak - s kým jiným by to měl člověk zkoušet, než s někým, koho dobře zná a má k němu absolutní důvěru.)

Souhlasím s tím, že je jiná doba - ovšem spíš v té "informační zahlcenosti". Dřív člověka spousta jiných praktik prostě vůbec nenapadla, pokoutně shánět porno taky každej nepotřeboval. Dneska se to na nás valí ze všech stran a tak tu teoretickou povědomost má každej; takže samozřejmě i na praktické vyzkoušení dojde snáz.

0/0
15.6.2012 6:03

Jarmila 1

Re: nemohu nez

asi jsme obe nekde "mimo"...lepe receno, zrejme jste vyrustala v jine dobe nez ja, rozhodne jsme k zabave nepotrebovali "chlast" jak pisete. Cim se bavi dnesni mladez to vidim taky, mam vnoucata. Chvala bohu neberou drogy, ale bavit se neumi jen tak. Potrebuji k tomu opravdu pocitace nebo jinou techniku, jen tak si popovidat s kamosema - to uz se dneska "nenosi" a neni to asi "in".

Jiste, ze nejsou vsichni mladi stejni, ale vekova hranice, kdy se zacina sexualni zit, se nebezpecne posouva smerem dolu a to opravdu neni dobre. Ty deti jsou jenom zvedave a se vztahem nebo laskou to nema nic spolecne. Mate pravdu, dela to hodne ta, jak pisete "informacni zahlcenost", bohuzel.

0/0
15.6.2012 6:55

IfčaX

Re: nemohu nez

Tak moc let mezi námi nejspíš nebude. Ne, my jsme taky k zábavě chlast nepotřebovali - ale musela bych být slepá, abych tvrdila, že se to netýkalo nikoho z mých vrstevníků.  Jasně, svět se mění - ale to máte pořád. Mně by zas byla mohla říct babička, že se neumím  zabavit s kouskem klacíku v hadříku, ale potřebuji k tomu panenku.

Ani to, že se věková hranice nějak moc posouvá, nebude tak úplně pravda. Zákonná hranice je pořád patnáct, jako byla za mého mladí. S ohledem na to, kolik děvčat v té době maturovalo v lepším případě s břichem, ale často i s dvou až tříletým dítětem, je jasné, že sexuálně se brzy po té zákonné hranici taky často žít začínalo.

Holt stížnosti na to, o kolik je horší "dnešní mládež" než jsme byli my, je tady asi od praotce Janečka...

Ale to už jsme stejně někde jinde než u počátečního tématu, jak moc brání láska a úcta v manželství v sexuálních radovánkách.

0/0
15.6.2012 7:07

Jarmila 1

Re: nemohu nez

Nevim kolik je mezi nami vekovy rozdil, ale ja nemela na mysli "zakonnou hranici" sexu, ale to, ze ted zacinaji se sexem i devcatka, ktera by se mela opravdu  hrat s panenkama, t.j. asi kolem tech 12 let a min. Vy argumentujete s tim, ze by vam mohla rict babicka,ze  ...atd. to neni to, co mam na mysli ja. Vim, ze jde vsechno dopredu, lidi jsou vic narocni ve vsem, ale to uz opravdu nesouvisi s laskou a sexem.

Vubec nechci ani si nestezuji, ze je dnesni mladez horsi nez nase generace, vzdycky byly a jsou deti lepsi a horsi, ale  vidim, ze mi opravdu nerozumite, co jsem chtela rict. Takhle bychom si mohly dopisovat a ruzne argumentovat kazda se svymi zkusenostmi. Mimochodem, u nas na skole zadna holka nematurovala s ditetem, jedna s briskem a to je z asi 200 holek zanedbatelne cislo. To je ale normalni, ze lidi maji ruzne nazory a proto je tady ta diskuse, tak se mejte hezky;-)

+1/0
15.6.2012 8:00

IfčaX

Re: nemohu nez

Asi máte pravdu, že vám nerozumím... Zatím jsem měla dojem, že při srovnávání "dříve a dnes" srovnáváte dřívějšího "vzorňáka" s dnešním ... teď mi chybí slovo... prostě nevzorňákem. Tj. že berete na obou stranách extrémy a pak vám to vychází tak tristně. Většina dvanáctiletých děvčátek dnes opravdu se sexem nezačíná. A proti tomu můj manžel, který už nemá daleko do šedesátky má bývalou spolužačku, která si s břichem šla ne pro maturitní vysvědčení, ale pro vysvědčení v deváté třídě a první vnouče měla ve třiatřiceti - takže opravdu dokážeme najít nejrůznější příklady a zkušenosti, přičemž ty jednotlivé příklady nakonec nic moc neznamenají.

Ale je fakt, že to už jsme od původního tématu odešly... původně jsem neměla na mysli nic jiného, než že každý pár si své intimní radovánky prožívá jinak - a vůbec to neznamená, že by ti více vynalézaví k sobě necítili lásku a úctu (a na tom bych si dovolila bez ohledu na věk zúčastněných trvat :-)

+2/0
15.6.2012 8:14

Yanajedna

Re: nemohu nez

Ve 12 letech už není člověk žádné děvčátko a chlapeček, ale tvor vstupující do puberty, hormony s ním začínají  mlátit. Panenky, vláčky a březová polívka zabalená v hadříku se tou dobou už dávno válejí v koutě.

0/0
15.6.2012 8:15

dscs

Re: nemohu nez

nebo zasouvaji:-D

0/0
18.6.2012 1:12

dscs

Re: nemohu nez

hranice je stale stejna, respetive s emirne zvysila, prectete si napr. studie od dr. zveriny

0/0
18.6.2012 1:10

valhala

Re: nemohu nez

Ano, je to hodně v partnerovi a v citu, který k němu chováme.

S manželem si v sexu velmi velmi rozumíme, ale počkali jsme si na sebe :-)...No, oba máme rádi úplnou klasiku, něžné mazlení, dlouhou předehru i dohru, ale zároveň i orální a anální sex. Není pravda, že by byl při análním sexu problém s orgasmem. Já mám spíš problém s tím ho hned po průniku nemít...

0/0
18.6.2012 19:32

Aries2

Re: nemohu nez

snažíte se přěsvědčit nás nebo sebe;-D;-D;-D;-D

0/0
14.6.2012 19:17

Jarmila 1

Re: nemohu nez

vidim, ze jste nic nepochopil(a);-)

0/0
14.6.2012 23:48

dscs

Re: nemohu nez

nekoho nutit do enceho, co nechce, je smaozrejme spatne, ale nekteri lide jsou tak zalozeni a v ramci lasky maji raid i cinnosit, ktere se jinym treba nelibi.

0/0
18.6.2012 1:09

RayDoyle

Pouta na fotce

Ten chlap je teda těžce připoutanej. ;-D;-D

0/0
13.6.2012 22:56

jacih

chudaci zensky

;-D;-D

0/0
13.6.2012 22:17

M@lis

Staré moudro

Jeden muj známej (čtyřicátník) má následující heslo: "Pokud nemáš druhej den chlup mezi zubama, tak to stálo za starou bačkoru." ;-D

+6/0
13.6.2012 21:31

yxarinka

Re: Staré moudro

pes, který štěká nekouše - aby ten váš známý nebyl akorát trapný tlučhuba :-/

+1/0
14.6.2012 10:41

Sleva na kremaci

Re: Staré moudro

A jak k tomu chlupu prijit, kdyz se vsechny nastesti holi :-)?

0/0
15.6.2012 10:54

cckk

Re: Staré moudro

asi kamard kamarada ma chlupatej zadek tam se neholi ;-D

0/0
22.6.2012 11:42







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.