Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Příběh Dany: Syn je gay. Jak to říct manželovi?

Před pár měsíci se mi potvrdilo, co jsem tušila už dávno. Náš jediný syn je gay. Nejsem zklamaná, své dítě nade vše miluji, a když bude spokojený a šťastný on, budu spokojená a šťastná i já. Jen mě mrzí, že se nedočkám vnoučat. Ovšem to nejhorší nás teprve čeká - říct to manželovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bachelor75231

GAY

DRZIM PALCE!!! Krasny pribeh! - Mame v rodine velice podobny!

VETSINA PRIZPEVKU - INTELIGENCE HOUPACIHO KONE - Hold, v nasi ceske spolecnosti se neda cemu divit - je mezi name HODNE tupcu! Z nekterych prizpevku se me chce zvracet! Rv

0/0
10.6.2012 4:30

Krigli

Drzim palce

at to dobre dopadne a strasne moc bych si pral, aby ze me jednou nebyl otec, kteremu se jeho dite bude bat rict i nejakou takhle choulostivou vec. Je to smutne, kdyz clovek musi mit strach ze svych nejblizsich.

0/0
8.6.2012 6:55

_brambor_

Manžel by ho měl zavrhnout

Co s ním jiného když se nepovedl. A udělat si někde další děcko a doufat.

0/0
6.6.2012 18:44

Lady.zam3

Re: Manžel by ho měl zavrhnout

trolluješ?

0/0
6.6.2012 18:59

wotomtoje.

Re: Manžel by ho měl zavrhnout

Ne, je to buzna, kterýho fotr vyrazil!

0/0
19.6.2012 13:09

prdící had

Re: Manžel by ho měl zavrhnout

"nepovést" se může leda polívka, vy ignorante ;-€

0/0
19.6.2012 17:56

44anubis44

jednou přijde doba

kdy vstoupí bača do registrovaného partnerství se svou milovanou ovečkou, nekrofil bude dělat hrobníka , má přeci k mrtvolám vztah, pedofil školníka atd.  Je to přeci vrozené jako homosexualita, tak proč je za to perzekuovat!!Ať si žijí jak chtějí, ale nevím za co  nebo proč to musí křičet do světa na náměstích. Mám taky syna, pokud by byl 4% moc by mě to bolelo, ale jak říkám ,mám syna !!!

0/0
6.6.2012 11:27

Karel Infeld Prácheňský, osobně

...

Já mít matku, která beze mě nevydrží ani 4 týdny, tak se raději nechám vydědit :-P

0/0
6.6.2012 6:14

Lumpíí i po banánu 7

Lesby to mají snažší

Jeden starej kovboj vešel do baru a dal si whiskey.Sedí u baru a pomalu

upíjí a vedle něj se posadí jedna slečna. Otočí se na něj a prej:"Vy

jste opravdovej kovboj?" "No, celej život dělám na ranči, honím krávy,

krotím koně,stavím ploty - tak asi budu opravdovej kovboj.A co jste

vy?"

+2/0
5.6.2012 19:31

Lumpíí i po banánu 7

Re: Lesby to mají snažší

"Ja jsem lesba.Celý den jen přemýšlím o ženách, když jím,když se

sprchuji, když se koukám na televizi-musím na ně myslet ať dělám

cokoliv." Lesba odešla a za chvíli si vedle něj sedl mladý pár a zeptal

se: "Vy jste skutečnej kovboj?" "Vždycky jsem si myslel že ano, ale

právě jsem zjistil že jsem lesba."

+4/0
5.6.2012 19:31

BBarret

Pepo

Přidrž tady Frantovi......

0/0
5.6.2012 13:47

EvaP.

Lepší syn-gay

než otec-hospodský povaleč Rv

+3/0
5.6.2012 13:19

Ratan Bumerangovič

Re: Lepší syn-gay

tak stokrat lepsi chlap ... hospodskej povalec, nez tohle

0/0
5.6.2012 13:20

EvaP.

Re: Lepší syn-gay

V čem?

0/0
5.6.2012 13:22

Ratan Bumerangovič

Re: Lepší syn-gay

no predevsim v evoluci, chlap ma deti (otazka vychovy na kterou byste jiste narazel je uz jina vec, to ze hospodsky povalec a dite vychovava matka s novym pritelem neni v tuto chvili podstatne.) naproti tomu gay je pro spolecnost slepa vyvovjova vetev, tudiz urcena k vymreni kdyz to reknu takto

0/0
5.6.2012 13:26

EvaP.

Re: Lepší syn-gay

Jistě, hospodský buran je schopen počít dítě, narozdíl od gaye - ale to není jeho zásluha. Naopak gay je schopen (narozdíl od křováka z hospody) vychovat dítě ve slušného člověka, což je pro lidstvo záslužnější než zplodit potomka, ze kterého vyroste další zmetek.

+2/0
5.6.2012 13:30

vovák

Re: Lepší syn-gay

ale protože to neudělá, jeho genetická linie se uzavře. A protože matička příroda takhle funguje od nepaměti, zdá se, že je to jedna z cest, jak ukončit genetickou modifikaci, která je v něčem vadná, aby nedošlo k ohrožení celého druhu.

0/0
5.6.2012 15:14

IfčaX

Re: Lepší syn-gay

Čím by ten druh byl ausgerechnet v tomto případě ohrožen?

0/0
5.6.2012 18:07

net.Xtreme se nevzdává

Re: Lepší syn-gay

To je nesmysl...

0/0
5.6.2012 19:55

Duke___Nukem

Re: Lepší syn-gay

jooo a jak se to povedlo musilovi z novy..8-o;-D

0/0
6.6.2012 10:15

prdící had

Re: Lepší syn-gay

krásně plácáte.... leč homosexualita není dědičná a navíc existuje takřka mezi všemi živočišnými druhy. s tím ani matka příroda nic neudělá, že jsou někteří jedinci jiní než většina.

+2/0
19.6.2012 18:42

qsm84477

dalsi moznost

At vezme 2 litry mlíka,nechá ho 2 dny na slunci a pak to vypije dohromady se 3 zkaženými vejci a 0.5 kg řádně odvětralého zelí....pak uz by snad mohl vedet na co se pouziva prdel! ;-D

+6/0
5.6.2012 12:22

Brundi

To, jak neustale jmeno ve tvaru "Franta"

na me pusobi dost umelym a odtazitym dojmem. Ono tedy neni divu, kdyz tyto pribehy jsou vymyslene. Ale autor yb si to po sobe mohl alespon precist, aby videl, jak neuveritelne to pusobi. ;-D

0/0
5.6.2012 11:57

x0x0x

Dopurucena literatura

http://krejci-knihy.cz/index.php?page=8

Pribeh popisujici a ramujici tento problem i jeho mozna reseni.

0/0
5.6.2012 9:51

x0x0x

Re: Dopurucena literatura

sic!, ruka rychlejsi oka: Doporucena samozrejme,

0/0
5.6.2012 9:52

Harriett

Podobný příběh

Ze svého blízkého okolí mám podobný příběh. Jde o kluka, se kterým jsem se od dětství kamarádila, byl akorát o pár let starší. Jeho táta jezdil s kamionem. Nevím úplně přesně, jak se o tom dozvěděli jeho rodiče, ale vím, že jeho máti to vzala v klidu.

Občas, když byla příležitost, tak dělal večírky (je hodně společenský typ) a tam se sešla jak jeho máma, tak jeho kamarádi (taky většinou gayové) a skvěle spolu vycházeli. Jeho otec to ale nechce přijmout dodnes, vyhýbají se navzájem a ten kluk se odstěhoval do Prahy, aby tady s ním nemusel být. Je tam spokojený a úspěšný a nemá moc důvodů se vracet, i když tady má ještě mámu - jeho rodiče se kdysi rozvedli, asi to na ně bylo všechno moc.

Takže vím, že seznámit s takovou skutečností otce není jednoduché a té paní situaci nezávidím. Poradit tedy nemůžu, protože tahle zkušenost moc dobře nedopadla.

0/0
5.6.2012 0:45

Duke___Nukem

Re: Podobný příběh

ten otec je ubozak a dojde mu to asi az na smrtelne posteli,kdyz uvidi slzy na ocich vlastniho syna,ale to uz bude pozde...:-(

+5/0
5.6.2012 8:31

Doil

Kde to žijem?

Tak jsem si pročetl postupně reakce na článek a spoustu návodů, rad a přesné definice jaký člověk vlastně může být. Nestačím se divit! Kde je ta tolerance potažmo svoboda, za kterou jste se rvali ? Raději přemýšlejte nad tím jak jste zahnuli svým manželům a manželkám. To je podle mě zvrácenost, ohavnost a přesně takové lidi bych stranil společnosti! Jenže kolik by Vás nezůstalo mimo společnost, že? Jenže na druhé je jednodušší ukázat prstem a říct "on je špatný, nemocný, divný". V čem jsou homosexuálové horší než vy? V tom, že je nutně nezajímá sport? Kvůli tomu, že provozují anální sex? Je Vám z toho zle? Tak se jen zamyslete nad tím jak je Vám zle z té představy, protože Vám je přirozený styk se ženou. A přesně stejně to vnímá homosexuál nebo lesba. I pro ně je stejně nepříjemné přemýšlet nad sexem s partnerem opačného pohlaví. (Teď nehovořím o typech lidí, kteří jen experimentují a nevědí roupy co by ).

+5/0
5.6.2012 0:37

christien.corvin

KDYBY LIDSKÁ BLBOST NADNÁŠELA...

Je přeci jasné, že to otci říct musíte.. no a co se stane.. bude chvíli naštvanej ale sám si zvykne.. změnit se to přeci nedá.. syna má určitě rád a na celý život by ho nezavrhnul ne? Na to nepotřebujete psychologa , aby to pochopil, no a co tak syn je Gay.. to jako něčemu vadí? Důležité je, že je syn šťastný.

a k příspěvkům: KDYBY LIDSKÁ BLBOST NADNÁŠELA , tak někteří písálci tady jsou už mimo naší galaxii!

Lidi jste vůbec normální? Může mi někdo vysvětlit co je komu do toho kdo s kým spí?Myslím , že máte každý z vás dost svých vlastních problémů , na to ,aby jste se zaobíraly zcela soukromou věcí ostatních lidí.

Říká se tomu tolerance , Jste snad z doby kamenný nebo nedostatečně vzdělaný na to , aby jste pochopili volbu toho daného člověka.. Je mi 23 let a jsem GAY a Vám všem to může být úplně ,,šumafuk,, Obtěžuji Vás snad tím ? Ne neobtěžuji , .. prostě je to věc dotyčného člověka.. OPRAVDU HAMBA NETOLERANTNÍM LIDEM !!!!!!!!

+4/0
5.6.2012 0:36

Doporučit (+100)

On jim to Islám už z hlavy vyžene

a dlouho to bohužel trvat nebude ...

0/0
4.6.2012 23:45

Ccecil

Naprosto podsouvající anketa

ty nejlepší odpovědi prostě chybí. Navíc mi podobné články evokují PR téhle menšiny. Nic proti nim, snad jen že děti a gay nejde do hromady a jejich životní styl je úplně mimo normální uvažování. Nesnažte se na to napasovat rodinu ani cokoliv podobného, je to proastě úplně mimo.

+1/0
4.6.2012 23:45

pivoaborovička

a liečiť sa to nedá ?

;-D

+3/0
4.6.2012 23:15

Avaria

wtf

prostě když na to přijde řeč tak řekněte, no víš on Franta je tak trochu na kluky. Šak co je na tom, je to jeho volba a vám (všem) to může bejt takříkajíc ukradený, předpokládám že tím nikomu neubližuje a nikoho nenutí být s ním. Proč to tak je, to je jiná kapitola. Chce se po nich aby se vyholovali, machali ve voňavkách, chodili nagelovaní jak teploušci... a sme u toho, od metrosexuála k homosexualitě je kousek a to není žádná podmínka že homosexuál musí být i metrouš, jen je to prostě skupina která k tomu mívá jednou nohou nakročeno, takže si myslím že se nám 4% trošku rozrostou. U holek bych to chápal, já bych taky raději holku než chlapa :-D.

0/0
4.6.2012 23:14

Stoik3

to je zajímavý...

...kolik je tu gayů,a přitom máme tak pěkný holky...že sem jezdá za nima z celýho světa..

..že jsou gayové angláni, skppčáci chápu...ale jak se někomu nemůže nelíbit hezká holka...???

0/0
4.6.2012 23:08

Duke___Nukem

Re: to je zajímavý...

ty ocividne nechapes vic veci,takze jako v te reklame..."neres to"

0/0
5.6.2012 8:29

Lord Havelock Vetinari

Achjo.

Když to tady čtu, tak jsem hned raději za to, že se mi líbí holky, protože takové nenávisti tady, to snad nejni možný... On si člověk nevybere, sakryš....Ano, z některých homosexuálů mám legraci, ale proto, že si svými projevy o to vyloženě říkají...

+3/0
4.6.2012 22:33

Neonym

A co takhle to nenápadně naznačit?

Třeba: "Tatínku, choď raději zády ke zdi!!!!" R^

+1/0
4.6.2012 22:10

Nyx

homosexuálové

problém je v tom, že homosexuální muži vykonávají pohlavní styk do konečníku jiného muže, což je prostě odporné, nicméně jsem ochoten to tolerovat, ba dokonce je mi to jedno, jen mi vadí, když mi to někdo cpe a neustále připomíná na různých gay průvodech a obtěžuje s tím, to jsou privátní věci, které by si každý měl nechat pro sebe - znám několik homosexuálů jak mužů, tak i žen, nemám s nimi žádný problém, protože se chovají normálně na rozdíl od jiných homosexuálů, jinak k článku, nechtěl bych mít takového syna.......

+8/0
4.6.2012 21:20

jizzle

Re: homosexuálové

nechci vám rozšiřovat obzory, protože by ten proces mohl trvat i léta, ale prostata úzce sousedí s análním otvorem. proto je anální sex mužům, kteří jej zkusili, tolik příjemný (nemusí být ani homosexuální).

+1/0
4.6.2012 21:29

Yanajedna

Re: homosexuálové

Je dokonce možné, že i tví zcela normální a slušně vychovaní heterosexuální sousedi provozují anální sex ;-D

Ale je od tebe moc pěkné, že jsi ochoten to homosexuálům tolerovat. :-/

0/0
5.6.2012 14:32

TDW

Homofobní a pokrytecká společnost ?

Ve starém Řecku to bylo naprosto běžné. Vemte si Platónovy spisy o Sokratovi-hlavně Faidros. Zeus kromě toho že měl x-milenek unesl i krásného jinocha Ganyméda a udělal z něj pikolíka na Olympu. Nikdo to tehdy neřešil. Krom toho - valná většina mužů má samozřejmě problém sledovat nebo jen pomyslet na homosexuální styk. Ovšem na lesbický styk se 98% mužů podívá rádo :) Přitom orientace je ta stejná. Někdo je heterosexuál, někdo gay, někdo má sado-masochistické sklony. Pokud tím člověk neubližuje svému okolí, ať si každý ve své ložnici spí s tím kdo je mu milý. Okolí do toho nic není. Dokud mne nebude nějaký gay nutit k homosexuálnímu styku, je mi to srdečně jedno...

+8/0
4.6.2012 21:03

TDW

Re: Homofobní a pokrytecká společnost ?

Jo a homosexualita byla běžná i v machistické a militaristické Spartě, ne jen ve "změkčilých" Athénách. Sparťané jsou dodneška symbolem kladných mužských vlastností. (I když valná většina lidí je zná maximálně tak z populárního filmu dle comicsu 300 bitva u Thermopyl.)

+3/0
4.6.2012 21:06

jizzle

Re: Homofobní a pokrytecká společnost ?

přesně tak, jen současná společnost má vštípené stereotypy, že být homosexuální je zlo (přitom je to láska jako každá jiná)

+1/0
4.6.2012 21:13

::Radi::

Re: Homofobní a pokrytecká společnost ?

co by bylo kdyby tví rodiže byli homosexuálové? 8-o

+2/0
4.6.2012 21:19

NoName1978

Re: Homofobní a pokrytecká společnost ?

Spíš kdo by nebyl.;-)

+1/0
4.6.2012 21:26

jizzle

Re: Homofobní a pokrytecká společnost ?

myslím že by to bylo stejné, maximálně o periodě by mě asi poučila paní učitelka, která by mě jim porodila

0/0
4.6.2012 21:27

jizzle

Re: Homofobní a pokrytecká společnost ?

opr. biologická matka ... v Česku tento proces sice ještě možný není, ale ve světě už funguje

0/0
4.6.2012 21:30

saho1

Re: Homofobní a pokrytecká společnost ?

Na dvě lesby se 98% mužů podívá rádo, to máš pravdu, ale když jsem se zeptal manželky co ona nato, řekla, že je ji na zvracení. To samé platí i u mne, pokud vidím dva muže v sobě, chce se mi blít.(ale neodsuzuji to, pokud to nezashuje do mé integrity).

0/0
4.6.2012 22:40

gogan

Re: Homofobní a pokrytecká společnost ?

A? Ve starověkých kulturách byl běžný i sexuální styk, který by dnes byl označen za pedofilii. Proto nechápu proč z toho vyvozovat etalon sexuálního chování. S Vaší poslední větou naopak 100% souhlas.

+1/0
4.6.2012 23:31

Tajemný muž

Re: Homofobní a pokrytecká společnost ?

Ona ve starověku (a hlavně v Řecku) byla normální i zoofilie. Oni Řekové vůbec používali "všechno" a "všechny", co se použít dali. Myslím, že bychom se docela divili, kdybychom se dozvěděli vše... ;-D

0/0
5.6.2012 11:29







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.