Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Roman zhubl 15,5 kilo, pomohl mu i kvalitní spánek

Je tak zaměstnaný, že spí tři, maximálně čtyři hodiny denně. Právě nedostatek spánku je jedním z důvodů, proč se devětadvacetiletý Roman dopracoval při svých 190 centimetrech k bezmála 140 kilogramům váhy. A když s tím chtěl něco udělat, zvolil naprosto nevhodnou dietu pro kulturisty. Pomohli až Kateřina Cajthamlová a Petr Havlíček z pořadu Jste to, co jíte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rydlo1

Děkuji

KONEČNĚ!! konečně se to potvrdilo!! Naši dva kulturní velikáni měli pravdu!!! Pan Grossmann a Šimek měli pravdu, to je skvělé!! V jedné scénce mají kouzelnou větu: "Musíš hodně jíst a spát, aby tělo mělo sílu se obezitě bránit!!!" - byli prostě geniální ve všech směrech.

0/0
18.5.2012 8:19

Ferdinand Brablenetz

Co je to "hodinovy manzel?

?

0/0
13.5.2012 11:08

georghios

Re: Co je to

to snad nemůžeš myslet vážně tuhle otázku....:-/Rv

0/0
13.5.2012 11:16

Duke___Nukem

Re: Co je to

sexuje za uplatu presne hodinu,nesmi zustat ani o minutu dele..:-)

0/0
13.5.2012 19:10

rydlo1

Re: Co je to

To jsou šikovní chlapi, kteří umí do panelu vyvrtat díru, vyčistit odpad, vyměnit filtr v digestoři, přilepit dlaždičku... Dělá drobné práce u lidí, kteří to neumí. jsou všudeˇ.

0/0
18.5.2012 8:17

hryhryhry

prosím

vysvětlí mi někdo, jak může tělo vyrobit z bílkoviny sacharid (povídala v tomto dílu cajthamlová)     dík

0/0
12.5.2012 20:16

Více takových Kožených!

Re: prosím

Na tom je založena Atkinsonova dieta. Spočívá to v tom, že tělo nedokáže strávit bílkovinu bez přísunu sacharidů a tak rozjede metabolický proces odbourávání tělesných tuků, aby mohlo bílkoviny strávit.

0/0
13.5.2012 2:33

voloda44

krása,

závidím mu :)

0/0
12.5.2012 13:43

qawadar

Ten porad je v prvni rade show

nemuzete brat vsechny informace jako zaruceny. Co to je za nesmysl s tim kofeinem?? Cim takove babske kecy ma podlozene?? Nebo s tim spankem, jestli tam nejde spis o to, ze kdyz je clovek vzhuru porad neco zere, ale kdyz spi, tak to jaksi nejde.

0/0
11.5.2012 21:22

michamal

Re: Ten porad je v prvni rade show

Nemusí to tak být, vygooglete si heslo "leptin".

0/0
11.5.2012 22:15

yanoshick

Re: Ten porad je v prvni rade show

I když show, nejsou tam kecy, jako v těch zpěvavých nebo sexovních show. A všechny informace jsou užitečné. Škoda jen, že si to člověk nemůže skouknout na internetu ;-(

Tak zůstává jen textová verze s fotkama http://dobreazdrave.cz

0/0
12.5.2012 10:23

l.z.s

Re: Ten porad je v prvni rade show

je možný se na to podívat na netu - ale každej díl bohužel jen týden... Na stránkách Primy to je...

0/0
12.5.2012 10:30

Pallando

Re: Ten porad je v prvni rade show

taky na uloz.to

0/0
18.5.2012 15:19

bjerndi

Dobrej start

drzim palce at vydrzi a zbavi se i zbytku R^ Pokud pochopil a zjistil, ze se mu ted zije lip, chutnaji mu zdrave veci a pohyb je radost....ma z vetsi casti vyhrano

0/0
11.5.2012 11:34

fitzie

Re: Dobrej start

no pochopila jsem to tak, že pohybu měl předtím až moc a zdravě jedl i předtím. jen víc spí. takže toho míň stihne.

+1/0
11.5.2012 19:43

?_?

Re: Dobrej start

Na konci říkají, že od té doby, co víc spí, dělá rychleji a efektivněji, takže i víc vydělává. Předtím jedl hodně zdravě, málo. Měl málo sacharidů, což byl při jeho práci problém. A moc pohybu, ale špatného pohybu.

+1/0
12.5.2012 9:15

Simona super kočka

Hodinový manžel je zase co?

8-o

0/0
11.5.2012 11:18

anžto

Re: Hodinový manžel je zase co?

opravář:-)

0/0
11.5.2012 12:04

ufonek007

Re: Hodinový manžel je zase co?

Záleží jak vypadáš a na čem se sním dohodneš. ;-D

+3/0
11.5.2012 13:33

Duke___Nukem

Re: Hodinový manžel je zase co?

;-DR^

0/0
11.5.2012 14:07

papaya.

Re: Hodinový manžel je zase co?

8-o;-D

0/0
11.5.2012 15:36

kampak

NAPRAVUJI

to je ale fakt hnusnej chlap-brrr-ty špeky. ten nevidí na nic!!!! Ale když nepovolí a přestane se cpát, bude to třeba jednou OK

0/0
11.5.2012 10:37

prcinka2000

Jaký je to stupeň obezity?

1. nevidí na něj

2. nevidí když stojí

3. nevidí kdo kouří

:-)

+3/0
11.5.2012 9:33

GavinMagna

Re: Jaký je to stupeň obezity?

2.-3. = nestojí;-D

0/0
11.5.2012 11:37

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Jaký je to stupeň obezity?

U toho třetí bodu - to by mě zajímalo, kdo by byl ještě ochotný...

+2/0
11.5.2012 13:54

hryhryhry

Re: Jaký je to stupeň obezity?

díky, pvní kdo mne dnes rozesmál, fakt dobrý, ten stupeń tři živě vidím;-D;-D;-D

0/0
12.5.2012 20:12

Yanajedna

Pořád čekám

kdy sem vtrhne horda těch, co pod každým článkem s hubnoucí ženou píšou "fuuuj, prasniceeee, velrybáááá, vyžraná hnuuus".

A nikde nikdo?  Máte zpoždění!

+15/0
11.5.2012 9:16

Hrabosh136

Re: Pořád čekám

Jestli se nezdrželi pod článkem o zhublé Mayerové. Ale taky mě to překvapilo ...

0/0
11.5.2012 9:22

zafordik

Re: Pořád čekám

njn. U chlapů se to asi bere jinak. Chlap bez břicha je prej jak hrnek bez ucha... :-)

0/0
11.5.2012 10:05

anžto

Re: Pořád čekám

to se říká o ženských, tak nekecej;-D

0/0
11.5.2012 12:05

Dr. Fe (20)

Re: Pořád čekám

Tak abysis nestěžovala, tak já přispěju troškou do mlýna:  Kdyby to byl Fin, tak by se musel jmenovat Vananen.

Výbornej vtip. co ;-)

0/0
11.5.2012 14:06

Zouzel

Re: Pořád čekám

Asi protože váha 140 kg vypadá na ženský se 160 cm mnohem mnohem hůř, než na chlapovi kterej měří 190 cm...

0/0
11.5.2012 16:27

Yanajedna

Re: Pořád čekám

Jenom je vidět, jaké je rozložení sil v diskusích ;-D

+1/0
11.5.2012 18:30

Duke___Nukem

no nevim,

jak znam zenske,tak maji rady takove medvidky.Pripadaji se vedle nich vic zensky a stihlejsi...:-).Ja bych tak ale vypadat nechtel,to je fakt..:-).Jinak,byl tam videt klasicky nesmysl vytvoreny medii,ze kdyz zacnu jist vic kureciho masa plneho rustovych hormonu,ze si zlepsim zdravi.Pokud chce radikalne zhubnout,musi maso odbourat skoro uplne,tecka..:-)

+3/0
11.5.2012 8:30

kam se hrabe bitner

Re: no nevim,

to je pěkná blbost ty tečko Rv

+7/0
11.5.2012 9:55

GavinMagna

Re: no nevim,

Proč by to měla být blbost?

0/0
11.5.2012 10:26

ufonek007

Re: no nevim,

Protože to je zase opačnej extém? A zbytečný.

+1/0
11.5.2012 10:45

GavinMagna

Re: no nevim,

Pokud zachová příjem bílkovin, nevidím na tom nic extrémního. Rostlinné zdroje bílkovin navíc obsahují spousty vlákniny a užitečných minerálů, které maso nemá (což nelze říct opačně). Vhodné je i snížit příjem kaseinu a mléčných výrobků, které ho obsahují nadbytek (kravské mléko).

Se správně sestaveným jídelníčkem bez zbytečných živočišných tuků lze zhubnout snadno, zdravě a bez jojo efektu.  Pokud to chce někdo dělat složitě a nalhávat si, že jakákoliv jiná varianta je nepřirozená  a zbytečná, prosím:-)

+1/0
11.5.2012 11:00

ufonek007

Re: no nevim,

Proč složitě? Naopak je zbytečně složité se masa vzdát úplně. Běžně se udává že konzumace masa je přehnaná, je zdrojem nasycených tuků, nicméně je zdrojem i hodnotných bílkovin, na rozdíl od rostlinných zdrojů, které často obsahují neplnohodnotné bílkoviny. Maso by mělo tedy pokrývat pouze menší část příjmu bílkovin, ale vyřazovat ho úplně? Proč? Přecejen by měl být jídelníček především pestrý.

+2/0
11.5.2012 11:12

GavinMagna

Re: no nevim,

Můžete vysvětlit ty neplnohodnotné bílkoviny? Nic takového není... Nevěřte každému nesmyslu, co píšou v tisku, sáhněte po učebnici chemie, biochemie, zde se dozvíte užitečnější informace.

Jinak s tímto Vašim příspěvkem veskrze souhlasím, až na některé Vaše názory (např. že je složité vzdát se masa úplně - nehodnotila bych to bez osobní zkušenosti). Jídelníček mám tím pestřejší, čím déle nekonzumuji maso a mléčné výrobky. Také se mi rozvinuly chutě a z jídla mám větší radost:-)

+1/0
11.5.2012 11:18

ufonek007

Re: no nevim,

Jsem zvědavý zda tu někdo dá nějakej odkaz, ono je to docela složitý. Já to nastudované nemám. Ale např zde je popsána biologická hodnota bílkovin: http://telesna-vychova.studentske.cz/2008/04/biologick-hodnota-blkovin-bh.html Je jasné že samotné bílkoviny živočišného původu jsou hodnotnější než bílkoviny rostlinného původu. Vždy ale záleží na kombinaci všech zdrojů bílkovin ve stravě. Určitě není třeba jíst maso, a při správné kombinaci zdrojů rostlinného původu se lze dostat na dosti vysokou hodnotu BH. Jen skutečně nevidím důvod proč jakýkoliv zdroj bílkovin (např. maso) naprosto odsuzovat a vyřazovat z jídelníčku. Pokud to někdo dělá z etických či zdravotních důvodu, prosím je to jeho věc, ale je jednodušší jíst všechno samozřejmě s mírou.

+1/0
11.5.2012 11:45

GavinMagna

Re: no nevim,

Já to určitě nebudu:-) Máte pravdu, že je to složité a že je toho zapotřebí nastudovat hodně. Komplexní studie k dispozici jsou, ale nejkvalitnější názor si podle mě udělá ten, kdo využije všechny dostupné zdroje informací. Máte pravdu, že při odmítání masa je třeba správně kombinovat, ale není to nic složitého, jak se často tvrdí. Vhodná kombinace aminokyselin se skládá z potravin, které jsou běžně dostupné a používané (např. kombinace sojových produktů a bílkovin získaných z cereálií pokrývá kompletní spektrum nutných aminokyselin). Navíc není nutné snažit se přijmout všechny aminokyseliny v jedné porci jídla, pokud člověk nejí jednou za 12 hodin.

0/0
11.5.2012 12:19

GavinMagna

Re: no nevim,

Příspěvek, na který oba reagujeme, neodsuzuje živočišné zdroje bílkovin. Odsuzuje příjem živočišných bílkovin z tkáně při redukci hmotnosti.  A já to nepovažuji za pitomost, protože: maso a masné výrobky, i v malém množství, zvyšují množství kyseliny močové v organismu. Což je pro pohybový aparát těžkého člověka, který se snaží zhubnout, destruktivní. Další nevýhodou je dlouhá doba, jakou se maso ve střevech tráví a že tam prostě hnije. Bez čistých střev nelze dobře nastartovat metabolismus, regenerovat, spát, hubnutí je o to obtížnější.

Jako velký problém vidím i to, že si mnoho masožravců myslí, že s masem přijímají vitamin B12 (bohužel se to na netu píše skoro všude), což je v dnešní době bohužel nesmysl. A o příjem této důležité látky se pak nijak nestarají.

Netvrdím, že vzdát se masa je jediná správná cesta, jak zhubnout, ale je to dobrá cesta;-)

Jinak je pravda, že uvědomělý omnivor může žít lépe a zdravěji, než neinformovaný vegan, nic není samospasitelné.

0/0
11.5.2012 12:24

bastianka

Re: no nevim,

a co třeba tryptofan a lysin, ten v rostlinných bílkovinách nenajdete, ani v luštěninách

+1/0
11.5.2012 13:36

GavinMagna

Re: no nevim,

8-o

LYSIN (vzhledem k tomu, že se jedná o jednoduchý a známý problém, využiji zde data z wikipedie):

sýr parmezán 3,170 gtuňák 2,210 gkrevety 2,020 gvepřová svíčková 2,120 ghovězí svíčková 2,020 gsojové boby 1,900 gčočka 1,890 gkuře 1,790 garašídy 1,100 gtakže čočka, sojové boby a arašídy (luštěniny a ořechy?:-))

TRYPTOFAN - to má být asi podpásovka, protože tryptofan má nízké zastoupení jak v rostlinných, tak v živočišných bílkovinách. Nicméně tryptofan v rostlinné říši: ořechy, semena, chřest, mungo fazole, ananas,

špenát, banány, sýry tofu

+1/0
11.5.2012 15:54

zaboduch

Re: no nevim,

Coby příznivec chutných mas bych k tomu rád podotkl, že si nemyslím, že masem přijímám vitamín B12. Myslím si, že s masem přijímám maso. Ani ve svém okolí nepozoruji "masožravce" kteří by se v tom nimrali výše naznačeným způsobem, ať už na vstupu, či na výstupu... Zato je v rámci mnou nahlíženého vzorku poměrně zřetelná korelace mezi tloustnutím a vztahem ke sportu/fyzické aktivitě obecně. Zde bych viděl cestu pro změnu já. Hezký den. :-)

+4/0
11.5.2012 13:48

hermína

Re: no nevim,

jak někdo začne o hnití masa ve střevech, skončila rozumná diskuze.

Ve střevech probíhá trávicí proces, nic jiného.

+10/0
11.5.2012 13:50

GavinMagna

Re: no nevim,

v čistém a správně fungujícím střevě ano:-)

0/0
11.5.2012 15:55

Potkanka

Re: no nevim,

ale ne, tu o hnití masa ve střevech ne ... beru všechno výše řečené, ale jestli vám něco hnije ve střevech, tak máte opravdu problém. Jestli může natrávenina hnít ve střevech, tak proč by to mělo být jen maso? Nevím jak vy, ale u mě jde ven všechno co sním do druhého dne ...

+4/0
11.5.2012 17:10

GavinMagna

Re: no nevim,

Mně ve střevech nic nehnije, protože maso ani mléčné výrobky nekonzumuji.

Zkusím tedy použít jiné termíny, třeba lépe pochopíte, co jsem myslela tím hnitím. Trávení masa způsobuje jak u člověka, tak u jiných živočichů, vznik ketolátek. . Pro masožravce nejsou ketolátky nežádoucí, jejich trávicí soustava vyžaduje k trávení masa velmi kyselé prostředí. Co způsobují lidskému organismu ketolátky a jejich odbourávání, si může každý dohledat sám.

Další látka, která stojí za zmínku, je například tyramin - látka, která působí dráždivě na hladké svalstvo a zvyšuje krevní tlak. Je vedlejším produktem nesprávného metabolismu tyrosinu. U masožravců a typických všežravců k jeho nadměrnému vzniku nedochází, protože v jejich tlustém střevě neprobíhá narozdíl od lidského tlustého střeva vstřebávání živin (ale pouze k dehydrataci a formování odpadu).

0/0
12.5.2012 13:48







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.