Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Deset absurdních škod, které na sobě pácháme samy

Jako by nestačily všechny problémy, které se na nás valí, my si ještě ubližujeme samy. Pácháme na sobě různé absurdní škody, ať už vědomě (protože to neumíme jinak), nebo nevědomky. Třeba po přečtení následujících řádků zjistíte, že děláte stejné chyby, a pak vězte, že nikdy není pozdě si říct: "A dost!"

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roines1

Je to dobře a vtipně napsané a budiž to i

inspirující!!! Je prospěšné, když nás občas někdo chytne za ruku (tak jako tento úsměvný článek) a řekne. počkej, neutíkej, zastav se na chvíli, zamysli se...

0/0
14.5.2012 9:42

mike_corp

ja Vas chapu.

hold vase vedeni je trosicku jine, nez u nas chlapu. Bohuzel, vy vsechno analizujete a hledate alternativy, ktere mi muzi vubec nechapem a nechcem chapat.

Jedu s pritelkyni v aute, zajizdim k benzinove pumpe, a ona spusti, ze byla s kamaradkou v kavarne a obednali si moc dobry Juice.

Zaparkuju, nacepuju, zaplatim a jedu.

V aute 5 minut ticha, pritelkyne je nastvana a ptam co se deje. Ona na to, ze ma zizen a ze sem ji ten Juice mel koupit.

;-D Tak to byla super hadka, ktera koncila "Kra** si to mela rict" LOL po mesici nas vztah koncil. R^ co s takovou babou ma chlap delat?

+4/0
3.5.2012 11:43

Neutrální Nick

Re: ja Vas chapu.

Za prvé, děcko, které se ještě nenaučilo ani základům rodné řeči, bych "chlapem" neoznačoval ani náhodou. Za druhé, až se dostaneš alespoň do puberty a budeš získávat reálné zkušenosti s opravdovými dívkami a ženami, možná pochopíš, jak hloupý jsi byl.

Fakt, že i takhle banální situaci jsi ty jako muž nezvládl s nadhledem, grácií a humorem, ale tvá neschopnost vás dovedla až do hádky, jen potvrzuje moje výše uvedená slova .

Souhlasím, že ženy, tedy skutečné ženy nikoliv mužatky, komunikují jinak. A pokud je muž doopravdy chlapem, umí jim naslouchat a být pozorným partnerem. Takového muže pak žena doopravdy miluje. Pokud to muž neumí nebo se nechce naučit, pak na skutečnou ženu a opravdovou lásku ve formě splynutí duší plnou silné, přirozené a zdravé polarity mezi mužským a ženským principem, nenajde nikdy.

+3/0
4.5.2012 18:26

tabasco

Re: ja Vas chapu.

jasně ;-D takže správný chlap je muž s myšlením ženy. je opravdu deb**lita si myslet, že bude muž číst myšlenky. takhle přemýšlí malé holky.

0/0
14.5.2012 16:15

solonczak

Pácháme absurdní a škodlivé chyby!

A je to fajn. Díky partnerovi jsem začala hrát badminton a poznala skvělou partu lidí okolo. On začal zase díky mně běhat a teď se dokonce chystá i na ten proklínaný maraton. Taky si pořídil běžky a najezdili jsem spolu přes zimu docela dost kilometrů. Tak už jen zbývá, abych se já příští zimu postavila po sto letech na sjezdovky a jsme si kvit. Jen box mně úplně neláká :-)

V čem je problém?

+1/0
3.5.2012 9:23

Neutrální Nick

Re: Pácháme absurdní a škodlivé chyby!

Proč problém?

Jen dbejte na to, abyste nedělali vše společně. Ze začátku vztahu je to možná krásné, ale je extrémně důležité, aby si každý zachoval něco ryze svého.

0/0
4.5.2012 18:27

yezinca

Re: Pácháme absurdní a škodlivé chyby!

...v ničem, autorka psala o přejímání zálib, které Vás ve skutečnosti nebaví! ale ani radku o tom, že byste s partnerem nemohla sdilet zajmy, které Vás díky němu chytli

0/0
9.5.2012 12:12

medved.m

"odpudivé cyklistické kalhoty"?

V upnutém cyklodresu a buzikalhotách vypadá většina dam bez rozdílu věku výrazně lépe. Skoro by se dalo říci, že to je někdy to poslední, co jejich roztékajícím se špekům ještě může trošku pomoci.

Ale pokud je některá přesvědčena, že pod pytlovitými kalhotami začne její vypasené pozadí nějakým zázrakem vypadat sexy... je v tom přesvědčení bohužel sama :-/

0/0
2.5.2012 23:43

sport_is_my_life

Re:

Já se přiznám, že právě cyklistické kalhoty nemám ráda. Strašně mi vadí to vypolstrování. Raději jsem investovala do gelového sedla a neřeším otlačené kosti (OK, trochu řeším, ale už to není tak zlé jako na starém sedle, teď už druhý den po 50km nevím, že jsem někde byla ;-)) A sebevědomě můžu říct, že nevlastní roztékající se pozadí- nepotřebuju zpevňovat oblečením

0/0
3.5.2012 6:43

Gmork

Jaky ma smysl tento clanek ?

Vubec tedy nechapu. Asi zenska logika ?

Jsem sportovni typ a pral bych si logicky sportovne zalozenou zenu (uz i proto, ze automaticky vypada lepe, nez pecival - bez urazky). takze plne chapu, ze nesportovni a neaktivni zena nerada prebira chlapske konicky, pak ale zase nechapu, proc VUBEC premysli nad nejakym jidlem, nedej boze nad tim, jak vypada .... Protoze, kdyby se taky hybala, muze prakticky jist cokoliv, ale proc se namahat, ze ? To je jedine, co mi u zen vadi. Ne to jak vypadaji, ale to, ze se trapi, ze vypadaji spatne, ale jeste si delaji srandu z toho, ze by s tim museli neco udelat ... :-) Jinak souhlas, kdyz nebudete delat, ze jste to, ci ono, a budete se chovat prirozene Vam samym, bude to jednodussi, to plati i pro nas pro pany ...

Uff, musel jsem se kvuli tomu i zaregistrovat ...

Petr

+5/0
2.5.2012 20:53

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Re: Jaky ma smysl tento clanek ?

To mě toho vadí i víc ... utrácí spousty peněz za všelijaké zaručené diety, po kterých zaručeně nezhubne, ale když se dozví kolik jsem dal za běžecký boty, tak jde do mdlob, přitom je to zlomek ceny za to, čemu říká speciální dieta.

0/0
2.5.2012 21:41

4dv3nTur3

Re: Jaky ma smysl tento clanek ?

Klucí, my je nikdy nepochopíme a ony nikdy nepochopí nás. Tak to je.

+1/0
3.5.2012 0:18

_m-

Re: Jaky ma smysl tento clanek ?

Myslím, že už tím, že jste se zaregistroval kvůli jednomu článku na ženském vebu . ten článek měl smysl :-P

+1/0
3.5.2012 0:50

yanoshick

Re: Jaky ma smysl tento clanek ?

Není třeba ve všem hledat smysl, není třeba se snažit pochopit ženu. Je třeba se pouze naučít s ní žít.

 

http://dobreazdravo.wordpresss.com

0/0
3.5.2012 11:22

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Nějaké ty aktivity holky přebrat mohly ...

Zvláště pohybové, protože to většina z nich fakt potřebuje. Ovšem, může to platit i opačně ;-D

+1/0
2.5.2012 20:16

Kordoba

Články z OnaDnes moc nečtu, ale tenhle

je fakt povedenej. Jen tak dál R^

+3/0
2.5.2012 18:56

lejla2107

U nás v rodině přebírala

sestra partnerovy koníčky a potřeby. Sestra jezdila na koni, její partner to neměl rád tak přestala.  I přesto,že nic víc nemilovala. On byl kavárenský povaleč a ona sportovec. Musela s ním sedávat po hospodách a jak říkala "pít presso" . Protože byla člověk od koní, chodila oblékána víc sportovněji. Podpadky a úzké trička, nedejbože sukně ji nic neříkaly. No na podpadky si musela zvyknout, začala nosit boty do špičky (v té době frčely), nosila výstřihy a sukýnky. Nechápala jsem. Ale vyžadoval to po ní, a ona říkala,že raději aby měla klid, tak to dělá.

Takové to klasické "Nebudu pořád poslouchat ty kecy"...no a samozřejmě vztah nevydržel a už je zase zpět u svých džín, mikin a tenisek :-). Novému partnerovi se to líbí....

0/0
2.5.2012 18:54

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Re: U nás v rodině přebírala

Proč si Tohle vůbec brala? !

+4/0
2.5.2012 20:09

Neutrální Nick

Re: U nás v rodině přebírala

Kde je v příspěvku, na který reaguješ, zmínka o tom, že si jej brala?

0/0
4.5.2012 18:28

Zuchnicky

Re: U nás v rodině přebírala

"partnera" = manžela, jinak byste asi napsala obchodního partnera, nebo partnera ve hře šachů, ale to by zas asi těžko přebírala ty koníčky, že :-P

0/0
11.5.2012 13:45

iVčera.iDnes.iZítra

Re: U nás v rodině přebírala

Partner nutně nutně musí být manžel? Lidi dnes spolu žijou i bez oddacího listu. Mně je náhodou sympatické, že napsala "partner" namísto obligátního "přítel".

+1/0
11.5.2012 13:51

Zuchnicky

Re: U nás v rodině přebírala

Muset nemusí niko nic ;-) No a lidi dělají různé věci - každému co vyhovuje. Obchodních partnerů můžete mít kolik chcete, zrovna tak přátel, ale ale manželka je jenom jedna.

0/0
11.5.2012 13:55

iVčera.iDnes.iZítra

Re: U nás v rodině přebírala

A než se z ní stala manželka, tak byla co? Nebyla předtím nějakou dobu třeba vaší partnerkou?

0/0
11.5.2012 14:01

Zuchnicky

Re: U nás v rodině přebírala

;-D no něco takového sem čekal, předtím byla kandidátka na partnerku (já zas její), ale spíš bych použil třeba snoubenka a předtím přítelkyně a předtím kamarádka... No jde hlavně o to, že často někde čtu, slyším, že někdo vyměnil partnera, nebo bývalý partner nebo současný partner. O manželce už to zní divně. Ta není dočasná, ale přesně jak tu někdo píše životní partnerka. Takže takové stavy značí třeba nedospělost jedinců, strach ze závazků, sobeckost (potřeba pocitu svobody), atd. Těch "důvodů" jsem slyšel spousty...vždycky se ale jenom pokouší zamaskovat nějakou skutečnost.

0/0
11.5.2012 14:07

iVčera.iDnes.iZítra

Re: U nás v rodině přebírala

No vidíte, tak jsme se konečně dopracovali k tomu, že partner/ka nemusí být nutně manžel/ka. Výměny cizích partnerů či manželů jsou mi fuk. Starám se o toho svého.

0/0
11.5.2012 14:15

_m-

Re: U nás v rodině přebírala

životní partner.....

+1/0
11.5.2012 13:54

Toranoko

Ad 10

Uzasne je to potom prekrocit - muzete pak s klidem rict - ja mam jiny nazor, vidim to jinak, ale uz vas to nevede do hadky. Tohle se mi povedlo a je to super :-)

Vyhybat se debate o pro me bylo prechodnym krokem, nez jsem si vnitrne srovnala sve jistoty a dovedla prijmout, ze nekdo muze mit naprosto odlisny (a pro me neprijatelny) nazor, a ja to proste s usmevem akceptuju. Tam, kde me to nejvic toci je nejvetsi prilezitost se posunout, vnitrne rozvinout a vyrust. A do te hadky nas to "NECO" bude nutit prave tak dlouho, dokud si to v sobe nevyresime.

+1/0
2.5.2012 16:01

brezinka1

krásná diskuze

jsem si teda početl :-)

0/0
2.5.2012 15:43

vzdyt_to_rikam

...

Někdy se to nedá. Měla jsem "kamarádku" pijavici. Pro tu nebyl problém nakvartýrovat se mi do bytu, chtít před tím vyzvednout na nádraží, pak ráno chtít odvézt přes celou Prahu někam na školení (prý by mhd netrefila), pak tam zase vyzvednout a odvézt na nádraží, mezi tím pochopitelně nakrmit, pohostit, a to i přes to, že já měla doma čerstvý mimino a manžel nebyl v ty dny doma. Tak jsem jí to odmítla, že to fakt nejde, třeba že jezdit ráno v 7.30 za A/ nemůžu kvůli dítěti, za B/ je to kravina, Praha je ucpaná, jede jí na to místo metro....tak u nás nebydlela, urazila se a teď mě všude pomlouvá, že jsem nafoukaná Pražačka, co jí, dávné kamarádce z vesnice, odmítá pomoct. Můj brácha jí už vysvětlil, že jestli ještě někde uslyší, jak mě pomlouvá, tak jí na férovku dá do držky. S ní se totiž jinak jednat nedá.

+22/0
2.5.2012 11:47

culka

Re: ...

brácha má bod

+10/0
2.5.2012 11:48

Kahlan Amnell

Re: ...

To může být nejen nedostatkem empatie, ale i zkušeností. Ona si určitě říkala: Mají byt, nemusím platit drahý hotel. Mají auto, nebude problém s odvozem. Nemůže znát dopravní podmínky v Praze. Ale na druhou stranu měla pochopit slušné odmítnutí s vysvětlením a neurážet se.

+1/0
2.5.2012 11:53

halagajda

Re: ...

To je asi typ lidi. Ja takove zkusenosti mam nanestesti take, pomohla jsem dvema lidem(jednou slo o holku, jednou o kluka) 2x s vyjezdem do zahranici, nechala je u sebe 2-3 mesice bydlet(take jsme meli male mimco), nasla jim praci, pomohla vyridit papirovani a nakonec jsem ja ta nejhorsi protoze jsem je nemohla vodit za rucicku porad a po odstehovania jsem nafoukana anglicanka) navic v jednom pripade jsem pujcila i penize ktere uz nidy neuvidim...

0/0
2.5.2012 11:57

trikratzabanovanylajos

Re: ...

vis, ze cesta do pekla je dlazdena dobrymy umysly?. ja se o tom presvedcil naposledy pred mesicem.

+2/0
2.5.2012 12:01

halagajda

Re: ...

Je to tak, ale ja vzdy kdyz muzu pomuzu... verim v karmu(mozna jsem naivni;)), ale uz nepomaham tak slepe jako kdysi...:-)

+1/0
2.5.2012 12:08

trikratzabanovanylajos

Re: ...

;-D ja si taky vzdycky rikam, ze mi to karma vrati. a kdyz se mnou nekdo vybehne, tak si zase rikam, ze si se mnou karma pekne vytrela pr**l. ale mozna je to jen tim, ze mam rad hovezi.

+4/0
2.5.2012 12:18

halagajda

Re: ...

aaa tak ja jsem spis na rybicky...ale gulaskem ci svickovou nepohrdnu...tak to jsou mozna ty zkraty;-D

0/0
2.5.2012 12:39

Mac4872786

Re: ...

"Ješitnost je můj nejmilejší hřích" Ďáblův advokát 1997 :-)

0/0
2.5.2012 13:19

Kahlan Amnell

Re: ...

Ono to svádí. Podáte prst, utrhnou celou ruku a ještě jsou naštvaní, když nedostanou zbytek těla.

+6/0
2.5.2012 12:02

halagajda

Re: ...

R^tak tak...nejlepsi byl ten kluk- ten si pri odchodu jeste zabalil i vsechno co jsme meli v lednicce- akorat jsem udelala tydenni nakup- kdyz jsem vratila domu onemnela jsem uzasem...no ale co- aspon jsem se poucila;-)

+2/0
2.5.2012 12:10

Kilimanjaro

Re: ...

lol dobrej vorech;-D

0/0
2.5.2012 14:35

wotomtoje.

Re: ...

Že dáš na pomluvy! ;-) Lidi, co tě znají a dají na pomluvy někoho třetího, za to ani nestojí!

0/0
2.5.2012 13:46

perthuis

Re: ...

Nj, jenže takových je tu dost.Začnou se ti vyhýbat, přestanou ti chodit pozvání...Rv8-o

0/0
2.5.2012 14:14

SecondWisdom

Re: ...

A to chceš být v společnosti lidí, kteří věří víc ostatním než tobě a tomu, že tě znají. :-)

0/0
2.5.2012 15:41

perthuis

Re: ...

To opravdu nechci.Jenže jak to mám na každém asi poznat, že? Do hlavy nikomu nevidím a nějaké šumy za zády neposlouchám..Nejlíp, když si člověk věří sám.A jezdí taky.

0/0
2.5.2012 15:51

Alowen

Re: ...

tak toto znám... já jsem nedávno odmáítla ubytovat u sebe kamarádku s přítelem (prý jen na chvilku, než si něco najdou) a ona se mi od té doby neozvala... Normálně jsem jí to vysvětlila, že by nikod neměl soukromí... a konec

0/0
2.5.2012 13:54

Kilimanjaro

Re: ...

naucit se rikat NE ma velka positiva a kupodivu to prospiva vetsine

0/0
2.5.2012 14:34

Jahnn

Základní předmanželská teorie je:

ŽENA: Důležité je, abych si toho svýho v manželství uzpůsobila k obraziu svému.

MUŽ: Hlavně ta moje musí zůstat taková úžasná, jaká je nyní. Proto si ji beru.

Kdyby tuto teorii si oba partneři občas připomenuli, mnohému zlému ve vztahu by předešli.

+2/0
2.5.2012 11:46

halagajda

Re: Základní předmanželská teorie je:

Ja bych rekla ze oba by chteli aby se ten druhy nezmenil, vazeni panove by casto chteli tu veselou holku co pred svatbou, ale take uz nejsou onim gentlemanem co byvavali;-) O vztah je treba pecovat, jak o kytickuV

+2/0
2.5.2012 15:52

IfčaX

Re: Základní předmanželská teorie je:

Mně to přijde s tím "muž chce, aby se nezměnila, žena chce, aby se změnil" jako omílané klišé...

Znám ty případy, kdy se žena ani po svatbě ani po narození dětí nezměnila a byla dál veselou holkou, co před svatbou... a péče o domácnost a ta děcka tedy zůstala za krkem tatínkovi. A vůbec z toho nebyl nadšen.

0/0
2.5.2012 15:56

halagajda

Re: Základní předmanželská teorie je:

R^jj, t je to doblba omilane klise....Jinak vas priklad zni jako moje mamka;-) To je fakt presne-ani me to nenapadlo:-)

0/0
2.5.2012 16:00







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.