Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Deset věcí, které bych určitě udělala, kdybych se znovu vdávala

Víc než polovina manželství se dnes rozvádí a další velká řádka lidí se svatbě pro jistotu obloukem vyhne. Spekuluje se o tom, jestli má tato instituce dnes ještě vůbec nějaký smysl. Aby bylo jasno, má. Ale musí se to umět...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vintason

společný účet? jiné příjimení?

no ještě aby tak manželka chtěla jiné přijímení dětí ne? ;-D nejsem žádný puritán, ani bych ženu do ničeho zbytečně nenutil, ale to příjmení prostě nosí žena odjakživa tisíce let už za starých civilizací, tohle měnit mi přijde jakoby nechtěla být novou rodinou, i muž obětuje dost, oba dva zakládají rodinu a nový život, mě osobně by asi vadilo, kdyby si žena nechala své příjmení, když už, tak aby měli oba oboje příjmení, taky to jde, vpomente na TGM ;-)

0/0
8.5.2012 2:27

Prasadko

Re: společný účet? jiné příjimení?

Nechala jsem si své příjmení, protože se mi nechtělo měnit kromě občanky ještě pas, řidičák, bankovní účet a podobné kraviny. A mému muži to nevadí, protože takový nepodstatná ptákovina opravdu nemá žádný vliv na naše soužití :-P

0/0
8.5.2012 14:40

vintason

Re: společný účet? jiné příjimení?

hm miliony žen tohle podsoupily a myslím, že neutrpěly nějakou újmu, občanku atd musí změnit i muž ;-) to že změníte dva průkazy navíc nikoho nezabije, ale je to můj názor... příjmení muže není urážka, ale běžná součást všech svateb všude na světě, rozhodně nejsem antifeminista, ale extrémy z druhé strany taky nemám rád

0/0
8.5.2012 15:36

vintason

sorry ale u něčeho se musím smát

proč by měla lézt partnerka do mého mobilu? pokud je člověk normální, tak by si měl zapamatovat datum svatby ne? a nebo ta svatba.. já osobně si na svatbu šetřím celkem velký balík, je to jednou za život, tak at to stojí za to at si to pamatuje každý ne? :-)

0/0
8.5.2012 2:24

bjerndi

Pouzivat mozek a pujde to

hlavne to chce dobry vyber a pak se povede i zbytek. Nedelat z nesmyslnych problemu komary a spokojene prozit zivot.

Zaujala me neustale propirana otazka spolecneho uctu. Chapu sice argumenti proti, ale pokud vyberu dibre, tak me spolecnej ucet trapit nemusi. Vztah je o vzajemne duvere, porozumeni a i reseni prave tech " malickosti " typu penize na konicky atd...kazdopadne pokud bychom se nedovedli domluvit na techto zakladnich vecech, je neco spatne a tim opravdu nemyslim klise, ze vlastne partnece ulehcuji situaci, kdyz nevi kolik stoji moje konicky :-P

0/0
7.5.2012 18:11

Pančelka

bože, to je zas hovadina

spřátelit se třeba s autoritářskou tchýní....zainvestovat do šatů....živit se psaním je asi opravdu pro kohokoliv. Po dvaceti letech manželstvímám pocity jako M.D.Rettigová- už nikdy!

0/0
7.5.2012 15:06

petr-a-kl

svatba

Brali jsme se po pěti letech vztahu. Svatbu jsme měli velmi skromnou, jen pro pár nejbližších - byli jsme ještě studenti. Takže žádná drahá hostina, šaty (manželka měla černé šaty), účesy. Porušili jsme snad všechny svatební zvyky. Na oslavě jsme nepili a velmi rychle jsme zmizeli, abychom si užili první manželskou noc. Za ušetřené peníze jsme raději jeli do Španělska. A vůbec nám to nevadí, že jsme se neopili na hostině a neměli vyřvané hlasivky. Spíše naopak. I tak na svatbu moc rádi vzpomínáme.

Manželka si vzala moje příjmení, chtěli jsme mít oba stejné, aby bylo našemu okolí jasné, že patříme k sobě. Účet máme jen jeden společný a vyhovuje nám to tak. S rodiči máme celkem dobrý vztah, ale raději žijeme daleko od nich, přecejen rodiče a my v jednom městě to by nedělalo dobrotu. I po letech je mezi námi velká láska, rozhodně bychom se vzali znova, nepovažujeme svatbu za zbytečnou, naopak jsme rádi, že jsme manželé.

+7/0
6.5.2012 20:40

Orthodox

Re: svatba

Ale fuj!

+2/0
6.5.2012 22:07

ilna

:-((

Společný účet? Nikdy.

0/0
6.5.2012 12:19

Orthodox

Re: :-((

Hell yeah! !

+1/0
6.5.2012 22:08

Lotus III.

Užitečné

když si fuchtle bere blbečka.

0/0
5.5.2012 17:50

pavel-m

Re: Užitečné

Píšete z vlastní zkušenosti?

+6/0
6.5.2012 8:30

dishsoap

banky

O tych kontach a bankach,by som na jej mieste pomlcal.Taka sprostost,ze vdaka viac kontam ma viac ludi pracu,je typicka demagogia.Neviem,neviem,ci to nepisala pracovnicka banky,ci spolumajitelka tej nejakej.

Ano,z toho dovodu moze vyniknut prekvapenie - neprijemne.

Bankam by som osobne prial zanik.Hned by bolo prace pre vsetkych.Dokonca aj kapitalisticke matohy by konecne mohli zacat pracovat.Nie len robit osemnast a viac hodin....somariny.

0/0
5.5.2012 17:37

takyumimkecat

Seznam....

Tenhle článek je docela dobře napsaný..  Braly jsme se s manželkou před jednadvaceti lety ve dvaceti. Chce to fakt ty věci, o kterých autorka psala. Přidal bych ještě pevné nervy a toleranci....

Přeji hezký víkend....:-)

+1/0
5.5.2012 6:14

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re: Seznam....

.....Braly jsme se s manželkou ......

Vy jste 4%-tní ???

0/0
7.5.2012 12:29

Jarek.Edison

list darku

Co se tyce seznamu darku, tak muzu doporucit http://reknisi.cz/ Prijde mi nejlepe propracovany, ikdyz to vypada ze vzhled autor jeste dodelava. Ale hlavni je ze to funguje :)

0/0
4.5.2012 11:59

truthspeaker

trocha vlastních zkušností - ještě to raději promyslete

Na kolik že konkrétně mě vyšla měsíčně ženská?

Prostitutka (sex 8x měsíčně podle mého přání) - celkem 16 tisíc za soulože a víc nic

Milenka (sex 18x měsíčně podle společných možností) - celkem 22 tisíc za víkendové výlety s hotelem, večeře, zábavu, dvě dovolené ročně, drobné dárky

Přítelkyně (sex 12x měsíčně podle jejich možností) - celkem 32 tisíc za náklady jako milenka + příspěvek na nájem, příspěvek na benzín, účet za telefon, příspevěk na hadry.. pardon reprezentaci

Manželka (sex 6x měsíčně podle jejího přání a s kecama) - celkem 58 tisíc za náklady jako přítelkyně, mínus její příjem, plus její podíl na společním majetku

+6/0
3.5.2012 17:04

Gmurr

Re: trocha vlastních zkušností - ještě to raději promyslete

Bravo! V Jste dokonaly.

+2/0
3.5.2012 18:54

cod

Re: trocha vlastních zkušností - ještě to raději promyslete

R^taky jsem si to u rozvodu takhle spočítal, bohužel pozdě!

0/0
4.5.2012 13:32

Yen

Re: trocha vlastních zkušností - ještě to raději promyslete

Něco podobného jsem řekl u rozvodu - drahá po mě chtěla 600 a to si přivodila dítě s cizím pánem. Stejně mě to stálo 400 - vyplacení z bytu.

0/0
4.5.2012 15:58

Lotus III.

Re: trocha vlastních zkušností - ještě to raději promyslete

velmi trefné

+1/0
5.5.2012 17:58

Akát

Re: trocha vlastních zkušností - ještě to raději promyslete

Jestli jsou u vás ve vztahu nejdůležitější sex a peníze, tak to vás lituju. Zkuste se zamyslet nad tím, jestli nejsou důležitější jiné věci.

+3/0
6.5.2012 0:30

mad_v

Re: trocha vlastních zkušností - ještě to raději promyslete

6x měsíčně s manželkou ? A jak jste s ní dlouho ? Já po 6 letech 1x za 2 měsíce. Spíše mi vadí absolutní ztráta svobody, nutnost obhajovat každý názor, dělat věci, které člověk považuje za zbytečné jen pro to, aby měl "doma" trochu klidu. Takže za mne, po rozvodu už svatbu NIKDY VÍCE !!!!!! Tvrdím "nikdy neříkej nikdy" ale tahle záležitost je jediná výjimka.

+3/0
6.5.2012 8:12

Zuzi_K

Re: trocha vlastních zkušností - ještě to raději promyslete

1x za dva měsíce??? 8-o Kolik je Vaší ženě?

0/0
7.5.2012 9:14

nick.123

Re: trocha vlastních zkušností - ještě to raději promyslete

Fakt super, dodal bych .. aneb jak zůstat single.

Bráno takto ekonomicky, je opravdu pro mužskou většinu v ČR (dnes nejdiskriminovanější část populace - tedy bílého muže, heterosexuála, dodal bych a živitele rodiny) nejvýhodnější využít služeb protitutek. Kde jsou ty časy veřejných domů v každém zaplivaném městečku z první republiky, kde panimáma v neděli vypravila taťku na návštěvu nevěstince - manželství to utužilo, nikdo se nad tím nepohoršoval a všichni byli spokojení. Ten feminismus (či fenismus) nás zlikviduje pánové, to je jasný.

+2/0
7.5.2012 17:20

Kqubi

já myslim, že kdyby se nevdávala ve dvaceti..

tak seznam nevznikl...

+1/0
3.5.2012 13:34

Skrew77

Re: já myslim, že kdyby se nevdávala ve dvaceti..

Když si vezmu že se vdávala ve dvaceti, po roce známosti a vydrželo jim to, tak to smekám. Dnes bohužel i v manželství spousta lidí hraje jen a jen za sebe, dlouhodobé budování čehokoliv společně je nudné a rozvést se je tak snadné, snadnější než řešit nastalé problémy.

+1/0
3.5.2012 14:12

Always Deleted999

Re: já myslim, že kdyby se nevdávala ve dvaceti..

Jak vite ze jim to vydrzelo? Ze to pise autorka?? Podle toho co pise to vypada, ze uz jim to nedrzi pekne dlouho a tady si vpodstate stezuje..

+1/0
3.5.2012 14:40

GLove

Re: já myslim, že kdyby se nevdávala ve dvaceti..

Stěžuje? Neznám vás, ale podle článku a vaší reakce bych tipoval, že jste si do toho promítl hodně svoji situaci ;-)

0/0
7.5.2012 14:21

Always Deleted999

Hmm, tak soudruzka je udajne

stastne vdana, ale vyplod co by mela delat nastavajici nevesta na 3 strany vypoti temer okamzite. To spis vypada, ze by se nejradsi rozvedla a udelala presne co pise, protoze ji jeji zivot tezce irituje..Rv

+1/0
3.5.2012 10:42

slon75

Re: Hmm, tak soudruzka je udajne

Přesně tak mi to připadá. Nějakou skutečně hodnotnou radu aby člověk hledal lupou, zato seznam požadavků a představ o vybájené svatbě zabírá většinu článku.

0/0
4.5.2012 2:13

pavel-m

Re: Hmm, tak soudruzka je udajne

Zkuste si přečíst nejen nadpisy v seznamu ale celý text. A třeba pochopíte že si autorka nijak nestěžuje, že je šťastná a polovina věcí co píše je stylu "..dobře jsme to tenkrát udělali".

Schopnost pochopení psanému textu fakt upadá..

+4/0
6.5.2012 8:33

Gemars Moše Dajan

Z toho článku se nějak vytratil feminismus.

zazněl snad jen u příjmení.

0/0
3.5.2012 9:10

roines1

Je to velice dobře napsané!

Jako ze života, máte pravdu!

+2/0
2.5.2012 21:06

MaRaB

První věc, co bych udělal já - nevzal si vás ani zadarmo.

.

+15/0
2.5.2012 18:00

roines1

Re: První věc, co bych udělal já - nevzal si vás ani zadarmo.

Chcete být hloupě vtipný(á) neb zlý(á)?

+5/0
2.5.2012 21:08

oldboy

Re: První věc, co bych udělal já - nevzal si vás ani zadarmo.

Amen.

0/0
3.5.2012 0:51

Gemars Moše Dajan

Re: První věc, co bych udělal já - nevzal si vás ani zadarmo.

Vy budete zas přesvědčený maskulinista, že.:-)

+2/0
3.5.2012 9:11

Naked and petrified

Re: První věc, co bych udělal já - nevzal si vás ani zadarmo.

Tem, ktere si clovek nebere zadarmo, se take nerika manzelky...ale pojmy sem, pojmy tam, hlavne ze jste to myslel dobre a mate pro to padne duvody.

+2/0
3.5.2012 22:58

Buldrex

Re: První věc, co bych udělal já - nevzal si vás ani zadarmo.

A co radši nějakého hošika? ;-D

0/0
4.5.2012 22:08

closer

Pěkný článek

Velice pěkně napsané.

Já mám za sebou 12 roků manželství a s většinou věcí souhlasím.

Škoda, že některé věci se skutečně dají po čase změnit jen stěží - po tom "vykolíkování" povinností.

Ale pokud se doma řídíte tím, co píšete v článku, jste ideální manželkou.

Hodně štěstí do dalších let Vám přeji.

+5/0
2.5.2012 15:53

Zdeny007

Mno...

... vidíš, a já se po 15 letech manželství a více než 21 letech soužití rozvádím..... Škoda, že jsem neměl tak moudrou ženu, jako jsi asi ty.

0/0
2.5.2012 15:47

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Re: Mno...

Jo, on je na tebe a cizí děti někde někdo zvědavý .... ;-D

0/0
2.5.2012 22:37

Lízal

Tak nevím, co si po 30-ti letech manželství myslet...

Dvojí peníze jsou první krok do záhuby. Já platím to, ty zase ono, tyhle jsou manželský a tyhle zase nemanželský... Problém s kontem jednoduše řeší kreditní karta.

Jinak ovšem dneska je to samá feministka. Všechny chtějí, aby měl manžel dobré postavení a příjem, bral je na rauty a vychloubal se s nimi, kupoval jim módní oblečení a předražené kabelky, měl drahé auto, všechno zařídil, dovezl týdenní nákup, odvezl prádlo do prádelny a šaty do čistírny. Ony mají svůj plat jako kapesné, občas v neděli uvaří nebo hodí prádlo do pračky. Pak se sejdou s kamarádkami u kafe a vykládají si, jak jsou v manželství méněcené a bojují za ženskou rovnoprávnost... 8-o

+12/0
2.5.2012 14:43

IfčaX

Re: Tak nevím, co si po 30-ti letech manželství myslet...

Ovšem to, co popisujete, nemá nic společného s feminismem a už vůbec ne, že byl tohle bylo typické "dneska". Tohle bylo spíš typické pro postavy, které v prvorepublikových filmech hrávala Adina Mandlová. (Pravda - asi bez toh vlastního platu a házení prádla do pračky.)

+4/0
2.5.2012 15:36

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Re: Tak nevím, co si po 30-ti letech manželství myslet...

žádný filmy .. ale opravdová realita dneška.

0/0
2.5.2012 22:38

IfčaX

Re: Tak nevím, co si po 30-ti letech manželství myslet...

Fakt? Tak se asi pohybuju mezi úplně jinými lidmi.

+1/0
2.5.2012 22:47

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Re: Tak nevím, co si po 30-ti letech manželství myslet...

Jo, to já taky. K tomu ještě zkušenosti ze "seznamek" ... a realita jak vyšitá.

0/0
2.5.2012 23:58

IfčaX

Re: Tak nevím, co si po 30-ti letech manželství myslet...

Jo tak... "realita" z internetu. Tak to chápu. :-/

+1/0
3.5.2012 0:04

Skrew77

Re: Tak nevím, co si po 30-ti letech manželství myslet...

Tak já velkým příznivcem společných peněz moc nejsem. Pipinky co by chtěly všechno a pokud možno bez vlastního přičinění znám, bohužel osobně. Ale tohle nevyřeší společný účet, tohle vyřeší jen jiná, normální žena.

+3/0
3.5.2012 14:02







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.