Diskuze

Příběh Ivy: Přítel má skvělou kamarádku. Já nevěřím, že s ní nic nemá

Jmenuji se Iva, je mi 27 let. Už dva roky žiji s přítelem. Dokonce jsme začali mluvit o svatbě a dítěti. Jenže je tady problém, který náš vztah ničí. Tedy aspoň já to tak cítím. Tím velkým problémem je Jirkova nejlepší kamarádka Lenka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

moreti

24. 4. 2012 16:42
ferda

Jsem v pozici Jirky a ver mi, že je to přesně tak, jak píše odborník. Jako bych četl vlastní příběh od me přítelkyně. Radim, vzdej se ho..musíš najít něco, čím to rozseknes.

0 0
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

19. 4. 2012 13:45
vývod psycholožky je úžasný

je hezčí, tak mu kouří;-D .....přitom ty nejhezčí většinou nekouří......jaké zkušenosti s tím máte, přátelé, vy?;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Neutrální Nick

19. 4. 2012 13:57
Re: vývod psycholožky je úžasný

Že to ani v nejmenším nezáleží na "hezkosti" dívky, ale v případě první intimní schůzky na mnoha jiných okolnostech. Ve vztahu kouří každá.

0 0
možnosti

komin

19. 4. 2012 11:15
imho

Zensky nesnasej kdyz se muz zajima/kamaradi s jinou zenou. Takze i kdyz s ni nic nema, Ivu to proste bude stvat. Bud se stim Iva smiri (o tom pochybuju), nebo pritel ztrati kamaradku, nebo pritel ztrati Ivu.

P.S. rada odbornice je fakt tragicka, evidentne to vystudovala, ale chlapa nikdy nemela.

P.P.S. hlavne zadny ultimata! kazdej chlap je jinej, ale todle ultimatum (nazval bych to spis citovy vydirani) by pro okamzite znamenalo rozchod

1 0
možnosti

Neutrální Nick

19. 4. 2012 11:20
Re: imho

Zastáváš názor, že zadaný muž nesmí mít žádnou známou opačného pohlaví?

0 0
možnosti

pletiplot

18. 4. 2012 18:56
Z pohledu chlapa

Jirka je do Lenky zamilovaný a chtěl by s Lenkou být, ale Lenka mu dala najevo, že neche, nebo alespoň zatím nechce. Našel si tedy Ivu, ale vztah s ní je spíš z rozumu, srdce je u Lenky a nejspíš ještě dlouho bude, dokud Lenka nebude mít svého partnera nebo mu nezmizí z očí a Jirka to prostě nevzdá. Je možné, že Lenka jeho zamilovanost nevnímá, je možné, že Lenku podobným způsobem obletuje spousta chlapů a nepřipadá jí to divné. Jirka za to vlastně ani nemůže, hysterické výstupy nepomůžou. Láska nelze zakázat ani nařídit. Pokud Lenka řekne ano (ale nemyslím si, že se to stane, to už by se to stalo), Iva celkem jistě může balit, i když Jirka (pokud není bezcitný) ucítí jistou morální pachuť při rozchodu.

Chápu žárlivost Ivy - žárlivost ženy bývá nejsilnější, když hrozí, že muž ženu opustí s jinou. A takový pocit je je zde oprávněný.

Nechutná zmínka o orálním sexu je kravina, to vůbec není nutné, aby žena zamilovaného chlapa udržela (to může říct jen ženská, která myslí jen mezerou).

2 0
možnosti

Neutrální Nick

18. 4. 2012 21:30
Re: Z pohledu chlapa

Promiň mi upřímnost, ale tohle není pohled chlapa, ale pohled sralbotky, kterej si neumí jít pevně za svým cílem a rozeznat, kdy žena doopravdy nemá zájem a kdy se jen dělá nedostupnou. A zneužívá k tomu další holku, která se do něj zamilovala a ubližuje jí tím.

Pokud by tedy tvá teorie platila, není dotyčný chlap, ale naopak bezcitný ňouma, který neváhá zranit city jiné dívky jen proto, že neumí svést svou vyvolenou.

0 0
možnosti

alfonsino

18. 4. 2012 18:01
ach ne.....

Paní Hrouzková Doležalová už uděluje své rady i tady....;-( Sice možná studuje psychologii, ale co je to platné, když myslí rozkrokem.....to jak vyhodnotila situaci odpovídá úsudku děsně chytré 13 leté slečny, co tráví spoustu času na chatech pro dospělé.....kdo jiný by si mohl vycucat z prstu tu poznámku o orálním sexu....????

6 0
možnosti

péťovakobyla

18. 4. 2012 16:02
Nemohu napsat pravdu.

Cenzor číhá.;-D

1 0
možnosti

Diva.Bara

18. 4. 2012 15:58
Jirkovi nevěřit

Čtu tady v některých komentářích, že prý Iva není dost sebevědomá a vlastně si za Jirkovo chování může sama. Ale já v příběhu vidím, že Iva se začala cítit nejistá až poté, co ji Jirka hned při jejím seznámení s Lenkou během celé schůzky vlastně přehlížel. Žasnu nad tím, jak se něco takového mohlo stát už po měsíci jejich vztahu. Po tak krátké době by přece oba partneři měli být do sebe tak zamilovaní, že žádná jiná ženská nebo chlap by je neměl zajímat víc než nový protějšek! Jestli je Jirka shopný u tak čerstvého vztahu zároveň dávat okázale najevo nesmínrě blízké údajné přátelství s Lenkou, něco mi na tom smrdí. Obávám se, že se s Ivou dal dohromady jen coby s náhradnicí za nedostupnou Lenku. Zajímalo by mě, jestli si ty dvě slečny náhodou nejsou typově podobné. A Lenka možná o vztah s Jirkou ani nemá zájem, ale bohužel některé ženské jsou mrchy a rády si užijí zájmu i od chlapa, o kterého vlastně nestojí. S Ivou dost cítím a chápu, jak je pro ni situace těžká.

2 0
možnosti

freak5

18. 4. 2012 14:35
Kecy v kleci.

Nic jako kamarádství mezi mužem a ženou neexistuje. Buď jsou to známí, nebo mají mezi sebou vztah - o míře jeho intenzity se dá polemizovat, ale vztah to vždycky je a jako každý vztah má i tento nějaký progres. Řeči typu, je to jenom kamarád/dka, jsou jenom eufemismem pro následné pořízení futer s o pár decimetrů větší šířkou pro svého partnera/partnerku.:-P

1 0
možnosti

Neutrální Nick

18. 4. 2012 16:44
Re: Kecy v kleci.

Zásadně nesouhlasím, z vlastní několikeré zkušenosti.

Typickým příkladem jsou ženy - mužatky. Ne nutně vizáží, ale jednáním. Mám dobrou kamarádku, je vdaná, má dítě. Její muž je na rodičovské, ona chodí do práce a zastává docela vysokou pozici. Jsme velcí kamarádi už od vysoké školy, ale představa, že bych s ní měl mít cokoliv sexuálního, ta je pro mne, snad mi promine, doslova odporná a znechucující. A není to tím, že by byla nehezká - postavu má "správně" tvarovanou, v obličeji je pohledná. A je o ní zájem. Jenže od mužů typu jejího manžela, kterým chybí takový ten mužný drajv, rozpínavá energie a kteří jsou tak trochu v pozici domácí pečovatelky a možná trochu syna své manželky.

0 0
možnosti

péťovakobyla

18. 4. 2012 11:47
Máte pravdu, něco s ní určitě má.

Já bych tipoval přátelský sex.;-D

0 0
možnosti

Amálie

18. 4. 2012 8:39
Pusť ho k vodě dřív, než on tebe

Každý má právo na blízké přátele - muže i ženy. Ale přátelství by asi nemělo nabourávat milostný vztah. Partner, který si neuvědomuje, že úzký přátelský vztah s jinou ženou (která není lesba, není zadaná a potenciálně je tedy i záložní milenkou) jeho partnerku zraňuje, je s prominutím hňup, který snad ani nestojí za trápení. A podobně ta partnerova kamarádka - pokud je to skutečně kamarádka, a nechce muže svést, pak by měla z jeho života mírně vycouvat a dát prostor jeho partnerce. Pokud snad dokonce denně vyhledává kontakt s ním a radí se s ním o každodenních věcech, tak jí ten muž v podstatě nahrazuje partnera. Jemu to samozřejmě dělá dobře, když má na háku hned dvě, ale pro vztah s partnerkou je taková situace hrob. A když partnera ani partnerčina nevole nepřiměje ke změně, je asi lepší z takového podivného trojúhelníku rovnou vycouvat.

3 0
možnosti

Neutrální Nick

18. 4. 2012 8:50
Re: Pusť ho k vodě dřív, než on tebe

"Partner, který si neuvědomuje, že úzký přátelský vztah s jinou ženou jeho partnerku zraňuje, je s prominutím hňup" - nesouhlasím. Pokud jde jen o přátelství, a to je otázka morálky partnera vzájemné důvěry, pak je hňupka spíš partnerka, která svou nesmyslnou žárlivostí vnáší do vztahu zcela zbytečné napětí bez reálné příčiny. Tím ale možná nevědomky dosáhne pravého opaku toho, co by si přála.

Žárlivost, výčitky, naštvání apod. rozhodně nejsou zbraně, které na muže v podobné situaci fungují. Ty dělají pravý opak.

1 0
možnosti