Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Příběh Ivy: Přítel má skvělou kamarádku. Já nevěřím, že s ní nic nemá

Jmenuji se Iva, je mi 27 let. Už dva roky žiji s přítelem. Dokonce jsme začali mluvit o svatbě a dítěti. Jenže je tady problém, který náš vztah ničí. Tedy aspoň já to tak cítím. Tím velkým problémem je Jirkova nejlepší kamarádka Lenka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

moreti

ferda

Jsem v pozici Jirky a ver mi, že je to přesně tak, jak píše odborník. Jako bych četl vlastní příběh od me přítelkyně. Radim, vzdej se ho..musíš najít něco, čím to rozseknes.

0/0
24.4.2012 16:42

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

vývod psycholožky je úžasný

je hezčí, tak mu kouří;-D .....přitom ty nejhezčí většinou nekouří......jaké zkušenosti s tím máte, přátelé, vy?;-D;-D;-D

+1/0
19.4.2012 13:45

Neutrální Nick

Re: vývod psycholožky je úžasný

Že to ani v nejmenším nezáleží na "hezkosti" dívky, ale v případě první intimní schůzky na mnoha jiných okolnostech. Ve vztahu kouří každá.

0/0
19.4.2012 13:57

komin

imho

Zensky nesnasej kdyz se muz zajima/kamaradi s jinou zenou. Takze i kdyz s ni nic nema, Ivu to proste bude stvat. Bud se stim Iva smiri (o tom pochybuju), nebo pritel ztrati kamaradku, nebo pritel ztrati Ivu.

P.S. rada odbornice je fakt tragicka, evidentne to vystudovala, ale chlapa nikdy nemela.

P.P.S. hlavne zadny ultimata! kazdej chlap je jinej, ale todle ultimatum (nazval bych to spis citovy vydirani) by pro okamzite znamenalo rozchod

+1/0
19.4.2012 11:15

Neutrální Nick

Re: imho

Zastáváš názor, že zadaný muž nesmí mít žádnou známou opačného pohlaví?

0/0
19.4.2012 11:20

komin

Re: imho

Prave ze naopak! Sam mam dobrou kamaradku kterou moje pritelkyne nema rada. Jenom sem chtel rict ze zensky vseobecne nesnasej kdyz se jejich chlap kamaradi/bavi s jinou.

0/0
19.4.2012 12:41

Neutrální Nick

Re: imho

A co je skutečným důvodem toho, že tvá přítelkyně nemá tvou kamarádku ráda? Žárlivost, tedy nedostatek vědomí sama sebe tvé přítelkyně? Nedůvěra, kterou ona k tobě chová (oprávněně nebo neoprávněně)? Množství času a intenzita pozornosti, kterou věnuješ kamarádce? Projevuješ své přítelkyni dostatečně, že ji miluješ?

0/0
19.4.2012 12:54

tabasco

Re: imho

většinou takhle žárlí přítelkyně na hezčí kamarádku přítele - nízké sebevědomí

0/0
19.4.2012 15:28

Neutrální Nick

Re: imho

Čímž ale dělají vše proto, aby je přítel opustil...

+1/0
20.4.2012 10:18

hanaha

Re: imho

ad P.S.: odbornice chlapa měla a to hned jednoho speciálního, zkuste googlit ;-)

0/0
21.4.2012 22:19

pletiplot

Z pohledu chlapa

Jirka je do Lenky zamilovaný a chtěl by s Lenkou být, ale Lenka mu dala najevo, že neche, nebo alespoň zatím nechce. Našel si tedy Ivu, ale vztah s ní je spíš z rozumu, srdce je u Lenky a nejspíš ještě dlouho bude, dokud Lenka nebude mít svého partnera nebo mu nezmizí z očí a Jirka to prostě nevzdá. Je možné, že Lenka jeho zamilovanost nevnímá, je možné, že Lenku podobným způsobem obletuje spousta chlapů a nepřipadá jí to divné. Jirka za to vlastně ani nemůže, hysterické výstupy nepomůžou. Láska nelze zakázat ani nařídit. Pokud Lenka řekne ano (ale nemyslím si, že se to stane, to už by se to stalo), Iva celkem jistě může balit, i když Jirka (pokud není bezcitný) ucítí jistou morální pachuť při rozchodu.

Chápu žárlivost Ivy - žárlivost ženy bývá nejsilnější, když hrozí, že muž ženu opustí s jinou. A takový pocit je je zde oprávněný.

Nechutná zmínka o orálním sexu je kravina, to vůbec není nutné, aby žena zamilovaného chlapa udržela (to může říct jen ženská, která myslí jen mezerou).

+2/0
18.4.2012 18:56

Neutrální Nick

Re: Z pohledu chlapa

Promiň mi upřímnost, ale tohle není pohled chlapa, ale pohled sralbotky, kterej si neumí jít pevně za svým cílem a rozeznat, kdy žena doopravdy nemá zájem a kdy se jen dělá nedostupnou. A zneužívá k tomu další holku, která se do něj zamilovala a ubližuje jí tím.

Pokud by tedy tvá teorie platila, není dotyčný chlap, ale naopak bezcitný ňouma, který neváhá zranit city jiné dívky jen proto, že neumí svést svou vyvolenou.

0/0
18.4.2012 21:30

hermína

Re: Z pohledu chlapa

bohužel je takových hodně.

+2/0
19.4.2012 9:01

Neutrální Nick

Re: Z pohledu chlapa

Bohužel asi ano.

0/0
19.4.2012 10:17

Labruna

Re: Z pohledu chlapa

Neutrální Nicku, Vy jste velký teoretik, ale zkušenosti z reálného života Vám evidentně chybí - takových "sralbotků" a "bezcitných ňoumů, zraňujících city" jsou totiž mraky. Ale pokud máte zkušenosti převážně s "ženami-mužatkami" a "nemužnými muži" (viz Váš příspěvek níže), pak není divu - u takových typů moc velké erotické dusno nenastává a tím pádem ani příliš velké riziko nevěry.

0/0
19.4.2012 9:33

Neutrální Nick

Re: Z pohledu chlapa

Milá Labruno, díky za nádherný příklad demagogického překroucení napsaného k účelu "setření" diskutujícího kolegy ;-).

.

Přiznám, že zkušenosti s muži, kteří by zranili mé milostné city, nemám žádné. Jsem za to rád a nemíním na tom nic měnit. A že mám zkušenosti "převážně s mužatkami a nemužnými muži" je pak jen výsledek tvé fantazie. A zásadní nepochopení toho, o čem jsem psal, plyne i z tvé poslední věty.

.

Nicméně souhlasím s tím, že sralbotků je zatraceně hodně, včetně pletiplota, který dokonce neschopnost považuje za mužnost...

0/0
19.4.2012 10:16

alfonsino

ach ne.....

Paní Hrouzková Doležalová už uděluje své rady i tady....;-( Sice možná studuje psychologii, ale co je to platné, když myslí rozkrokem.....to jak vyhodnotila situaci odpovídá úsudku děsně chytré 13 leté slečny, co tráví spoustu času na chatech pro dospělé.....kdo jiný by si mohl vycucat z prstu tu poznámku o orálním sexu....????

+6/0
18.4.2012 18:01

péťovakobyla

Nemohu napsat pravdu.

Cenzor číhá.;-D

+1/0
18.4.2012 16:02

Diva.Bara

Jirkovi nevěřit

Čtu tady v některých komentářích, že prý Iva není dost sebevědomá a vlastně si za Jirkovo chování může sama. Ale já v příběhu vidím, že Iva se začala cítit nejistá až poté, co ji Jirka hned při jejím seznámení s Lenkou během celé schůzky vlastně přehlížel. Žasnu nad tím, jak se něco takového mohlo stát už po měsíci jejich vztahu. Po tak krátké době by přece oba partneři měli být do sebe tak zamilovaní, že žádná jiná ženská nebo chlap by je neměl zajímat víc než nový protějšek! Jestli je Jirka shopný u tak čerstvého vztahu zároveň dávat okázale najevo nesmínrě blízké údajné přátelství s Lenkou, něco mi na tom smrdí. Obávám se, že se s Ivou dal dohromady jen coby s náhradnicí za nedostupnou Lenku. Zajímalo by mě, jestli si ty dvě slečny náhodou nejsou typově podobné. A Lenka možná o vztah s Jirkou ani nemá zájem, ale bohužel některé ženské jsou mrchy a rády si užijí zájmu i od chlapa, o kterého vlastně nestojí. S Ivou dost cítím a chápu, jak je pro ni situace těžká.

+2/0
18.4.2012 15:58

freak5

Kecy v kleci.

Nic jako kamarádství mezi mužem a ženou neexistuje. Buď jsou to známí, nebo mají mezi sebou vztah - o míře jeho intenzity se dá polemizovat, ale vztah to vždycky je a jako každý vztah má i tento nějaký progres. Řeči typu, je to jenom kamarád/dka, jsou jenom eufemismem pro následné pořízení futer s o pár decimetrů větší šířkou pro svého partnera/partnerku.:-P

+1/0
18.4.2012 14:35

Neutrální Nick

Re: Kecy v kleci.

Zásadně nesouhlasím, z vlastní několikeré zkušenosti.

Typickým příkladem jsou ženy - mužatky. Ne nutně vizáží, ale jednáním. Mám dobrou kamarádku, je vdaná, má dítě. Její muž je na rodičovské, ona chodí do práce a zastává docela vysokou pozici. Jsme velcí kamarádi už od vysoké školy, ale představa, že bych s ní měl mít cokoliv sexuálního, ta je pro mne, snad mi promine, doslova odporná a znechucující. A není to tím, že by byla nehezká - postavu má "správně" tvarovanou, v obličeji je pohledná. A je o ní zájem. Jenže od mužů typu jejího manžela, kterým chybí takový ten mužný drajv, rozpínavá energie a kteří jsou tak trochu v pozici domácí pečovatelky a možná trochu syna své manželky.

0/0
18.4.2012 16:44

TristanTzara

Re: Kecy v kleci.

Víš o životě scheise Rv

0/0
18.4.2012 21:27

péťovakobyla

Máte pravdu, něco s ní určitě má.

Já bych tipoval přátelský sex.;-D

0/0
18.4.2012 11:47

Amálie

Pusť ho k vodě dřív, než on tebe

Každý má právo na blízké přátele - muže i ženy. Ale přátelství by asi nemělo nabourávat milostný vztah. Partner, který si neuvědomuje, že úzký přátelský vztah s jinou ženou (která není lesba, není zadaná a potenciálně je tedy i záložní milenkou) jeho partnerku zraňuje, je s prominutím hňup, který snad ani nestojí za trápení. A podobně ta partnerova kamarádka - pokud je to skutečně kamarádka, a nechce muže svést, pak by měla z jeho života mírně vycouvat a dát prostor jeho partnerce. Pokud snad dokonce denně vyhledává kontakt s ním a radí se s ním o každodenních věcech, tak jí ten muž v podstatě nahrazuje partnera. Jemu to samozřejmě dělá dobře, když má na háku hned dvě, ale pro vztah s partnerkou je taková situace hrob. A když partnera ani partnerčina nevole nepřiměje ke změně, je asi lepší z takového podivného trojúhelníku rovnou vycouvat.

+3/0
18.4.2012 8:39

Neutrální Nick

Re: Pusť ho k vodě dřív, než on tebe

"Partner, který si neuvědomuje, že úzký přátelský vztah s jinou ženou jeho partnerku zraňuje, je s prominutím hňup" - nesouhlasím. Pokud jde jen o přátelství, a to je otázka morálky partnera vzájemné důvěry, pak je hňupka spíš partnerka, která svou nesmyslnou žárlivostí vnáší do vztahu zcela zbytečné napětí bez reálné příčiny. Tím ale možná nevědomky dosáhne pravého opaku toho, co by si přála.

Žárlivost, výčitky, naštvání apod. rozhodně nejsou zbraně, které na muže v podobné situaci fungují. Ty dělají pravý opak.

+1/0
18.4.2012 8:50

Amálie

Re: Pusť ho k vodě dřív, než on tebe

Možná si vztahy příliš idealizujete. Je samozřejmě ideální, když je vztah založen na vzájemné důvěře a morálce, jak píšete. V takovém případě by neměla hrozit nevěra. Jenomže i lidi v zásadě morální a čestní mají libido a neodolají svodům. A pokud muž udržuje blízký kontakt s mladou atraktivní, nezadanou ženou, tak to je prostě šance jako hrom, že dříve či později "přeskočí jiskra" - pokud ten muž není impotent nebo homosexuál. A ženy v roli kamarádek jsou pro vás zřejmě taky světice. Ta, která si neuvědomuje, jaký dopad má její intenzivní vyhledávání  kontaktů s kamarádem na kamarádův partnerský vztah s jinou ženou, je prostě krajně podezřelá - a není divu, že partnerka onoho kamaráda žárlí. V tomto případě je asi důležitá míra a intenzita partnerova kontaktu s kamarádkou - pokud s ní řeší každý p-d, tak je to prostě soužití ve třech. A na to každý nemá.

+1/0
18.4.2012 10:12

Neutrální Nick

Re: Pusť ho k vodě dřív, než on tebe

Je to na delší diskusi, než dovoluje rozsah zdejších příspěvků.

Chuť a motivace k nevěře se zásadně liší u mužů a u žen. V principu muž loví a žena hledá city. V obou případech je to ale důsledek absence něčeho ve vztahu těch dvou lidí. Z pohledu muže nedostatek příležitostí ženu lovit a ulovit, v případě ženy citová frustrace.

.

Jinými slovy, ono přeskočení jiskry, o kterém píšeš, není otázkou atraktivnosti kamarádky ani četnosti kontaktu s ní, ale je to otázkou motivace muže to udělat nebo neudělat. Když bude chtít podvést, nepotřebuje k tomu dlouholetou kamarádku. A když nebude chtít podvést, nepodvede ani s dlouholetou kamarádkou.

+2/0
18.4.2012 10:24

midou

zkuste

svést lenku a přebrat ji Jirkovi;-D

+5/0
17.4.2012 22:45

Amálie

Re: zkuste

Jo;-D!

0/0
18.4.2012 8:40

novicka69

to není kamarádka

Pokiud by to byla kamarádka,určitě by jí došlo,že by neměla trávit tolik času s někým,kdo má vztah---přece jí musí být jasné,že ten čas by měl patřit jeho partnerce..POKUD HO MÁ RÁDA JAKO KAMARÁDA A OPRAVDU JÍ NA TOM PŘÁTELSTVÍ ZÁLEŽÍ,tak musí jít stranou,protože přece nemůže chtít rozbít vztah..pokud jí to je fuk,není tp kamarádka..At mu dá Lenka jasně najevo,že tohle se jí nelíbí-at to omezí nebo ukončí.

+1/0
17.4.2012 19:54

Muroň

Názor odborníka

Jirka s Lenkou třeba opravdu nic nemá, ale zamilovaný do ní bude (to indikuje to rapidní zlepšení nálady), i když si to nepřipouští. Možná od doby, kdy společně chodili s jeho bývalou a s bývalým Lenky. Tehdy pro něj byla tabu, po rozchodech ji bral jako kamarádku, která o něj asi nestojí. Nebo to zkusil a byl odmítnut. Lenka ho má asi jako vrbu a společníka, který je k dispozici, když potřebuje. Pro Ivu je Lenka už nepřekonatelná překážka. Ať dá Jirkovi na výběr - buď ona nebo já. Jirka si vybere Lenku, protože už jí z života nedokáže vypudit a jejich kamarádství skončí, až si Lenka někoho najde a Jirku nebude potřebovat. Intenzivní kamarádství dvou nezadaných osob opačného pohlaví je možné jen tehdy, když se jedná o bývalé milence/partnery, kteří vědí, že jim to klapat nebude nebo když z jedné strany zájem je a z druhé ne a ta strana se zájmem to tají.

+1/0
17.4.2012 16:29

Muroň

Re: Názor odborníka

Na MTV je nějaký pořad Rande s nejlepším přítelem či jak se to jmenuje. Tam ten/ta (zamilovaný/á) z kamarádské dvojice požádá kamaráda/ku, aby jí doprovodil/a na rande na slepo a vyklube se toho překvapivé rande s doprovodem. Viděl jsem to jednou, v tom díle holky vybalily své city na kamarády a vždy jsem se trefil, jestli je budou opětovat. To nastávalo v případech, kdy ta holka byla hezká a kluk si myslel, že ho považovala jen za kámoše a byl šťastný jak veš, že má o něj zájem.

0/0
17.4.2012 16:34

Muroň

Re: Názor odborníka

Jinak moje životní zkušenost je, že jsem se kamarádil s holkama, o které jsem zájem neměl nebo tam byla překážka, která zájem dopředu vyloučila (její vztah nebo jasný/domnělý nezájem z jejich strany). Pak jsem se dlouho kamarádil s bývalou přítelkyní (kdy oběma bylo jasné, že navazování na minulý vztah nikam nepovede a přitom jsme si docela rozuměli) a to skončilo z její strany tehdy, kdy jsem na ní neměl čas kvůli své současné ženě a ona to nezkousla. Takže moje žena ani nemusela dlouhodoběji žárlit.

0/0
17.4.2012 16:40

Bobina26

Kamarád nebo kamarádka

Od začátku až dokonce jsem se snažila napasovat situaci slečny na moji, akorát s tím rozdílem, že můj manžel má takového kamaráda. Přesně všechno sedělo - telefonáty, posezení ve vinárně, věčně mluvení o dané osobě. Je pravda, že ve mě jeden čas hlodala myšlenka, že je manžel homosexuál;-D Kamarád si však začal se svojí přítelkyní zařizovat bydlení a plánovat svatbu, rozjíždí vlastní podnikání a už nemá na manžela tolik čas. Manžel má teď svoje starosti s naší stavbou a radosti s naším synem:-) Kluci si prostě uvědomili, že jejich rodiny jsou pro ně přednější a chlapeckým bezstarostným letem už odzvonilo. Samozřejmě, že si občas zavolají a někam vyrazí, ale už to nejsou puberťácké řeči, ale chlapské. Třeba by stačilo, aby si sličná slečna Lenka našla přítele.

+1/0
17.4.2012 15:30

Muroň

Re: Kamarád nebo kamarádka

Ano, potenciální přítel Lenky by znamenal konec kamarádství nebo alespoň výrazné omezení jeho intezity. Ale Jirka by ho možná nepřenesl přes srdce.

0/0
17.4.2012 16:42

Peťulák2

Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

opačného pohlaví. Rovněž si uvědomuju, že tohle je jednostranný pohled. Nicméně pokud to u nich doma vypadá tak, že paní vrtá hlavou, že s kamarádkou pán nespí, a zároveň pán jí toto vrtání podporuje tím, že denně o své kamarádce mluví, denně si s ní telefonuje, denně doma přednáší její názory, pokud má špatnou náladu nebo mu je zle, tak partnerce se vymluví, ale s kamarádkou hned utíká ven, tak je někde chyba. Předně by si pán měl uvědomit, že potřebuje i jiné zájmy. Kamarádka má být jednou z výčtu, ne jedinou. Pán by měl mluvit i o svých rodičích, o sportu, o zvířatech a taky o kamarádce. Ne o kamarádce, o kamarádce, o kamarádce, možná ještě o kamarádce, pak že má hlad, a projistotu ještě před spaním o kamarádce. Z toho by šla hlava kolem každému, nejen přítelkyni. Je-li vystavena tomuto, po nějakém čase pozná dotyčnou a zjistí, že je to oproti ní obecně uznávaný ideál krásy, tak se vůbec nedivím, že začne mít pochyby. Kdo by je neměl, nemluvil-li by partner doma o ničem jiném?

+4/0
17.4.2012 11:36

_m-

Re: Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

Teď jde o to, jestli to tak je. On možná mluví doma o všem, ale Iva je citlivá jen na kamarádku. Stejně jako  v jiných rodinách stačí zmínit se jednou týdně o mamince a už má partner pocit, že má tchýni na talíři furt.

To že se mu nechtěloí ke tchánovcům a raději šel s kámoškou na dvojku chápu - jako nestranný pozorovatel. jako Iva bych byla pochopitelně naštvaná. To že mu bylo blbě a nechtěl s nikým mluvit  je normální. a potom zazvonil telefon , on ho zvedl a nálada se spravila - to je taky normální.

Já si myslím, že to je hlavně o Ivě - to že má pochyby je jedna věc, to že jsou na ní vidět je věc druhá. Měla se jednak se Sylvou skamarádit a Jirkovi říct, že Sylva je moc, ale moc fajn, ale že oni dva jsou pár, a tak prostě budou trávit čas spolu - a občas s tou bezvadnou Sylvou - a že by nebylo na škodu vvzít sebou i pepu a zkusit ty dva dát dohromady, protože na celé té záležitosti je nejnelogičtější, že ta mladá, krásná, chytrá a atraktivní žena je bez partnera.........

0/0
17.4.2012 11:45

Neutrální Nick

Re: Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

"ale že oni dva jsou pár, a tak prostě budou trávit čas spolu" - tohle je takový nesmysl, a ke všemu mezi ženami a dívkami tak rozlišený... Partner není plyšáček, kterého si dívka vezme do batůžku. I partneři zůstávají především dvě samostatné osobnosti. Dělat "všechno spolu" znamená smrt pro vztah.

0/0
17.4.2012 11:49

_m-

Re: Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

napsala jsem to blbě, uznávám. Ale "všechno spolu" jsem teda nenapsala. to zase ne.

Spíš jsem myslela rozhodující činnosti. Domluvit se. Třeba ta návštěva u rodičů - jo, nemáš je rád, tak tam budu jezdit spíš sama, ale jednou za 3x tam prostě musíme jet spolu.

A je fakt, že partner/ka by měl/a mít přednost před přáteli obého pohlaví. Právě proto, že to je partner/ka.

0/0
17.4.2012 11:55

Neutrální Nick

Re: Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

Jojo, vzájemná domluva a respekt by měly být základem.

Ale stejně důležité je, aby si každý uchoval něco, co je jenom jeho a partnera se netýká - koníček, nějaké známé...

0/0
17.4.2012 12:36

hermína

Re: Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

budou trávit čas spolu zní sice blbě, ale popravdě ono toho volného času, aby se z něj rozdávalo plnými hrstmi zas tolik není. Při čtení článku jsem si říkala, kde na to ten pán bere čas.

Můj manžel jede ráno do práce, vrátí se v sedm, 2-3x týdně jde cvičit, tak přijde až v 9. V sobotu, neděli něco doma uklidíme a pracujeme na zahradě, občas navštívíme příbuzné, manžel většinou v sobotu jednou za 14 dní.  (já s ním jedu k rodičům tak jednou za 3x). Já občas pracuji i v sobotu nebo neděli cca půl dne. Společného času máme večer po práci a sportu do usnutí,tj. 21-24 hod,  včetně společné( a příjemné) večeře. V sobotu neděli po půl dni. Mít děti, není tam skoro nic.

Jasně, že je tam místo na koníčky a kamarády, ale ne hodina denně na jendu holku.

Ale tak může to být jak píše -m-, on ji zmíní 2x týdně, ona vyvádí. Zase proč by psala o každodenních telefonátech, když by jí volal jen jednou týdně. (A u nás doma teda nikdo netelefonuje, nemusí-li něco zařídit. Nějak to není zvykem.)

0/0
17.4.2012 13:00

Neutrální Nick

Re: Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

Každý to má tak, jak si to zařídí a podle sebe nelze posuzovat ostatní. Vy jste své životy v podstatě zasvětili práci, proto máte naprosté minimum každý sám pro sebe nebo spolu, žádný čas na koníčky, žádný volný čas...

.

My jsme také bezdětný pár, oba pracující. Oba jsme z práce doma cca v 17, takže prostor sami pro sebe nebo pro sebe navzájem máme každý den několik hodin. Víkendy máme zcela volné, děláme si, co se zachce (koníčky, odpočinek, kultura, chata, přátelé...).

0/0
18.4.2012 8:40

hermína

Re: Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

víš co, můj muž je rád, že práci má. Není každý člověk takové eso, aby se o něj firmy praly. A ne každý pracuje v místě bydliště. Takže 8,5 hodiny prac. doba plus dojíždění máš v osm ráno z domu a v sedm večer zpět a jiná volba není. A to na něj v práci pořád koukají, že jde domů s koncem pracovní doby.

A ten sport je pro nás koníček, asi jako pro Jirku ta slečna Lenka.

0/0
19.4.2012 9:22

Neutrální Nick

Re: Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

Do jisté míry chápu a rozumím tomu, co píšeš. Neznám podrobnosti a ani nechci znát, je to vaše věc, ale celkově v životě nevěřím na rčení, že "nelze jinak". Vždy lze jinak a vždy mnohými způsoby. Jde ale o to, jestli člověk chce, resp. proč nechce - jestli jednoduše proto, že za daných okolností mu stávající stav vyhovuje, protože jakýkoliv jiný by z jeho individuálního pohledu znamenal zhoršení dosavadního stavu (pak ale není důvod si stěžovat) nebo nechce proto, že se bojí, je líný, není rozhodný atd.

0/0
19.4.2012 10:33

hermína

Re: Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

vyhovuje. Máme spokojený život v rámci možností. Asi po kariéře rentiéra netoužíme tak moc, abychom na ní pracovali.

0/0
19.4.2012 17:31

Neutrální Nick

Re: Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

Po kariéře rentiéra? Co je to za demagogickou pitomost? O tom někdo psal?

0/0
20.4.2012 10:19

Neutrální Nick

Re: Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

A mimochodem, když vám to vyhovuje, proč si na to výše stěžuješ?

0/0
20.4.2012 10:20

Muroň

Re: Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

Kdo je Sylva? 8-o

0/0
17.4.2012 16:44

_m-

Re: Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

sorry - Lenka. Dělám a kecám najednou a mám zmatek v jménech. Ještgě že jsem zblbla jen jedno ;-D;-D;-D

0/0
17.4.2012 16:51

Muroň

Re: Naprosto rozumím tomu, že každý má právo na kamaráda, a to i

Už jsem se lekl, že v příběhu figurovala další aktérka, kterou po bouřlivých reakcích čtenářů na nereálnost příběhu redakčně zkrátili.

0/0
17.4.2012 17:08







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.