Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přebalovat už nás nebaví, chceme pracovat, vzkazují matky malých dětí

Rodičovská dovolená není pro většinu českých žen jen časem, kdy se starají o dítě a domácnost, ale také příležitostí realizovat se pracovně a přinést do rodinného rozpočtu nějakou tu korunu navíc. Podle průzkumu portálu Máma v práci by se devět žen z deseti rádo zapojilo do profesního života mnohem dříve než v tradičních třech letech věku dítěte a prakticky každá druhá maminka by ráda, alespoň částečně, pracovala i s dítětem mladším 18 měsíců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VK29

Že jsem to četla

Tak tenhle článek je fakt něco extra! Ve svém okolí mám jen jednu matku, která opravdu pracuje i při mateřské. Je to prdlá advokátka, která své děti strká babičkám na hlídání několikrát týdně a tváří se, jaká není borka. Já si teda mateřskou užívám. Nesedím doma zavřená v bytě a nesmutním si. Chodíme na výlety, za kamarádkama, občas do dětského centra nebo si zaplavat, hrajeme si spolu... V práci jsem seděla celé dny zavřená, dělala přesčasy a ještě se šéfová tvářila, že bych mohla dostat nějakou práci navíc. Vytvářela jsem stohy papírů a neměla jsem pocit, že za mnou zůstává něco opravdu důležitého. Přitom jsem měla velice dobrou pozici v bance. Na svém dítěti vidím pokroky, které dělá samo přirozeně, ale také ty, které ho učím já. To se mám za sebe stydět, protože nechci pracovat? To teda ne, není za co. Do práce bych šla jen v případě, že bychom neměli za co koupit jídlo!!!

+1/0
22.4.2012 0:05

pingu1

..dite do ctyrech let ,ma byt s matkou..

;-)  a zadny feministicky kecy to nemuzou zvratit...

+1/0
2.4.2012 9:41

IfčaX

Re: ..dite do ctyrech let ,ma byt s matkou..

A tu hranici právě čtyř let jste stanovil jakým výpočtem?

+1/0
2.4.2012 12:58

bastianka

Buďte rády,

že můžete být doma se spoustou peněz. Naše generace to neměla.

0/0
2.4.2012 8:36

Benjout

To sme to dopracovali

Feministky si tady dělaj co chtěj. Onehdá měl Kraus v show jednu maďarku a ta mu řikala, že se jí líbí svoboda žen tady, že proto má ráda čechy jako muže, že tolik povolujou. Ve skutečnosti český muži jak řekl kraus si za to můžou sami to nebylo dřív zvykem, aby co čech to podpantoflák. V okolních státech hlavně na jihu muž je hlavou rodiny a když má žena dítě tak je doma s dítětem. My jsme tak neprůbojnej národ, že nás už utiskovávaj i ženský (teda mě ne)

0/0
23.3.2012 10:36

kacinecka

Re: To sme to dopracovali

Kouknou, mladej pane, až chlap bude schopnej rodinu plně zajistit, pak jistě ženská ráda zůstane doma s děckem. Ale to máme furt keců jak opice ch.aní a houby houbičky :-)

0/0
29.3.2012 13:21

Gwendolyn!

Re: To sme to dopracovali

Spousta chlapu vydelava dost a je schopna zajistit rodinu, jenze ne kazda zena by byla spokojena s tim zustat doma dele, protoze ma pocit, ze jim neco nekde ujizdi.  Moderni zena se prece nebude otravovat doma, kdyz se muze otravovat v praci.

0/0
29.3.2012 14:15

_m-

Re: To sme to dopracovali

Ovšem je něco jiného pracovat proto, že chci, v oboru, který mě baví a zajímá a v čase, který mi vyhovuje - a za vydělaný peníz dopřát dítěti kvalitní péči-, a něco jiného je pracovat proto, že musím.

0/0
29.3.2012 14:53

IfčaX

Re: To sme to dopracovali

No - a spousta žen by zase ráda byla v domácnosti a v práci se neotravovala, jenže ne každý muž vydělává tolik, aby dokázal rodinu jen ze svého příjmu uživit. Tak to holt je. Bylo by jistě logické, kdyby se úspěšní nadstandardně vydělávající mužové dávali dohromady výlučně s nadšenými domácími hospodyňkami, aby se takto doplňovali, ale v praxi to zas tak moc často nefunguje. A co s tím?

0/0
29.3.2012 16:11

terezav

Re: To sme to dopracovali

jsou ženský, který doma nebudou ani kdyby měly milardáře; maj to totiž trochu popletený; normální ženská chce být s dítětem doma, ty feministky emancipované a superženy by být s doma jen s dětma nesnesly, zřejmě by nebyly tak "in"; lituju jejich děti a jsem své mámě vděčná, že mě necpala do jeslí a byla se mnou ráda doma

+1/0
30.3.2012 18:10

mystery

Re: To sme to dopracovali

;-D;-Dnormální ženská chce být s dítětem doma. Bože, popletený to máte Vy - každý člověk je totiž jiný a má to nastavený jinak a tvrdit, že normální ženská chce být s dítětem doma, svědčí jenom o tom, že Vy jste zřejmě doma už dlouho.

0/0
30.3.2012 19:12

Gwendolyn!

Re: To sme to dopracovali

Ne, ma pravdu, normalni zenska, tj. zena, ktera citi materskou lasku a chce byt doma s detmi. Ma pravdu, ze jsou zenske, ktere doma byt nechteji, i kdyby mely miliardare. A ne, neni doma vubec. Jen ma ujasnene priority.;-)

0/0
30.3.2012 23:31

terezav

Re: To sme to dopracovali

kdepak, doma jsem krátce :-/; nicméně to, že se ženská stará o děti a teplo domova je naprosto přirozené; lvice taky ze své přirozenosti nepředá mláďata lvovi; lev totiž loví a lvice krmí děti; nebo si dokážete představit lva jak kojí? já tedy ne.... to jen lidstvo jde v lecčem proti přírodě; je zajímavé, že naše prababičky byly doma a nijak se nebouřily; ale některé současné ženské touží tolik po penězích, že jim dají přednost i před vlastním dítětem /a teď nemám namysli finančně slabé matky - ale ty manažerky/

0/0
2.4.2012 12:17

IfčaX

Re: To sme to dopracovali

Jistě - prababičky byly doma. Ale pradědečci zhusta taky. Hospodářství, popř. živnost se prostě doma provozovala.  Ale oba byli ve stejném pracovním nasazení.

Doma ve smyslu v domácnosti byly možná úřednické manželky a podobná třída.

0/0
2.4.2012 12:54

terezav

Re: To sme to dopracovali

tím chcete říct, že současná matka nemá stejné pracovní nasazení jako muž v práci? no, neřekla bych - to spíš společnost si obecně vykládá mateřskou a rodičovskou dovolenou jako opravdovou "dovolenou"; pokud se matka dítěti opravdu věnuje a vychovává ho, pak je to dost velký zápřah; ale je fakt, že v dnešní se spousta matek věnuje i jiným věcem a mateřství trošičku zaostává a pak se nesmíme divit, že je hodně dětí, které neznají nic jiného než dvd, PC hry a tv; moje máma se mi plně věnovala, podnikala se mnou různé věci a pc hry jsem nikdy hrát nepotřebovala; zatímco znám takové, na které matka "čas" neměla a ti hrajou hry o stošet; jinak moje babička byla dlouhou dobu v domácnosti a dědeček chodil normálně do práce - žádná živnost doma - a měla jen jedno dítě a nikdo to nebral jako, že by si panička užívala na dovolené

0/0
5.4.2012 14:58

IfčaX

Re: To sme to dopracovali

Ne, to jsem říct nechtěla. Jen jsem chtěla říct, že to tak bylo odjakživa. Resp. bylo pracovní nasazení žen i mužů daleko vyšší. Iluze, jak si prababičky hověly s dětmi doma, je fakt jen iluzí.  Těch párů, které si to mohly dovolit nikdy nebyla většina. A naopak - i dnes přece je spousta manželství, kde rodinu uživí otec a žena je doma. Buď na to máme nebo ne, to je to celé. A o to šlo vždycky, v tom není žádná změna. Takže pokud to žena považuje za to nejdůležitější, bude tomu muset podřídit výběr partnera a ne mít pocit, že "prababičky" to tak měly automaticky a ona to chce taky.

0/0
5.4.2012 15:22

IfčaX

Re: To sme to dopracovali

Jinak - třeba moje babička byla taky takzvaně v domácnosti. Ale tím pádem celá ta domácnost, včetně starostí o obrovskou zahradu, prasata, králíky, kačeny, slepice atd. byla jen na ní. Že by si někdy jen tak sedla, aby se "věnovala dětem", o tom se jí mohlo tak nejvýš zdát.

+1/0
5.4.2012 15:26

terezav

Re: To sme to dopracovali

ano, otec má být hlavou rodiny a feministky mě štvou; díky nim tu máme podmínky jak v gulagu a ženský se dřou

0/0
2.4.2012 12:18

Gwendolyn!

Kdyz vas nebavi prebalovat, nechte se sterilizovat

Nac mit deti? Je to opruz. Muzete misto toho byt porad v praci. Misto toho, aby si Cesky vazily moznosti byt s detmi a venovat se jim, vychovavat je, tak kvili, ze by radeji pracovaly? Priority naruby. Ono je nutne si uvedomit, ze prebalovani neni navzdy a ta doba, kdy dite roste, se nikdy nevrati. Kdo neni s ditetem doma a nevenuje se mu, nezna poradne vlastni dite. Uniknou mu prvni krucky, prvni slova, ruzne faze vyvoje, dite si vytvori jiny vztah s tim, kdo ho hlida nebo nehlida. Dite do tri let potrebuje hlavne matku. Pripada mi, ze dnesni moderni matka si neumi materstvi uzit, neumi se venovat detem a nudi se, deti zanedbava a premysli o praci. Neumi si uvedomit, ze v praci je lehce nahraditelna, doma nikoliv. Rodicovska a vydelavat si? No, idealni by byl asi americky model. Po 6 tydnech po porodu bezte do prace, zadna placena dovolena, zadne nemocenske a paragrafy, mate dite? Vas problem. Mozna by to ty ceske slepice vylecilo.

+5/0
22.3.2012 16:36

tere55

Re: Kdyz vas nebavi prebalovat, nechte se sterilizovat

S tím, že dítě potřebuje matku a že matka je nenahraditelná, naprosto souhlasím...sama si dodělávám školu a často mě mrzí, že malá musí být u babičky, radši bych byla s ní....Ale jednak - vyjít dneska s rodičovskou 7500 není žádná hitparáda (a co je nás takových, co máme 3800:) a za druhé- pokud žena na pár hodin týdně (a o to jim jde, ne o plný úvazek) změní prostředí, dostane se mezi lidi a navíc si ještě vydělá, nic špatného bych na tom neviděla. Dítě si z toho určitě žádné trauma neodnese, matka se bude trochu realizovat i jinde,  a o ty důležité okamžiky určitě taky nepřijde....společnost by se měla snažit o to, aby se ty role daly příjemně a účelně spojit, a ne aby se vylučovaly...

Ale jen tak mimochodem - osobě z mého okolí neznám žádné matky, které by pracovaly nebo chtěly do třech let dítěte pracovat, spíš naopak, naplánují si další dítě na konec rodičovské tak,aby to navazovalo a nemusely do práce....

0/0
22.3.2012 21:08

mamina2

Re: Kdyz vas nebavi prebalovat, nechte se sterilizovat

Ten průzkum bude zkreslený vzorkem respondentů. Když se dělal průzkum mezi návštěvnicemi webu, který propaguje matky v práci, tak se takový výsledek dá logicky čekat.

0/0
23.3.2012 9:48

schogetten

Re: Kdyz vas nebavi prebalovat, nechte se sterilizovat

Ale no tak, Mrs Ashby, pochopte, ze pro kazdeho neni zivotni vyhra byt s detmi dlouhe roky doma a zivena manzelem, jako Vy... Predstavte si, ze se mezi Ceskami najdou i takove slepice (= Vase slova), ktere jejich prace naplnuje a dokazi zvladnout oboji... Ale Vy si pekne sedte doma za velkou louzi, dejte si nejaky burger a mezi ceske slepice se uz radsi nikdy nevracejte, mohla byste se od nich nakazit samostatnosti...

+1/0
23.3.2012 21:17

Gwendolyn!

Re: Kdyz vas nebavi prebalovat, nechte se sterilizovat

To ma byt reakce na me?;-D Jasne a jsem taky Kulhankova a dalsi. Nejak si to pletete. Ale zaujala mne ta samostatnost, jak presne je zena samostatna, kdyz zije s manzelem a oba chodi do prace a maji rodinu? Kde je ta samostatnost? A ona je prace a prace, kdyz nekdo dela karieru, nema cas na rodinu, je nemozne byt na dvou mistech soucasne. U malych deti je dobre byt s nimi, prace pocka.

0/0
25.3.2012 18:23

schogetten

Re: Kdyz vas nebavi prebalovat, nechte se sterilizovat

Nemusite se skryvat, Vase nazory pod diskuzemi naprosto koresponduji s Vasim blogem a nazory v nem - viz kojeni, tetovani, atd atd. Z Vaseho blogu je citit, jak se az moc krecovite snazite byt spokojena, ze jste zavrena s detmi doma - uz celkem dlouho, kdyz chodi do skoly a asi Vam to uz lehce leze na mozek... Ale don't worry, ono to treba nekdy skonci:-) A k te samostatnosti - kazda zena nemusi byt vyzivovana svym manzelem, chce vydelavat svoje penize, mit svoji karieru, umet i neco jineho, nez sislani na deti. Ale kazdy at se zaridi, jak mu to vyhovuje, chce to jen trochu tolerance a ne hned z Cesek delat slepice, ze, Ivanko:-)

0/0
25.3.2012 19:58

Gwendolyn!

Re: Kdyz vas nebavi prebalovat, nechte se sterilizovat

zlato, ja Ashby nejsem, nezila jsem nikdy v UK a nic mi na mozek neleze, nejsem pani v  suburbii, lehce konformni a nebavilo by me si hrat na posh, to, ze se s nekym na necem shodnu, neznamena, ze jsem ja, ostatne uz jsem byla obvinena z toho, ze jsem asi x lidi na blogu a vsechno bylo mimo...

Nemusite prokladat vase texty anglictinou, ja umim cesky, vy ne?

Samostatnost ale neni, kdyz mame spolecnou kasu a deti. Ono to neni moje penize a jeho penize, ale nase penize, pokud si kazdy jede na vlastni triko, tak to neni manzelstvi, ale ziti vedle sebe.

Sislani na deti neschvaluji, hnusi se mi. Kdyz je zena v domacnosti neznamena to, ze se necha vyzivovat manzelem, to spis sedi na milenky, ne? JInak spousta zenskych se chova jako slepice, nevim, proc to berete osobne. To, ze nektere Cesky nebo zeny vseobecne maji pomichane priority, neni utok na vas. Neberte to osobne a ujasnete si fakta.

0/0
25.3.2012 20:29

novak0112

Asi se naptali na severu čech

tam je to obráceně.

Pracovat už nás nebaví, chceme přebalovat, vzkazují matky malých dětí...;-D

0/0
22.3.2012 15:15

IfčaX

Re: Asi se naptali na severu čech

Chcete říct, že na severu Čech matky malých dětí hravě seženou místo?

0/0
22.3.2012 15:17

novak0112

Re: Asi se naptali na severu čech

možná jsem měl napsat na severozápadě, omlouvám se.... Však víte koho myslím...

0/0
22.3.2012 15:21

novak0112

jednoduché...

pro ty zarputilé feministky - nechte s přeoperovat a nemějte děti..!!

Jinak je ten výzkum zcestný, navíc matky patří k dětem...tak si to zařídila příroda, zkuste to reklamovat

;-D

0/0
22.3.2012 15:11

mischplysch

To jsou věci

To by mě zajímalo, kde ten průzkum dělali, z mého okolí chce většina být na mateřské a pak se vrátit do práce.

Mě to na mateřské baví, do práce nespěchám, tohle je užitečně strávený čas. Ale chápu, že některé to mají jinak.

Každopádně ten extrém po pár měsích hned frčet makat pomalu na třičtvrtě úvazku mi nepřijde jako dobrý. Pokud je na tom někdo opravdu finančně špatně, tak je jasné, že to jinak nejde.

Ale třeba zpočátku dvakrát týdně na pár hodin a po třeba po těch 2 letech to zvýšit na půlúvazek, tak proč ne. Pokud někdo má tu potřebu, nebo profesi, vě které nemůže zůstat dlouho mimo obor.

0/0
22.3.2012 14:23

mamina2

Re: To jsou věci

Dělali ho na portálu Máma v práci, který logicky navštěvují ženy, které asi nebudou nakloněné tomu být s dítětem doma.

0/0
23.3.2012 9:50

CART09

úvazek

Bohužel část (nevím jak velká) firem objevila, že se dá práce matek na mateřské pěkně zneužívat, a i při úvazku na pár hodin týdně jí navalí práce jak na úvazek plný... a rodina, potřebující při rodičovském příspěvku 7000 každou korunu, nemá moc možností to odmítnout...

0/0
22.3.2012 10:50

_m-

Re: úvazek

To bylo vždycky - na poloviční úvazek byl akrát plat. Jeidná výhoda z poloúvazku plynoucí byla ta, že po mně nemohli chtít práxci navíc a přesčasy.

+1/0
22.3.2012 11:25

babucha

Vypiplat z mimina zdravého človíčka není práce?

nahlédla jsem do této rubriky náhodou, ale tak pitomý nadpis jsem už dlouho neviděla. Samozřejmě, že to není bůhvíjaká zábava, kolemdokola několik let obstarávat toho tvorečka /případně víc krátce po sobě/, ale pořád je to nejzáslužnější, co v životě můžete udělat. Pro něj i pro sebe - to poznáte po letech. A když to ošidíte, někde se to projeví. Že tahle společnost má hodnotový žebříček naruby je jiná věc, bohužel.

+5/0
22.3.2012 10:27

culka

Už???!!!

Mě přebalování nebavilo NIKDY! Ale někdo to dělat musí! Kdybych v kompu neměla naštosovanou práci na ty 2-3 hodiny, kdy dítě spí/baví se samo, byla bych už dneska cvok TOTÁLNÍ. Samozřejmě už dneska počítám jen s půldnem, protože odpoledne je distribuce starších - podotýkám, že už jsme zájmy zredukovali na jeden jediný, zato spíš vášeň než zájem. Jejich, ne moji.

+2/0
22.3.2012 9:42

Zuzík75

A kdy budou fungovat PULÚVAZKY ve STÁTNÍ SPRÁVĚ ?

Ta by přece měla jít zaměstnavatelům vzorem! U firem se chystá podpoření zkrác.úvazků nižším pojistným A čím se bude motivovat takový vedoucí úřadu, ředitel školy, nemocnice, aby jedno "tabulkové místo",nahoře pracně vybojované, obsadil maminkou jen na půl úvazku? Zatím je to neřešitelné, resp. "řeší" se to (ale jen do 3 let)  záskokem za mateřskou, asistentkami, no někdy je to pěkný binec pro všechny.

Kdy se zavede, že bude min. jedno tabulkové místo, které bude na každém úřadu povinně NAVÍC - rezervované pro dvě maminky s malými dětmi (a tím nemyslím ty na rodičovské "dovolené", ale i ty s dětmi do 6, 8 let )? Státu se to vyplatí - máma na půlúvazku jistě udělá víc než půlku práce. A žena ráda zůstane na původním místě, nebude nucena jít na horší (ale méně náročné) místo,než děti povyrostou, může se dál vzdělávat atd., a po nějakém roce si úvazek opět rozšířit. Ve firmách ta možnost jeR^

+2/0
22.3.2012 1:02

mausa

Re: A kdy budou fungovat PULÚVAZKY ve STÁTNÍ SPRÁVĚ ?

Bohuzel s Vami musim nesouhlasit, ze na matka na puluvazku udela vic nez pulku prace. Mela jsem dve kolegyne, ktere se delily o jeden pracovni uvazek, v praci se stridaly. Kazda z nich po prichodu do prace chtela zjistit, co je noveho, dat si kafe a prohodit par slov s kolegy. V pripade, ze byla nejaka zmena, nova instalace, novy pracovni postup, atd.., kazda z nich ztratila cas ctenim instrukci, jejich pochopenim a provedenim. Vzhledem k tomu, ze sdilely jeden uvazek, musely si neustale psat emaily o stavu vsech otevrenych pripadu, aby byly schopny reagovat na emaily a telefonaty zakazniku a dotahnout pripady do zdarneho konce. Tohle vsechno predstavuje velkou ztratu casu, ke ktere nedojde, pokud jednu pozici vyplni jeden clovek.

Jsem rozhodne proto, aby matky moznost prace na castecny uvazek dostaly. Pokud povaha prace nedovoluje, aby zena pridelenou praci byla schopna vyridit sama, aniz by za ni kolegove veci museli dodelavat, nelze se zamestnavatelum divit, ze tuto moznost nedaji

0/0
24.3.2012 20:12

AlBunda

to je ovšem smutný,

protože to dítě mámu potřebuje a taky moc nechápu,proč si dítě pořizují,když ji to doma s ním nebaví.Já bych se hanbou propadl,kdybych pomanželce chtěl,aby přinesla do rozpočtu ,,nějakou tu korunu,,-tohle je snad záležitost chlapa.

Zažil jsem ženy,které šly do práce-a nemusely-hned po šestinedělí a dítě hlídala chůva,o víkendu babičky.

Taky nerozumím té logice,že ženy nechtějí být na muži závislé finančně,že nechtějí být za parazity-to je jako kdyby brankáře ve fotbale mrzelo,že není v tabulce střelců.Rodina je přece tým a každý tam má své nezastupitelné místo!

+9/0
21.3.2012 23:57

Ellowynn

Re: to je ovšem smutný,

Vite, matka je taky jenom clovek a 24/7 se venovat jen diteti a domacnosti je na palici, to mi verte, to nejde moc dlouho vydrzet, je potreba delat i jine veci, treba aby byl clovek schopen po case komunikovat i s jinymi dospelymi a nezvatlat u toho jak batole. Aby zvladl i jina temata hovoru nez pokakane pliny a pocet zubu, navic jsou i profese u kterych vypadek na rok a vic znamena ze ujel vlak, napr. IT, ze? (a argument ze zen v IT mnoho neni je falesny, dnesk uz je jich pomerne dost.).

Usmevave, perfektne nalicene a plne oddane matky jsou jen v TV reklamach, nesmite tomu tak verit, je smutne ze dneska je povazovane za spolecenske znemozneni kdyz matce obcas to dite uz leze na nervy, neni zac se stydet, dite matku potrebuje 24/7 jen v prvnich tydnech zivota.

Sama mam 3 mesicniho prcka.

+3/0
22.3.2012 9:56

tabasco

Re: to je ovšem smutný,

24/7?? to jste svobodná matka, vzala jste si neschopu, či workoholika?

+1/0
22.3.2012 11:12

Ellowynn

Re: to je ovšem smutný,

dobre, tak 23/7..? bude to lepsi?

0/0
22.3.2012 17:30

energa

Re: to je ovšem smutný,

holka, ty máš z toho mateřství komplex

0/0
22.3.2012 20:22

Ellowynn

Re: to je ovšem smutný,

jaky komplex? ja se akorat nebojim priznat ze skakat porad okolo ditete je napalici, aby si clovek zachoval zdravy rozum musi delat i jine veci a proc ne par hodin tydne pracovat? navic rodicovska cloveka opravdu nevytrhne

0/0
23.3.2012 11:53

mamina2

Re: to je ovšem smutný,

Pracuju v IT a podobně jako moje spolužačky jsem byla doma s dětmi poměrně dlouho. Vlak nám ujel, ale tak jsme ho holt vlastní pílí zase dohnaly:-P

0/0
23.3.2012 9:52

energa

A ještě jeden postřeh

Děti by si měli rodiče požizovat s opravdovou láskou a ne proto, že "už všechno máme a ujíždí nám vlak, tak už bychom si teda možná mohli pořídit to dítě a když to nebudem na MD zvládat bez práce v zaměstnání, tak to nějak se zaměstnavatelem domluvíme"....

+1/0
21.3.2012 22:46

Lucka2-6

Reklama na portal?

Tady snad jde hlavne o reklamu na zminovany portal. Jinak nechapu, jak mohla byt takova pitomina vubec publikovana. Jak asi probihal onen pruzkum ktery tvrdi, ze "vetsina" ceskych zen chce pri rodicovske pracovat.

At se kazda maminka zaridi tak, aby byla spokojena. Tezko si ale umim predstavit, ze prave vetsina touzi vyplnovat par volnych chvilek pres den timto zpusobem.

+4/0
21.3.2012 22:23

JazzmineTea

Re: Reklama na portal?

Přesně!!!

0/0
21.3.2012 23:55

danax

doteď představovali část produktivních osob

zaparkovaných mimo pracovní trh, co když nám odparkují ... stoupne nezaměstnanost?

0/0
21.3.2012 22:00

buzzzzzz

Re: doteď představovali část produktivních osob

nestoupne nezamestnanost. Prace s ditetem je prace!! a matka svuj flek uvolni nekomu jinemu.

0/0
21.3.2012 22:24

Rezzan

male zazraky

deti nas maminkky potrebuji...nikdo nas nemuze nahradit...

preji vsem matkam ktere chteji do prace at jim to klape doma i v praci, jen nezapominejte na ty nejmensi...rostou moc rychle...az odrostou uz za vami nepolezou do postele...ani nebudou natahovat ruce k objemuti..nepromarnete cas s nimi...at nelitujete...

a vsem ktere materstvi berou jako dar uzivejte, radujte a milujte ty nase male zazraky...

+6/0
21.3.2012 21:51







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.