Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muži umějí nakupovat potraviny lépe než ženy

Pro většinu žen platí, že nákupy patří k oblíbeným kratochvílím. Ovšem pouze jedná-li se o oblečení a doplňky. Nákupy potravin ženy nesnášejí. Muži jsou v nakupování potravin podle nového průzkumu mnohem lepší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P-a

Jsem asi muž:-D

nakupování jídla totiž naprosto miluju a užívám si ho - hledám nový výrobku, čtu složení, etikety, zkouším nový potraviny..a baví mě to:-) naopak nakup oblečení je moje noční mura;-D

0/0
7.2.2012 13:46

.zq.

užít si a zvládat bez problémů

užít si a zvládat bez problémů není totéž. viz "Zatímco mezi ženami si nakupování potravin dokáže užít jen třetina, mezi muži jsou to celé tři čtvrtiny, které tuto nezbytnost života zvládají bez větších problémů."

Já zvládám nákupy potravin bez problémů, ale rozhodně si je neužívám. A nakupování oblečení se přímo vyhýbám. Obchody s oblečením jsou peklo, do kterého chodím až při velké nutnosti.

+1/0
7.2.2012 12:26

JBetak

Ženám mnohem více než mužům vadí fronty

Tohle řekl bych je přesně obráceně

+2/0
7.2.2012 9:10

Paula

Nesouhlasím ....

takovej je jeden chlap ze sta a tady se to zobecňuje, ale je to blábol.

+1/0
7.2.2012 6:40

Amálie

Asi jak který...

Můj muž obecně jakékoliv nákupy nesnáší, jídlo nevyjímaje. A když už se vydá na nákup, koupí obvykle věci, které se spolu nedají moc zkombinovat, někdy je to až k nevíře, ale vím, že to myslí dobře...

0/0
6.2.2012 23:44

Amálie

Re: Asi jak který...

..."nákupy jídla nevyjímaje"..., jídlo má samozřejmě rád.

0/0
6.2.2012 23:45

skoog

Zaplat panbuh za chlapy,

jako je ten muj. Je schopen naplanovat vetsi nakup na zaklade prohlidky spize a lednicky a taky z toho vyborne uvarit. Stejne ale vetsinou nakupujeme a o vikendech varime spolecne, jidlo je nas konicek.

+2/0
6.2.2012 22:44

Alowen

Re: Zaplat panbuh za chlapy,

Souhlasím s Vámi.. Na nás je to jídlo i patřičně vidět...

0/0
7.2.2012 11:46

Peťulák2

Che, potraviny jsou to, co nakupuju ještě tak nejlíp.

Oblečení, boty a podobné je pro mě vždycky porod. Procházím efektivně nebo se naopak courám a všechno osahávám podle nálady - není rozdíl, je-li to oblečení nebo jídlo.

0/0
6.2.2012 20:11

Huffnagellův duch

Nakupuju - hlavně z časových důvodů,

a nevařím... Ne, že bych to neuměl, ale žena umí líp. Já si zas myslím, že účelněji nakupuju...;-)

+1/0
6.2.2012 18:14

Alechin

Re: Nakupuju - hlavně z časových důvodů,

mame to stejne.

0/0
7.2.2012 0:16

Brundi

Kdyz o tom tak premyslim.

Nemohla jsem si vybrat lip - muj muz nakupuje i vari. Oboji dobre, vari dokonce s vetsi invenci nez ja. Ma ale porad pocit, ze varit neumi, tak se me obcas chodi ptat na nektere dilci veci - kolik tam nasypat tohodle, jak to ma byt huste a kde mame mlynek na mak... Ja to sice casto taky nevim, ale tim, ze mu neco poradim, mu odeberu cast tizive "zodpovednosti" a jemu to pak nepripada tak narocne. Dobre je, ze timto stylem spoluprace ho stale udrzuji v presvedceni, ze umim varit lepe nez on. ;-D

0/0
6.2.2012 18:01

Roman37a

Re: Kdyz o tom tak premyslim.

Nevím proč, ale nějak se mi okamžitě vybavil doktor ze Slunce, seno.... Třeba je to ale jen obyčejnej podpantoflák. Chudák.

+1/0
6.2.2012 19:08

Brundi

Re: Kdyz o tom tak premyslim.

Hehe, tak to fakt ne. :-D

0/0
6.2.2012 19:22

Hroznej puberťák

Re: Kdyz o tom tak premyslim.

Já jenom nakupuju, nevařím. Baví mě leccos, ale vaření mě zrovna nějak moc neláká. A s tím, jak neskutečně dobře vaří žena nějak ani nemám proč to zkoušet...

+2/0
6.2.2012 21:50

halagajda

Jedine online

po zacatecnim utrpeni(hledani kde co a jak na webu), si i zapamatuje vas nakupni listek, doporuci slevy a tadaaaa, nakub je hotov;-) A jeste to i prinesou do kuchyne:-)

0/0
6.2.2012 17:56

Brundi

Re: Jedine online

Kde mate dobre zkusenosti s nakupy online? Asi mi to nevynesou do 4. patra bez vytahu, co?

0/0
6.2.2012 18:02

helfi

Ha Ha Ha

Hahahahaaa ha ha ...hehehehe.....huuuuúúúú ha ha ha ....uf ;-D

0/0
6.2.2012 17:31

Zefram Cochrane

nákup oblečení (byť na mne) je pro mne utrpením

snesu ještě tak koupit "průmyslové" balení ponožek (rovnou deset párů. Už z výběru trnýrek mám osypky.

Ale co se jídla týče, to je jiná. Domácí rada určí co se bude vařit, jukne se do letáků jestli by nebylo něco výhodnějšího a jedu jak motorová myš. Na maso si vystojím klidně frontu u pultu a nechám si ukázat pár předem vyhlédnutých kousků, místo pytlíku gumových rohlíků taději donecu fransouzský chléb (ne bagetu) tedy pokud to není na chuťovky. Pokud zahlédnu něco trvanlivého, kvalitního v akci (olej, mouka, cukr atp.) klidně koupím a zaměnitelnost produktů a surovin pro vaření zvládám (stejně jako vaření) bez problémů.

Z domácích prací mne nedostanete pouze k žehličce a tvrdím, že dobře pověšená košile při sušení záruka úspory žehlení (v případě nouze i bez žehlení) ;-D

0/0
6.2.2012 17:29

lajika

hm

- nesnáším nákupy oblečení, ale potraviny mi nevadí, v samošce, kde to znám, nekorzuju hodiny, ale nakupuju rovnou to co je třeba a rychlá manipulace se zbožím mi nedělá problém. Znamená to, že jsem chlap?

+1/0
6.2.2012 16:50

Brundi

Re: hm

Ja jsem z tohoto pohledu taky chlap. :-D

Krom toho: "Zatímco mezi ženami si nakupování potravin dokáže užít jen třetina, mezi muži jsou to celé tři čtvrtiny, které tuto nezbytnost života zvládají bez větších problémů."

"Uzit si" a "zvladnout bez vetsich problemu" jsou dve dost rozdilne kategorie. To se pak nedivim, ze jim vychazi, co jim vychazi. Ja si nakupovani potravin celkem uzivam. Nerada to pak prepravuju domu a doma vybaluju.

0/0
6.2.2012 17:27

lajika

Re: hm

A to není poprve, co jsem se přistihla v kůži nesprávného pohlaví - jak tu byl tuhle ten článek o tom, že ženy parkujou líp než muži, taky mě to pasovalo do role slušně propečenýho mužskýho - parkuju hrozně.

Možná bych si měla koupit nějakou základní biologickou příručku a podívat se, jak to s těmi pohlavími vlastně je a jestli mě náhodou rodiče neobalamutili a nepřevlekli již v dětství za děvče, abych nemusela na vojnu a jestli mi to pak už nezůstalo..... nebo tak něco

0/0
6.2.2012 19:01

Allexx

Re: hm

vzhledem ktomu, že má podobný pocit jako vy a to v tom určitě nejsme samy, tak mě napadá, jestli by tu biologickou příručku spíše nepotřebovali tvůrci těch studií a výzkumů

0/0
6.2.2012 22:35

Alowen

Re: hm

Ono se toho najde víc "čistě mužského" v čem se mnohé z nás najdou a zase spousta "čistě ženského" co na některé z nás ani náhodou nepasuje ;-D To je ta generalizace proti které se dnes tolik brojí... Ale jak kde, že

0/0
7.2.2012 11:49

.zq.

Re: hm

hlásím se do klubu "mužských žen" :)

0/0
7.2.2012 12:30

Andrea Šretrová

...

No nevim, podle par prispevku, co jsem tu precetla, i vlastni zkusenosti bych rekla, ze to teda moc neplati. Kdyby nakupy byly na mem drahem, tak budeme zit v nejlepsim pripade z Coly, energetickych napoju, chleba a cokoladovych tycinek, v nejhorsim pripade pojdeme hlady. Nakupovat chodi nerad (at uz potraviny, nebo cokoliv jineho) a sam az na vyjimky vubec ne. Kdyz uz jde sam (ale to jen pokud budu nemocna ci z jinych duvodu upoutana na luzko), tak potrebuje naprosto nutne seznam, protoze jinak nevi, co je treba a co chybi.

0/0
6.2.2012 16:46

Peťulák2

Re: ...

Hmmm, chleba, to jste na tom ještě dobře. U nás by to byla kofola, redbull, chipsy s wasabi, nějaké majonézové saláty a mražené rizoto. Možná jogurt, kdyby byl borůvkový, a taková ta mramorovaná buchta, co je jen z éček. Jo a medovník :)

0/0
6.2.2012 20:16

Hroznej puberťák

Re: ...

To jste si teda vybraly, obě dvě :-P ;-D

0/0
6.2.2012 21:48

Andrea Šretrová

Re: ...

Njn, ale ma jine kvality :-).

0/0
7.2.2012 10:37

Hroznej puberťák

Re: ...

Fakt? Hele, nevím, jestli ti to sladké tajemství už někdo prozradil, ale péro má každej chlap :-P

0/0
7.2.2012 10:41

Andrea Šretrová

Re: ...

No tak zrovna tohle jsem na mysli nemel :-).

0/0
7.2.2012 10:45

:::.Radin

Re: ...

si máš pořídit chlapa ne netrouše nebo zajíčka ;-D;-D;-D

0/0
6.2.2012 21:33

skoda-lasky

Re: ...

Chlap by koupil teplou sekanou, rohlíky a pivo.;-)

0/0
7.2.2012 12:55

skoda-lasky

Re: ...

U nás by to byla čokoláda a pribináčci.;-D

0/0
7.2.2012 12:55

Hroznej puberťák

Jen tak mimochodem...

... taky ženě občas volám z krámu. To když na nákupu například zjistím, že všech osm druhů zakysanky, co v regálech maj, je akorát drahej sajrajt nastavenej škrobem, na což nejsem ani za mák zvědavej, tak prosstě zavolám domů, co že mám vzít za alternativu (co budem jíst jiného), než příště nakoupím jinde tu neošizenou. V takovém případě, kdy prostě z toho krámu něco nepřinesu, neb to není k mání, považuji za vhodné zavolat, jestli nemám dokoupit něco mimo plán, než nepřinést nic. S tím, že nad orientační seznam stejně většinou dokoupím pár věcí dle své úvahy nebo aktuální nabídky, pokud je zajímavá, ale i tak se může stát, že nějaká chybějící drobnost bude zrovna zásadní.

+2/0
6.2.2012 16:15

chudacek.blbecek

Re: Jen tak mimochodem...

Řeckej jogurt je pěkná alternativa zakysané smetany, protože bílej jogurt se u nás zatraceně hlídá. Pokud ho teda mají. Ale rozumím ti, já prožívám stejná duševní muka u šunky a pečivo jsem vzdala docela (tak se zase vztekám u mouky)

0/0
6.2.2012 16:19

van23

Re: Jen tak mimochodem...

sunku jedine kde maj napsano min. 80 proc. masa , radsi teda ty 90 ky , ale jak to tam neni tam uz to taky nekupujem a vime svy co to je za sajrajt. no ale pecivo to je peknej podvod, sehnat dneska tmavy je uspech , vsude maj napsany celozrny a podobny kraviny a nasypou tam par zrnicek

0/0
8.2.2012 22:06

Brundi

Re: Jen tak mimochodem...

Oni cpou skrob uz i do zakysanky? Moc ji nekupujem, tak jsem si toho nestacila vsimnout. Vic me to sejri u jogurtu a pomazankovych masel.

0/0
6.2.2012 17:29

b1s1t

Re: Jen tak mimochodem...

;-D

Tak 4 roky zpatky bylo velice obtizne sehnat zakysanou smetanu bez skrobu (a ta se skrobem byla lepsi alternativa, zelatina nebyla vyjimecna). Dneska uz se to vraci k normalu a vetsina vyrobcu ma alespon jednu normalni variantu. Treba OLMA se zelenym kelimkem presla na skrob a po dvou letech zpatky na cistou smetanu bez jakekoli postrehnutelne zmeny na baleni.

0/0
6.2.2012 21:53

Allexx

Re: Jen tak mimochodem...

jj, myslím že zrovna docela rozšířené yoplait, má škrob ve všech variantách :(  ... no a u jogurtů mě to taky pěkně štve

0/0
6.2.2012 22:40

seveřanka jižní

Re: Jen tak mimochodem...

Taky jsem si toho vsimla, sice zakysanku bezne nekupuju, ale k necemu byla treba - cetla jsem reakce nize/vyse (ted nevim, jak se to seradi :) od zkusenych, tak jen doplnim, ze to cpou casto tam, kde ocesou tuk, cili ne treba 12procent tuku, ale 7 a sup konzistenci doplnej skrobem. Ja se bohuzel pri nakupech dost zdrzuju tim, ze ctu slozeni kdeceho. Nutnost. Tavene syry skoro nekupuju, ale kdyz uz, divam se, jestli nemel slozeni razene: pitna voda, maslo, rostlinny tuk a podobne, ono totiz najit tavene syry, ktere opravdu z velke casti obsahuji syry je kumst. A tak je to s kde cim. Jogurty taky ctu, snad jen u bilych od stredne tucnych vys nebyva skrob. Sunky prestavame kupovat do zasoby, protoze po rozmrazeni i mnoha dobre vypadajic sunka kupovana jako sunka vysoke jakosti , od kosti a podobne, pousti vodu a chutna presolene, je tedy nechutna. Bohuzel v mnoha obchodech se nelze dopidit slozeni vyrobku u pultu pred nakupem , casto ani po nakupu. Atd.

0/0
7.2.2012 0:21

seveřanka jižní

Re: Jen tak mimochodem...

Omluva za preklepy (nedoklepy). Jeste dodam, ze se mi zda, ze chutnych nenastavovanych vyrobku dobrych pro racionalni stravu a s rozumnym mnozstvim tuku (ne odstredene ne vysokotucne) neni moc druhu, uvitala bych rozsireni sortimentu treba u syru (netavenych druhu).

+1/0
7.2.2012 0:30

skoda-lasky

Re: Jen tak mimochodem...

Hele, ona existuje nějaká zakysanka bez škrobu? Bohužel ji má v sobě i ta bio.:-(

0/0
7.2.2012 12:56

Hroznej puberťák

Re: Jen tak mimochodem...

Hledej, šmudlo :-)

0/0
7.2.2012 12:59

skoda-lasky

Re: Jen tak mimochodem...

Dík za radu.:-(

0/0
7.2.2012 13:12

fitzie

fakt?

můj muž je schopen nakoupit jenom to, co je schopne sám připravit a bezprostředně zkonzumovat. takže věci na studenou mísu a pečivo. maximálně mlíko a pivo k tomu. když jsem byla dva týdny nemocná, tak se lednička i špajzka vyprázdnila, protože suroviny se prostě nedokupovaly.

0/0
6.2.2012 16:09

PIRÁT PIRÁT PIRÁT

Re: fakt?

Tak ho vyhod z baráku a pošli fotku, pkud si kost a je ti pod 40 sem v pozoru

0/0
6.2.2012 16:25

Brundi

Re: fakt?

Hadam, ze jeji muz jine klady. Treba se nenabizi cizim zenskym. :-)

+2/0
6.2.2012 17:32

Labruna

Re: fakt?

"jine klady"? - proc to mnozne cislo, jedna nestaci?

0/0
6.2.2012 23:54

fitzie

Re: fakt?

:-)

0/0
7.2.2012 7:41







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.