Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hlad na ulici. Poradíme vám, jak ho řešit při dietě

Bez svačin se odsuzujete k tomu, že vaše dieta bude utrpením, v němž se střídají záchvaty hladu s chutěmi na sladké a výkyvy nálad. Když se naučíte jíst pravidelně a zařadíte zdravé svačiny (což není hamburger ani sáček želatinových medvídků), bude vás nový styl života bavit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

The Game

5000 kJ?

To by ta zmíněná žena musela vážit 35 kg a hubla by i kdyby celý den seděla na zadku. To není dieta, to je mučení. V konečném důsledku navíc kontraproduktivní.

0/0
11.1.2012 20:08

opportunity

Nějak jsem se nedočetla,

co si teda na té ulici můžu dát, pokud nevytáhnu z kabely přemrzlou okurku.

+3/0
10.1.2012 19:28

B-25

Re: Nějak jsem se nedočetla,

;-D;-D

0/0
10.1.2012 20:06

slušná a kultivovaná

Re: Nějak jsem se nedočetla,

Na ulici se nejí. Jednak si jídlem v poklusu zaděláte na žaludeční vředy, a za druhé je to fuj a nevychovanost. K jídlu si sedněte v čistém prostředí a v pohodě.

+2/0
11.1.2012 5:27

babička_Boženy_Němcové

Re: Nějak jsem se nedočetla,

já se v pohodě najím kdekoli, čistý ruce mám taky kdekoli :-P;-D

0/0
11.1.2012 11:16

opportunity

Re: Nějak jsem se nedočetla,

Bylo to myšleno: co si můžu koupit na jídlo, když mám daleko domů a mám hlad. A není tím myšleno: zajdu do restaurace a utratím denní rozpočet. Normální nehubnoucí člověk si dá hotdog nebo hamburger.

0/0
11.1.2012 21:51

slušná a kultivovaná

Re: Nějak jsem se nedočetla,

Ale fuj, to už je lepší a levnější chlebíček.

+1/0
12.1.2012 8:04

Viktorie01

Re: Nějak jsem se nedočetla,

Šmarjá, co je zase nekultivovaného na hotdogu? Z toho mi aspoň na ulici nebude padat vlašák a vajíčko.;-D

0/0
12.1.2012 8:15

slušná a kultivovaná

Re: Nějak jsem se nedočetla,

Na ulici se nejí. Chlebíček si sníte v lahůdkárně. Hotdog není jen nekultivovaný, ale výživově je to čňárna.

+1/0
12.1.2012 21:00

IfčaX

Re: Nějak jsem se nedočetla,

Tak chlebíček je výživově plus minus stejná čuňárna jako ten hotdog. Lahůdkárna je co?

+2/0
12.1.2012 21:26

Viktorie01

Re: Nějak jsem se nedočetla,

Nehledě k tomu, že takhle otázka nezněla, jestli je lepší hotdog nebo chlebíček. Otázka zněla, co si může jako zdravou svačinu, když ho přepadne hlad, honem dát člověk držící dietu.

+1/0
12.1.2012 8:18

opportunity

Re: Nějak jsem se nedočetla,

R^

0/0
12.1.2012 15:34

slušná a kultivovaná

Re: Nějak jsem se nedočetla,

Tak hotdog rozhodně ne. V lahůdkárně si můžete objednat celkem rozumný salát a sníst si ho tam, ne na ulici.

+1/0
12.1.2012 21:01

opportunity

Re: Nějak jsem se nedočetla,

Jako jaký? Nakrájené zelí se zálivkou za 120kg kilo???

0/0
13.1.2012 15:28

Gmurr

Re: Nějak jsem se nedočetla,

jezismarja zase nejaka ucitelka...............na ulici se ji n celem svete...proboha proc ne?

0/0
17.1.2012 8:10

Inmate 28301-016

:

Pokud chcete zhubnout nebo si jenom zjistit jak na tom jste s příjmem a výdejem energie, doporučuji http://www.kaloricketabulky.cz :-)

0/0
10.1.2012 19:19

lubor 123

chcete zhubnout?

chcete zhubnout a nechcete, aby vam byla zima?

1. ulozeny tuk se rozlozi jen v pritomnosti glukagonu coz je opak inzulinu. glukagon nastartuje vyrobu cukru z tuku. cukr v krvi pak spali organy k svemu provozu. inzulin dela opak a startuje ukladani cukru z krve do tuku.

2. podle krevniho cukru prevazuje bud glukagon nebo inzulin. inzulin nas zachranuje pred otravou cukrem a glukagon pred padnutim vysilenim. od hladiny krevniho cukru zavisi jestli organy muzou pracovat nebo hladovi po dalsim krevnim cukru. kdyz hladovi po cukru, tak nepracuji a netopi a s tim souvisi pocit celkoveho chladu a vnimani zimy.

3. spek na tele a neprejist nicim energeticky vydatnym. zobat energeticky chuda jidla prubezne cely den po soustech co se za nehet vejdou. dokud prijmas min nez aktualne vydavas, tak bezi reakce glukagonu a tu regulovat je snazsi podle meniciho se vydeje nez ji startovat od nuly. po nasyceni zacit sportovat pak znamena nahly start od nuly znamena casto hypoglykemii a vlci hlad.

0/0
10.1.2012 18:01

lubor-123

Re: chcete zhubnout?

4. jak omezit pocit hladu? snazsi je hubnout narazove dlouhodobe nez jakkoliv pomalicku nebo kratkodobe jakkoliv. pri narazovem omezeni prijmu potravy staci prekonat 1 az 4 dny pocitu hladu. souvisi s krevnim cukrem a kontrakcemi zaludku na prazdno. trva to dyl, kdyz mnozstvi omezite malo nebo nechate energeticky vydatne potraviny.

5. jak predchazet chuti na jidlo? v prve rade bod 3 neprejist se a nedostate vlnu hyperglikemie s naslednou hypoglykemii a vlcim hladem. druha vec je pokud omezite prijem dostatecne drasticky nebo vyberete vhodne slozeni stravy, tak dojde na nizsi nez normalni hodnoty vitaminu B a tak vas prejde chut na jidlo.

6. uspely jste? gratuluji. prave jste rizikova osoba pro pripadny vyskyt anorexie, ale o tom jak ji rozpoznat od klasickeho hubnuti az nekdy priste.

0/0
10.1.2012 18:15

lubor_123

Re: chcete zhubnout?

7. tripte emocnim jezenim nebo emocnim prejidanim? jste riziokva kategorie pro vyskyt poruch prijmu potravy nebo uz tam patrite. predchozi kroky nezkousejte pokud jidlo pouzivate na navozeni dobreho pocitu. je vam zima? najite se misto priobleceni. je vam smutno - najite se. trapi vas neco - najite se. mate prilis volneho casu - najite se. pokud neco z toho na vas plati, tak v zadnem pripade nezkousete body 1-6.

8. jak predchazet emocnimu jezeni? sport, spolecenska interakce s lidmi se kterymi se citite dobre, omezeni stresu, sex a jine aktivity pri kterych se citite dobre. proc? protoze hubnuti samo o sobe je stres, ktery potrebujete kompenzovat. taky dejte dni radny rezim 365 dni v roce vstavejte a chodte spat zhruba stejne a zavedte si aspon na oko denni program nebo alespon denni "nahradni program" - co delat pokud nebude nic lepsiho k dispozici. tim, ze budete vstavat a usinat pravidelne nebudou vam nasledujici den hodiny chybet nebo prebyvat a predjdete emocnimu jezeni.

0/0
10.1.2012 18:36

lubor:123

Re: chcete zhubnout?

9. jak zacit den na diete, aby vam nebyla zima? pokud vas rano neceka manualni prace, tak snidane minimalni a po snidani pohybova aktivita stredni nebo vysoke intenzity nekolik desitek minut nebo dele. nastartujete si tak topeni stepenim tuku a stepenim cukru vznika prebytek energie. na rozdil pri premene krevniho cukru na tuk za pritomnosti inzulinu teplo tato chemicka reakce z tela odcerpava. kdyz se najite energeticky vydatne stravy co se rozlozi na prebytek cukru v krvi bude vam chvilku teplo a nasledne o to vetsi zima.

0/0
10.1.2012 18:50

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: chcete zhubnout?

Já se ráno nenasnídat, tak pak celý den nevím, co bych snědla. A to i když si dám normální oběd. 8-o

+1/0
11.1.2012 19:30

Nigfire

to sou zase kecy...

Hlavně závěrečná pasáž s cukrem. Viz http://www.vyziva-pro-fitness.cz/rs/zajimavosti/pijme-colu-je-vni-cukr/

+1/0
10.1.2012 12:07

Jajajajajajajja

Re: to sou zase kecy...

Ze by se konecne zacalo mluvit o tom, jak dulezitou a prospoesnou latkou je cukr?

0/0
10.1.2012 18:59

babička_Boženy_Němcové

a proč pořád diety?

Jasně, že by člověk neměl bejt brutálně obézní, ale spoustě lidí (hlavně ženskejm) nějaký to kilo navíc sluší. Když mi po porodu zbylo trochu špeku na břiše) v porovnání s tím, jak jsem byla vždycky vychrtlá), manžel prohlásil: no, konečně vypadáš jako ženská.

0/0
10.1.2012 11:35

roedor

Re: a proč pořád diety?

já to taky nechápu, ženská snad má mít nějaký prsa a zadek a to se bez tuku neobejde:-)

+2/0
10.1.2012 12:55

Hroznej_puberťák

Re: a proč pořád diety?

Ano, má mít prsa a zadek. Ale nemá mít pupek jak pivní strejc, nemá mít otřesné pneumatiky přetejkající přes kalhoty a nemá se beztvare roztejkat kam se zrovna nakloní.

+1/0
10.1.2012 12:59

roedor

Re: a proč pořád diety?

pneumatiky jsou spíš otázka vhodně zvolených kalhot. A bokovky jsou koncentrované zlo;-D

+4/0
10.1.2012 14:03

Hroznej_puberťák

Re: a proč pořád diety?

No, když se podívám o článek vedle na ty úspěšně hubnoucí ženský, co sundaly váhu ze 105 na 91kg, ačkoliv jsou menší než já, nevím, jestli je to vhodně zvolenejma kalhotama...

0/0
10.1.2012 17:11

babička_Boženy_Němcové

Re: a proč pořád diety?

jen zopakuju, že pěný je "nějaký to kilo", ne obezita

0/0
10.1.2012 18:50

babička_Boženy_Němcové

Re: a proč pořád diety?

mno, tak se vracím, pač jsem si prohlídla fotky, o kterých píšeš. Ty ženské jsou před hubnutím vyfocené z podhledu (aby byla vidět druhá brada, objektiv je blíž bokům než hlavě), nenamalované a hlavně v děsném oblečení (bílá jak známo nezeštíhluje, vyšisovaný džíny upoutají pozornost na špeky, neforemná trička atd.)

Po hubnutí jsou oblíknuté do mnohem lepšího oblečení, učesané a namalované. Takže si troufnu tvrdit, že víc než 50% změny nedělala zmizelá kila ale celková upravenost oněch dam.

+4/0
10.1.2012 19:00

Hroznej_puberťák

Re: a proč pořád diety?

Já žádnou změnu nevidím, otřesné pneumatiky jsou tam furt.

0/0
11.1.2012 11:03

ivoš

Re: a proč pořád diety?

Jedna zemitá ženská (!) tvrdí, že ženskou má být za co chytit a do čeho kopnout.;-D

0/0
10.1.2012 17:54

angie77

Re: a proč pořád diety?

Po sérii článků o dietách bude jistě za pár týdnů následovat série o anorexii ;-)

0/0
10.1.2012 17:18

domácí zvíře

To si zase děláte z lidí srandu, ne?

Okurka, banán, mandarinka, kefír a zmrzlina jsou podle vás vhodná svačina 8-o? Možná někde v tropech, ale ne v našem podnebí v zimě... všechno jsou to silně ochlazující potraviny, které zpomalují metabolismus a narušují imunitu.

Citlivější osoby lehce odsledují, že jedna mandarínka nebo banán v zimě stačí na to, aby se organismus výrazně zachladil, a pak má co dělat aby neonemocněl. Méně citlivé osoby se jenom diví, proč jsou pořád nemocné a tlusté, když přece jedí tolik vitamínů.

+3/0
10.1.2012 11:07

Viktorie01

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

Tak co je teda v našem podnebí vhodná svačinka?

0/0
10.1.2012 11:45

Viktorie01

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

Hm, asi se to nedozvím. Tak se jdu zchladit mandarinkou.;-)

+1/0
10.1.2012 14:13

Viktorie01

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

Asi definitivně umrznu. Završila jsem to druhou mandarinkou a dokonce jogurtem, to je skoro jako kefír, žejo?;-)

0/0
10.1.2012 17:22

Hroznej_puberťák

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

Taky bych si dal, ale mandrinky tady nemám, jediný, co mi tu zbylo, je Lipánek...

0/0
10.1.2012 17:48

Viktorie01

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

Ten je taky určitě ochlazující, nebojte.;-)

 (akorát pořád nevím, co je teda vhodný pro naši zeměpisnou šířku. No nic, asi teda umřu na mandarinky. V zimě jsme na nich skoro závislá. A taky na pomelu.;-D)

0/0
10.1.2012 18:00

domácí zvíře

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

To jste tedy uhodla. A jinak vhodnost ci nevhodnost potravin s ruznym tepelnym ucinkem zavisi od individualni kondice kazdeho jedince, rocniho obdobi a jinych faktoru. Cele to vychazi z cinske teorie stravovani podle peti elementu. Zrejme Vam to pripada smesne, to uz ale neni muj problem.

0/0
10.1.2012 20:20

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

Jedna známá pila nápoje o teplotě 36,5 stupně C. Prý je pro organismus velká zátěž pít horké či studené. Musí se pak nápoj v žaludku ochladit nebo ohřát a prý to pak ten organismus stojí moc energie a spálí se moc kJ. No nevím, ale ona vážila asi 100 kilo, tak zřejmě bylo potřeba šetřit energií.;-D

0/0
11.1.2012 19:33

opportunity

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

Asi jablka, cibule, zelí. Jako před 100 lety.

0/0
12.1.2012 15:36

domácí zvíře

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

Nejsem odpovědná za korekce článku, ale budiž - vhodnou svačinou mohou být třeba ořechy, pečená jablka, doma připravené sušenky (nechtějte po mně recept) a podobně. Jinak se chlaďte čím chcete.

0/0
10.1.2012 20:16

mamina2

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

A jím mandarinky i jiné ovoce celou zimu a nejsem ani tlustá, ani každou chvíli nemocná. Jak je to vůbec možné?8-o

0/0
10.1.2012 15:06

roedor

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

protože jsi doteď nevěděla, že to ochlazuje organismus;-)

0/0
10.1.2012 15:35

mamina2

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

No jo, to bude tím.;-D

0/0
10.1.2012 16:02

Jajajajajajajja

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

;-D

0/0
10.1.2012 19:01

studuji VŠ cenzorskou

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

Každý je jiný. Poté, co jsem vyřadila z jídelníčku citrusové plody a jiné exotické doveženiny, jsem přestala být v zimě nemocná :-P

+2/0
10.1.2012 16:13

domácí zvíře

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

Pokud to pruezne "kompenzujete" zahrivajicimi potravinami jako kava, cokolada, hodne peceneho masa nebo libovolnych smazenych jidel, tak to nemusite zjistit. To ale neznamena ze se Vam to jednou nevymsti.

0/0
10.1.2012 20:22

mamina2

Re: To si zase děláte z lidí srandu, ne?

Teď se hezky ukázalo, jaká je blbost moc řešit jídlo. Prostě jím skoro všechno v přiměřeném množství a úplně bez přemýšlení to teda asi vyrovnávám, protože kávu, čokoládu i pečené maso konzumuju taky běžně.  Tak jak to dělali lidi celá staletí, dokud nezačali být tak rozežraní, že už neví, jaké vymýšlet kolem jídla složitosti.

0/0
11.1.2012 8:41







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.