Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muži nejsou tak bezmocní, říká psycholožka Jana Šmolková

Mediálně nejznámějším manželským poradcem v Česku je Petr Šmolka. Už méně se ví, že stejné povolání vykonává také jeho manželka a psychologii vystudoval i syn. Všichni mají v oboru načteno a rodinný život zvládají s přehledem. "Vzdělání v oboru je určitě výhodou," říká Jana Šmolková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

u nás v kocourkově

Pokud by lidi spojovala láska ...

nemuseli by řešit problémy certifikovaného přátelství mezi mužem a ženou ... V

0/0
17.1.2012 10:39

IfčaX

Re: Pokud by lidi spojovala láska ...

Jo, jenže lásky se nenají ani ti dva, natož aby z toho uživili ještě potomstvo... a vůbec pro řešení každodenních praktických problémů sice může znamenat jisté plus, ale popravdě řečeno nijak zvlášť podstatné.

0/0
17.1.2012 11:18

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Pokud by lidi spojovala láska ...

Tak samozřejmě problémy všedního dne řeší i ti zaláskovaní, na druhou stranu i oni můžou bejt schopný sebe i děti slušně uživit, to se přece nevylučuje... :-P

Mně je taky nějak sympatičtější být spolu z lásky, než z chladnýho kalkulu (ten je docela dobrej, ten mě a děti uživí, toho klofnu...).

0/0
17.1.2012 11:25

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Pokud by lidi spojovala láska ...

Teda jsem se přehmátla ve smajlíku, tenhle vošklivej tam bej neměl... patří tam ;-)

0/0
17.1.2012 11:43

IfčaX

Re: Pokud by lidi spojovala láska ...

Já to nemyslela, jako se na lásku vykašlat a raději kalkulovat..

Jen že ta představa, jak láska hory přenáší a sama o sobě všechno vyřeší, je velmi velmi naivní.

0/0
17.1.2012 12:48

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Pokud by lidi spojovala láska ...

Jo, jo, já to zazdila tím smajlem. Ja jsem tomu rozuměla, na to už dojelo spoustu zamilovanejch, když došlo na to, kdo má běžet pro brambory... Jen jsem zase chtěla dát tý lásce aspoň trochu šanci... :-)

0/0
17.1.2012 13:56

IfčaX

Re: Pokud by lidi spojovala láska ...

Tak tak... logickou terminologií řečeno, je láska pro kvalitní partnerský vztah sice podmínkou nutnou - ale zdaleka ne dostačující. :-)

0/0
17.1.2012 14:39

byvalyvoliccssd4

Typický článek do ženské rubriky.

Samá faleš.

+1/0
16.1.2012 8:31

reformovany.druid

Kdo je ten jeji manzel?

Proc se vubec ptam, kdyz me to vubec nezajima ;-D Dobrou noc

0/0
12.1.2012 21:55

panbixby

Mně se Její Skromnost líbí...!

Cit.:

"Jedna z nich je zvlášť moudrá, shodou okolností také psycholožka." 

;-)

0/0
12.1.2012 9:24

jenycegg

všude dobře,

doma manželka...

+1/0
12.1.2012 0:01

rebbe

Divil jsem se, proč má ta paní takovou pleť

a teprve v textu bylo jasné- oba psychologové kouří. K psychologovi, který kouří, je zbytečné chodit- ten potřebuje sám pomoc. Závislost na drogách je symptomem nedostatečně stabilní osobnosti. Jak může takový nemocný člověk ještě radit druhým?V

+8/0
11.1.2012 22:36

cckk

Re: Divil jsem se, proč má ta paní takovou pleť

R^

0/0
12.1.2012 8:37

dololezec2

Re: Divil jsem se, proč má ta paní takovou pleť

Muze, stejne jako muze byt schopny kovar s vlastni kobylou bosou.

+3/0
12.1.2012 9:24

janduben

Re: Divil jsem se, proč má ta paní takovou pleť

uplne v pohode, proste proto ze umi, ty muzes nekourit jak chces, ale k tobe asi nikdo pro radu nepujde, natoz aby ti za to zaplatil

+1/0
13.1.2012 9:37

StAnger-exiled

Re: Divil jsem se, proč má ta paní takovou pleť

Na druhou stranu to ukazuje slabou vůli. Jistě je vzdělaná a ví, že ji to hodně škodí. Když se nedokáže vypořádat se svým zlozvykem, proč by to měla dokázat například se zlozvyky druhých?

+2/0
13.1.2012 15:30

malvino

Re: Divil jsem se, proč má ta paní takovou pleť

ano i ten Winston Churchill byl slaboch, hulil doutníky a dával si jednoho vizoura za druhým. Jste génius;-D

+1/0
13.1.2012 20:07

sandar

Re: Divil jsem se, proč má ta paní takovou pleť

zajímavé je, že vycházíte z předpokladu, že se jedná o zlozvyk a problém a že není schopná se ho zbavit...hm, a co když si je vědomě škodlivosti kouření, ale je s tím zcela srozuměna a vůbec nemá potřebu to řešit. Vy snad děláte jen všechno zdravě? A nebo čekáte od psychologů, že to nebudou lidi s normálními problémy, ale jen stroje dělající vše dokonale? No, to by pak opravdu nemohli dělat to, co dělají...;-)

0/0
17.1.2012 9:33

TYGR.NET

Re: Divil jsem se, proč má ta paní takovou pleť

Budete se divit, ale někteří lidé kouří, protože jim to prostě chutná a s nervovou soustavou to nemá vůbec nic společného. Dokonce znám lidi, co kouří, ale nemají na cigaretách vybudovanou závislost a tak se stane, že když nabídnete cigaretu, tak odpoví, že dva roky nekouří a po třech letech třeba půl roku kouří .... ono ne všechno, co nám nutí media je totiž pravda. Vše je jen o osobnosti jedince. Nic víc, nic míň.

0/0
17.1.2012 0:15

Yesname

Re: Divil jsem se, proč má ta paní takovou pleť

Naposled jsem kouřil v pátek. Vlastně jsem si jednu dal ještě v neděli. Vůbec nevíš, o co přicházíš. Neradímm ti, abys začal kouřit. Ale mně to chutná.

0/0
17.1.2012 12:01

rozhořčený představitel 24654

vlložte ženské do kýblu program..

A ona ho pak bude opakovat;-D

0/0
10.1.2012 19:01

Rudý Bizon

rofl

"Přitom mnoho žen by slyšelo na to, kdyby jim taktně naznačil, že se mu něco nelíbí."

JO TO JO ;-DRv

+5/0
10.1.2012 16:35

sandar

Re: rofl

tak tam je důležité to slovo "mnoho", to se dá totiž interpretovat různě;-)jiné "mnoho" by nepochybně reagovalo naopak zcela jinak:-)

0/0
17.1.2012 9:36

milenkamikes

no

ráda bych viděla paní doktorku,jak by se zachovala, kdyby měla podezření na manželovu nevěru. Jestli by odolala zjiš´tovat pravdu. Ono se to radí hezky,ale skutečnost je jiná.V

+1/0
10.1.2012 7:34

skoda-lasky

Re: no

Ona radí právě proto, že má ten nadhled. Á propos, máte pocit, že ta případná jistota by byla lepší než nevědomost?

+2/0
10.1.2012 11:53

milenkamikes

Re: no

aha   nadhled se tomu říká. Spíš jí chybí ta negativní zkušenost,divím, že sem nepíšou ženský,který něco podobného prožily. Ta nejistota, že z vás chlap dělá idiota. Lepší negativní jistota než nejistota.V

0/0
11.1.2012 13:07

IfčaX

Re: no

Já myslím, že rozumná ženská to pokud možno moc neřeší. Tj. otázkou "co když ze mě chlap dělá idiota", se nezabývá... V okamžiku, kdy už v tom užírání se lítá a za každým zpožděním, za každým cinknutím esemesky v mobilu už řeší "co když"... jí nepomůže nic. Negativní jistota už vůbec ne.

Zahýbání se zabránit nedá. Tomu, aby ze mě někdo dělal idiota, ovšem ano. Když se nebudu blbě ptát, necpu jiného do nutnosti vymýšlet blbé výmluvy, kterými ze mě teprve dělá toho idiota...

+1/0
11.1.2012 13:28

DixiD

Re: no

Moje babička vždycky říkala : " MOUDRÁ ŽENA SE NEPTÁ...! "

Myslím, že měla pravdu...

a  Jen tak mimochodem, vy si opravdu myslíte, že pan Šmolka nikdy nebyl paní Šmolkové nevěrný ? ....Já tedy ne....;-)

0/0
13.1.2012 8:45

ado

boze

ta je chytra, az to mlati dverma. pausalizovani, generalizovani... a mazej do kuchyne!

+1/0
10.1.2012 0:06

namestii

Re: boze

Myslím, že právě naopak... Zmiňujete tam, že každý jsme jiný a obecně se moc radit nedá... Nebo?

Kdo má jí do kuchyně? Tvrdí se, že muži jsou lepší kuchaři... Jsem teď trošku zmaten...

0/0
10.1.2012 0:13

Pepan11

Re: boze

Je to sbirka banalnich kecu a obecnych trivialnich pravd. Je dost trapne, jak mnoho diskutujicich ji na to bla-bla-bla skace. Je to vpodsate jen neprima reklama ne jejich rodinu firmu.

Rv

+4/0
10.1.2012 0:27

namestii

Re: boze

Za "triviální" pravdu bych rozhodně nepovažoval tvrzení, že muž nemusí v práci trávit tolik času. Osobně si to myslím taky, rozhodně bude zajímavé přemýšlet nad důvody, proč se chlapy nevracejí domů dříve... Když by si ten čas mohli zařídit? Napadá vás něco?

Další zajímavá myšlenka tam je ohledně toho, že ženy musí mít, z nějakého důvodu, doma včas umytá okna, atd. Rozhodně není bežné tvrzení - "Musí to opravdu být hotové? Proč si neodpočinout...".

Toto je to triviální rada, ale suprová a ne běžná!!!

+2/0
10.1.2012 0:41

sandar

Re: boze

no, párkrát jsem slyšel od starších kolegů v práci, když někdy zůstávali v kanclu dýl: "až budeš ženatej 10 let, tak to poznáš..." Jinými slovy zůstávali raději v práci dýl, než aby šli domů za rodinou. Tak takto bych dopadnout nechtěl...

0/0
17.1.2012 9:39

rarášek

Re: boze

Tak nám něco nebanálně a netriviálně poraďte, umíte-li. A hlídejte si, aby to nebylo bla bla bla  nebo reklama.

+1/0
12.1.2012 19:23

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: boze

a ty ses vyhrabal odkud...? od hnoje...? ;-D

+1/0
10.1.2012 4:17

ado

Re: boze

ty k ni chodis na seance, priznej se!

0/0
10.1.2012 18:56

AlesPresler

Mně se hrozně líbí věta, aby manžel přišel domů dřív,

než obvykle. Chlapi, to je to nejhorší, co můžete udělat!!! Soused dobře ví, kdy má vyklidit pole, a vy na něj takhle?!

+3/0
9.1.2012 21:53

SCkPFjqnU

pekne

kez bych si toto precetl pred rokem, hned bych poznal co je byvalka zac a ukoncil bych to uz tehdy.

+1/0
9.1.2012 21:45

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: pekne

tak bud rád že sis to přečetl už dnes a ne až v roce 2013 ;-)

+1/0
10.1.2012 16:36

fr-mottl

to s tim partnerstvim a mluvit vo problemech

je halt tezky. Manzelka ma vysokou a ja sotva stredni a kdyz jsme jako driv  o necem mluvili, tak sem zjistil, ze to nak tak umi dycky rict, ze i ja sem mel pocit, ze to bude lepsi udelat  jak rika. Ja ty diskuze nesnasim, protoze vzdycky prinese nejakej argument, kdy ja nevim co na to rict, tak sem se s tim smiril a delam vsechno jak rika.

Ale je to takovy blby, kdyz clovek uz predem vi, ze to zas bude blbe.

Na druhou stranu ale muzu treba na fotbal, to mi nedela sceny jako nekterejm z party, ty musej doma treba trochu lhat, protoze by jim rekla, ze na fotbal chodej jen blbci. Treba kolega u nej vi jak sou zapasy a presne na tu dobu mu naplanuje treba neco s klukem, musi jit na krouzek nebo do jazykovky. To je dost blby.

0/0
9.1.2012 20:27

Hrustic

Re: to s tim partnerstvim a mluvit vo problemech

Fotbal, to je klasicky problem ... Idealni je partnerka jejiz tata hraval fotbal - takze v pristim zivote na to pujdu jinak ;-)

0/0
9.1.2012 21:17

hermína

Re: to s tim partnerstvim a mluvit vo problemech

mám sestřenici, která hraje fotbal v ženské lize ;-)

ze stejného důvodu jsem si vybrala muže, který na fotbal nechodí a nekouká.

0/0
9.1.2012 21:50

rarášek

Re: to s tim partnerstvim a mluvit vo problemech

Já myslím že se můžete s vaší ženou o tom bavit a že  můžete vyjednávat - když se s ní dělíte o různý povinnosti, tak by nemuselo vadit,  že chcete jít třeba jednou za tejden na fotbal. Znám spousty žen, kterým vůbec nevadí, když manžel chodí za nějakým koníčkem, zejména, když i ona má někdy možnost jít třeba posedět s kamarádkama.

0/0
12.1.2012 19:31

realista1234567

Vytvořit problém položením otázek

a řešit a řešit a řešit a mít na čem vydělat. Vždyt je to tak přitom jednoduché. Stačí prosté porozumění a nemusím patřit mezi horních 10.000. Tisíciletí se vytvářel přirozený vzorec chování a postavení, který je zapotřebí uměle zrušit během pár let. Emancipované  řidičky kombajnů ;-D:-/;-D

+4/0
9.1.2012 20:25

namestii

Re: Vytvořit problém položením otázek

Myslíte ten vzorec, že žena je sběracka a muž lovec? Nebo který?

0/0
9.1.2012 20:49

Psí zadek

Re: Vytvořit problém položením otázek

Spíš myslí odpovídat, jen když je tázána s výjimkou poděkování za výprask.

+3/0
10.1.2012 0:02

DixiD

Re: Vytvořit problém položením otázek

Myslíte  jako v islámu? Vydržte několik let , bude tu jak na koni....těšte se...:-/

0/0
13.1.2012 8:49

opportunity

Re: Vytvořit problém položením otázek

Majetek i děti patří muži a na ulici smí žena jen s jeho doprovodem, co? Těšíš se už na islám? ;-€

0/0
10.1.2012 20:25

karel

Re: Vytvořit problém položením otázek

těším

0/0
10.1.2012 20:51

defi

právo vědět a právo na soukromí..

sice je to hezké, jak říká, že "nemáme právo podívat se do zásuvky, do deníku, do telefonu, mailu".. na počátku vztahu jistě ne. Ale jak to je, když ten telefon i ty účty platím já? Když jsem koupil ten deník, tu zásuvku... nemám snad já právo se podívat do čeho investuji??

+2/0
9.1.2012 20:13







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.