Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Masochismus lásky. Proč setrváváme ve vztazích, které nám ubližují?

Ubližují nám, ale my je milujeme. Nedávná studie odhalila, proč nás přitahují darebáci a jak je těžké je od sebe odehnat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zicherka

Nejak

se mi zda, ze posledni dobou jsou nektere clanky takove fadni, bez duse.. narychlo psane.

0/0
13.1.2012 21:43

lena030

tohle se netýká jen žen,

pokud si chcete dámy počíst o tom jak to vypadá, když je masochista lásky muž a doporučuju, fakt sem se zasmála, přečtěte si na Xmenovi Poradnu článek manželka mě neustále podvádí. Blbost jde napříč gendery;-D

0/0
12.1.2012 15:11

anžto

nerozumím

když jsme spolu byli tři roky, řekl mi, že se bude ženit - já jsem to asi nepochopila. Asi tam mělo být, když jsem byla milenkou tři roky, ne?

0/0
10.1.2012 11:52

domácí zvíře

Pachuť ovesných vloček?

Jaká pachuť? Nekupujte nejlevnější kejdy za 20 Kč / kg, a kupte si kvalitní ovesné vločky, to pak budete koukat. Ale tak je to se vším.

A když je někdo opravdu nemá rád, ať je probůh nežere... alespoň zůstané víc pro mně ;-D

+3/0
10.1.2012 11:29

malá

sakra

tak to jsem odsouzena k samotě, jelikož jsem se nesnažila o přízeň rodičů za každou cenu a do zadku jim nelezla když mě odmítali a proto to nedělám ani teď a navíc mě unavuje to věčné haraní na kočku a myš. :-)

0/0
10.1.2012 11:16

jegkansnakkenorsk

Darebáci ano, ale v " "

Myslím si, že není pravdou, že valnou část žen přitahují opravdoví hajzlíci. Takové ženy jsou submisivní a potřebují býti submisivní, tam bude jistě problém většinou v již zmíněném dětství, normální to ale není. Skutečně přitažliví jsou "darebáci" = tvrdá slupka, dobré jádro. Takových je málo. Většinou navenek nepřístupní, přitažliví, charismatičtí. Mají kouzlo, které většina mužů nemá. Lepší sorta z nich je ta, která je nepřístupná opravdu a i mezi ženami si pečlivě vybírají a nedostane je každá druhá laškovným hozením oka. Takový ideál nemusí mít každý, spousta žen však ano (a já osobně také). Záleží, jak se pak projeví to "jádro" - pokud se z nepřístupného charismatického muže stane oddaný hlídající pes, vše je špatně a rychle pryč!

0/0
9.1.2012 23:41

Stork.

Ovesné vločky + mléko + granko (+ cornflakes)

Myslím, že na světě neexistuje praktičtější, chutnější a zdravější snídaně než tato:-)

0/0
9.1.2012 20:21

Lev--_-z---__Rožmitálu

Re: Ovesné vločky + mléko + granko (+ cornflakes)

pokud je to studený tak......fuj:-P

0/0
10.1.2012 0:31

Stork.

Re: Ovesné vločky + mléko + granko (+ cornflakes)

člověk si zvykne na všechnoR^

0/0
10.1.2012 7:36

anžto

Re: Ovesné vločky + mléko + granko (+ cornflakes)

to je teda skvělá snídaně, když si na ni musí člověk zvykat:-)

0/0
10.1.2012 11:53

Stork.

Re: Ovesné vločky + mléko + granko (+ cornflakes)

já jsem si na ní zvykat ani moc nemusel;-)...ale chápu, že někdo může být choulostivějšíR^

0/0
10.1.2012 12:24

dscs

jedinej problem je

ze zustat na ocet je porad jeste vetsi peklo nez byt s nekym, kdo zenu moc nemiluje

0/0
9.1.2012 18:11

xuli

Re: jedinej problem je

myslíte pro vás nebo že to tak vnímá společnost? Já myslím, že moje štěstí nezávisí na tom jestli mám někoho vedle sebe... to že jsem sama neznamená automaticky to, že jsem neštastná stejně jako to, že neznamená, že když někoho mám tak musím být automaticky štastná... zaposlouchejte se někdy do ženských rozhovorů v kavárnách, autobusích apod. většinou řeší vztahové problémy... že jim to neklape v posteli, že se vytratila ta jiskra a vztah už funguje jen ze setrvačnosti a další...

0/0
9.1.2012 19:06

mokry molitan

Re: jedinej problem je

To tlachání, co slyšíte, je pro ženy obvyklá kratochvíle a řeší to z principu, bohužel, některé ani nic jiného řešit neumí (potom tzv. "slepice"). Čest tedy těm, co mají i jinou zábavu. Trochu mi to z vašich komentářů připadá, že nemáte mnoho zkušeností s typickým chováním žen a mužů a vůbec, zkušenosti se vztahy obecně.

0/0
9.1.2012 21:28

jegkansnakkenorsk

Re: jedinej problem je

s tím, že zůstat na ocet je "peklo", ještě k tomu větší, než být s někým, kdo mi za to nestojí, absolutně nesouhlasím! Pokud člověk není za zenitem a nevypadá úplně nejhůř, nevím proč si neužívat individuální svobody a místo ztrácení času tzv.oddělování zrn od plev (či zůstat jen u těch plev), si počkat na to nejlepší...a když se nedočkám, tak to tak snad mělo být! rozhodně kvůli tomu nezůstanu s prvním maníkem, který se objeví.:-P

0/0
9.1.2012 23:45

VYDRA1

Re: jedinej problem je

No pokud je člověk sám tak hrozný, že sám se sebou nevydrží, pak asi ano. Jinak určitě NE.

0/0
10.1.2012 10:06

xuli

Nesouhlasím

Můj názor je takový, že většina žen vyhledává "ty zlé hochy" z jednoho prostého důvodu. Chtějí si ho totiž ulovit. Když se k ní chová sviňácky, přitahuje jí to a o to větší je to trofej podaří-li se jí ho ulovit. Bohužel většina žen si na nich vyláme zuby, ale nechtějí si to přiznat, prostě nechtějí prohrát. Přijde mi to spíš jako takový podvědomí boj, ale sama dobře vím, že když mi nadbíhá muž, neustále mi píše a volá a chce se mnou být každou vteřinu a neustále mi opakuje jak jsem úžasná, tak mě to nebaví.

+1/0
9.1.2012 16:37

TristanTzara

Re: Nesouhlasím

Tak já hlavně nechápu, kde se vzal tenhle mýtus, že ženy jsou přitahovány zlými hochy. Já ve svém okolí pár takových žen znám, rozhodně to ale není většina.

0/0
9.1.2012 18:03

xuli

Re: Nesouhlasím

vážně? nedívejte se na ty spokejené vdané ženy, ale na dívky, které si partnera hledají... neznám ani jednu dívku, která by byla spokojená s klukem co jí nasí na rukou, neustále jí říká jak je úžasná, bombarduje jí sms a telefonáty... každá dívka vám řekne, že hledá hodného kluka co ji bude mít rád, ale ve skutečnosti hledá něco co jí bude bavit a tohle nikoho nebaví... každá holka hledá kluka o kterého se musí poprat a zasloužit si jeho pozornost

0/0
9.1.2012 19:00

TristanTzara

Re: Nesouhlasím

A jak vy víte co chce každá holka? 100 lidí = 100 chutí. Je spousta holek, který chtěj toho hodnýho troubu, co je bude na rukou nosit. To, že vy jste nějaká, neznamená, že jsou takový všichni.

+1/0
9.1.2012 19:13

anžto

Re: Nesouhlasím

přesně, navíc jde i o věku, my starší už trouby s bonboniérou umíme náležitě ocenit;-D

0/0
10.1.2012 11:55

dscs

Re: Nesouhlasím

jako, souhlasim, ze touha porazit ostatni smaice, ktere HO lovi, je taky dulezita vec

0/0
9.1.2012 18:11

xuli

Re: Nesouhlasím

přesně! nic nedodá chlapovi víc sex-appealu než jiné ženy, které o něj stojí... ale zas pro vás pánové co chcete být před partnerkou za borce... žádná žena neslyší ráda o jakési kravičce, která vás balí v práci nebo o bejvalce, která se k vám chce vrátit... ženy potěší, když vejdou do místnosti a za jejich muži se otáčí cizí ženy...

0/0
9.1.2012 19:03

TristanTzara

Re: Nesouhlasím

Zase nesmyslné zevšeobecňování - ženy chtějí, ženy potěší ....

Ve svým blízkym okolí mám dva případy vztahu, kdy hezká holka žije s fyzicky nepříliš přitažlivym klukem. A ani není bohatej. Ona ho má prostě ráda, protože je na ní hodnej, milej, pozornej, věrnej. To, že vám takovej člověk připadá nudnej, neznamená, že to tak maj všechny ženy.

Pravdou ale je, že to jsou slušně vychovaný holky, který nechodily v 17 vyshukávat na diskotéky s vyhazovačema.

0/0
9.1.2012 19:21

faiva

Re: Nesouhlasím

Přesně.:-) Podobného zevšeobecňování jsem si všimla i v jiných případech, kdy dotyčný mluví o nějaké vlastnosti (typicky i své) o kt. se domnívá, že je spíš negativní, resp. že bude negativně hodnocena. Např. promiskuitní člověk tvrdí o něvěře, že to tak stějně dělají všichni, a kdo snad přece jen ne, tak jen proto, že na to tzv. "nemá", bojí se, nebo mu v tom brání nějaká morálka či víra, ap., ale že by to tak v jádru také chtěl. Mně ale přijde, že oni si to skutečně myslí a věří tomu, prostě si vůbec neumí představit, že to jiný má  zcela přirozeně nastavené jinak, a co je pro něho životní nezbytnost pro druhého žádný zvláštní význam ani neodolatelné pokušení a potěšení nemá.

0/0
9.1.2012 20:26

anžto

Re: Nesouhlasím

my se známe?;-D

0/0
10.1.2012 12:01

Doktor Redaktor

Názorná ukázka,

proč bývají ženy označovány, tu více, tu méně shovívavě, jako slepice. Autorka se tváří, že pojednává obecně o určitém problému v partnerských vztazích, hovoří však jen o tom, jak muži trápí chuděrky ženy a ony se nechají. Jakoby nedocházelo k případům, kdy ženy ničí muže (a oni se nechají). Daly by se jmenovat i slavné případy z historie, však známe spojení "femme fatale". (O případech "homme fatale" jsem jaksi nikdy neslyšel.) Nevím, jestli je to 50 : 50, nebo je na nějaké straně převaha. Určité rozdíly jsou, ženy dovedou být rafinovanější a dokážou promyšleněji využívat mužské touhy (samozřejmě ty, které k tomu mají vlohy). (Toto není odsouzení žen, prostě život je takový, je to odsouzení autorky, ať si to takhle povídají ženy mezi sebou, ale profesionální redaktorka nemůže.)

+1/0
9.1.2012 11:21

Kahlan Amnell

Dá se to léčit?

Dětství většinu lidí poznamená natolik, že by v osmnácti měli nastoupit na povinnou terapii.

0/0
9.1.2012 11:14

řešení

Protože si to zasloužíte

;-)R^

0/0
9.1.2012 11:11

andromedisis

He

Přijde klientka k psychologovi a říká: "Víte, on ten můj mě mlátí a týrá, já už nevím, jak dál, co s tím..." a začne vzlykat. Po chvíli se jí psycholog zeptá: "A co je na tom nejhorší?" Klientka se rozvzlyká ještě více a odpoví: "Že mě opustí!". "Když on se určitě změní."

Souhlasím, že jde o začarovaný kruh, kdy se opakují podvědomě naučené vzorce chování z dětství. Jenže, co s tím? Byly-li ženy po tisíce let potlačovány? A když už se objeví někdo, kdo jim nabídne něco jiného, být jinak, tak zpravidla utečou, protože to nezapadá do toho, jak to znají, co v dětství a ve svém okolí viděly?

0/0
9.1.2012 10:04

Scarlett from Scottland

Re: He

víte, ono co se týče článku, tak asi ani nejde o mlácení..... ale úplně jiné druhy trápení.

0/0
9.1.2012 10:38

andromedisis

Re: He

Ano, vím. Jde však o opakování stále stejných vzorců - jaké jsou to vzorce, jaké jsou následky, k čemu to vede, není až zase tak podstatné (zda dobrovolně sloužím, zda se nechávám psychicky týrat, zda se nechávám fyzicky týrat - anebo zcela naopak - zda to všechno dělám já). Kolo se neustále točí a je obtížné z něj vyjít, ať už je jakékoli... Wheel is whirling... A bojovat proti tomu druhým extrémem (udělám všechno úplně opačně) se nedá.

+1/0
9.1.2012 10:48

fitzie

Ještě jsem si všimla motivu "odepsané investice"

čím víc člověk do vztahu investuje, vládá do něj čas, energii, námahu, naděje, sny o budoucnosti, tím hůř se ho vzdává, protože tím větší investici by musel "odepsat". a v neuspokojivých vztazích jsou ty "investice" z jedné strany často dost vysoké.

+7/0
9.1.2012 8:45

bratři v triku

Re: Ještě jsem si všimla motivu

R^R^

0/0
9.1.2012 11:48

Honeynka

Re: Ještě jsem si všimla motivu

Krasne jsi to reklaR^

0/0
9.1.2012 19:41

MadYsha

Ovesné vločky

Kdo vymyslel tenhle naprosto d*mentní příměr, by si měl dát facku

+5/0
9.1.2012 8:19

nejneobhospodařovanější

Re: Ovesné vločky

no asi tak, pachuť vloček? fakt na hlavu Rv

0/0
9.1.2012 8:34

fitzie

Re: Ovesné vločky

taky mě to  zaujalo. asi by měl začít kupovat potraviny jinde, v jeho obchodě mají dost možná šváby nebo myši :-)

+1/0
9.1.2012 8:43

brezinka1

Re: Ovesné vločky

:-)

0/0
9.1.2012 10:21

net.Xtreme X

Re: Ovesné vločky

R^

0/0
9.1.2012 10:31

Stork.

Re: Ovesné vločky

R^

0/0
9.1.2012 20:19

domácí zvíře

Re: Ovesné vločky

Taky mě to nakrklo :-) na ovesné vločky ať mi nikdo nesahá...

+1/0
10.1.2012 11:27

Scarlett from Scottland

pravdivý článek

+2/0
9.1.2012 8:17

mrMuf

rikam

zajimalo by me, z ceho ten radoby clovek ma doktorat...a zajimalo by me proc to obslehla idnes...

0/0
9.1.2012 2:41

alias_mk

Re: rikam

ten clanok je pravdivy, prirovnania nekomentujem. jedine, co ma pobavilo, je objavne zistenie pana doktora - ci skor redaktora iDnes... pretoze onen objav, ze nas v dospelosti podvedome pritahuju ludia pocitovo pripominajuci rodicov - a ze je to v pripade, ked sme mali smolu na problematickych rodicov zaroven aj dost nestastny zaklad do nasich vlastnych vztahov - to je davno dobre zname aj medzi prostym ludom - alebo vid. napr. prace MUDr. Plzaka, napr. Klic k vyberu partnera pro manzelstvi ...

0/0
9.1.2012 8:44

xuli

Re: rikam

rádoby člověk? co to znamená?

0/0
9.1.2012 19:08







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.