Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Příběh Ivy: Vztah s ženatým mužem jsem kdysi ukončila, stále ho miluji

Před osmi lety jsem poznala muže svých snů a prožila s ním nádherný rok. Smůla byla v tom, že já byla vdaná, matka dvou dětí a on byl ženatý s jedním dítětem. Když začalo jít do tuhého, náš vztah jsem ukončila. Opět se vídáme a už bych neváhala se kvůli němu rozvést. On je ale zdrženlivý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

baba11

Ony se nikdy nepoučí::

Už i statistika říká,že 95 % ženatých se rádi vracejí do ,,svého hnízda,,kde mají ,,svý jistý,,.Se svou ženou mají děti,vnoučata,majetek,zaběhlý styl života, a ....vzpomínky.Nebudou si v polovině života budovat ,,nové hnízdo,,.Když si myslíte,že ho přitáhnete miminem,tak se pletete,spíše od vás uteče.Vy svá vnoučata připravíte svou nerozvážností o jejich právo na babičku.Budete se starat o dítě nakonec sama a budete se bít do hlavy!! Alimenty ,které vám bude platit, vám chlapa nenahradí a v tomhle věku a s mimčem už si těžko budete někoho hledat.g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="!!">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="!!">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="!!">

0/0
28.1.2012 15:10

jural

Mne by jen zajimalo

kde lidi berou na takove blbosti cas. Normalni clovek to prece ma tak, ze spotrebovava cas na manzelstvi, praci, vlastni rodinu, pratele, sirsi rodinu, konicky,.... V ruznem poradi, samozrejme. A je jedno zda muz ci zena.

Te pani z toho viditelne neco chybi. Jinak by nemohla mit takove roupy.

Vubec, cim se ta pani zivi? Chodi do prace?

+1/0
11.1.2012 10:38

nejneobhospodařovanější

vy, co tu popisujete vztah

ženatý-milenka, máte pravdu, ale je třeba na to koukat i z té druhé stránky: pokud chlap bere manželku jako jedničku, matku svých dětí, partnerku (a milenku jako dvojku, sex na kapotě auta kdesi u lesa, zábavu), je pak nasnadě, že i vaše manželky to mají nastavené podobně: vy jste jedničkou, partnerem, otcem a peněženkou, zatímco milenec je zábavou, zpestřením, únikem od reality (včetně sexu na kapotě kdesi u lesa) :)

+2/0
10.1.2012 8:23

Kantorek

Re: vy, co tu popisujete vztah

Ano přesně takto to je...tedy nerad bych aby některá z mých dvou dcer dělala (zasvobodna) milenku ženatému mužig.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
10.1.2012 11:39

nejneobhospodařovanější

Re: vy, co tu popisujete vztah

Nevim, zda bude ve vasi moci zrovna tohle u dcer ovlivnit... Ale ona i role podvadene manzelky neni uplnou vyhrou...

0/0
11.1.2012 9:49

jural

Re: vy, co tu popisujete vztah

rika Vam neco pojem vychova?

0/0
11.1.2012 10:35

nejneobhospodařovanější

Re: vy, co tu popisujete vztah

mně? ne, co to je? :)

ale slyšela jsem pojmy vlastní halva a rebelství :)

0/0
11.1.2012 12:00

Kantorek

Re: vy, co tu popisujete vztah

No právě že to asi moc ovlivnit nepůjde...g.idnes.cz" alt=":-(">...

0/0
11.1.2012 15:31

cckk

Re: vy, co tu popisujete vztah

jak se říká příklady táhnoug.idnes.cz" alt="!!">

0/0
11.1.2012 15:53

kossacek

Ty slepičko, už se vzpamatuj..

Milenky jsou na sex. Myslíš, že si znova bral svojí ženu, aby se za půl roku znovu rozváděl? Takovýho b..ba bys fakt chtěla? Někdy mám pocit, že ženská naivita je nekonečná. Nebo jsme my tak primitivní? Každopádně nemůžeme být ze stejné planety..g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
10.1.2012 7:32

Neviditelné kuře

to už nemyslíte vážně

páreček rozumu mdlého se nemůže dohodnout, jestli jo nebo ne, a vy z toho vypotíte takhle dlouhej jakože článek? asi nadále taky zůstanu už jen u nadpisu jako jiní kolegové tady, protože zjevně o nic nepřijdu.

0/0
10.1.2012 0:54

Tipeq

Typ ženy

Ta paní Iva z modelového příběhu je typ věčně nespokojené ženy. Kdyby tehdy před osmi lety vyměnila manžela za milence, byla by tu dnes stejná story, jen s tím rozdílem, že zpět by chtěla manžela. g.idnes.cz" alt=":-P">

+4/0
9.1.2012 22:29

To je můj názor

....

Tak nevím...nechce se mi věřit, že čtenářky (případně čtenáři) téhle hodnotné rubriky (asi i díky ní je ta křišťálová lupa) jsou tak pitomí, že tenhle blábol jim něco dá. Teda krom zábavy na diskusi....g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

Autorce ovšem g.idnes.cz" alt="Rv">

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
9.1.2012 21:54

lejla2107

Zajímavý způsob myšlení - nebo spíš běžný?

Moc zajímavé pročítat co si myslíte. On ji chce jen na sex, protože je naprosto běžné, že vztah s manželkou časem omrzí a ona je běhna, která se peleší jinde!!!!!  Tak tomu se říká typické mužské myšlení.

Všichni se pohoršují nad tím,co dělá zmíněná paní. Ten pán také podváděl, spal s jinou ženou, rozvedl se, znovu se oženil a opět se svou milenkou stýká (ať už sexuálně nebo ne).

Tak kdo je horší?

Výsledek: NIKDO

+5/0
9.1.2012 20:38

_m-

Re: Zajímavý způsob myšlení - nebo spíš běžný?

g.idnes.cz" alt="R^">Na tohle ti ovšem chlapci neodpoví

0/0
9.1.2012 21:10

Gmurr

Re: Zajímavý způsob myšlení - nebo spíš běžný?

presne!!!!! A jeste podlepsycholozky se ONA za to spravne historicky (!) stydi!!!! To je teda blbost.

0/0
9.1.2012 21:35

To je můj názor

Re: Zajímavý způsob myšlení - nebo spíš běžný?

Ač chlap, z tohodle jsem si smíchy poprskal monitor. g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
9.1.2012 21:55

aazdar

Re: Zajímavý způsob myšlení - nebo spíš běžný?

Ale ten pán se tady nikoho neptá na názor, co má dělat :-)). Ten je štastně zpět u své bývalky a ted nepíše na ivčera, ale souloží se svou drahou... Nebo kouká na Arsenal, jako můj drahnýg.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
9.1.2012 22:02

Stork.

Článek jsem nečetl (pouze nadpis)

Uteklo mi něco důležitého?g.idnes.cz" alt=":-)">...g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
9.1.2012 20:35

RenegatZed

Re: Článek jsem nečetl (pouze nadpis)

neuniklo Vám nic. Článek nic moc, diskuze je opět sranda.

0/0
9.1.2012 21:24

Stork.

Re: Článek jsem nečetl (pouze nadpis)

jako vždyg.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
9.1.2012 22:29

AlBunda

Re: Článek jsem nečetl (pouze nadpis)

články čtou  jen slaboši bez fantazieg.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
9.1.2012 21:44

aazdar

Re: Článek jsem nečetl (pouze nadpis)

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
9.1.2012 21:52

To je můj názor

Re: Článek jsem nečetl (pouze nadpis)

g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
9.1.2012 21:56

Stork.

Re: Článek jsem nečetl (pouze nadpis)

g.idnes.cz" alt=":-)">g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
9.1.2012 22:30

To je můj názor

Re: Článek jsem nečetl (pouze nadpis)

Spousta inteligentní srandy....g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
9.1.2012 21:55

aazdar

Re: Článek jsem nečetl (pouze nadpis)

Ale no táák, kde se tak krásně pohádáte o h....s tolika lidmi? je to. Je to pohodová odreagovačka a občas i fajn pokec.

0/0
9.1.2012 22:00

nebavimevymysletnicky

Jestli je to pravdivý příběh, tak je to na pár facek madam.

A to říkám jako žena.

+1/0
9.1.2012 20:00

_m-

Re: Jestli je to pravdivý příběh, tak je to na pár facek madam.

A na pochvalu tomu pánovi - to je panečku borec!!!!!

0/0
9.1.2012 21:10

Gmurr

Re: Jestli je to pravdivý příběh, tak je to na pár facek madam.

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
9.1.2012 21:52

desmodromVI@seznam.cz

Ženský milujou hlavně zvířata

Humra v ledničce, norka ve skříni, Jaguára v garáži, bejka v posteli, a vola na služební cestě.

Tak neučte mne, starýho psa štěkat !!!

+4/0
9.1.2012 19:40

semelik

Milá teto Sally, já bych chtěla i ty peníze, co umí vydělat

můj aktuální manžel i ty vášnivé schůzky, kterýma mě obdařovala ta moje dvojka.

Poraď mi prosím, co mám dělat ????

0/0
9.1.2012 18:53

Accuphose

Bože

Ty jseš kráva...... Jemu dělá dobře, že máš o něj zájem, nepočítá s tebou, protože už tě má jako "nerozhodnou, která propásla moment, kdy tě miloval a ani se neumí vymáčknout co chce", nejspíš budeš blíženec. Teď tě má jako kámošku a miluje svoji ženu, což tě samozřejmě sere, že už nemiluje tebe. Budeš maximálně kámoška a pokud se rozhodneš mu zkazit manželství, nejspíš se na tebe vykašle úplně. Nakonec to, že máš doma autoritativního chlapa, je jedině dobře, protože toho potřebuješ. :-))))

+2/0
9.1.2012 18:22

DrPrHrBr

Re: Bože

Evidentně je málo autoritativní, protože jinak by svou autoritu zdůraznil důkladným průpleskem, dotyčná paní si o to svou hloupostí přímo říká....

0/0
9.1.2012 19:05

DrPrHrBr

:-D

Nechtěla jsem rozbít dvě rodiny g.idnes.cz" alt=";-D"> Čti: nechtěla jsem se vzdát prachů... ženským vůbec nejde o cizí rodinu, jenom o to, napíchnout se na penězovod, v tomhle pracují instinkty neomylně.

+2/0
9.1.2012 18:14

aazdar

Re: :-D

Tohle paušalizování pravdu nesnáším. Já jsem žena, vdaná, vydělávám normální peníze, tj, v případě odchodu od partnera uživím sebe a i naše děti. Pokud budu chtít odejít k jinému muži tak proto, že mi bude vyhovovat líp. Proč mám číst, že díky tomu, že jsem žena se musím chtít "napíchnout na penězovod"?

0/0
9.1.2012 18:38

DrPrHrBr

Re: :-D

Protože to tak je? Kdyby ženský odhodily pokrytectví, žilo by se mnohem lépe. Položte si otázku sama před sebou, jestli byste šla k jinému muži, který by nepřinesl ani korunu do společné domácnosti....nevěřím, že by odpověď byla ano.

0/0
9.1.2012 18:55

blond.KK

Re: :-D

a vy byste chtěl ženu, která je neschopná byť i malého výdělku? A že takových je.. to je úplně to samé

0/0
9.1.2012 18:59

DrPrHrBr

Re: :-D

Za předpokladu, že by nechtěla nemožné (což takovéhle zlatokopky zpravidla chtějí), tak klidně.

0/0
9.1.2012 19:03

blond.KK

Re: :-D

aha, to mi jako vysvětlení stačí

0/0
9.1.2012 19:16

qawadar

Re: :-D

to vis o vztazich malo, jestli se tihmle divis, malokteremu chlapovi vadi, ze zenska nema prachy a neni uspesna. Staci kdyz je pekna a mila, naopak to samozrejme  vubec neplati.

+1/0
9.1.2012 19:23

nosalis

Re: :-D

tak to mne by rozhodne vadilo byt se zenou, ktere nevydela ani korunu, nema vlastni karieru  ... a mohla by vypadat sebe lip (ono i ty supermodelky starnou)

ale je pravda, ze jsou i chlapy kteri berou svoji partnerku jako doplnek svoji osobnosti .. a takovym jde opravdu hlavne o "znacku" .. tzn. o to jak vypada, jak se obleka .. aby mu jeho soukmenovci mohli zavidet a obdivovat ho

0/0
9.1.2012 20:10

blond.KK

Re: :-D

g.idnes.cz" alt="R^"> asi tak..

0/0
10.1.2012 10:58

bondy_

Re: :-D

Naopak je dost chlapu, co jim dela dobre, ze se o zenskou dokazou postarat -  slecna blond.KK je asi velmi mlada s vidinou velmi velke kariery.

+1/0
9.1.2012 20:11

blond.KK

Re: :-D

jsem ráda, že jsou mezi námi tak skvělí psychologové, kteří na základě dvou vět v diskuzi dokáží odhadnout charakter člověka

0/0
10.1.2012 10:56

aazdar

Re: :-D

Já nejsem pokrytecká,, hledám rovnocenného partnera, tedy ani penězovod, ani někoho, kdo bude závislý na mně... to nikdy nedělá dobrotu. :-)

+1/0
9.1.2012 19:01

DrPrHrBr

Re: :-D

Tak to potom nedává smysl ne? Vždyť přece ženy jsou ty citlivé bytosti, které hledají především duši... :-)

Jinak těžko se mnou polemizovat, jsem odkojen Hausmanem a uznávám, že jsem zaujatý šovinista :-)

+2/0
9.1.2012 19:04

aazdar

Re: :-D

Užijte si šovinismu, je to váš život. Ale včem si protiřečím? Tvrdím, že nehledám chlapa jako penězovod, ale jako partnera. Od partnera očekávám přibližně to, co od sebe. Že když bude sám, uživí sebe a případně naše děti, pokud by se se mnou něco stalo. To o bytosti hleadjící především duši vyšlo pouze a jen z Vaší klávesnice.

0/0
9.1.2012 21:39

Hroznej_puberťák

Re: :-D

To o těch penězích je v tom příběhu přímo zmíněno.

0/0
9.1.2012 20:59

mamsrb

Když si to přečtu získávám stále větší

úctu k islámu. Kromě propracovaného systému transferu peněz bez bank mají dost dobrý způsob jak udržet rodinu.

+1/0
9.1.2012 17:50







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.