Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zbavte se chloupků nadobro. Přehled metod, které vám pomohou

Pokud se chcete zbavit nežádoucích chloupků trvalejší metodou, například laserem, ultrazvukem nebo fotoepilací, pak je právě nyní vhodné začít. Jedno ošetření dané oblasti sice nestačí, ale výsledek většinou stojí za to.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kyros

Holky,

nevím co je špatného na tom přiznat si, že pocházíte z opice.;-D

0/0
8.1.2012 10:38

net.Xtreme proti diskriminaci

A co rovnou podplatit svého plastika

a chtít tu novou umělou kůži ,co se dává popáleným, ta je pokud vím bez chloupků...

+1/0
7.1.2012 23:47

M.jesterka

Tak pastu

si vařím doma sama a depiluji všechno od dámského knírku až po kotníky. A distribuuji to dále mezi kamarádky, které to ne a ne uvařit správně. Vyjde mě to na dvě holení i s plynem na to svaření tak na 30 Kč. Spokojená jsem naprosto. Na to nepotřebuju předražené pasty dovážené bůhvíodkud. A stačí na to obyč cukr krystal, voda z kohoutku a kyselina citronová.

0/0
6.1.2012 21:59

Kachně

Re: Tak pastu

tak v podstatě to samé jsem chtěla napsat taky... Se svojí cukrovou pastou jsem naprosto spokolená

0/0
10.2.2012 22:58

kjama

IPL 10x za 18 000 Kč, peníze vyhozené z okna

po roce jako bych na epilaci nebyla... Po pastě a trhání mi chloupky zarůstají a po oholení už večer jsou cítit. Holit se každej den mě už vážně nebaví. Má ještě někdo nějaký jiný tip?

0/0
6.1.2012 20:45

David___Rocekefeller

Re: IPL 10x za 18 000 Kč, peníze vyhozené z okna

neholit se...

+2/0
6.1.2012 21:49

Duke._.Nukem

Re: IPL 10x za 18 000 Kč, peníze vyhozené z okna

psala radu,ne cunarnu..:-P

0/0
6.1.2012 21:56

chatab

Re: IPL 10x za 18 000 Kč, peníze vyhozené z okna

horka voda a kalafuna, na prase to vzdycky zabere ;-)

+1/0
7.1.2012 10:55

Neposlušný_občan_Rebel

ještě tam chybí

Autogen , ten zbaví chloupky navždy

0/0
6.1.2012 14:40

jakub7

Re: ještě tam chybí

Ony metody v PR clanku se zabyvaji odstranenim chlupu bez odstraneni kuze :)

0/0
6.1.2012 17:22

akčak

chloupky

5krát jsem na tom byla ,stálo to 5000kč a nic platné

0/0
6.1.2012 14:27

Duke._.Nukem

Re: chloupky

tak pekne prachy zpatky,nesplnili to co nabizeli...

0/0
6.1.2012 17:39

halagajda

Re: chloupky

Ja mam zas kamaradku co vydala 2000liber za odstraneni laserem, a pak strasne pribrala...taky se smala ze to zareklamuje, protoze je ji to ted na prd;-)

0/0
6.1.2012 17:49

Duke._.Nukem

Re: chloupky

tak to asi s laserem nemelo nic spolecneho.Kamaradka,at slovy klasika,"vic cvici a min zere"..:-P

0/0
6.1.2012 19:15

Duke._.Nukem

Re: chloupky

ted je doufam,ze ta kamoska nejsi ty...;-D

0/0
6.1.2012 19:31

eiwlis

IPL je dobre

Nejlepe do salonu a chtit nejakou zaruku. To bylo slibu, kdyz jsem chodila na laser a nefungoval. Pry 3x, chacha. Byla jsem 10x a nic a tech vyhozenych penez!! Pasta snad ani nemuze fungovat na trvalo, ne? IPL mi prijde super, mam pocit, ze konecne neco funguje a je i relativne levne (pro toho, kdo ma s chloupky celozivotni problem je to za hubicku..)

0/0
6.1.2012 13:54

jakub7

Re: IPL je dobre

Uprimne, salony jsou prave zarizeni bez odborneho dohledu a z vetsi casti take pouzivaji ty nejlevnejsi pristroje, to bych neriskoval..

0/0
6.1.2012 17:20

mephisto222

Muzsky pohlad

tieto veci su dnes aktualne aj pre muzov a nema to nic poslocne s homo/metrosexualitou.  Ako chlap som vyskusal cukrovu pastu (doma i salone) a viackrat vosk na hrud. Rozdiel medzi cukrovou pastou a voskom mi prisiel obrovsky, v prospech paste. Pasta na rozdiel od vosku vobec nepali, menej sa to zapalovalo a koza bola len minimalne cervena po zakroku. Ale vosk (skusany viackrat, vo viacerych studiach) bola katastrofa. Ani nie bolest pri zakroku ako tie priznaky po tom (palenie,...) takze ako chlap hovorim: Vosk nikdy!

0/0
6.1.2012 13:43

halagajda

Re: Muzsky pohlad

Kdyby si muj chlap odvlasil hrud tak bych ho hnala!;-) Vim ze zenske jsou ruzne, ale ja jeho chlupatou hrud zboznuju:-)

+5/0
6.1.2012 14:27

mephisto222

Re: Muzsky pohlad

po pravde, zatial som sa tiez nestretol s negativnou reakciou na MIERNE zarastenu hrud. preto ten trimmer raz mesacne.

btw. vidiet posun aj v reklamach, ked sa od uplne hladkych hrudi prechadza k mierne zarastenym.

0/0
6.1.2012 14:55

Tobinka2.0

Re: Muzsky pohlad

No, trochu zarostlá možná.

Ale kluk, kterýmu kouká z trička svetr? Díkey, ne :-P

0/0
6.1.2012 22:10

Kuk na strejdu

Re: Muzsky pohlad

To máte jednoduché. Zakomplexovaných chlapů je řádově méně než zakomplexovanejch ženskejch, ale to neznamená, že neexistují.

0/0
6.1.2012 14:57

TristanTzara

Re: Muzsky pohlad

Proč si epiluješ hrudník? 8-o

0/0
6.1.2012 19:52

David___Rocekefeller

Re: Muzsky pohlad

masochista?

0/0
6.1.2012 21:51

mephisto222

elektricka ihla

Kedysi sa epilovalo aj elektrickou ihlo resp. pinzetou, kde pod vplyvom prudu sa znicil chlp aj s korienkom. Dnes uz to neexistuje?

0/0
6.1.2012 13:35

dscs

smarja

nemohl by to psat nekdo apson trochu orientovany v problematice, aby tam nebyly vecne nesmysly jako "přírodního původu, takže nedráždí pokožku a nezpůsobují alergické reakce."?

0/0
6.1.2012 12:55

Kham

Re: smarja

To jste neveděl, že když je někdo alergický na pyl, je to jen na pyl, který není přírodního původu, ale ty zlé břízy mají v lese chemickou laboratoř? ;-)

+5/0
6.1.2012 13:17

Duke._.Nukem

Re: smarja

rekni mi jediny duvod,proc by si mel chlap holit hrud(pokud nejsi plavec a tam stejne maji celotelove plavky)....8-o

0/0
6.1.2012 17:41

TristanTzara

Re: smarja

Hele honič, na to máme stejnej názor ;-D

Akorát jsi to asi napsal do blbýho vlákna :-/

0/0
6.1.2012 19:54

Duke._.Nukem

Re: smarja

ne panici,to jen ydnes zas uraduje..;-)

0/0
7.1.2012 10:01

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: smarja

Já jsem alergický jen na geneticky modifikovaný pyl;-D

0/0
7.1.2012 23:50

alwar

Ubohý pokus o PR?

Žádná z uvedených metod není trvalá. Depilce laserem "vydrží" v řádu let, ale ne na pořád. Navíc rozhodně není bezbolestná, vydržet se to dá, ale příjemné to není. Rozdil při a bez použití znecitlivujícího krému minimální.

Depilace cukrovou pastou je méně bolestivá než klasickým voskem. Jedná se o tradiční arabskou techniku, která vyžaduje zručnost, nikoliv však použití předražené pasty Pandy''s. Vzhledem k tomu, že se jedná pouze o cukr a vodu, která se postupně vyvaří, je argumentace o neodhadnutí poměrů absurdní. Alergickou reakci můžete mít i na bio věci.

0/0
6.1.2012 12:49

sport_is_my_life

Re: Ubohý pokus o PR?

Souhlasím, pastu si už nějaký čas vařím sama doma a vyjde to na zlomek ceny, než slavná Pandy's. A není to nic složitýho ani extrémě časově náročného.

0/0
6.1.2012 13:26

mephisto222

Re: Ubohý pokus o PR?

mal som jednu priatelku s Tunisu a ta pouzivala na depilaciu vhradne doma varenu pastu.  Sam som to skusil ako chlap (chrbat) a bol som prekvapeny, ze to vobec nebolelo. To sa neda povedat o vosku. Parkrat som to skusil na hrud. Ta bolest sa dala vydrzat ale tie priznaky potom boli strasne (cervena koza, palenie, pupienky.....). Teraz mam na hrud trimmer na upravu a som spojny.

0/0
6.1.2012 13:38

kočka

Re: Ubohý pokus o PR?

Můžete dát recept prosím? Nebo jestli se dá najít někde na netu? A jakým způsobem se to strhává?

0/0
6.1.2012 13:53

sport_is_my_life

Re: Ubohý pokus o PR?

Na netu dáte vyhledat "cukrová pasta recept" a vyjede vám dost výsledků, stejně tak na youtube vám vyjedou videa, která vám ukáží, jak se s ní pracuje.

0/0
6.1.2012 13:55

kočka

Re: Ubohý pokus o PR?

:-)jj kouknu na to,už delší dobu přemýšlím,že jí vyzkouším!

+1/0
6.1.2012 13:57

mephisto222

Re: Ubohý pokus o PR?

v arabskych krajinach sa to vola HALAWA. da sa to pekne vygooglovat

0/0
6.1.2012 14:51

kočka

Re: Ubohý pokus o PR?

Ano,to jsem už někde slyšela,kouknu ;-)

0/0
6.1.2012 14:56

mephisto222

Re: Ubohý pokus o PR?

ja viem, ze tam isiel okrem cukru aj par kvapiek citronu. Cele to neskutocne dobre vonalo a aj chutilo, asi ako med.

0/0
6.1.2012 14:38

kočka

Re: Ubohý pokus o PR?

koukám zrovna na nějaké stránky a vypadá to zajímavě,leč zdlouhavě :-/. Ale v salonu by se to dalo.

0/0
6.1.2012 14:41

mephisto222

Re: Ubohý pokus o PR?

ten citron (alebo ina prirodne kysla latka) sa tam dava kvoli stiepeniu sacharozy (disacharid) na monosacharidy glukozu a fruktozu pri vyssej teplote (vareni). tie potom funguju ako epilacne latky.

0/0
6.1.2012 14:50

sport_is_my_life

Re: Ubohý pokus o PR?

Zdlouhavě? Za 20min mám uvařeno, nechám schládnout. Pak mám za hodinku a půl odepilováno co chci (nohy, brazilku, podpaží), za srovnatelnou úpravu v salonu bych dala skoro 2000,-, pasta mě i s uvařením vyjde max na 30,-. Navíc nejsem vázaná na objednávku v salonu.

0/0
8.1.2012 15:31

sport_is_my_life

Re: Ubohý pokus o PR?

Pravda, citrón tam taky dávám a je to nehorázně dobrý a krásně to při vaření provoní celý dům :-)

0/0
8.1.2012 15:27

D.E.S.

řekl bych ..

že různě oholené, či depilované ochlupení je dneska už standard. Stejně jako si čistíme zuby, stříháme vlasy či nehty, holíme vousy, vytrháváme obočí, holíme si podpaží atd ... Rozhodně je hezčí pohled na "upravenou" ženu či muže, než na nějakého "domorodce" . A kdo to nepřizná, tak jen lže.

0/0
6.1.2012 12:24

Kham

Re: řekl bych ..

Ja se taky upravuji a co se zen/divek tyce, tak jedine vsude a uplne. A nesetkal jsem se s tim, ze pokud tomu tak nebylo, tak s tim byl nejaky problem to pro me udelat, pochopitelne bych nikoho nenutil, navic to je i celkem zajimava eroticka zabava vyholit si holku :)

0/0
6.1.2012 12:30

Kuk na strejdu

Re: řekl bych ..

"tak jedine vsude a uplne"

To je pravda. Jednou jsem měl holku a ta měla na hlavně naprosto nechutný chlupy, různě si je česala a upravovala. Pak jsem měl jinou a a ta měla chlupy dokonce i na očích a aby to nestačilo, ještě si je patlala řasenkou a nebo si je nechávala prodlužovat. Taky bych vám to nepřál vidět.

+3/0
6.1.2012 13:59

Kham

Re: řekl bych ..

A já myslel, že se bavíme o ochlupení. Nebo si snad myslíte, že například vlas je to samé co chlup? ;-D

0/0
6.1.2012 14:20

Kuk na strejdu

Re: řekl bych ..

Možná u tebe jsou vlasy končetiny nebo tak něco, ale věz, že se zhruba v osmé třídě budeš učit, že vlast i chlup jsou prakticky totožné. Až budete mít ve škole angličtinu, tak se ke své hrůze dozvíš, že v ní se to nerozlišuje ani v jazyce a obojí je "hair". Jak tak koukám, na tebe ještě v životě čeká překvapení!

+6/0
6.1.2012 14:56

Kham

Re: řekl bych ..

Aha, takže nejsou totožné, jsou prakticky totožné, takže to není to samé a to je přesně to, co jsem řekl. Takže když mluvíte o ochlupení, tak tím u vás doma myslíte i vlasy, řasy a obočí. Děkuji za exkurzi do krás angličtiny, mám z ní možná vyšší vzdělání než vy.

0/0
16.1.2012 12:43







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.