Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Překvapivé zjištění: muži jsou romantičtější než ženy

Ženy touží prožívat romantickou lásku. Muži své vztahy hodnotí z racionální perspektivy. Nebo ne? Nová studie nabízí překvapivé výsledky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tetek.

Kdyby muži hodnotili své vztahy racionálně, tak by tady

žádní manželé nebyli. :-P

+1/0
7.10.2011 6:40

ZBD

romatnika

tak já nevím, ale předvést mi doma tu romatnickou scénu s CD a svíčkama a postelí tak mne snad klepne smíchy. Hlavně mi to nepříjde jako desná romatnika nejvyššího řažení. Doma mám velkého romantika (i když občas zapírá) a musím říct že je pro mne krásnejší když mne veme po celém dni v lese za ruku a jdeme na procházku, špinavý a upocení .......  Pravá romatnika nejde definovat a už vůbec na ni nejde dělat nějaký průzkum

+1/0
5.10.2011 15:42

Lord Havelock Vetinari

Už nikdy

se nechci zabouchnout. Vidět tu slečnu bylo vždycky sice hezké, ale zároveň tak nějak jako dostat ránu na solar plexus a spíše jsem měl pocit, že mě to vyžírá zevnitř.

+1/0
4.10.2011 14:11

on6.

Romantika nebo tez romantismus

http://cs.wikipedia.org/wiki/Romantismus

Typicky romatickym obrazem je mnich obeseny pod hradem a to za nocni bourky. Kde mate ty ruze? :-)

0/0
4.10.2011 13:19

QQ.

Re: Romantika nebo tez romantismus

;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
4.10.2011 15:43

chlibec

Ženy jsou romantické tak nějak jinak...

Není spravedlivé říkat, že ženy nejsou romantické a nejsou schopny se pro lásku obětovat. Jen to dělají takovým neokázalým způsobem, bez básní a symfonií...

To vám třeba žena opilce, který pravidelně chodí nad ránem podroušený domů, aby seřezal ji i děti, vypráví, že to s ním nebylo vždycky tak špatný, rpotože před sedmi lety, když se brali to byla láska jako hrom, a že ji na rukou nosil a že bude zas, jen co splatí ty pitomý dluhy a na jaře určitě začne opravovat ten barák a slíbil jí, že pojedou k móři, jestli  mu vyjde ten kšeft s kámošem. Teda ona zatím musí po večerech ještě uklízet tadyhlety kancly, aby měla dost peněz pro rodinu, ale to nevadí, protože když on je náhodou večer doma skoro střízlivej a ona má uvařenou večeři, tak se plácnou na gauč a on se při jídle řehtá těm superstárům a pěkně se k ní přitiskne To pak ani nevadí, že z něj táhne to pití,protože ona si taky cvakne (ale fakt jen malounko, když děcka ještě nespí) no a je

jim skoro tak pěkně, jako bylo před svatbou.

+2/0
4.10.2011 12:52

tabasco

Re: Ženy jsou romantické tak nějak jinak...

8-o tak tohle je blábol měsíce. co tím chtěl básník říci? že ženy nejsou romantičky ale chudinky trpící pod nadvládou mužů? nebo že jsou nesvéprávné? PROBERTE SE !

0/0
4.10.2011 14:18

chlibec

Re: Ženy jsou romantické tak nějak jinak...

No, to znamená, že ženy můžou milovat stejně slepě, nekriticky a dojemně, jako muži. Jen při tom nepíšou básně a neskládají symfonie. Vám možná nastíněná situace připadá jako "chudinka blbka ženská, co trpí pod nadvládou muže", což vás zvedlo ze židle, ale v podstatě je cca ve stejné situaci jako romanticky zamilovaný chlap, který bude nějaké chladnokrevné zlatokopce psát milostné dopisy a snášet modré z nebe.

+3/0
4.10.2011 21:04

Orxwell

Re: Ženy jsou romantické tak nějak jinak...

Výborný příměr. Trefný a vtipný!! Souhlasím.

0/0
4.10.2011 22:32

Brundi

Jo jo, to zname...

Jeden muj byvaly byl takovy romantik, ze mu to nebranilo ze dne na den otocit a rozejit se, protoze romanitcka laska najednou nebyla tak uplne cista a romanticka, neco te jeho divci naivni predstave chybelo. Holt neprekousl, ze na vztahu se taky musi pracovat. Tusim, ze stale romanticky hleda tu svoji ruzicku vysnenou. ;-D

0/0
4.10.2011 11:35

Lev--_z-___Rožmitálu

Re: Jo jo, to zname...

ono hlavně většina lidí vůbec nechápe co to je ta romantika

romantika jsou nějaké věci které děláme kvůli nějakým iracionálním emocím

ne jenom taková ta stupidní romantika z červený knihovny

ten o kterém píšeš byl spíš pěkný pošuk:-P

0/0
4.10.2011 11:44

Hroznej puberťák

Re: Jo jo, to zname...

;-D R^

No taky jsi mi připoměla jednu takovou vílu. Nadchla se prakticky okamžitě a hned jsem byl ten opravdu pravý, že předtím sice nějací byli, ale se mnou je to něco "jiného". Po čase jsem se potkal s jejími rodiči, ortodoxní katolíci, nevypadali zrovna moc nadšeně, výraz vypadal spíš jako "no dobře, už tu byli i horší praví". S odstupen času jsem se dozvěděl, že už jsem byl asi patnáctý "pravý" a že okolo pátého otec ortodoxní katolík ještě docela zuřil, ale po desátém už jej to unavilo. Mimochodem po mě s asi jednou odbočkou klofla ještě kamaráda a pak mi vyprávěla, že tentokrát je to ale už opravdu, opravdu ten pravý (vydržel taky asi půl roku) ;-D Jo, i takové se najdou...

0/0
4.10.2011 11:46

Brundi

Re: Jo jo, to zname...

Kolik te vile tehdy bylo? A jak je na tom ted? :-)))

0/0
4.10.2011 11:56

Hroznej puberťák

Re: Jo jo, to zname...

Myslím, že 23 nebo 24, tak nějak. Dnes už by měla být vdaná, pokud ne dokonce rozvedená, ale to by snad katolíci neměli :-) Nevím, je to tak 10 let zpátky...

0/0
4.10.2011 12:01

Brundi

Re: Jo jo, to zname...

Predmanzelsky sex by katolici taky nemeli... :-)

0/0
4.10.2011 12:28

Hroznej puberťák

Re: Jo jo, to zname...

No jo, taky chodila ke zpovědi. Občas. A hodně nesnášela poznámky na toto téma, jako třeba kolik otčenášů za kolik pichů, nebo jestli to jde předplatit a tak ;-)

0/0
4.10.2011 12:36

Brundi

Re: Jo jo, to zname...

A jde to teda predplatit? Zpovedi u nas nezname. :-)

0/0
4.10.2011 12:43

Hroznej puberťák

Re: Jo jo, to zname...

No asi ne, co jsem tak pochopil. Co je to "u nás"?

0/0
4.10.2011 13:14

Brundi

Re: Jo jo, to zname...

U nas protestantu. Ale to bych sem radsi netahala, zaslouzilo by si to totiz vice slov, ktere si ale nezaslouzi diskuze na iDnes... :-)

0/0
4.10.2011 13:22

Renatus Karmín

To už

přeci věděli staří Řekové, že skutečného hlubokého citu jsou schopni pouze muži, jakožto nejdokonalejší tvorové na Zemi. Vše ostatní je jenom jako.

+1/0
4.10.2011 10:34

Damik

Re: To už

a nejlépe muži navzájem, že?

0/0
4.10.2011 11:35

Shikula

Re: To už

Dnes je "spolecensky" prijatelne video se dvema nahymi divkami, v rime to bylo neco nemyslitelneho, tenkrat bylo "spolecensky" pripustne kdyz se mazlil chlap s chlapem...

Staci si jen precist nejake knizky... (treba dejak ze 4-5 tridy)

0/0
4.10.2011 11:54

Renatus Karmín

Re: To už

V ideálním případě. :-) Ale to nic nemění na tom, že hloubka citu nemusí být u muže o nic menší, je-li směřována k ženě. To, že druhá strana takovéto hloubky nedosáhne na tom nic nezmění. Možná je povrchnost v myšlení obecně přímo úměrná povrchnosti v citové oblasti.

0/0
4.10.2011 12:20

QQ.

Vzdelanejsi to vi uz davno 1

Na tom neni nic noveho co by nekdo musel pracne zjistovat. To je davno znama pravda, ze muz je nejen romantictejsi, ale obecne lasku a zamilovani proziva hlavne on. On je ten, ktery se zamiluje, blouzni, hori mu hlava, nevidi a neslysi, je schopen v silenstvi vlezt i do klece se lvem... Kdo se trochu vzdelava v obecne rovine ve vice oborech vi, ze existuje cela rada knih, ktere pojednavaji o lasce mezi zviraty a posuzuji chovani zvirat, plazu, motylu, much a co ja vim jake haveti. Temer vzdy je to stejne. Samecek blouzni, ten je roztouzen... V prirode zejmena fyzicky, u lidi se to projevi i dusevne, muz blouzni, sklada hudbu (ne zena), pise basne (ne zena), pise zamilovane povidky, knihy... Velm dobre o tom pojednava asi 50 let stara knha pana Komarka Milovani v prirode (nebo jak se to jmenuje..).  Je to dano prirodou. Zena casto ani nevi zda je nebo neni zamilovana, protoze "to s ni nic nedela"... Ani v prirode se samozrejme zadne zamilovane a roztouzene samice nenachazeji.

+2/0
4.10.2011 10:04

QQ.

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

Ani zdaleka nejde jen o samicku kudlanky nebo pavouku, ani jine samicky nejsou v rausi a asi to tak musi byt. Zamilovani, silenstvi, sebevrazdy, zoufalsvi... to je vec muzu. Pamatuji jak jsem jako dospivajici kluk cetl o nestastnych laskach v povidkach, pokud to psal muz, bylo v kazdem radku nekonecne silenstvi, radost, zoufalsvi. Pokud byla autorkou zena, bylo to tak studene, ze i lednicka hreje, bylo to hodne vypocitave, vykalkulovane a chladne. Stoji za to cist zenske autorky... cela bublina o chladnych muzich a romantickych zenach vznikla zejmena jako vysledek romantickych knih psanych muzi, to oni vkladaji zenam vlastnosti, ktere nemaji, protoze zamilovany chlap si nedokaze predstavit, ze ta jeho neciti to same co on. Zamilovany chlap neni vedec a nepise to co muze merit, videt, dokazat.

+6/0
4.10.2011 10:07

Orxwell

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

Ve většině věcí, co píše QQ mu musím dát za pravdu. Jsem sice stále v letech, kdy se člověk považuje za mladého, i přesto, že tři křížky už neodbytně klepou na dveře... Z moudrosti, kterou získáváme po celý život, jsem zatím ukrojil jen kousek. Ale mám také už něco za sebou a moje zkušenosti nabyté jak z vlastního prožitku, tak z prožitku, kterého jsem byl svědkem, jsou slučitelné s tím, co píšeš. Lépe bych to nedokázal vyjádřit. Pouze bych dodal, že chladná a bezcitná jako dokáže být žena, svede málokterý muž. Muž, když opouští milovanou osobu, ať už je to z jakýchkoliv příčin se častokrát zachová velmi férově (přenechá byt, dům....je schopný kompromisu ohledně dětí, přestože bývá znevýhodněn....a tak dále a tak dále). Nechci ženy hanět nebo je házet všechny do stejného pytle, znám i vyjímky, o kterých mohu s hrdostí prohlásit, že jsou vyjímečné a skvělé osoby. Bohužel převažuje většina těch, které jsou schopné v důsledku rozchodu, vše dobré zničit a z toho chlapa vyždímat co nejvíc.

+2/0
4.10.2011 22:46

Orxwell

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

Příklady lze brát i z jiných situací, než jen například z rozchodu. Člověk žasne nad tím jak žena uvažuje a kalkuluje naprosto nad vším.... Proč? Kvůli dětem? Lepší muž dokáže lépe zabezpečit mojí rodinu? VÝMLUVA ! Co takhle zkusit zapracovat i na sobě a být "lepší"?

+1/0
4.10.2011 22:58

lena030

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

Víte, to co říkáte, je jistě pravda. Svět je takový a ženy určitě také, ale trochu mě zaráží ta idealizace mužů. Víte já mám také zkušenosti s muži a ne všichni jsou takový o jakých tu pějete ódy. Pominu li opravdové násilníky,bylo by dobré se zmínit o tom, kolik mužů se rovněž nechová férově a odkopnou ženu, která jim celý život stála po boku, budovala s nimi domov a pak neudělala nic závadného, nezměnila se, jen zestárla a tak byla nahrazena, novějším, reprezantativnějším modelem. Takže jak Vy říkáte . Nechci muže hanět nebo je házet všechny do stejného pytle, znám i vyjímky, o kterých mohu s hrdostí prohlásit, že jsou vyjímečné a skvělé osoby

0/0
5.10.2011 9:02

QQ.

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

To neni idealizace, to jsou fakta. Ty negativni vlastnosti muzu, o kterych pisete jsou prave dusledkem vyse uvedeneho. Kazda mince ma rub a ma lic. Muzi jsou velmi emotivni a milion let vyvoje je vybavilo agresivitou nutnou k obrane rodiny pred predatory a sve samicky pred jinym samcem. Dnes muzi nevi co se svoji agresivitou, protoze kdyz vas dnes nastve sef, nemuzete mu ani zlomit ruku. To, ze muzi opousteji (nekdy) starsi zeny a meni je za mladsi urcite neni nic chvalihodneho na co by muzi meli byt hrdi, je to negativni dusledek jejich extremni emotivnosti a touhy jak po sexu, tak po dusevni lasce. Co je deli od zen je to, ze se - vetsinou - seberou a jdou za mladou se zubnim kartackem a holym zadkem. V opacnem pripade, kdyz hara zena, je odejit muz. Naprosto nemilosrdne je vykopnut z domu, ktery postavil, z bytu, ktery zaplatil a pokud je bohaty, musi prispivat financne nejen na sve deti, ale i na luxusni zivot sve byvale s novym milencem. atd. atd.....

0/0
5.10.2011 10:48

QQ.

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

Minuly tyden (abych byl konkretni) jsem se dozvedel, ze zena jednoho meho spoluzaka ma jineho - noveho muze - milence. Toho sveho vyhazuje z jeho vlastniho domu (nemohu uvadet detaily, aby se tu nedejboze nepoznal...). On misto toho, aby ji prizabil lopatou a vyhodil z domu ven, tak polovinu baraku necha ji a druhou chce napsat na deti, protoze vi, ze ho neni schopna vyplatit a on nechce likvidovat svoje deti. On pujde se zubnim kartackem ze sveho domu, ...,na novy byt momentalne nema..., ona si privede milence... Ktera zena je schopna takove obeti??? Hlaste se... Rad vas, mile damy,  poznam...:-):-):-) To je ta lednicka v srdci, studene kalkulace, o kterych mluvim,  nejde o zadnou dokonalost.

0/0
5.10.2011 10:58

lena030

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

No troufám si tvrdit, že ne s holím zadkem. A také je zábavné číst on zaplati, od postavil. Víte, to Vy  mluvíte jako by byl v tom partnerství sám. A kdyby to bylo tak že odejde s holým zadkem, už málokterá mladice by ho chtěla bez prostředků, to se mladšímu modelu stává, že je nákladnější. A vidím to všude kolem sebe.Někdy tím mladším modelem škodí i své fimě, šéf věnuje čas který předtím dal práci, svému novému objevu, a tak firma po nějakém čase přestane tak dobře fungovat, dívám se na to každý den. Víte, jestli tohle je ta romantika, tak má teda ty dvě starny jako ta mince. No možná sem měla být raději taková žena o jakých tu mluvíte, protože mě vlastně také ničí citová chladnost a kalkul mého přítele a tak vím přesně, že to čím vy tady operujete, dělají i muži.

0/0
5.10.2011 12:17

QQ.

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

1.ano, pokud se jedna o tezkou praci - muz je vzdy sam, on stavi, on dela zdi, okna, strechu, instalace, zen, ktere na tom delaji s nim je minimum, v naproste vetsine pripadu, krome tech, kde si reditelka banky necha postavit dum na klic by ho bez manzela nikdy v zivote nemela..., v zivote jsem nevidel zenu, ktera by si sama postavila dum, ale treba existuje...

2.vy si vubec neuvedomujete jak potvrzujete me tvrzeni, ze zeny nejsou schopne citu jako muz - pisete, ze bez prostredku by ho maloktera chtela - ano milujete prachy, prachy a jen prachy, ne muze, ne cloveka, ale jen jeho penezenku, v mnou popsanem pripadu je dotycny muz zatim opravdu sam, byl odejit, zda si nekoho najde v budoucnosti nevim, nejspise o to uz ani nebude stat...

3.muzi maji k dokonalosti daleko a budou se od ni jeste vzdalovat, protoze je skoli zeny a to skoleni je velmi tvrde

0/0
5.10.2011 13:10

lena030

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

no nezlobte se ale mě příjde že bezcitný jste Vy, už podle toho jak se tu vyjadřujete. Víte ten Váš bod.2 úplně vynechal, že před jednou zlatokopkou, co ulovila toho cituschopného muže, tam třeba byla žena, která nebyla taková, milovala svého muže, svoji rodinu a vše co společně vybudovali a myslela si že všechno vpořádku, dokud její muž nezapoměl že už ženu má.  A pak se stalo že s mi bylo já,najednou  on vybudoval, on postavil, jako by tam těch 20.let ani nebyla.  No hádat se s Vami nebudu, shodnemu se na tom že školení je tvrdé

0/0
5.10.2011 13:20

QQ.

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

Jde o to, ze vas ani nenapadlo, ze by ta zena mohla mit toho muze rada, vy sama automaticky uvadite, ze kdyz je ten muz starsi, tak ho ta mlada zena bude mit rada jen pro prachy. Ja vam neodporuji, nejen ja:-), i vy mate asi ty holky prectene.:-) Jinak pripoustim, ze jsem ve svem zivote videl i par obetavych zen, ktere se o sveho manzela dokazaly postarat  i v nejvetsi nouzi, obetave a nezistne, par bajecnych zen jsem poznal i ve svem okoli... To zas ano, ale je jich tak strasne malo, ze statisticky je to nula nula nic....;-(

+1/0
5.10.2011 13:49

QQ.

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 3

Na zaver jen jednu prihodu. Pred mnoha lety jsem poznal jeden homosexualni par - dva muzi. Jeden stary a jeden mlady. Jednou jsem sel na vlak s tim mladsim, a protoze jsem vedel, ze je zenaty, zeptal jsem se proc chodi za muzem, kdyz ma doma zenu. Jeho odpoved (uz je to deset let...) mi vyrazila dech, ale vlastne je logicka. >>> Vis, se zenou mohu mit sex, ale lasku mohu prozit jen s muzem!!!???...

+2/0
4.10.2011 10:08

ignacius01

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 3

ono to neco do sebe ma - neni od veci ze prave pratelstvi a lasku popisovali uz stari rekove jako vec ktera se vyskytuje vyhradne mezi muzi

+2/0
4.10.2011 10:29

Brundi

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 3

To je mi ale prekvapko, ze homosexual muze lasku prozit jen s muzem. Mne zenske taky sexualne berou, ale pravou lasku mohu zazit jen s muzem... ;-)

0/0
4.10.2011 11:38

Brundi

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

No jo, nejsi zena. Tak nam jeste trosku povykladej o tom, vo to s nami dela ci nedela. ;-D

0/0
4.10.2011 11:36

QQ.

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

Naopak... To ja se rad necham poucit co to s vama dela, jak skladate muzum ty basne, jak jim pisete ty pisnicky a symfonie, jak pro ne stavite dum, kupujete byty nebo auta, jak jste zoufale (ze casto uz druhy po rozchodu si uzivate s jinym), jak zoufale skacete z mostu, jak horite, nebojte se mne poucit pokud neco vite, rad se to od vas dozvim.;-D;-D;-D

+4/0
4.10.2011 11:49

Brundi

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

Kurnafix, kdyz mluvis o tech basnich a kupovani bytu a aut, tak jsem ta nejvetsi romanticka pod sluncem. ;-D

Pravda, basne uz moc neskladam - od te doby, co jsem byla tak blba a svemu vysnenemu jsem je kdysi skutecne dala. Ale celkem mi pomohly se z toho dostat. Koneckoncu kazdy mame neco, za co se stydime. Tedy musim nekriticky uznat, ze ty basne byly fakt dobre, jen ten objekt lasky nebyl meho citu az tak hoden, no... Stane se... ;-)

0/0
4.10.2011 11:55

QQ.

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

Uz mi neni 15, par tech pribehu ze zivota jsem uz videl a v zivote jsem nevidel, aby zena kupovala milencum byty nebo auta, tu pohadku vykladejte devcatum z vedlejsi tridy III.A, tem taky muzete tykat.... To, ze si vy sama pripadate uzasna a ten vas byl jen nedokonaly, ...,  vase basne jsou taky uzasne a nemusi to posuzovat nikdo jimy, na posouzeni si stacite vy sama...,  z vas dela typickou zenu dnesni doby, presne to co kluci nechteji>>> ta co si sama pripada ta nejhezci, nejuzasnejsi a nejdokonalejsi, vsichni kolem jsou jen bridilove.;-(

+3/0
4.10.2011 12:08

Brundi

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

Jo, mas recht, tak moc "romanticka" zase nejsem, abych ten svuj byt, ve kterem spolecne bydlime, na ted uz manzela, prepsala. ;-D

Malicko ti chybi nadhled. ;-)

0/0
4.10.2011 12:19

QQ.

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

1. to je to co vas zeny deli od muzu, oni romanticky jsou, na rozdil od vas, u vas je to vzdy kalkulace, studena a chladna, ma dati, dal... Jak jsem si myslel, kecy, kecy a zas jen kecy o zenske romantice, kdyz romantika, tak jen na ucet muze;-D. Jak rikam, nic noveho, to se vi (ti chytrejsi  to vi, blbci ne...) uz desitky a mozna stovky let

2. chybi vam elementarni slusnost:-(

+3/0
4.10.2011 12:59

Brundi

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

Elementarni slusnost nema s vykanim/tykanim kdejakemu joudovi na diskuzi vubec nic spolecneho.

Pokud pro tebe je romantika kupovani si zenske drahymi darky jako jsou byty a auta, pak ja budu radeji dal romanticka po svem studenem, chladnem a vykalkulovanem zpusobu. :-P

0/0
4.10.2011 13:05

Orxwell

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

Naprostý souhlas. Ale znovu říkám: EXISTUJÍ VYJÍMKY

Celá ta naše moderní emancipovaná doba nás žene do záhuby. Kde je skutečná láska?? Ať už jde o lásku v jakékoliv podobě... Dnešní společnost dělá z mužů trubce a z žen dravce. Společnost je nemocná a je to chronické.

Bojujme za lásku svými činy, ne jen slovy....

Bez sebe být nemůžeme. Buďme tolerantní, buďme féroví, buďme jednotní.

+1/0
4.10.2011 22:52

Jiříček Lumpíček

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

... ano a zde máme krásný příklad nutnosti ženy dokazovat své hodnoty okolí ... bylo jen tak lehce nadhozeno, že už jako nějakého toho týpka zachomoutila (ženská bez chlapa je přece k ničemu - to ví všechny její kamarádky = neochvějná pravda)... a co jako? Vždycky se najde nějakej ten trouba, co se chytne na lehkou příležitost dostat se takříkajíc "k lizu" ... nic víc, nic míň

0/0
8.11.2011 13:45

Brundi

Re: Vzdelanejsi to vi uz davno 1

Boha jeho, vase starosti... ;-D

0/0
8.11.2011 13:53

Horskamys

Muž musí vytušit tu správnou chvilku

kdy vytáhnout svíčky, vínečko a růže anebo kdy mají zacvaknout pouta a zasvištět důtky ;-D

0/0
4.10.2011 9:50

dedust2002

Re: Muž musí vytušit tu správnou chvilku

ano, vytusit tu spravnou chvilku kdy vytahnout je zaklad ;-)

0/0
4.10.2011 10:26

Lev--_z-___Rožmitálu

Re: Muž musí vytušit tu správnou chvilku

pouta a důtky jsou taky romantika

jen jiného druhu

obecná definice = něco co má iracionální základ

0/0
4.10.2011 11:11







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.