Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve škole mi najednou strnulo tělo, nemohla jsem se hýbat ani mluvit

Byl to obyčejný školní den. Právě měla začít angličtina, když jsem pocítila divné mravenčení v ruce. Brnění neustávalo, naopak se rozšiřovalo do celého těla. Pak už jsem nemohla artikulovat a začala se mi podlamovat pravá noha. Až v nemocnici mi řekli, že to je atak migrény. Čtenářka Veronika napsala další díl našeho seriálu Můj boj s nemocí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mautin73

alternativní medicína

Zkuste alternativní medicínu,kapky od Dr.Jonáše a věřte,že i bez doktorů se dá říct na 100% v normálu.

Udělají Vám měření různých hodnot,já tomu dodnes nerozumím,ale věřím a řeknou co Vám je a není a podle toho nasadí kapky, doplněk stravy. 

Nevím odkud jste,ale přesto posílám kontakt na paní Dolejšovou,která je každé úterý v Praze(605265347) nebo se podívejte na stránky www.joalis.cz kde si můžete vyhledat nejbližší centrum a objednat se.

Věřte, že těch cca. 8000,--Kč dám raději než jezdit po doktorech. Od doby co užívám kapky (10 kapek každého předepsaného přípravku denně, max. zatím 5 přípravků) jsem nemusel k doktrovi a je mi fajn.

Zkuste to.:-)

0/0
25.10.2011 8:35

ferdova

krcni pater

Neco dost podobneho se mi stalo v prvaku na vysoke skole.. kdyz jsem sedela nad jednim z prvnich rysu. Necitlivost rukou, obliceje i jazyka.. Hrozna bolest hlavy. chodit jsem nemohla.. A halvne i poruchy zraku, temer jsem prstala videt.  Kdyz jsem se druhy den dostala k doktorovi, ani jsem si nepamatovala telefonni cislo domu. Delali mi ruzna vysetreni a kdyz se to same opakovalo, prisla jedna doktorka s napadem, ze by to mohlo byt od krcni patere, ktera trpela mym nahlym zasednutim k rysovacimu stolu. A opravdu, pravidelna rehabilitacni cviceni mi pak pomohla.

0/0
15.9.2011 8:54

fronfi

bacha na oči

já trpěl migrénami cca 5 let.. prošel jsem nespočet vyšetření, až jednou... můj praktický lékař doporučil návštěvu očaře... ten mi objevil tupozrakost... pro koukání na starý crt monitor jsem pak začal používat brýle a migrény zmizely.. U nových obrazovek LCD tento problém nemám. Takže taky jedna rada: sedíte-li, jako já, 10-13 hodin za počítačem, dejte si pozor na svou hlavu ;)

0/0
14.9.2011 8:06

kykyriký

Re: bacha na oči

no to už jí asi nepomůže, když je slepá

0/0
20.9.2011 9:38

dscs

to muselo byt opravdu neprijemne

je dobre, ze se autorka rozumne zaridila podle situace

0/0
13.9.2011 22:40

Skeewee

Migréna

Tak tedy taky přidám něco do diskuze.Mě osobně na migrénu pomáhá jen paralen (možná to je tím,že nemám ostatní vyzkoušeno,nebo spis nevim co na to vyzkouset ,kdyz mam zachvat) nepomaha mi k utešení bolesti ale k lehčímu usnutí.Když usnu tak většinou jsem za vodou,jelikož se potom probudím a migréna je většinou fuč a mám jen velké bolesti hlavy ale to už se dá přežít v klidu,jen se nějak extra nenamáhat.První migrénu sem měl v nějakých asi 11 letech a pamatuji si ,že bylo velice nepříjemné tenkrát vysvětlovat rodičům co mi je,jelikož mi nedokázali pomoc a furt si mysleli ,že když mě brní noha tak je určitě přesedělá a podobně.Za těch 10 let sem podstoupil i CT hlavy a nenašli žádný problém tak to bylo definováno jako migréna....Nevím proč mám migrény,podle všech v rodině,tím nikdo u nás netrpěl.Je pravda,že poslední dva roky mam migrénu průměrně tak jednou do tří měsíců ale stále je to něpříjemné,protože se kolikrát bojím nekam vyrazit,když mě lehce bolí hlava,abych pak někde netrpěl ..

0/0
13.9.2011 21:40

Inkvizitor Johny

Re: Migréna

A co takle zkusit antimigrenika? Jsou sice dražší, ale přeci jenom jsou to léky přímo zaměřené. Například mně žádné analgetikum nikdy nepomohlo. Sice by mně mohli trhat chlupy na hrudníku s úsměvem, ale hlava furt. Prostě bez účinku. Naopak Rosemig zabral okamžitě. Už migrénama sice netrpím, ale zkušenost předávám dál.

0/0
13.9.2011 22:00

sarka.r

Náhoda

Dobrý den, reaguji na váš článek, prošla jsem vším, co tu popisujete, dvakrát mě vezla rychlá se stejnými příznaky-nehybnost, poruchy vidění, špatná artikulace atd... po roce a půl, kdy jsem brala nespočetné množství léků a prošla i alternativní medicínou, se ke mně náhodou dostala informace od lékaře z nemocnice, který měl stejný problém a našel příčinu v toxoplazmoze. Přesto, že jsem ležela na infekčním odd. cca 14 dnů, až po roce mi díky této náhodě potvrdili, že toxoplazmozu mám také. Můj lékař mi nasadil silná antibiotika, je to už 2 roky a jsem ok.

0/0
13.9.2011 20:53

Inkvizitor Johny

Re: Náhoda

A jak jste to léčila? Pamatujete to? Já nejsem PUDr., jen by mne to zajímalo. Protože hodně lidí má toxoplazmozu, za život x krát bere antibiotika. A má ji furt. Aspoň tak to uvádějí statistiky.

0/0
13.9.2011 21:37

sarka77

Re: Náhoda

...omlouvam se, ale musela jsem se přihlásit přes nový účet, protože nemám dost kreditů na diskuzi :-), ale chtěla jsem dokončit odpověď...byly to antibiotika tuším přímo na tu toxoplazmozu.  Při konzultacích s lékařem mi bylo sděleno, že toxoplazmozu má opravdu velké množství lidí, ale pravděpodobně z nějakých příčin na to někdo reaguje tímto způsobem. Mě přesvědčil hlavně případ toho lékaře od Sv. Anny, který řešil přesně stejný problém a takže více-méně ze zoufalství jsem si říkala, že odběrem už nemůžu nic pokazit...pokud byste potřeboval ten lék, potom mi můžete napsat na srobesova@seznam.cz, zkusim ho dohledat - nebudu se potom moct přihlásit do diskuze. Protože jsem za sebou měla dvě obrny lícního nervu, konzultovali jsme tenkrát situaci i s neurology na Homolce, bohužel z výsledků CT a všech příznaků (i přes veškerou snahu) netušili, kde je zakopaný pes...takže radost z toho, že znám příčinu, byla pochopitelně obrovská....

0/0
13.9.2011 22:19

domjon

chyba v názvu léku

Lék se správně jmenuje Algifen!!!!!!!!!!!!!!!!§

0/0
13.9.2011 20:50

xinea

Mozková příhoda?

jak toto rozpoznat od přicházející mozkové příhody? Nejsou ty symptomy podobné?

0/0
13.9.2011 18:47

Inkvizitor Johny

Re: Mozková příhoda?

Klasická kontrola co se doporučuje lajkům je, jestli se člověk dokáže normálně usmát. Jestli nezůstane jeden koutek dole.

0/0
13.9.2011 19:27

KarelKiller

Jsem sice chlap,

ale migrény se ztrátou citlivosti v prstech u rukou, poruchami vidění a bolestmi hlavy jsem si užil po dobu svého dospívání dosyta:)

0/0
13.9.2011 18:09

nadka1

migréna

Takové stavy jsem dřív měla také a byly v souvislosti s menzes. Klasika- nejdřív brnění prstů na ruce, potom aura a nakonec migréna. Takže vím o čem to je. Když jsem při jednom záchvatu začala blekotat nesmysly myslela jsem že je to mrtvice, ale moje doktorka mě ubezpečila, že tohle opravdu dělá migréna. Tedˇpo přechodu jí tak často nemívám ale aura se očas dostaví , vezmu si IBALGIN a čekám až odezní.

Na to samé trpí i moje dcera.;-(

0/0
13.9.2011 16:20

evka3

migrena

Tímhle trpím od začátku dospělosti, já osobně mám nízký tlak a působí na mě hodně změny počasí..přidám ještě pár příznaků-mžitky před očima, znění v uších. Za zhruba 40 let jsem vypozorovala jen několik prášků, které pomáhají, bohužel obsahují kodein, takže si ho v lékárně nekoupíte. Je to panadol ultra rapid,

solpadeine(ten ale ne v ČR,přestal se totiž dovážet). Prášky mají tu nevýhodu, že se migréna vrací...úplně nejvíc mi pomáhá a nevím proč, když najednou vypiju minimálně půl litru coca coly. Není to kofeinem, protože po kafi se mi při migréně dělá špatně..třeba to někomu pomůže...

0/0
13.9.2011 15:50

clowek

Re: migrena

dik za radu, manzelka trpi na migreny docela casto a posledni dobou ani prasky nezabiraji a je to cim dal tim horsi. Coca Colu vyzkousime :)

0/0
13.9.2011 15:54

Lenka S.

Re: migrena

Ach ano prolejvání colou praktikuji také :)Většinou když už si nestihnu vzít prášek ještě během aury a bolest plně propukne..bohužel to nepomáhá vždy :-/

0/0
13.9.2011 17:28

Lord Havelock Vetinari

Re: migrena

Asi to má co dělat s vysokým obsahem cukru v té cole. No taky jsem sebou jednou seknul, ale žádná bolest hlavy tomu nepředcházela. Akorát jsem večer předtím měl dva normální a jednoho malého kozla a po návratu domů litr vody, a ráno žádný sušák, nic. Pak jsem ráno vyběhl na kopec a při jednání se mně začalo dělat fialově před očima a šel jsem asi na minutu k zemi. No zaměstnavatelka do mě nalila nějaký přeslazený sajrajt (a byla sakramentsky vyděšená) a hle, byl jsem dobrý. Aspoň že se mi to nestalo někde v šalině nebo na ulici.

0/0
13.9.2011 18:38

chest.rockwell

Re: migrena

Myslím, že se mýlíte. To, co tu většina z vás popisuje vypadá jako náhlý pokles tlaku doprovázený odkrvením mozku. Při něm je to mravenčení končetin obvyklé, znám to z dětství i narkóz. Zároveň jsou při tom obvyklé ty mžitky před očima a člověk může celkem lehko omldlít, pokud není uveden do horizontální polohy. Dívka v článku kvůli svému handicapu nemohla tento příznak zaznamenat, ale ty podlamující nohy ukazují, že vědomí zřejmě ztrácela.

Ta zmiňovaná Cola naopak krevní tlak zvýší a tím jej upraví směrem k normálu. Jestli má ten náhlý pokles tlaku na svědomí přímo ta migréna ale netuším.

0/0
13.9.2011 19:33

frnak

Docela zajimave

ja mel podobny atak. Bylo mi 30. Nejprve brneni rukou, nohou, neurcity pocit 'citim se nejak blbe'..bylo mi cim dal hure..sedl jsem do auta a jel k lekari..tam jsem jiz zacal kolabovat. Uprimne jsem se loucil se zivotem, hrozny stav. Zaclo mi tuhnout bricho, necitil jsem ruce nohy a co nejhur, prestal jsem mluvit. Uplne tuhy jazyk..pak se mi zacaly kroutit prsty na rukou .. pro laika, jasna mrtvice :-D doktor jak to videl, vzal sacek a dal mi ho na usta a nos a nechal mne do nej dychat. Do pul minuty jsem byl OK. Tetanie..zniceho nic..a s klidem mne poslal domu. Tady lidi pisou,ze sanitky a spital..no a ja sel dom. Ostrava, kraj razovity. Bral jsem magnezium a podobne krutý stav už se dosud (12 let) nedostavil..nastesti..ale sacek, ten sebou pro jistotu nosim vzdy nekde v kapse. Bylo to vážně mimořádně nepříjemné.

0/0
13.9.2011 15:43

dscs

Re: Docela zajimave

tohle zni zase spis jako panicka ataka?

0/0
13.9.2011 22:44

Neznám špinavé peníze

Re: Docela zajimave

Přesně, to je popis panické ataky, znám velmi dobře z vlastní zkušenosti. Doktor za 1, že použil ten sáček.

0/0
16.9.2011 1:10

radom

Re: Docela zajimave

První panickou ataku jsem měl v kině a to jsem ani nemohl odejít, myslel jsem si, že tam umřu, a to hned! Pak se  párkrát  opakovala v autobusech, když bylo nejhůř pomohlo malé pivo a ten sáček samozřejmě. Začal jsem sportovat a je klid. Do kina chodím a letět na dovolenou je pro mě příjemný zážitek, dřív nemyslitelné.

0/0
16.9.2011 14:19

charakterni_toman

Presne je to migréna, trpím jí také

Je mi 26 a první sem mel cca na stredni skole, ale takovouhle silnou sem mel jen jednou na vysoke skole, presne jak slecna píse, brnení v ruce, bolest hlavy, chtel sem se vedle spoluzaka na neco zeptat, ale blabolil sem proste nesmysly, jedina trochu uleva je kdyz se vyzvracite.... od te doby je obcas mívám a uz to poznám, vetsinou to je rozostrene videni, ktere po chvili zpusobí neskutecnou bolest hlavy, mam na to jediný lek, hned jak to pocitte, na nic necekat a naládovat do sebe dva alnagony (nebo aspon tri 2-3 brufeny) a nekam si sednout, kazda minuta nez si vemete prasek je drahá. Kdyz si vemete prasky vcas, tak ste za par hodin v poradku, boli vas trochu hlava, ale zadne ty silene bolesti, ze byste nejradsi mlatili hlavou do zdi a zadne zvraceni. Jiny recept bohuzel nemám.

0/0
13.9.2011 15:00

Squeak?

Re: Presne je to migréna, trpím jí také

Hm, tá prvá je najhoršia - nevieš, čo to je, prečo to je, či je to veľmi vážne... menšie decko ešte môže mať aj problém opustiť svojvoľne školu. Tiež som prvú dostal na strednej, potom vždy po 89-91 dňoch asi rok, potom bolo vyše roka pokoj a zase na vysokej.

Ešte k tomu mám hnusné výpadky zorného poľa. Najprv malé - napríklad pozerám niekomu do tváre a človek nemá oko, vyzerá to ako slepá škvrna, len to je väčšie a inde, potom aj celá polovica. Dostať sa domov je niekedy riadna dobrodružstvo, hlavne ak treba prechádzať cez cestu. Posledná poriadna na mňa prišla akurát na skúške, hneď som sa ospravedlnil, odovzdal a pratal sa na kolej (40 minút - tram, metro, metro, bus).

Plus som uvažoval tak, že bolesť je pravdepodobne spôsobená roztiahnutými cievami v mozgu. Teda keď vytvorím pretlak, uľaví sa mi - a fakt pomohlo zadržať dych a akoby tlačiť vzduch von. Po hodine som videl normálne, zvracať mi nebolo treba a večer už bolo dobre.

0/0
13.9.2011 16:15

Squeak?

Re: Presne je to migréna, trpím jí také

A ešte taká vec... pre mňa je jednoznačným triggerom narcis. Kým som nemal prvú migrénu, nevadili mi.

Až sa raz objavili doma - a do piatich minút som bol sklátený a vracal. Vtedy som si to nejak nespojil.

Potom druhýkrát, znovu od nadýchnutia sa pri narcisoch po auru prešlo možno päť minút. Odvtedy som už prosil, nech ich domov vôbec nenosia, ale nepomohlo - aj keď ich vypratali pred mojím príchodom, stačilo zacítiť vôňu a bol průser. Odvtedy ich radšej aj vonku obchádzam veľkým oblúkom...

0/0
13.9.2011 16:25

Iwala

Dík za tohle téma

Před pár lety jsem zažila přesně to, co popisujete. Nevěděla jsem, co se se mnou děje. Nešlo mluvit, číst, motala jsem se, pak jen bolest hlavy a zvracení. Trvalo to půl dne. Dlouho jsem si myslela, že jsem měla mrtvici. Vyděsilo mě to.

Občas migrény mívám, moc o nich nemluvím. Kdo je nezná, stejně nechápe a nevěří. Nikdo mi neuměl poradit, snad jen prášky proti bolesti. Jsem ráda za každou radu, hlavně o alternativní léčbě, o přírodních lécích atp.

Přeju hezký den....bez migrény.:-)

0/0
13.9.2011 14:11

clowek

Re: Dík za tohle téma

Ahoj,

tohle ma zena dost casto... ted to bylo dvakrat za tyden.. prasky od neurolozky nezabiraji tak v pondeli jdeme na alternativni lecbu co dela znama... tak jsem zvedav na vysledek. Tak muzu dat vedet jak jsme dopadli :)

0/0
13.9.2011 15:59

almanach

Re: Dík za tohle téma

Dobrý den, pokud není příčinou nemoc nebo úraz, docela hodně často jde o zablokovanou krční páteř.Podrobněji se tímto zabývá reflexní terapie.Sama mám dost klientů kteří po masáži už pak migrény,brnění v rukou,hučení v uších atd.nemněli.Zkuste někoho ve svém okolí.

0/0
13.9.2011 19:56

osudovákombinace

?

A tetanie to být nemohla? Nejsem lékař, ale podle příznaků mě spíš než migréna napadla právě tetanie...

0/0
13.9.2011 13:58

Tobinka2.0

Re: ?

tetanie je hezčí název pro úzkostnou poruchu...

0/0
13.9.2011 15:18

uzycek

jediny rozumny a osvedceny postup jsem se dozvedel

od kamarada, jehoz rodina tim trpi po generace.

pri prvnim brneni v ruce deci cisteho alkoholu, idealne vodka. a pri dalsim postupu, tj loket, prvni polovina hlavy, a rozostrene videni dalsi tri pulky.

Prejde to behem dvou hodin. Pak se da usnout a po probuzeni budete ok.

Zadne zbytecne buzeni, zadne prasky proti bolesti, zadne oblbovaky a zadne zvraceni.

0/0
13.9.2011 13:38

clowek

Re: jediny rozumny a osvedceny postup jsem se dozvedel

hmm tak to by moje zena ktera to ma dost casto byla brzo alkoholik :D

0/0
13.9.2011 16:00

maRmess

Příznaky jsem měl podobný..

Ale ještě se to projevovalo rozostřeným viděním a zvracením. Dost tomu napomáhal blok na krční páteři, ale od té doby, co jsem se odblokoval, tak už mám při migréně jen bolesti hlavy. Proti bolesti mi docela pomáhá pár panáků.. Cévy rozšíří a dá se normálně fungovat...

0/0
13.9.2011 12:02

Trisws

Zažila jsem též

A zavřeli mne do nemocnice na 14 dnů s podezřením na mrtvici (bylo mi tenkrát 25). Nic na mne nevyzkoumali a to mi udělali 3x CT, sono krčních tepen, sono srdce skrz jícen (doufám, že už v životě nebudu muset absolvovat).

0/0
13.9.2011 10:55

garii v21.0 (limited edition)

Algyfen to zabil

Rv

0/0
13.9.2011 10:50

kosatica

tak ja

neviem..ale na migrenu to nevyzera...atak migreny je iny aj ked u kazdeho iny..teraz je moda zvalit daco na migrenu..dievca vyzera mlade, moze to byt hormaneho povodu s prichodom menstruacie , stres zo skusok...ale migrena asi tazko..

a tie silne lieky neberte..dajte si advil gel kapsulu, zalahnut, ukludnit sa, popripade sprchu  teplu alebo studenu--podla bolesti.. .migrena nie je sranda ale kazdy migrenik vie kedy to na neho ide, takze ak citime kapsulu hned...a jedzte lanove semienko..kazde rano cerstvo zomlete 1 lyzicu s troma lyzicami jogurtu, za tym pohar vody..vsetkym vela stastia a sil ..

0/0
13.9.2011 10:48

kalifkaca

Re: tak ja

možná nevypadá, ale asi to byla. Mě se stalo skoro úplně totéž. Totální ztráta artikulace, mravenčení, neschopnost si vzpomenout na telefonní čísla ani na to, jak se telefon používá. Skončila jsem 4 dny na Homolce a po všech vyšetřeních došli k závěru, že to byla migréna s aurou. Na migrény vůbec netrpím, tak doufám, že to byl jediný podobný zážitek.

0/0
13.9.2011 10:58

radiance1

Re: tak ja

Tak to je docela nepříjemné zjištění, měl jsem to nedávno též, migrénami s bolestmi hlavy a slabší aurou (rozostřené vidění, záblesky před jedním okem atd.) mívám, ale nevěděl jsem, že taková ta totální připitomělost, kdy se člověk třebas dívá na kliku u dveří a neví co s ní a navíc ani nemůže nikomu souvisle sdělit, co se mu děje, by mohl být také příznak migrény. K tomu to mravenčení a necitlivost v rukou a člověk si připadá jako úplný kretén...

0/0
13.9.2011 12:34

radiance1

Re: tak ja

Omlouvám se za chyby, není mi v poslední době nejlíp.

0/0
13.9.2011 12:36

kosatica

Re: tak ja

ano, ale to vsetko sprevadza specificka bolest .. migrena a ta bolest je bolestivy  svet vnimania sveta/okolia/deja   vo svete bolesti.....a dievca ziadnu bolest neopisalo, len stav...som migrenik od decka a vtedy si mysleli ze deti migrenu nemaju,..a houby ze nemaju-maju...migrenu mi oficialne diagnostikovali ked som bola v siestej triede..pred tym mi furt tvrdili ze ma boli hlava a zvraciam z hladu (nebola som jedak)..bohuzial to po mne zdedil syn sice  pomenej ale dcera brata ktora ako keby mi z oka vypadla aj migrenu.. a tiez od decka...:(..migrena je svinstvo..vraj v po prechode  v urcitom veku prestava..aspon sa je naco tesit ..dufam ze sa dockam..

0/0
13.9.2011 13:13

clowek

Re: tak ja

zene to diagnostikovali po prvnim tehotenstvi.. tak si ted uziva... bohuzel uz ji ani leky nezabiraji...

0/0
13.9.2011 16:05

ta Bumsy

Re: tak ja

Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, po přechodu migrénu mám jen velmi, velmi vzácně. V mládí jsem si s ní užila, poprvé se dostavila, když mi bylo 26 let. Já jsem při tom měla tak trochu štěstí, jak jsem začala rozostřeně vidět, tak jsem vzala nějaké 2 prášky, tehdy to byl dinyl nebo algena a byla jsem zachráněná. Takže, děvčata migrénová, těšte se na přechod, nějaká šance, že se migrény zbavíte tu je.

0/0
13.9.2011 16:22

sajdka

Přesně popsané...

nemívám to často, tak třeba jednou/dvakrát ročně, ale pocit, kdy nemůžete nic přečíst, jenom písmena jednotlivě, slovo už nedáte, protože to najednou neumíte, nevzpomenete si na data narození svých dětí, nemůžete mluvit, jen blábolíte, je fakt hnus hnus hnus... no a pak klasika - hlava jako střep a zvracení co 10 minut.... minimálně 8 hodin...

0/0
13.9.2011 9:20

Inkvizitor Johny

Re: Přesně popsané...

By to možná chtělo, jestli se už tak nestalo, si nechat tu hlavu projet CT nebo rezonancí, jestli tam nemáte zúženou cévu. Sice od CT chytíte nějaké to záření, ale asi by bylo dobré to vědět.

0/0
13.9.2011 9:32

maruširi.vr.10

Re: Přesně popsané...

To jsou příznaky mozkové mrtvice. Rozhodně byste si měla zajít na magnetickou rezonanci (CT přeskočte, to je k ničemu).

0/0
13.9.2011 9:37

Inkvizitor Johny

Re: Přesně popsané...

Na CT je to lépe vidět a hnedka. Na MRI se musí většinou dost dlouho čekat...Teda pokuď nebudete dělat, že máte na mozku nádor velikosti tenisáku;-D

0/0
13.9.2011 9:46

elegani

Re: Přesně popsané...

Myslim, ze uz se neceka. 2003 jsem potreboval MRI patere a byl jsem v opravdu spatnem stavu - nasledovala neurochirurgicka operace. Cekal jsem 3 tydny. Pred rokem jsem byl na MRI kolena a sel jsem behem dvou dnu. A to nebylo vubec akutni.

0/0
13.9.2011 9:50

molotovovomotofoko

Re: Přesně popsané...

záleží kde... v krajských městech je už mnoho soukromých klinik, takže čekací doby jsou klidně do 2 týdnů

0/0
13.9.2011 9:52







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.