Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žena v reklamě: oběť sexuální touhy a bezradná puťka

Skoro denně se s ní setkáváme, vyskakuje ze stránek časopisů, útočí na nás skrze obrazovku i v obývacích pokojích. Mnoha lidem vadí, někomu připadá vtipná, někteří na ní nevidí nic špatného - sexistická reklama. Škodí tím, že podprahově podporuje genderová klišé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

buclatka

Toto letělo do archivu, co?

Na napsání dobrého článku pouhé anti-macho nestačí.

0/0
23.9.2011 4:05

masoreti

jednu fotku

od d&g máte mimo téma. jsou tam samí chlapi...

0/0
21.9.2011 10:51

Pes na koze jel

Re: jednu fotku

no vona emancipace není jen o ženskejch, víme ;-)

0/0
21.9.2011 11:04

masoreti

Re: jednu fotku

téma zní: žena v reklamě. je to tedy mimo téma?

0/0
21.9.2011 11:09

masoreti

tu máme zcela opačný případ

www.youtube.com

0/0
21.9.2011 10:49

StřeLenka

Jsou na koni?

Podle reklamy touží po mužích s vysportovaným tělem, kteří jsou bohatí, budou jim dávat perly a podobně. Skutečně jsou to jediná očekávání, která ženy od mužů mají?"

Ne...většina z nás touží po nudných obtloutlých a chudých od kterých dostanou akorát tak pár facek :D;-D

0/0
21.9.2011 9:07

medved.m

Re: Jsou na koni?

No a nééé? Fakt byste ještě něco čekaly? 8-o 

(Ale že by se ten "nudný, obtloustlý a chudý" stal po aplikaci Ould Špajz okouzlujícím vysportovaným miliardářem, o tom teda mohou snít jen ty - jak to říci - nikoli nejchytřejší z Vás ;-))

0/0
21.9.2011 11:46

NumLk

Re: Jsou na koni?

zrovinka tohle je krasny pripad pochopeni/nepochopeni  nadsazky, vzdyt cele to je fikce, nekdy humorna nekdy mene, jen je potreba zacit vnimat KAZDOU reklamu jako tuto, ten sprej mi kvalitu zivota nezmeni, na druhou stranu pokud voni a funguje proc si jej nekoupit

0/0
22.9.2011 11:14

Pes na koze jel

Dolce a Gabana

Hromadné znásilnění? Feminsitky asi netuší že existuje i grupen sex :-P:-)

0/0
21.9.2011 8:28

masterplan

Takovýhle starosti...

...a Rothchildovi prachy. :-)

0/0
21.9.2011 8:26

masterplan

Re: Takovýhle starosti...

...RothchildovY, samozřejmě.

0/0
21.9.2011 8:27

SYETEY-KOTZOUR

Re: Takovýhle starosti...

podle vzory hradY;-D

0/0
23.9.2011 17:04

SylvaS

Jsem žena a...

...musím se přiznat, že jsem žena, studentka a i příležitostná modelka. Proto mluvím asi jen za svou generaci, ale reklama je iluze a inteligentní člověk to ví, hloupí potřebuje feministky. Všichni jsme ve své podstatě bytosti, které jsou ovládány pudy. Většina žen je v sexu submisivních, hodně ne. Ale je také spousta reklama, kde ten bič má žena ;) Z reklamy pro DG může mít depresi klidně i muž, jen se podívejte na ta těla a obličeje mužů v ní vystupujících. Nemám nic proti bojováním za ženská práva, ale proboha s ničím to nepřehánět, některé ženy už by se měli vzpamatovat. NEJDE aby naše dvě pohlaví byla rovnocenná a stejná, jsme prostě ROZDÍLNÍ!

+3/0
21.9.2011 3:26

Viikate

Re: Jsem žena a...

R^

0/0
21.9.2011 5:04

slava kunst

Re: Jsem žena a...

až se západnímu světu vrátí zdravý rozum, budou Vaše slova tesat do mramoru. Vy už si to, ale neužijete,:-) protože budete tak asi 300 let po smrti.

+1/0
21.9.2011 11:21

bbybonek

Re: Jsem žena a...

i s těma hrubicema?;-D

0/0
23.9.2011 13:53

URB-služka bohatých šéfů KSČ(m)

Reklama na Staropramen:

Voják stojí na stráži u své strážní budky, zasněný, na něco myslí. Kolem jde ONA, lascívní pohyby, otázka na vojáka: Na co myslíš? A náhled ho jeho myšlenek: čerstvě natočený Staropramen. A ONA znechuceně odchází, vztekle odkopne kámen na cestě...;-D

Díky této reklamě jsem Staropramenu nějaký čas dával přednost...

+6/0
21.9.2011 1:03

medved.m

Re: Reklama na Staropramen:

Tu reklamu jsem miloval R^

(ale abych kvůli ní vzal začal glgat Staropramen, to teda nééé;-D)

 

Ani ta s parašutistou nebyla špatná, ale na tuhle neměla.

0/0
21.9.2011 11:41

šovinistický prase

Výkřiky jedné sufražetky

Mám první návrh na řešení - zřídit pro paní redaktorku a její kámošky rezervaci s povoleným celoročním odstřelem.

0/0
21.9.2011 0:41

Kenneth 706

To jsou zase nesmysly..

zajímavé že to ženám nevadí, když vyjdou na ulici v oblečení, které zvýrazňuje jejich výrazné rysy a partie! Jakto, že zviditelňují své tělo, nosí výstřihy, krátké sukně, šaty které je činí štíhlejší! Pokud se to nemá zbytečně ukazovat, tak napřed začněte u sebe.

A reklama na Fernet? To je prostě příběh ze života :-) Jsou i reklamy kde je chlap nemehlo, neumí si uklidit a uvařit. Realita to v mnoha případech může být, ale v mnoha taky ne. A kdo proti tomu bojuje?

Příště si dám teda pozor, když se ohlédnu za nějakou ženou na ulici, nebo nějaké známé řeknu že jí to sluší (ano jsem zcela nechutné sexistické prase), tak to samé pak vyjádřím nějakému muži abych nediskriminoval dle pohlaví.

Čili poklony ženám co se týká vzhledu jsou evidentně zapovězeny.

0/0
21.9.2011 0:36

Valdrová

Tak trochu hloupoučký, jednoduchoučký svět

Dovolte, abych se představila: jsem žena, jakou si žádáte, o jaké sníte, jakou toužíte mít po svém boku. Vídáte mne v televizní reklamě, která Vaše představy zhmotňuje v konkrétní obraz. Jsem mladá, půvabná, štíhlá a sexy, je mi mezi šestnácti a pětadvaceti lety. Ladné pohyby mé pružné postavy dávají vyniknout kráse mých hustých, dlouhých, obarvených vlasů. Má chůze připomíná tanec (právě jsem užila projímadla a rozevlátě běžím parkem ke stanici metra). Pro udržení svého mladistvého vzhledu udělám a koupím cokoliv, co pomůže zvrátit běh času v můj prospěch - existují přece krémy a mýdla, vyhlazující vrásky do šesti týdnů, do tří týdnů, okamžitě...

Dále na femca.misto.cz

0/0
20.9.2011 23:47

bývalý volič ČSSD II

Předpokládal bych, že ženy musí více urážet

reklamy na kosmetiky, kde jim podkuřují, že každá je bohyně a lepší, než kterákoliv jiná. Chlapa by takové jednání ponižovalo, ovšem pokud se sází na nízký intelekt a nezdravé sebevědomí...

0/0
20.9.2011 22:59

Tobinka2.0

reklamy

Naprosto kultovní je reklama na tiskárnu HP s marťany (pěkná planeta, ale trochu nudná), která si dělala srandu z rychlosti Mars Roveru ve srovnání se zmíněnou tiskárnou.

Ale nejlepší byla ta stará bába uklízečka, která táhne vozík s čistícími prostředky. přijde k vitríně, nastříká leštidlo přeleští, pak znova, u další na sklo plivne, jako by jí leštidlo došlo a přeleští. A pak nápis Mnichovská dohoda - poprvé v Česku (reklama na výstavu);-D;-D;-D

0/0
20.9.2011 22:56

Kruton

sexistické reklamy

reklamy nejsou o nic víc sexistické než sám svět. Bojovat proti reklamám je trapné, když jen odrážejí realitu. Žena je skutečně někdy jen sexuálním objektem (a často ráda) a muž třeba genderově nekorektně zobrazován jako horník ;-). V podstatě každému je v životě podsouvána nějaká role, ale to neznamená, že je to špatně.

+1/0
20.9.2011 22:03

Lev--_z-___Rožmitálu

ano je to hloupé

nevkusné a trapné

0/0
20.9.2011 21:48

netykavka

muj nazor

sugestibilni lidi obecne nelze brat vazne, jelikoz jsou lehce zmanipulovatelni, at se to uz tyka zen nebo muzu. normalni clovek se na reklamy koukat nevydrzi, resp. jsou mu lhostejne, protoze je to vetsinou velmi pruhledna a primitivni taktika, jak prilakat zakazniky. ja osobne napriklad nemam nekolik let televizi a kdyz obcas navstivim rodice, kteri na ni koukaj, nestacim se divit. nechapu, jak nekdo muze vydrzet kazdych 15-20 minut prerusovani programu a posleze si nechat vymyvat mozek reklamou. mluvim o komercnich kanalech, na ktere kouka vetsina populace. cpou nam ji vsude, dokonce i u videi v clanku. ja to vnimam jako obtezovani, zobecnovat neco a stavet zenu ci muze do jakekoliv "predurcene role" mi prijde smesne. o to horsi je, ze existuji lide, kteri to berou vazne a dokonce se podle toho chovaj.

0/0
20.9.2011 21:48

obluda.xxxl

Celý tenhle článek je ohromná kupa exkrementů

:-/

+4/0
20.9.2011 21:36

ruleta_

nevidim

Mozna debilni otazka, ale foto c.4 " Reklama, která si pohrává s tématikou hromadného znásilnění" kde je nejaka zena?

0/0
20.9.2011 21:12

von-bis

Re: nevidim

Dolce & Gabbana, která evokuje hromadné znásilnění - gayi;-D

0/0
20.9.2011 22:42

NTPT_PODRUHY_ZAKAZANY

Re: nevidim

Víte co je trapas ? Když na vás u gruppensexu zapomenou... ;-D

0/0
20.9.2011 22:47

Tobinka2.0

Re: nevidim

Nevím, jak vám to citlivě říct, ale...ehm...sex nemusí probíhat výhradně mezi mužem a ženou ;-D;-D;-D

0/0
20.9.2011 22:50

LUCKA.KOBRA

Re: nevidim

v tom případě by reklama byla diskriminující. Ženy nechtějí být u hromadného znásilnění diskriminovány!!

0/0
21.9.2011 8:05

Dunja

Vyšité

jak z islámské propagandy o postavení západní ženy a jejím zneužívání pro reklamu. No ale když vydím dnešní náctileté dívky, tak skutečně mnohé z nich vlivu reklam propadly, co asi pak dělají maminky?

0/0
20.9.2011 21:09

ostřelovač

Ještě je ta reklama

na pneumatiky sava: ženská nahá ženská a u ní krásně sedí.Lehce vás (s)vede.Pneumtiky sava

0/0
20.9.2011 21:05

roedor

Re: Ještě je ta reklama

cože?

0/0
21.9.2011 8:22

ostřelovač

Ještě je ta reklama

0/0
20.9.2011 21:04

Centurion

Některé z reklam,

které jsou uvedeny v tomto příspěvku jsou skutečně nevkusné a dosti nevhodné. Problémem však je, že fungují. Když muž po dvou pivech vzhlédne k plakátu na zdi, na kterém polonahá (nebo nahá) žena drží flašku Jack Daniels, je slušná pravděpodobnost, že si ten nápoj opravdu koupí. Osobně vnímám reklamy takto - ty, které jsou jasně určeny pro muže mohou být vůči ženám trochu hrubší (ve smyslu jejich ztvárnění - ne násilí), zatímco ty, které jsou určeny pro ženy nebo obě pohlaví by měly být v těchto aspektech umírněnější nebo otočené naopak obráceně. Dnes jsem například na rádiu slyšel reklamu na stránky femina.cz, kde bylo heslo něco jako: "mužský svět se zbláznil, ještě že ten náš je v pořádku". Neurazilo mě to, protože jsem si jako inteligentní člověk uvědomil, že ta reklama není určená pro mě. Je potřeba totiž pochopit, že cílem reklamy není vykládat realitu a poučovat lidi o soužití, ale prodat produkt - v tomto případě ženám, unaveným ze svých mužů...

+1/0
20.9.2011 20:41

jyll_06

muj nazor

Každý se rád podívá na pěknou ženskou či chlapa, na tom nic není. Jde tu přeci o vliv reklam na nedospělé jedince, kterým tyto reklamy mohou jaksi pokřivit pohled na ženskou/mužskou přirozenou krásu a schpnosti. Ano, dospělý člověk žijící reálný život bere reklamu s rezervou, ale emocionálně nezralí žijí svůj sen např. modelky. A pokud si jako ony modelky z reklamy nepřipadají, a i vrstevníci ji dájí najevo, že se jako modelka s beďarem rozhodně neuživí, nastává problém. Mohla bych tu psát celou esej, ale tohle snad taknějak postačí....

+1/0
20.9.2011 20:27

Gorbag

...

"Pro muže je takový obrázek ponižující" - tak díky, paní autorko, že jste mi to vysvětlila;-D No... Jsem muž a ponižující mi taková reklama nepřijde, vlastně je mi úplně ukradená. Vážně nevím, proč by mě měla nějaká reklama s přitroublým chlapem ponižovat;-D Pokud má z ní nějaký chlap takové stavy, tak to asi bude solidní troska... Pravděpodobně produkt superkorektní doby, vychovaný ženskou typu Šiklová nebo Sokačová;-D;-D Smutné...

+1/0
20.9.2011 19:43

FiS95

Žena získá dojem, že pokud bude krásnější, bude o ni

mezi muži větší zájem. Kterej **** to napsal? To není dojem, ale objektivní fakt!

0/0
20.9.2011 19:24

O.Sindler

Lidé co tohle řeší.......

Mají očividně říliš volného času. Zajímalo by mne, zdali si to platí ze svého

+3/0
20.9.2011 18:14

NumLk

zase umely problem

inteligentnich lidi se tohle nedotkne,  no a  tem, co premysli rozkrokem  nejaky zakaz nebo regulace tezko zmeni myslenkove pochody ,  ve vetsine jsou zda se ti druzi, na ktere ta reklama evidentne zabira ...

0/0
20.9.2011 17:31

Trupman

Re: zase umely problem

Inteligentniho cloveka se dotkne predstava, s jakejma ze to lidma musi sdilet svuj verejny prostor. :-/

+1/0
20.9.2011 17:49

NumLk

Re: zase umely problem

tlacitko "off" je  pro kazdeho bez vyjimky,  moznost volby sveho mista ve verejnem prostoru zatim tu stale je.

0/0
22.9.2011 11:03

Smile

To je snad popadesátý pořád to samý!

Sex v reklamě funguje. U chlapů i u žen. A přiznejme si, kdyby to tak nebylo, tak se i v reálném životě velká část "schopných a pracovitých" slečen půjde pást ;-)

0/0
20.9.2011 17:22

kyjovan.cz

Tak nějak nepředpokládám...

Tak nějak nepředpokládám, že by se slečna Pešáková chtěla živit nějakou seriózní prací...

Podobně jako Linda Sokačová... ;-);-);-)

+2/0
20.9.2011 17:14

kyjovan.cz

Re: Tak nějak nepředpokládám...

Na stránce cedr.mfcr.cz stačí kliknout na "Příjemci pomoci" nebo "Poskytnuté dotace"... Za podobné bláboly 60 miliónků, jen to fikne...

IČNesehnutí

70288950

IČ Gender Studies

25737058

+2/0
20.9.2011 17:22

9 99

Re: Tak nějak nepředpokládám...

Tomu říkám skandál, takováto nestoudná aktivistická neomarxistická politika se takto těžce platí z našich daní! !!!!!!Rv;-€[>-]

+2/0
20.9.2011 18:56

Gorbag

Re: Tak nějak nepředpokládám...

Masakr.

0/0
20.9.2011 19:43

Andrew_cz

zena v realu: sexualni dracice a manipulujici mrcha

?

0/0
20.9.2011 17:10







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.