Diskuze

Létat jako pták může každý. I strašpytel

Proletět se vzduchem, cítit vítr ve tváři a zažít pocit, jaký znají jen ptáci, se dá na mnoho způsobů. Ať už jste odvážný dobrodruh, nebo se bojíte výšek, každý si najde ten svůj. Létat totiž můžete sami z kopce, s instruktorem z letadla a dokonce i v bezpečí budovy stojící na zemi. Tak vzhůru do toho.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lanolin

17. 8. 2011 22:11
jo vzduchoprázdno, to fakt láká

Což takhle říci vykročit do prázdna?

0 0
možnosti

HanLuiKun

17. 8. 2011 16:46
4000 Km

Kde prosím seženu tu letenku do 4000km?;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

bombai

17. 8. 2011 13:22
no tak to vzduchoprázdno

mne trochu zarazilo..do toho bych opravdu vyskočit nechtěla....

0 0
možnosti

Lotus II.

17. 8. 2011 11:22
Můj pták

nelétá a vůbec mi to nevadí.

0 0
možnosti

TondaN

17. 8. 2011 18:48
Re: Můj pták

a zpívá?:-)

0 0
možnosti

znám 001 dívku, nemá dukáty

17. 8. 2011 9:13
vzduchoprázdno

"Ten pocit vyskočit z letadla do vzduchoprázdna je strašný" - to věřím, Martino. Až by se mi z toho vakua tajil dech.

0 0
možnosti

Dr_Ban

17. 8. 2011 9:00
guinessova kniha rekordů

"Pokaždé si však musíte najít nějaké letadlo či vrtulník, které vás dopraví nahoru, třeba až do čtyř tisíc kilometrů nad zem," tam letadlo ani vrtulník nedoletí. A z vesmíru (4000Km) vysoko nad Zemí ještě nikdo neskákal. Na Zem by asi za svého života nikdy nedopadl.

1 0
možnosti

Milos1913

17. 8. 2011 9:06
Re: guinessova kniha rekordů

To jsou ti experti, co dřív píší, než myslí...:-)

1 0
možnosti

intago

17. 8. 2011 8:09
To hlavní tu chybí

létám bezmot. od 1976. Nejdřív kluzáky, pak rogalo a pak padák. Pokud si chcete opravdu zalétat, doporučuji klasický kluzák na sportovním letišti. Jinak budete jen zobat maliny a kluzáci se vám budou smát z oblohy. Uletí 300-500km jako nic a na padáku je 20 km slušný a ne častý výkon.

Začátečníci totiž nemají zkušenosti, často se špatně rozhodnou co volit. Nevýhodou rogala i PK je málo příležitostí k létání, malé výkony  a vyšší nebezpečnost. Zkrátka silnější vítr je likvidační a hledat kopce na vítr, který zrovna fouká je nutnost cestovat na dlouhé vzdálenosti s nejistým výsledkem. Problém je i s nízkými výkony. Padák má klouzavost max.7 a rychlost 45 a rogalo má klouzák 15 a rychlost 120, ale kluzák má klouzák 30-45 a rychlost přes 200. Vlečná vás zatáhne pod stoupák. Neocenitrlná výhoda. Let je sice dražší, ale nemusíte kupovat kluzák. Padák i rogalo je drahé ažaž.

Kdo chce samostatnost, at si s kamarády pořídí motorizovaný kluzák, nebo malý klas.UL, i ten termiku točí parádně.

0 0
možnosti