Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nechce vážný vztah? Může za to jeho matka

Lámete si hlavu, proč se váš vyvolený vytrvale odmítá usadit a raději volí nezávazné užívání? Možná nemá úplně ideální vztah se svou matkou. Zapátrejte především v jeho dětství, všechno totiž záleží na tom, jak ho vychovala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mmcz

A není to trošku jinak?

Já bych si myslel, že když malý člověk vidí u matky, jak se chová ženská, na kterou není spolehnutí, tak si to jaksi zapamatuje. No a potom když podobné chování a reakce cítí u partnerky, tak se na ni prostě vyprdne. Jen pozná trošku dřív, že to pro něj nikam nevede. Kdežto chlapeček, který si v dětství touhle zkušeností neprošel, ten si nechá déle srát na hlavu ;-)

0/0
1.9.2011 18:45

xs123

Takže otec je skutečně zbytečný?

O otci ani slovo. Možná jsou otcové pro malé děti skutečně zbyteční. Asi fakt stačí, když donesou  peníze.

0/0
23.8.2011 8:59

janacz

Re: Takže otec je skutečně zbytečný?

Však je to přirozené, už od pravěku se muži starali o jídlo a ženy o děti. V

0/0
12.10.2011 13:41

ondra.holub

A komu to vadí?

Tak jsem z toho pochopil, že nejhorší jsou ti zahořklí, kteří žádný nový vztah nehledají. Po žádném netouží, realizují se jinak a jsou spokojení. Průšvih ale je, že tento jejich přístup vadí někomu jinému, protože by přece správně měli hledat nový vztah. A zrovna ten, který by byl takovou skvělou partií, o to nestojí. "A to je přece nefér, proč bych já měla hledat někoho jiného, kdo stojí o totéž co já?"

Dobrý článek pro pobavení...

0/0
22.8.2011 16:39

Hroznej_puberťák

Re: A komu to vadí?

Ti zahořklí zpravidla nejsou spokojení. Pokud by byli spokojení, nebudou zahořklí...

0/0
23.8.2011 9:58

ondra.holub

Re: A komu to vadí?

> Pokud by byli spokojení, nebudou zahořklí...

To je pravda. Myslel jsem to ale tak, že ne každý, koho jeho okolí považuje za zahořklého, protože nehledá to, co to okolí považuje za běžné, musí nutně být zahořklý. Člověk může v průběhu života toužit po spoustě věcí, ale časem může změnit názor a najít si místo toho něco jiného. A je celkem jedno, jestli je to manželství, volnější vztah nebo třeba námořní jachta. A stejně tak nezáleží na důvodu, proč ten názor změnil - může to být v diskusi zmiňovaná lenost, neschopnost, nedostatečná sebedůvěra, přehnaná sebedůvěra, ... Najde se toho určitě spousta. Tak jako u všeho jde vlastně jenom o to, jestli dotyčnému něco stojí za nějaké úsilí. Pokud ne, je nesmysl, aby o to usiloval.

0/0
23.8.2011 10:12

tabasco

...

vymluva zastirajici lenost a neochotu zkusit neco zmenit a ve vtahu se snazit. "ne, ten je moc jiny...podivam se jinam"

0/0
22.8.2011 15:08

xkk

Na zabití.

Ať se na mne nikdo nezlobí, ale ten dnešní výkvět, je zralej mlátit od rána do večera. Tak si to ale nepředstavuji. Ať už čtu bibli nebo korán, taková hrůza, co je dnes vidět tam neni. Tim chci říct, že když se zápasit, tak to ani jinak, než bitkou skončit nemůže... na to skutečně není třeba násilnickýho psychopata. Bohužel vychází mi to řezat, řezat, řezat.

0/0
22.8.2011 12:56

janacz

Re: Na zabití.

To bohužel vychází na nějakou mozkonervovou regresi. Mlácení vyšlo z módy s narůstající civilizací.

0/0
12.10.2011 13:45

killtrab

...

láska je silnější než smrt

0/0
16.8.2011 19:33

bx777desta

absolutni nesmysl !!!

kdyby se moje stara nechovala jako blbka tak ji nemusim ani zadnou vrazit. Jenze dneska ty kocky jsou uplne nepouzitelny, kdyby si vzala priklad z moji mamy zilo by se nam spolu absolutne v pohode !

0/0
16.8.2011 16:54

grohoun

Re: absolutni nesmysl !!!

dej si facku ;-€

0/0
16.8.2011 22:42

chudacek.blbecek

Re: absolutni nesmysl !!!

Zajímavý je, že pachatelé domácího násilí velice často tvrdí, že je k tomu žena vyprovokovala. Dokonce tomu i sami věří. Nerozpoznají totiž tu hranici a myslí, že jednání ženy mělo jediný cíl a to provokaci. Překvapilo mě, kdžy tu pod nějakým článkem čtenářka napsala, že její přítel bere jako provokaci, když si u filmu chroustá jabko.

0/0
18.8.2011 11:37

ženská umanutá

Re: absolutni nesmysl !!!

přesně v tom rozpoznání hranice je rozdíl mezi "normálním" člověkem a psychopatem. domácí násilník je bohužel psychopat - ten totiž cítí své jednání jako přiměřené, přičemž přiměřené není.

0/0
18.8.2011 12:25

chudacek.blbecek

Re: absolutni nesmysl !!!

A jak na internetové diskusi poznáš, s kým se vlastně bavíš? (muhehe)

0/0
18.8.2011 14:15

ženská umanutá

Re: absolutni nesmysl !!!

v internetové diskusi je to jedno, nebo se o to postará Banga ;-D

0/0
18.8.2011 14:44

vivekananda

Re: absolutni nesmysl !!!

jenže neznáte detaily- a na těch záleží: co když chroustá velice nahlas a přítel jí opakovaně žádal, aby ho u filmů nerušila mlaskáním - a ona si to jablko opětovně vezme - je to potom provokace nebo ne?

0/0
26.8.2011 21:03

chudacek.blbecek

Re: absolutni nesmysl !!!

Máš pravdu, je to sprostá provokace a ženská si za to zaslouží přivázat k topení a zmrskat.

0/0
28.8.2011 8:21

meerkat

Re: absolutni nesmysl !!!

myslet si, ze si prirozeny respekt vybuduji nasilim na druhem, je hodne velka stupidita.

0/0
18.8.2011 14:14

Guarana12

Re: absolutni nesmysl !!!

Absolutní nesmysl byl vzít si starýho, jako jsi ty! ;-D

0/0
18.8.2011 21:26

tetek.

Re: absolutni nesmysl !!!

R^;-D

0/0
19.8.2011 16:55

tetek.

Re: absolutni nesmysl !!!

Tak proč s ní jsi? 8-o

0/0
19.8.2011 16:54

toReal

os zkušenost

jj, takže si za to matky můžou sami. ja ji neviděl 2roky a nechybí mi. tečka

0/0
16.8.2011 13:34

chudacek.blbecek

Re: os zkušenost

Určitě nechybí? Tomu sám nevěříš.

0/0
18.8.2011 11:38

ženská umanutá

Re: os zkušenost

věřte, že i takové případy jsou. ne všechny matky jsou maminky :-(

0/0
18.8.2011 14:51

chudacek.blbecek

Re: os zkušenost

Já tomu věřím, spousta rodičů je na zabití ať už v roli rodiče, nebo prostě lidsky. Ale právě ta role rodiče je pro člověka natolik důležitá a tak hluboce ho ovlivňuje, že i v dospělosti objevuje, co všechno má v sobě z dětství vryto. A pokud někdo z rodičů selhal, nese si člověk s sebou hlubokou křivdu, kterou buďto potlačuje a tahá ji jako kouli na noze nebo se s ní vyrovná a rodičům odpustí. Moje zkušenosti mě nutí nevěřit, že je možné žít vyrovnaný život a zároveň mít nevyřešené kostlivce ve skříni.

0/0
18.8.2011 15:33

ženská umanutá

Re: os zkušenost

R^R^

podvědomí má nesmírnou sílu. i když si to neuvědomujeme, tak když tam ti kostlivci jsou, prostě straší a dělají rotyku... s nadsázkou řečeno :-)

0/0
18.8.2011 15:41

chudacek.blbecek

Re: os zkušenost

S tím souhlasím. Pro klid duše to všechno rozebírám a snažím se uvědomit, co do mě nalili rodiče a s čím vlastně souhlasím, co mi pomáhá a co mě naopak brzdí. Člověk by měl znát sám sebe :-)

0/0
18.8.2011 15:54

tetek.

Re: os zkušenost

Bohužel ne.:-(

0/0
19.8.2011 16:56

Lev--_z-_Rožmitálu

tohle jsou dobrý rady

ale jakmile se dostanou do slepičího mozku (80% žen) tak dovedou udělat pořádnou paseku

0/0
16.8.2011 10:07

Hroznej_puberťák

Re: tohle jsou dobrý rady

Inu, nejtěžší chlapova životní úloha - vybrat si neslepici ;-)

+2/0
16.8.2011 10:10

halagajda

Re: tohle jsou dobrý rady

Ale no tak, zenske to taky nemaj lehke, chlapi taky nejsou co byvali;-)

0/0
16.8.2011 10:34

Hroznej_puberťák

Re: tohle jsou dobrý rady

Jo jo, chlapi jsou hrozní ;-)

+3/0
16.8.2011 10:41

3dzery

Re: tohle jsou dobrý rady

Souhlas ale kdo je tak vychoval.

0/0
16.8.2011 12:16

illes

Re: tohle jsou dobrý rady

malé kluky a dospívající muže, vychovávají hlavně otcové, případně mužské vzory v rodině. Když nejsou nebo jsou špatné, je to nenahraditelné. Bohužel správně vychovat mladého muže už dneska málokdo. On je ten, kdo dává vzor, jak se má muž chovat k ženě a k okolí, jak se o sebe postarat.

+1/0
16.8.2011 21:49

grohoun

Re: tohle jsou dobrý rady

tady jde o to, že matky jim jsou vzorem pro "rozsah ženou poskytovaných služeb" :-/:-/

v tom je problém, a to se táhne od Evy :-)

0/0
16.8.2011 22:46

illes

Re: tohle jsou dobrý rady

V dnešní době by rodina neměla fungovat na principu, že si vzájemně poskytují služby

a druhý to bude jaksi brát jako povinnost druhé strany. Mají spolu domácnost a o tu se

se mají starat tak jak kdo může. Ideální je vychovat syna tak, aby od ženy neočkával, že si ji

vezme proto, aby mu prala, žehlila, vařila a uklízala a poskytla i nějaké to potěšení.

Měl by se ženit s tou, s kterou si rozumí a chce mít parťáka pro život a zároveň i on umí být tím parťákem. Pak to může vyjít. Tato výchova je ale velmi náročná.

+1/0
17.8.2011 18:12

ženská umanutá

Re: tohle jsou dobrý rady

R^

0/0
18.8.2011 14:52

mak1_re

Re: tohle jsou dobrý rady

No - když bude chlap hledat ženu jako parťáka tak zůstane single:-P

0/0
21.8.2011 7:30

Hroznej_puberťák

Re: tohle jsou dobrý rady

Jak který.

0/0
23.8.2011 9:59

Lev--_z-_Rožmitálu

Re: tohle jsou dobrý rady

to nikdo nepopírá

80% pitomců je i mezi chlapi

0/0
16.8.2011 18:54

Lev--_z-_Rožmitálu

Re: tohle jsou dobrý rady

chlapy

já blbec si řek muži a voni to jsou páni

0/0
16.8.2011 18:55

xs123

Re: tohle jsou dobrý rady

Ono to platí i opačně - nejlepší, co může matka udělat pro své děti, je zplodit je s použitelným mužem.

0/0
23.8.2011 9:03

plejtvák

důsledek emancipace

Vážný vztah je málo muziky za hodně peněz. Nebrat!

0/0
16.8.2011 9:51

Hroznej_puberťák

Re: důsledek emancipace

Blábol...

0/0
16.8.2011 9:52

plejtvák

Re: důsledek emancipace

zkušenost

0/0
16.8.2011 9:53

Hroznej_puberťák

Re: důsledek emancipace

... neschopného frustráta

0/0
16.8.2011 10:01

plejtvák

Re: důsledek emancipace

když myslíš

0/0
16.8.2011 10:10

Hroznej_puberťák

Re: důsledek emancipace

Ono je to popsané i v tom článku, v posledním odstavci. Jak jinak nazvat někoho, kdo zahořkl po pár neúspěších, rozchodech či špatných zkušenostech? Hodně lidí očekává, že jim všechno půjde samo, že budou mít cestičku umetenou, a když se náhodou nepodaří a nabijou si hubu, místo toho, aby se vzchopili mají akorát ublíženecké kecy.

+9/0
16.8.2011 10:18

plejtvák

Re: důsledek emancipace

to nejsou ublíženecký kecy..mě to přijde naopak v pořádku......to co chlap očekává od ženský už v důsledku emancipace nedostane.......obráceně to platí stejně.......už se vzájemně k životu kdoví jak nepotřebujeme, preferujeme sobecký způsob života......proč se má chlap vázat k někomu, kde je 50% šance, že ti za čas vezme děti a půl majetku v lepší případě...o tom, že než se to stane, tě bude omezovat v tom co bys chtěl asi netřeba hovořit......další stinnou stránkou vážného vztahu je předpokládaná monogamie

ženu si pořizovat pouze pro zábavu!

0/0
16.8.2011 10:27







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.