Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Blog: Po kom má to dítě blbé nápady

Můj starší syn je už týden na prázdninách s babičkou. Odjeli do Českého ráje a nejspíš si to tam skvěle užívají. Na druhou stranu - můj roční syn ze mě vysává veškerou energii, kterou za noc v sobě horko těžko nashromáždím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

s.m.

...

To, že se někdo "drsněji" vyjadřuje a neříká mimísek, broučínek atd..neznamená, že je špatná matka. Bože, tady je moralistů a super dokonalých matek:-P

Mně se blog líbilR^ Já bych třeba v šest ráno tanyny dělat nešla,to Tě obdivuju;-D Já bych houkla,ať kouká ještě chrápat nebo bude zle;-D

0/0
30.8.2011 16:42

tabasco

...

ano Vaše dítě má pravdu...jste krkavčí matka, pokud se takto vyjadřujete o vlastním dítěti. proč jste si ho pořizovala, když Vás tolik obtěžuje? pokud to mělo být vtipné, tak to moc nevyšlo. kdybych si takový článek přečetl o sobě, pomyslel bych si, že jsem byl neplánované a nechtěné dítě.

0/0
11.8.2011 8:42

Jan9002

Re: ...

Ty jsi ten článek nečetl? To je spíše stranda a ta paní má toho broučka ráda. Ikdyž by mu někdy naplácala na zadek. Ten prcek může být rád, že ji má. Gratuluju.;-D

0/0
12.8.2011 14:26

zuzikku

Re: ...

děkuju za moc milý příspěvek!! VV

0/0
13.8.2011 9:31

dscs

Re: ...

presne! je mozna ro nektere lidi snadne a jakoze zabavne detem sproste nadavat, vzdyt je to "legrace", ale jak rikam jinde, ted jde o to, jak to vidi ty male deti, treba by radeji nehu nez "v legraci" recene nadavky

0/0
13.8.2011 16:59

olusak

Re: ...

Já teda žádné nadávky nikde nevidím.

Zkuste si být s malým dítětem tři roky doma, vstávat s ním v pět ráno, bavit ho, za chvíli Vám z toho bude v hlavě bzučet a pak Vás chci vidět.

0/0
17.8.2011 13:25

dscs

Re: ...

tak at se tri roky nevali doma a jde makat. ve svete je bezna materska bezne v radu tydnu ci mesicu. me uz nebyvi platit ze svych dani tyhle "matky", co jen fnukaji ostatnim a nadavaji detatku

0/0
21.8.2011 10:28

olusak

Re: ...

;-D I vy ftipálku.

Zas jeden, co nepochopil. Asi potřebujete doma malé dítě. ;-D

0/0
17.8.2011 13:23

dscs

Re: ...

přesně

0/0
21.8.2011 10:27

sestrickaMia

Tak to je mazec....!

Netušila jsem, kolik inteligentů článek vezmou tak smrtelně vážně ;-D Lidi vy jste tak nechutně vážní a prkenní...8-o S vámi žít, to musí být děsná nuda....Jestli vy máte děti, tak mi na dlani vyroste kaktus ;-D

+1/0
10.8.2011 14:20

vydra mořská

Re: Tak to je mazec....!

Zato je ohromná legrace nazývat roztomilé dítko, které si chce jen hrát a poznávat svět, takovými výrazy.

0/0
12.8.2011 12:44

david.ledvinka

Re: Tak to je mazec....!

stará vydra? .)

0/0
17.8.2011 9:21

olusak

Re: Tak to je mazec....!

;-DR^

0/0
17.8.2011 13:26

_m-

Po kom????? Po tobě!!!!!!!

:-P

0/0
8.8.2011 17:03

jarazbrna

je to vtipný

Je to vtipný, nebuďte škarohlídi. Sama jsem zhruba od roku své dcery měla pocit, že bych ji  na rok někam odevzdala a přišla si pro ni tak ve 2,5. Byla docela hodná, ale vymýšlela spoustu blbin, nedalo se s ní ještě moc domluvit. Od dvou je to lepší, ale ne o moc:)

+1/0
8.8.2011 11:35

vydra mořská

Bůček, smraďoch, rarach, satan, dál jsem to už nečetla.

Vtipné? Spíš smutné.

0/0
8.8.2011 8:49

zuzikku

Re: Bůček, smraďoch, rarach, satan, dál jsem to už nečetla.

Tak to jste to přečetla téměř celé... ;-D

0/0
8.8.2011 11:18

vydra mořská

Re: Bůček, smraďoch, rarach, satan, dál jsem to už nečetla.

jojo, pak jsem na to jukla ještě jednou a po satanovi byly už jen šuplíky, které znám, pravidelně vyházené věci rovnám zpátky. Nebo zametám hlínu kolem květináče, protože se někdy stačí jen otočit a už tam sedí a hrabe se v tom. Kdyby tam nebyly ty nehezké oslovení, řekla bych, jojo, to znám, taky vstávám brzo, ale nezlobím se, vezmu si ho k sobě, on mě chvíli tahá za vlasy a šimrá, až se unaví a pak spíme oba až do půl osmý.

0/0
8.8.2011 11:47

olusak

Re: Bůček, smraďoch, rarach, satan, dál jsem to už nečetla.

Nemyslím si, vydro mořská. byla jste s ročním dítětem doma celý den? A co několik dní po sobě? A co tři roky? Když je velice aktivní, budí Vás denně v pět, šest, vyžaduje neustále pozornost, Vy musíte běhat za ním, hrát si s ním, uklízet po něm a ještě stihnout péči o domácnost? :-P

0/0
17.8.2011 13:28

vydra mořská

Re: Bůček, smraďoch, rarach, satan, dál jsem to už nečetla.

Právě že roční dítě mám a nechápu ty věčně fňukající maminky. Dítě vstává brzo, většinou na tu šestou, ale dá se ukecat a většinou do té sedmé ležíme v posteli spolu. Pak se nasnídáme, dítě si hraje, jdeme nakoupit, vrátíme se, hraje si, mezitím uvařím (nikoliv vepřo knedlo zelo). Po obědě si hrajeme spolu a jdeme na hoďku spát. Oba ;-D A když ne, tak trochu poklidím. Na půl třetí jdeme ven. Vrátíme se kolem páté, připravím jídlo a pomalu se chystáme k oblíbenému koupání. Mezi sedmou a půl osmou spí, poklidím zbytek. Kompletní úklid bytu provádím jednou týdně, manžel jde s dítětem ven a já mám klid. Když máme pocit, že chceme oddych, jsou tu prarodiče. Jedno dítě je úplná pohoda, proboha kdy jsem se v minulosti mohla po obědě vyspat??? Makala jsem od nevidim do nevidim. Ano, naběhám se, ale díky bohu, alespoň jdou kila po porodu pryč. A hodně piju kafe, protože neříkám, že nejsem unavená.

0/0
23.8.2011 14:28

vydra mořská

Re: Bůček, smraďoch, rarach, satan, dál jsem to už nečetla.

Já chápu, že to bylo psané ve srandě, že maminka svoje dítě miluje a udělá pro něj první i poslední, to je jasné. Jen mi to zpočátku přišlo až moc drsné. Nedokážu si představit, že bych tomu svýmu řekla rarachu nebo satane ;-)

0/0
23.8.2011 14:32

Kyrra

uprimne pobavena

Mila autorko, musim Vam podekovat za tento prispevek, protoze jsem se dnes po narocnem dni mohla opravdu uprimne zasmat. ;-D;-D. Podle mého nazoru, pokud cteni Vaseho clanku kohokoliv neprivede ke smichu, ale k moralizujicim komentarum tak potom takoveho cloveka uprimne lituji.  A reknu jen: "Lidi resite blbosti misto aby ste se smali"

+3/0
7.8.2011 23:31

zuzikku

Re: uprimne pobavena

R^děkuji R^R^

0/0
8.8.2011 6:53

kristynabaky

Re: uprimne pobavena

A co je na tom VTIPNYHO!!!!!!!

0/0
12.8.2011 10:47

Jan9002

Re: uprimne pobavena

Jestli jsi na tom nenašla nic vtipnýho, tak jsem rád , že s tebou nemám dvojdomek. Já se řehtal od začátku do konce.

0/0
12.8.2011 14:28

srednivastar

to snad ne

katastrofa! rádoby černohumorný fráze rádoby jak z haliny pawlovský. je jasný, že máš svoje děťátko ráda a chtěla jsi být jenom vtipná, ale prosím tě, už se o to nepokoušej, aspoň ne tímhle způsobem. je to tak těžkopádný a zoufale chtivý bavit, že se to nedá číst. určitě máš i jiný nadání... například jsi jistě dobrá matka (bez urážky)

+3/0
7.8.2011 23:20

zuzikku

Re: to snad ne

NaŠtěstí jsem originál a ne Pawlovská a nemusím se po nikom kopírovat.

+1/0
8.8.2011 6:41

mxm

Re: to snad ne

No nevim, nejen že je celej text maximálně trapnej - čert to vem, ale já sem si vždycky myslela, že rodiče jsou ti, kdo vychovávaj děti. Pokud brečí, že má hlad, ale nechce si držet láhev - má dvě možnosti - buď si ji podrží a napije se, nebo má smůlu. Hlady neumře. Pokud dělá tatata, že chce tancovat ale já zrovna nechci, tak to nedělám. Dítě se přizpůsobuje rodičům, ne rodiče dětem, že ano. Takže pokud potřebujete udělat něco doma a dítě dělá tatata, tak si prostě počká, že ano? To, že si děti vytahujou věci ze šuplíků a hrajou si s nima? No jasný, tak to má bejt ne a pokud to nevadí, proč ne, ať si pohraje, prohrabe se špinavým prádlem - tomu se říká hra, ale pokud chce vozit v šupleti a vy to nechcete, tak to sakra nedělejte! Konec konců, až se bude vztekat, že chce sirky, tak mu je taky nedáte, že ne? Možná, že až ho začnete vychovávat, nebudete přistupovat na všechny krávoviny, který chce, nebudete ho chtít bít...

Poslední rada - nepište blogy, je to fakt špatný.

+3/0
8.8.2011 13:55

zuzikku

Re: to snad ne

Hahaha, další supermatka ;-D;-D;-D

0/0
8.8.2011 16:22

Rheiny

Re: to snad ne

Rada pro MXM - nečtěte je, když se vám nelíbí ;-)

0/0
8.8.2011 16:46

kalifkaca

Re: to snad ne

já myslím, že mxm děti nemá a doufám, že ani nikdy mít nebude.

0/0
9.8.2011 9:52

zuzikku

Re: to snad ne

No právě, protože dělat pořád jen to co chci já a nikdy nevyhovět dítěti, tak na to jsem si ho fakt nepořizovala.

+2/0
9.8.2011 20:43

Evellin

Re: to snad ne

Ježíši, já mám dvě malé děti, nechtěla byste mě "kaučovat" nemůžu si pomoct,ale vy mi připadáte opravdu "chytrá" ale možná i studená?...

0/0
13.8.2011 22:22

olusak

Re: to snad ne

snaha být může, ale vsadím se, že to Vám 100% neklapne. Dítě Vás naučí. ;-D Až si bude hrát s čím nemá... a jiné věci. Zabezpečit všechno prostě nedokážete.

0/0
17.8.2011 13:32

aji

Ano, také to znám. A to to nepřestalo s tím, když dítě

začalo brát rozum. Naopak. Odlepilo tapetu za postelí - už 2x. Vše rozebírá na malé kousky, aby se přesvědčilo, z čeho to je či kdoví proč. Sourozenci zákeřně rozstříhává a ničí hračky. Uvádím, že se jedná zřejmě o vysoce inteligentní ale poněkud zvláštní skoro pětileté dítě. Nevím dne ani hodiny, co mé dítě zase napadne a co kde najdu roztrhané, otrhané, okousané, zničené, zahrabané, polité, obarvené a pod. Život je pro ně jistě velká zábava. Naopak já jsem ztahaná, ztrhaná, unavená, nevyspalá a také nepochopená, jak by tak sladký andílek mohl někomu působit takové utrpení. Takže taky to znám. Pokud máte stejné dítě, bude hůř.

0/0
7.8.2011 22:27

aji

Re: Ano, také to znám. A to to nepřestalo s tím, když dítě

Oproti tomu mé první dítě bylo sice aktivní od rána do večera a dlouho spalo 20 minut dopoledne a odpoledne, ale jinak bylo anděl - hodné, nic neničilo, objevovalo svět hezkým způsobem. Obě jsme vychovávala stejně. Teď jsem na druhé ujž přísnější, ale stejně stále ničí věci, jako by z toho mělo takovou divnou radost - nevím, zda je to radost z objevování, přijde mi to spíš jako něco patologického, ale nevím, kam to zařadit. Autista to nebude, nechápu, proč to stále dělá. Má z toho vyloženě radost. Myslím, že to stejné měl i můj bratr jako dítě.

0/0
7.8.2011 22:44

fanaep

autorka

Co ten blog, ten je ještě docela ok, ale reakce autorky v diskuzi - za to by se měla stydět. Když chci psát veřejně, natož na Idnes tak za a) nepročítám diskuzi nebo za b) nereaguji a pokud jsem za c) hysterická kráva, co není schopná přijmout kritiku, případně nějakou nadávku od anonymního davu - nepíšu nic na internet.No, ale děláte špatné jméno jen sama sobě tak si to užijte.

(Na blogu teda taky není nic zábavného nebo zajímavého, ale to je vaše věc)

+5/0
7.8.2011 16:04

zuzikku

Re: autorka

Jak si ve svých diskuzí budu reagovat a jestli na ně budu reagovat je čistě moje věc!!

+1/0
7.8.2011 16:20

fanaep

Re: autorka

To je úplná pravda, ale díky tomu působíte na většinu tak jak už jsem psala nahoře - ale jak říkáte, vaše věc...

0/0
7.8.2011 18:55

Rheiny

Re: autorka

vy necháte urážet vlastní dítě? A je spousta dalších nevhodných komentářů, kde bych se také bránila ;-)

0/0
8.8.2011 16:48

david.ledvinka

Re: autorka

Nezlob se na mne, ale spíš by se nad sebou měli zamyslet všechny ty pseudomoralistky, co sem píšou - pak už je to jen zákon akce a reakce. :-P

0/0
7.8.2011 22:20

zuzikku

Re: autorka

Přesně, jak se má člověk jinak bránit??? Doteď jsem byla v diskuzích na všechny slušná, od teď je mi to UPŘÍMNĚ jedno!!!:-)

0/0
8.8.2011 6:44

Brundi

Re: autorka

Vidim to stejne. Autorka napsala blog. Ani vtipny, ani zabavny. Nad jejim vychovnym pristupem by se dalo polemiovat, ale jeji dite, jeji vec. Proc se ale v diskuzich tak nevhodne pozastavuje nad tim, ze kazdy z jejiho nudneho blogu nepada na zadek, to nechapu.

0/0
11.8.2011 14:04

motiva

Re: autorka

autorka má právo reagovat v diskusi jak chce, její odpovědi vůbec nejsou hysterické, naopak naprosto normální a na rozdíl od některých diskutujících je i schopná udržet si v té snůšce osočování potřebný nadhled. Obzvlášť mě pobavila odpověď "že ano", už vídím, jak tato osoba úspěšně vychovává dítě:-/, autorce přeji, ať má zdravé a veselé děti, kterým dopřeje šťastné dětství, jehož nedílnou součástí je i jistota, že máma je tu jen pro něj ve dne v noci, den co den, protože jen z dětí, které mají od malička takovou jistotu, vyrostou sebejisté a zralé osobnosti.:-)

0/0
16.8.2011 19:45

LucyLu

Panejo..

..to je ale hustá diskuze! Lidi co blázníte? Vždyť to vypadá, že autorka je snad nějaká bestie, která na dítě jen řve, nedá mu najíst a ještě mu nadává! Já osobně bych ještě před rokem možná řekla, no jak jste si ho naučila, tak to máte, ale teď mám doma též malé dítě a na spoustu věcí se dívám jinak ;-) Tento blog byl náhodou parádní na pobavení a úplně vidím sebe, jak se snažím (marně) v 6 ráno rozlepit oči a přimět mozek  k poslušnosti, když ten můj malý terorista se zase rozhodl, že je prostě vyspinkaný a budeme si povídat... A nemyslím si, že bych byla špatnou matkou, ale prostě jen člověk... Takže drahá/ý dscs prosím napiš svou adresu a já zajdu na exkurzi jak vypadá dokonalá matka, která je usměvavá i v těch 6 ráno, vše zvládá levou zadní a na děti mluví zásadně super mile a ťuťuňuňu... A vy zuziku si nic z těchto lidí nedělejte, normální matky Vás pochopí... Krásný den

+3/0
7.8.2011 13:06

zuzikku

Re: Panejo..

děkuji, konečně někdo normální :-)

0/0
7.8.2011 15:56

stacer

Re: Panejo..

Ano, asi tak, mluvite mi z duse. Mam dve deti a nekdy se taky citim uplne semleta. Stale me potesi, kdyz vim, ze nejsem sama jedina mama, ktera miva obcas pocit, ze uz nemuze. Ne vsechny dny jsou plne slunicka, usmevu a radosti. Maminy drzte se.

0/0
11.8.2011 13:33

vydra mořská

Re: Panejo..

Když už nemůžu, máme babičky. Občas taky vylítnu z kůže, ale to poslední, co můžu jsou "maminy", které si stěžují. Nevím jak dvě, ale jedno je pohoda. A nemusím přece vyvářet svíčkovou s knedlema, dobrou mají i v hospodě.

0/0
12.8.2011 12:52

dscs

co to je za matku?

tolik zlych nadavek malemu detatku, ktere chce celkem logicky jist a pohybovat se? ono ji asi obtezuje sovu existenci. ma normalni, prirozene potreby. na tom, ze chce jist, neni nic, co by chudackovi vyslouzilo nominaci na slova jako bucek a satan

+6/0
7.8.2011 7:40

__huhulak__

Re: co to je za matku?

klid super matko

0/0
7.8.2011 9:14







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.