Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rybář Jakub Vágner: Bez přítelkyně bych ve svém bytě shnil

Jakub Vágner je nejznámějším českým, dost možná i světovým, rybářem. Natočil seriál Fish Warrior pro National Geographic, natáčí také pro ČT, vydává knihy a přednáší o rybách a přírodě. Mohl být stejně tak známým hudebníkem, kdyby neopustil konzervatoř a nepostavil si hlavu proti své muzikantské rodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Camino.

Skoda, ze si nedali zalezet vice na clanku

fotografie jsou jako pro modni casopis, mohli dat neco vice z prirody v Australii a tech znamych svetovych rybaru je dost a prave tam. Nasla jsem par zajimavosti pro ty, kteri by se tam chteli podivat.

brainz.org/15-cute-animals-will-cause-you-horrible-harm/

0/0
25.11.2011 3:18

ElSíra

...

Holky, kurňa ten je, co? V

0/0
6.11.2011 12:54

Eve3

Konečně rozhovor s někým,

kdo za to stoji - inteligentní,milý a dokonce se na něj i dobře kouká.. a navíc má stejné křestní jméno jako můj syn :-)pořád tady řešíte nějaké fotky... jsou pro vás tak důležité? pro mně je důležité, co Jakub řekl v rozhovoru... opět mě to utvrdilo mě v tom, že je to chytrý, milý kluk, který ví, co chce a stále zůstává "normální, obyčejný kluk" - jen doufám, že takový zůstane napořád...

Jakube, držím ti palce, ať už v tvé úžasné profesi nebo v tvém osobním životě! Rodiče na tebe můžou být hrdi...  R^

0/0
26.10.2011 10:35

bombai

Prosím,

...je možné napsat, že se mi zveřejněné fotografie k článku o Jakubu Vágnerovi nelíbí? Připadají mi nepřirozené, barevně tvrdé, pan Vágner na nich působí jako nějaký umělohmotný manekým a ne osobnost spjatá s přírodou...přiznávám, že jsem na článek šla z jednoho jediného důvodu, a totiž, že mi je pan Vágner sympatický, řekněme vizuálně...o rybách nevím nic. Fotografie mne zklamaly a podivuji se nad tím, že je někdo z redakce iDnesu pustil ven. Jinak pana fotografa neznám, v Mafře nepracuji, nejsem ani profesionální nebo jinak aktivní fotografka, ale ty fotografie jsou špatné. Tečka.

0/0
27.9.2011 13:29

Slystall

*

Já nevím, ale mně se ty fotky strašně moc líbí, často se na ně chodím dívat. Co na tom, že barvy jsou nepřirozené? Jsou pěkné a hotovo. R^

A ano, jsem laik. I kdybych nebyla, hleděla bych si svého a rozhodně bych nevymetala diskuze za účelem házet na někoho špínu. Jste ubozí, chtěla bych vědět, v čem vynikáte vy.

0/0
22.9.2011 12:07

tajny agent

Nelibilo se mi

takove familierni informovani (pochlubeni se?) prvnim ulovkem "na pytlacku" ...

0/0
22.9.2011 6:00

jitkaaaa

fotky

Kuba, ve skutecnosti zatracene sexy, tady vypada jak umela figurina. CO mu to udelali =(

0/0
8.9.2011 23:45

sestrenka

pan Vágner a fotky

teda jsem fotografický konzument, tedy ten, kdo se na fotky dívá a myslím, že právě pro takové lidi je tento článek stvořen. Fotografové profíci mají přece svoje vlastní stránky a časopisy, tam se můžou ve svých fantaziích  vyřádit dosytosti, a ještě za ně budou určitě chváleni.  Tohle je ale oddíl hlavně pro ženy. Pana Vágnera obdivuji za jeho postoj k životu a za to, že předá nové poznatky o sladkovodních rybách dalším generacím. Myslím, že tyto fotografie nejsou "ono", něco mi na nich prostě vadí. Snad ta poslední fotka je trošku pěkná ... mohl by se vyjádřit pan Vágner, co si myslí o těchto fotkách ... jeho názor by byl myslím dost zajímavý. Přeji panu Vágnerovi a celému týmu hodně štěstí na výpravách po divočině !!    ...  A panu fotografovi trochu více pokory.

0/0
7.8.2011 17:03

fry

Fotky

Kouknu na clanek, prectu prvnich par radku a uvidim fotky pana Vagnera. Prvni, co me napadne, ze rozkliknu diskuzi a rikam si, jestli to treba nekdo nahodou ten prehnany "post-processing" nekomentuje.

Ale tohle jsem necekal:-))

Konstruktivni kritika - tak napriklad clona kolem 1.4 (nebo kolik fotograf nastavil), je na foto obliceje mirne z boku blba, protoze jedno oko je ostry a druhy uz ne. Vypada to divne. No a pak ty barvy...

PS: ANO, jsem soucasti siroke internetove komunity, ktera chce pana Tyrrela svrhnout!

+1/0
6.8.2011 22:03

Tyrrel

Re: Fotky

My víme, jak tady "náhodou" děláte z diskuzí ubohost už několik měsíců. Váš oblíbený "post-processing" vás opět prozrazuje, měl byste se líp maskovat, učte se od "komunity".

K vašim radám: Co si kdo fotí, je jeho věc. Uveďte své jméno a odkaz na svou, jistě výjimečnou, práci, a vaše rady budu možná vnímat v jiném kontextu než účelového kydání hnoje... a nebo zjistíme, proč "kydáte", že...

A znovu:

DÁT SI ZA DLOUHODOBÝ CÍL NĚKOMU ŠKODIT, JE DLE MÉHO NÁZORU, ZNAK ZLÉHO, UBOHÉHO ČLOVĚKA

0/0
7.8.2011 4:06

S. Gautama

Re: Fotky

Pane Puchto, vy jste evidentně člověk paranoidní a neschopný si připustit vlastní nedostatky a soudě dle opakujících se chyb i neschopnost.

0/0
11.8.2011 12:44

Kamenná stezka k čajovému domku

Ad foto

Vážený pane autore. Nemám opravdu vůbec nic společného se skupinami, o kterých tvrdíte, že se Vás snaží poškodit. Nejsem ani extra fotograf. Jsem naprostý laik, který se na fotky jen kouká. Ale první, co mě při pohledu na fotogalerii chytlo, byla absolutní nepřirozenost fotek. Aniž bych četl jiné názory. To je jen můj pohled laika. Nikdy bych neměl zapotřebí Vám to takto sdělovat, nebýt Vašich uražených a nesebekritických reakcí v diskusi. Čím více tvrdíte, jak jsou fotky skvělé, tím více to působí směšně.

0/0
6.8.2011 19:28

Tyrrel

Re: Ad foto

Vážený pane (plivači také),

když někdo něco hrubě adresuje přímo na mě, mám pocit že proto, neboť očekává mé reakce. Ne, že mi pak to, že reaguji, bude předhazovat jako důkaz mé arogance. Nereagoval jsem dost dlouho, ale tato "kampaň" se po rozhovoru s pí.Kočí stala organizovaným a cíleným osobním útokem skupiny flamerů. Narozdíl od oné hrdinné "komunity", která neustále navrhuje mj. mé "zastřelení, nakopání, vyhození" apod., JÁ NIKOHO NEURÁŽÍM! Ukažte mi jedinou reakci, kde bych to činil nebo označoval své fotky jako skvělé?! Mé reakce (které tvrdíte jste nečetl, ale nutí vás reagovat?) jsou jen chabou obranou proti pár anonymním jedincům, kteří to dělají zcela účelově. Dali si za úkol mě "svrhnout"(viz. příspěvek výše), rozuměj pliváním v diskuzích, doufají že mě pracovně poškodí. Vzhledem k charakteru a až absudrní frekvenci jejich činnosti, se nedivte, že si občas dovolím poznámku o psychiatrii. PROTOŽE DÁT SI ZA DLOUHODOBÝ CÍL NĚKOMU ŠKODIT, JE DLE MÉHO NÁZORU, ZNAK ZLÉHO ČLOVĚKA.

0/0
7.8.2011 3:51

monreve

Re: Ad foto

Máte pravdu. Pana fotografa neznám, a o jakýchsi skupinách se dočítám až nyní z diskuze, ale mám dojem, že fotografie by převážně měly  odrážet realitu (pokud si nestanovujeme za cíl umělecký dojem) a také by se měly líbit těm, co na ně koukají. Ano, je to subjektivní, ale mě se to nelíbí. Nabyla jsem dojmu, že pan Vágner má svítící oči, což určitě nemá :-)  Moc mi to připomíná povídku o fotografovi z knížky Stephena Leacocka - vyleštíme oči, zcizelujeme zuby, vyměníme vlasy, odřízneme uši - fixlujte a krucifixlujte si to jak chcete, ale tohle nejsem já :-)

Podotýkám, že nechci nikoho urážet, jen říkám svůj názor.

0/0
7.12.2011 15:04

stop populismu

Poprvé

Tak já jsem v diskuzi poprvé, pročetl jsem článek (slušný) i diskuzi (k zasmání) a utvrdil se v tom, že "pan fotograf" se bere zbytečně moc vážně a místo toho, aby přiznal, že ty fotky jsou strašidelný, nadává diskutujícím. Mně se ty fotky nelíbí vůbec, u člověka jako J. Wágner bych čekal něco civilnějšího a pohodovějšího, a ne takové vybělené monstrum :-)

+1/0
6.8.2011 19:07

Tyrrel

Re: Poprvé

Nic se nebělilo, pane. Jestli pana Vágnera nazýváte "vyběleným monstrem", úrážíte jeho, ne mě. Což je pro vás asi k tomu "zasmání"...

0/0
7.8.2011 3:55

jacih

prvni co me napadlo

bylo,  ze na tech fotkach se opravdu nekdo vyradil ve Photoshopu:D a ejhle, diskuze je prave o tom:D

0/0
5.8.2011 13:39

Tyrrel

Re: prvni co me napadlo

A proto musíte po 20x napsat to samé...

První, co vás napadlo, jak stočit diskuzi opět k plivání na fotky a vymyslet si další nick...

0/0
5.8.2011 20:54

Cikánek

Co si myslet o trapiči zvířat ?

Tento člověk si svou pochybnou slávu vybudoval na trápení, mrzačení a zabíjení zvířat, a to i těch, druhů, které nám mizejí ze světa... A některé sdělovací prostředky ho za to ještě vyzdvihují... Tak mě napadlo - co by tomu říkali lidé, kdyby jim ryby zasekly do úst ocelový hák a hodiny je za něj smýkaly ve vodě ?! ;-€ ;-O

+3/0
5.8.2011 9:22

svobodnik Halik

Re: Co si myslet o trapiči zvířat ?

vůbec nemáte páru u čem píšete....Rv

0/0
5.8.2011 9:37

Cikánek

Re: Co si myslet o trapiči zvířat ?

Konkrétně, prosím ! Jinak to jsou plky ze IV. cenové !

0/0
5.8.2011 10:06

-Moravian-

Re: Co si myslet o trapiči zvířat ?

Napr, cpes se na vanoce rybou? Tak mas zasluhu na jejim tzv. "trapeni a zabijeni".

0/0
6.8.2011 5:33

Jircak

Re: Co si myslet o trapiči zvířat ?

Ad1) Od pradávna byl lov zdrojem obživy a zvířata se zabíjela, aby člověk mohl přežít. V dnešní době se  lidi nesetkají se zabíjením a maso si můžou koupit v obchodě zabalené. Jestli jíte maso ryby, drůbež, zvěřinu, hovězí,vepřové atd. jste pokrytec co haní pouze druhé a sám nemá zameteno před vlastním prahem, protože sám jí zvířata, která umírají. Já sám maso jím a beru to jako součást koloběhu, tak to zkrátka je.

Ad2) Jakub chytá na prut a je to souboj zvířete proti člověku, který se mi zdá férový. Není to stejné jako když střelíte ve tmě zvíře ze  vzdálenosti 300 metrů.

Ad3) Pokud vím Jakub svoje úlovky nejí, ale vrací je zpět do přírody.

0/0
4.11.2011 13:27

kilgore2.0

photoshop

Po přečtení (nejen této) diskuze začínám mít dojem, že autorem otřesně upravených fotek ve Photoshopu je zdejší "diskutér", vystupující pod nickem "Tyrrel". Rv

+1/0
4.8.2011 23:15

Tyrrel

Re: photoshop

Jste evidentně nesmírně bystrý člověk.....

Naučil jste se číst a slovo Photoshop, gratuluji.

0/0
5.8.2011 0:39

martas38

Re: photoshop

Hloubka ostrosti vašich "upravených" fotografií poněkud popírá fyzikální zákony. O očích a pleti pana Vágnera raději nebudeme diskutovat. Pokud je to záměr klobouk dolů, podařilo se vám zplodit originální figurku ze Star Treku. Domnívám se, že pan Jakub Vágner není Helenka Vondráčková a podobné "úpravy" nebude mít minimálně dalších 20 let zapotřebí.

0/0
5.8.2011 1:03

Tyrrel

Re: photoshop

DOF= 85/1.2L @ MFD

Žádné lokální úpravy nebyly použity.

Jste opravdový expert, poučujte dál...

0/0
5.8.2011 2:11

Radek-333

Re: photoshop

Ale byly použity lokální úpravy. Možná o tom nevíte, ale funkce Clarity z ACR Photoshopu, kterou přehnaně používáte v extrémních hodnotách, je lokální adaptivní úpravou kontrastu...

0/0
5.8.2011 9:19

Tyrrel

Re: photoshop

Reportáže a "rychlofotky" pro weby dělám do jpegu, pane, blábolíte nesmysly...

Kritizovat můžete, je to ale težké off-topic - "prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku", viz. pravidla. Máte pocit, že jste se něco naučil, pěkné, ale proč se to exprimuje do anonymního plivání nepochopím...

Já takto zbaběle prostě nikoho nopomlouvám.

Je zde skupina lidí, kteří tu provozují tento flaming/spaming, za učelem mě tu poškozovat ("čekatelé" na honoráře z řad mladých, přes mrtvoly průbojných amatérů, expertní "kamarádi" jistých redaktorek a pár kolegů z IT a ostatních ostrovů iDNES, pánové a dáma ví o kom mluvím...), tak se nenechte manipulovat.

To je poslední reakce, protože je to časová charita, kterou si nemohu dovolit a je to únavné a zbytečné

0/0
5.8.2011 10:13

Radek-333

Re: photoshop

Promiňte, ale já neplivu a nepoužil jsem vůči vám žádnou urážku,  jen se mi vůbec nelíbí výsledky vaší práce. Právo publikovat názor mi nemůžete upírat.

0/0
5.8.2011 10:19

zuza0007

Re: photoshop

"prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku", viz. pravidla.... a tohle napíše člověk, který jiné ihned posílá k psychiatrovi a na oční..jen pro to, že někdo napíše, že se mi nelíbí fotky...se divím, že vám tohle vaše "diskutování" vaši nadřízení trpí...

+1/0
5.8.2011 16:17

Radek-333

Re: photoshop

Nejsem profesionální fotograf, avšak je to můj koníček (věnuji se mu však již dosti dlouho),  ale vaše fotky jsou opravdu odstrašujícím případem použití Photoshopu. Barvy jsou přesaturované do nereálných ba přímo odpuzujících úrovní. Zářivě modré oči, vybělená bělma jsou umělé až to bolí... Nezlobte se, ale takhle kvalitní fotografie podle mého názoru vypadat nemá

+1/0
5.8.2011 9:15

anthropoid42

jeste k tem fotkam...

muj styl to sice neni, ale ty fotky nejsou spatny, pusobi trochu provokativne a ukazuji toho kluka zase v jinym svetle. Kdyz se to fotografovi a panu Vagnerovi libi, proc ne... To ze jsou upraveny, je jedna vec, ale delat z toho exaltovanou zalezitost je od veci. Proc si hned nadavat ci si dokazovat jak to ma vypadat... vzdyt ten clanek je o rybach, nebo se proste vzdycky musi najit duvod, jak ventilovat nejaky vztek?

0/0
4.8.2011 23:11

dhj7

je to týpek

a tomu co dělal tu úpravu fotek by měli vysvětlit jak fotku upravit aby působila pořád přirozeně:-P

0/0
4.8.2011 22:16

Gusta Deputát

Nic naplat

Tenhle sympatický chlapík mě vždycky odzbrojí. R^

0/0
4.8.2011 22:11

anthropoid42

jakube, dobry

delas si co chces, delas to dobre, vydelas si, nikomu tim nejspis neprekazis, nejspis ani nekrades a mas-li sponzory na svoji cinnost, aspon z toho neco vypadne ... myslim, ze malokdo z celebrit se muze timhle skore pochlubit. takze u mne dobry.

0/0
4.8.2011 21:59

stefi_ul

Re: jakube, dobry

R^

0/0
10.8.2011 10:51

temi

Re: jakube, dobry

R^

0/0
10.8.2011 14:27

MFD to hraje s náma

Pane Puchto!

Pane Puchto! Jak tak člověk sleduje Vaše reakce na jakýkoliv projev nesouhlasu s Vaším uměním (měl jsem tu čest "číst" Vás i v jiné diskuzi), musí dojít k názoru, že jste nafrněný bručoun, co neunese jediný nesouhlas se svou jedinou "pravdou".

-

Člověk přece nemusí být profesionální fotograf, aby směl označit fotografii jako ošklivou. Stejně tak nemusí mít vystudovanou konzervatoř, aby se mu nelíbila nějaká píseň, a taky třeba nemusí absolvovat DAMU, aby mohl odejít z divadla, když se mu nelíbí představení.

-

Pro mě jsou fotky hrozné, protože děláte z lidí voskové figuríny, a proto si ONA DNES pročítat nemíním. Budiˇž, nejsem cílová skupina. Vy si to nemyslíte, to je rovněž Vaše právo. Je to navíc Vaše práce a zřejmě po ní poptávka je, když Vás Mladá fronta zaměstnává. Ale neměl byste takhle startovat po lidech, kteří dají najevo, že to není jejich gusto. Ruku na srdce, normální člověk takto totiž opravdu nevypadá.

+4/0
4.8.2011 21:56

MFD to hraje s náma

Re: Pane Puchto!

Například nadávat lidem do homosexuálů jako vy mě tam dole je opravdu dost scestné, nemyslíte?

0/0
4.8.2011 21:59

Tyrrel

Re: Pane Puchto!

Homosexuál není pro inteligentního člověka nadávka!! Jako pejorativní výraz jste ji použil VY a urážel jste jím pana Vágnera. Tak  "ruku na srdce" si dejte sám, homophobie je většinou projev vlastní sexuální lability...

Plivat na mou práci můžete i nadále, jestli vám to přináší uspokojení. Můžete do něj začlenit i své známé apod. jako jiní tady a pár "kolegů" z iDNES, kteří si z toho udělali druhou pracovní náplň. Že pánové a dámy...

Jen na okraj: Pro mne jako "nafrněného bručouna" je důležitá zpětná vazba hlavně s fotografovanou osobou. A ta je k mému zadostiučinění většinou velmi pozitivní.

Zpětná vazba od lidí, co chtějí moje místo, nebo mě nesnáší (ač mě neznají?), mě logicky přijde zaujatá a bezpředmětná.

Hezký večer.

0/0
4.8.2011 22:46

Chudým bral, bohatým dával (9)

Proboha co je to zase za odporně upravené pseudofotky

;-O;-ORv;-O;-O

0/0
4.8.2011 21:16

Tyrrel

Re: Proboha co je to zase za odporně upravené pseudofotky

Kolikrát napsat "hnusný fotky" v příslušných variacích, vaší partičce stačí než uspokojeni? 10x 20x Jak byste při této "činnosti" sami sebe popsali? Kdy jste se sebou spokojení?

 

Tyto příspěvky jsou na úrovni spamu, kterým se normální diskutér musí prokousávat a ignorovat....

0/0
4.8.2011 21:32

budovatel_snesitelných_zítřků

DEJTE UŽ TĚM RYBÁM

POKOJ, PANE WÁGNERE!

+1/0
4.8.2011 19:40

sun.alex

Re: DEJTE UŽ TĚM RYBÁM

Ty woe...Wagner byl hudební skladatel, tohle je Vágner a náhodou docela kolík...R^

0/0
4.8.2011 19:49

Qesospi Cobigan

Tenhle hoch měl být na obale Kinder čokolády

;-)

0/0
4.8.2011 19:24

Nostromo1975

Re: Tenhle hoch měl být na obale Kinder čokolády

R^ ;-D

0/0
4.8.2011 19:33

mikril

Re: Tenhle hoch měl být na obale Kinder čokolády

no to není vůbec od věci!Můj syn - 9let- je nadšený rybář a díky Jakubovi máme doma všechno možné i nemožné pro rybaření, od DVD a knížek nevyjímaje, takže ještě nějaké Kindrvajíčko by nás už nezabilo :-). Ale radši to nikde moc nevytrubujte, ať se toho nechytne market.ředitel nějaké čokoládovny ...

0/0
10.8.2011 10:45

Bazinga:D

co to je

za módu barvit lidem ve Photoshopu oči, čistit bělmo do běla saturovat rty a dodávat všemu žlutý warm feeling :-/ vypadá jak ufo

0/0
4.8.2011 18:51

hopajda

Re: co to je

Asi si někdo našel supr tutor na netu :)

0/0
4.8.2011 21:16







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.