Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kamarádka vs. partner. Kdo z nich má větší nárok na váš čas?

Pokud zrovna naše kamarádka není schopná dohazovačka, které se úspěšně podařilo udat svého single kámoše, v drtivé většině případů jsme ji v životě potkali dřív než svého partnera. Některé přítelkyně, ty nejstálejší, dokonce pamatují naše odřená kolena a prvního kluka, prolezly s námi střední či vysokou a víme o sobě víceméně všechno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

o vaše názory nestojíme

Nejvíc manželství zničí rozvedené kamarádky

0/0
19.7.2011 21:19

IfčaX

Re: Nejvíc manželství zničí rozvedené kamarádky

To taky vykoumala nějaká americká studie? ;-)

0/0
19.7.2011 22:21

o vaše názory nestojíme

Re: Nejvíc manželství zničí rozvedené kamarádky

Ne, já nejsem rechtórka úděsu, abysch se musela opírat o britské nebo jiné vědce.

0/0
20.7.2011 2:53

Smarty

Re: Nejvíc manželství zničí rozvedené kamarádky

Souhlas. Hlavně ty, které se z toho už vyhrabaly (rok po rozvodu/rozchodu třeba brečí a "závidí" manžela, že budou děti...). Pak se zamiluje, všechno je po 2 mešících absolutně užasné a cool a prostě měla by jsi znovu zažít to zamilování atd... Za to ty máš doma pořád to samé a už to jede :-)Rv

0/0
22.7.2011 7:46

Ami100

ten, nebo ta... toto, nebo toto? Co já vlastně chci?

Kdo z nich má nárok? Hm, hloupá otázka.. Jaké si to uděláš, takové to máš :-) Někdo upřednostní kamarádku a když se to opakuje vícekrát, pak světe div se, že náš vztah nefunguje.. A jestli kamarádka, opravdu dobrá kamarádka, měla by pochopit, že partnerovi je potřeba také věnovat "nějaký ten čas" a rozhodně by neměla žárlit. Jestli žárlí, její blbost a problém. Nikdo není ničím vlastnictvím. Když se bude naopak partner více věnovat svým kamarádům, budou ženy fňukat, že se jim nevěnuje... Všechno je to o dohodě a hlavně o tom, rozmyslet si, co vlastně chci, nechci a jaké z toho plynou důsledky, ne? ;-)

0/0
19.7.2011 19:19

separator

To je blábol :-D

To je tak totální vymyšlený blábol - mezi ženami je jen velmi málo upřímných a nezáludných kamarádek, to za prvé.

A za druhé, ten popisovaný případ funguje v reálu naprosto obráceně - přítelkyně má často problém s kamarádem muže.

Ty vymyšlené dialogy v článku, to skoro brečím smíchy;-D

0/0
18.7.2011 23:49

Prickrose

Re: To je blábol :-D

Takze podle tebe jsou vsechny

0/0
19.7.2011 1:37

Prickrose

Re: To je blábol :-D

Neuprimne a záludné. Tak to je fakt dobré. Ja mám několik kamosek Už třicet let. Kdyby byly záludné slety, tak by moje Kámošky nebyly ani minutu.

0/0
19.7.2011 1:39

dscs

blby je,

kdyz jsou pro nektere zeny kamaradky jen pomuckou na zabiti casu, nez se klofne samecek

0/0
18.7.2011 21:28

Cleopatra

manzel

0/0
18.7.2011 21:13

Cleopatra

Re: manzel

a vice versa, v dobre fungujicim manzelstvi

0/0
18.7.2011 21:15

akleen

porad nejake nadpisy

Jak pise dole ta americanka, tak to je presne dukaz toho, ze kdo to tak potrebuje je nevyspely a osamely jedinec. Mam pratele a ikdyz se vidime s nekterymi 1x za rok, ty chvile, ktere jsme prozili nam nikdo nevezme. A muzu se na ne spolehnout porad, tim, ze budeme vysedavat 3x tydne se to nezmeni. Jak dalsi zena psala je to tim, ze ti pratele jsou take muzi. Dobre to dokresluje take jake vztahy mezi "prateli" maji lide na pracovisti. Z me zkusenosti prichod zeny do muzskeho tymu je problem a z dlouhodobeho hlediska neudrzitelny. O intelektualnich debatach se radeji nezminuji, ikdyz to citim stejne.

0/0
18.7.2011 15:29

dscs

Re: porad nejake nadpisy

jenze dkyz se clovek s nekym vidi jednou za rok, je to pratelstvi spis pak uz o vzpominani. ne kazdy chce mit zazitky s prateli jen ve dvaceti a pak uz jen vzpominat

0/0
18.7.2011 15:57

Lev---z---Rožmitálu

Re: porad nejake nadpisy

ale to o čem se píše v článku není žádné přátelství ale kvokání s kolegyněmi z práce o nesmyslech

0/0
18.7.2011 16:18

_m-

Re: porad nejake nadpisy

Přátelství je o přátelství, ne o setkávání a drbech.

0/0
18.7.2011 16:22

martina111

Re: porad nejake nadpisy

No, minimálně o setkávání přátelství asi je.. ;-)

0/0
18.7.2011 18:46

dscs

Re: porad nejake nadpisy

o prave. pratelstvi je prece podpora, sdileni, zazivani, debaty... kdyz se s nekym vidim jednou za rok, je to urcity druh mile prizne, pripadne je to pripad, dky dotycny bydli na druhem konci sveta a do cr se napodiva aja tam taky ne. ale bezne pratelstvi zredukovat na takovou frekvenci, to uz je treba na me prilis

0/0
18.7.2011 21:21

_m-

Re: porad nejake nadpisy

Podpora není jen o společném popíjení kafe a probírání partnerů. Podpora může být i vzdálená. S přítelkyní si často píšeme dlouhé dopisy, ještě častěji krátké maily a máme obě jistotu, že když bude nejhůř, tak ta druhá přijede i když to máme přes půl republiky, a naopak, když jedna z nás zazvoní ve dvě v noci u té druhé, tak dostane naplněnou vanu, něco do žaludku, teplou postel a útěchu - a ví to i můj a její manžel.

0/0
18.7.2011 22:35

akleen

Re: porad nejake nadpisy

Ano, tak je to spravne. Presne to jsem mel na mysli.

0/0
19.7.2011 7:09

Deka de Ntni

demence

Strcte si ty clanky nekam;-€. Nejlepsi kamosku nemam, protoze neverim na kamaradstvi mezi zenskymi....Preferuji muzskou spolecnost, se zenou si nikdy tak dobre nepokecam, jako s muzi- ma to uplne jinou (intelektualni) uroven....Zacinmam mit podezreni, ze kdybych byla muz, tak bych dokonce byla gay. :-P

0/0
18.7.2011 12:32

_m-

Re: demence

uplne jinou (intelektualni) uroven.... hmmm

No, vrána k vráně... já mám kamarádky i kamarády, a intelektuální rozdíl teda nevidím.jistě je rozdíl pokecat s chlapem nebo ženskou, ale v intelektu to opravdu není :-P

+1/0
18.7.2011 12:59

SUPERpolární liška

Re: demence

To není, i sebechytřejší ženská může být...a není to nic výjimečného...naprostá kráva...

+1/0
18.7.2011 13:29

Lev---z---Rožmitálu

Re: demence

většinou to tak bývá

protože čím chytřejší tím víc si o sobě myslí že kráva není a tím větší nebezpečí že se krávou stane:-P

0/0
18.7.2011 16:07

Duke___Nukem

Re: demence

R^

0/0
18.7.2011 18:27

Dagiss

Re: demence

já se ženských jako kamarádek úplně vzdala,poněvadž když už se zdálo,že by to mohlo být fajn,přišel buď podraz,nebo lži či výmluvy a intriky.Preferuji přátelství s muži,člověk jim (a oni mi) může říct vše narovinu bez toho,aniž by se urazili. (až na výjimky,no).

+1/0
18.7.2011 13:49

halagajda

Re: demence

R^

0/0
18.7.2011 13:52

_m-

Re: demence

Je fakt vemi zajímavé, že přispěvatelky diskuzí IDNES jsou vesměs moudré, rozumné, férové a inteligentní ženy, ale ty druhé - to jsou podrazačky, lhářky, slepice ;-D;-D;-D

+2/0
18.7.2011 14:51

IfčaX

Re: demence

R^;-D

0/0
18.7.2011 14:59

Dagiss

Re: demence

a to soudíte dle čeho??Že některé z nás rezignujeme na přátelství s ženami,protože jsme se už spálily na těch,co jsou podlé a intrikánky??

0/0
18.7.2011 16:20

Deka de Ntni

Re: demence

Co je na tom tak zajimave? Nerozumim zenskemu zpusobu komunikace, to jejich tutununu, nerozumim jejich tematum, nestotoznuji se s jejimi oblibenymi postavami, treba ze Sexu ve meste, jestlize mohu neco vypichnout- to si radsi pustim Top Gear, aspon se zasmeju a dozvim neco noveho...nerozumim tomu, co obdivuji na svych idolech atd a sama nikdy nevim, cim prispet do diskuze. Podotykam, ze toto pozoruji i v debatach se vzdelanymi zenskymi, a to uplne nejvic, kdyz je pocet zen rovny a vyssi nez tri...tak to hned zacina upadat. Ve dvou jsem schopna tema konverzace udrzet tak, aby ani jedna strana z toho nemela ujmu. Uplne nejvic nesnasim, ze zenske strkaj nos do osobnich veci jinych lidi. Odstup, s jakym komunikuji muzi mi vyhovuje. A hlavne muzi mivaj smysl pro humor- ironii a sarkasmus a to ja dokazu ocenit. R^

0/0
18.7.2011 16:58

Dagiss

Re: demence

jsem téhož názoru..Ulice,Ordinačka,"mimísci",butiky...nebrat,jednoho by z toho opravdu začala bolet palice a to nadlouho.Mám ráda černý humor,udělat si legraci skoro z čehokoliv,třeba i ze svého zadku,jenže chlap se zasměje,ženská urazí.

0/0
18.7.2011 17:54

dscs

Re: demence

ja si ybiram kamaradky, ktere maji jine zajmy nez nejake serialy. snad panuje vseobecna spokojenost, myslim

0/0
18.7.2011 21:23

_m-

Re: demence

Líbí se mi, jak hážete všechny ženy do jednoho pytle. Vy snad žena nejste? Nebo si myslíte, že jste jediná výjimka? Omyl vážená, stejně jako existují ženy, které nekecají o blbinách, tak existují muži, kteří o nich kecají. Pravda, jsou to mužské blbiny, ale ve své podstatě to blbiny jsou. A člověk si vybírá přátele podle sebe. To že vy jste zatím nenarazila na ženu se kterou byste si měla co říct neznamená, že také ženy nejsou, ale o tom, že vy jste apriori nabroušená proti vlastnímu pohlaví. To o něčem vypovídá.

Já s muži vycházím velmi dobře, mám mezi nimi pár opravdu dobých kamarádů, ale mezi ženami rovněž.

Jo a nejvtipnější mi přišlo vaše tvrzení, že: "Uplne nejvic nesnasim, ze zenske strkaj nos do osobnich veci jinych lidi. " Pokud jsem si všimla, tak chlapi jsou drbny ještě víc ;-D;-D

0/0
18.7.2011 22:47

Brundi

Re: demence

Treba taky dospejes. ;-D

+1/0
18.7.2011 14:48

Lev---z---Rožmitálu

Re: demence

chtěla jsi říct zblbneš:-P

ale jo na durhou stranu bych řekl že přežít slepičí kvokání nad kávou bez narušení psychiky se dá jedině když člověk dospěje a získá nadhled a nenechá si kecat do vztahu od nezadané kamarádky:-P

0/0
18.7.2011 16:09

Brundi

Re: demence

Dospeje a treba dospejou i nektere z jejich slepicich kamaradek. Dojde ji, ze ten rozdil neni v inteligenci a dojde ji, ze si dela medvedi sluzbu, kdyz si sere do vlastniho hnizda. Toz tak. Slepice mezi zenskyma, volove mezi chlapy.V tom to fakt neni...

+1/0
18.7.2011 16:49

dscs

Re: demence

jo, nekde psali, ze muzi opravdu nemaji radi zeny, ktere o druhych mluvi zasadne spatne a urazlive

0/0
18.7.2011 21:24

dscs

Re: demence

mozna by bylo fajn ubrat na hrubosti?

0/0
18.7.2011 21:22

Lev---z---Rožmitálu

stupidní stereotypy

já rád nakupuju

tedy ehm jídlo

0/0
18.7.2011 11:40

_m-

Re: stupidní stereotypy

Tak náhodou můj muž strašně rád prolejzá obchody. Pochopitelně ne s kabelkama a šatičkama, ale s elektronikou, fototechnikou nebo modelama. Já nákupy nesnáším. Všechny.;-)

0/0
18.7.2011 13:02

opportunity

Kdo z nich má větší nárok na váš čas?

Nárok na můj čas mám hlavně já sama. Tedy pokud nemám malé dítě.

+1/0
18.7.2011 11:30

_m-

Re: Kdo z nich má větší nárok na váš čas?

R^

0/0
18.7.2011 13:00

halagajda

Re: Kdo z nich má větší nárok na váš čas?

R^

0/0
18.7.2011 13:51

jaajin03

horší je

když si kamarádka nechce dělat čas kvůli chlapovi ...

0/0
18.7.2011 11:24

xixina

Re: horší je

A ještě lepší je, když se kamarádka na kámošku/y vykašle kvůli klukovi, který ji má jen do pelechu ;-D

0/0
18.7.2011 12:49

dscs

Re: horší je

a bohuzel je to caste

0/0
18.7.2011 15:57

xixina

Re: horší je

Ze ma kluk holku jen do postele nebo ze se ta slipka vykasle na ksmosky? :D

0/0
18.7.2011 16:10

dscs

Re: horší je

asi oboje, ja mam zkusenosti sise s pripady, kdy se z kamaradtvi holek vyklubalo to, ze bylo treba jen s nekym zabit cas, nez konecne dotycna nekoho klofne

0/0
18.7.2011 21:24

tojsouveci

Zahývat

"Kamarádi", či "kamarádky" vám mohou pěkně zahýbat vztahem. Jejich rady vašim partnerům mohou zničit vše. A že vám vztah zničí docela s láskou, tomu věřte. Zvlášť když jsou sami a mají pocit, že kdybyste byli také sami, tak jim věnujete více času.

0/0
18.7.2011 10:31

tramtadadá

Re: Zahývat

A jak to udělají? Já si neumím představit, že by nám někdo zničil vztah, to bychom si ho museli snad zničit sami, ne?

0/0
18.7.2011 10:36







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.