Diskuze

Příběh Gábiny: Prý si mě vezme, ale až budeme mít dítě

Mám fajn chlapa, ale nechce si mě vzít. Sice říká, že ano, ale klade si podmínku: až bude dítě na cestě. A to se mně příčí. Bojím se, že je to jen výmluva a nakonec si mě nevezme nikdy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

šikovná holka

4. 7. 2011 15:21
....

Já vdávat nechci, nepotřebuji... nechápu...

0 0
možnosti
PN

šikovná holka

4. 7. 2011 15:28
Re: ....

se vdávat nechci... tam mělo samozřejmě být... ale tak myslím, že pokud ji opravdu miluje, mohl by si ji vzít.. vždyť rozvod v dnešní době není nijak složitý ani zdlouhavý.. tedy pokud jedna strana neprotestuje a to by se možná v případě této ženštiny klidně mohlo stát, působí na mě agresivně.. čím víc na něj bude tlačit, tím víc se on asi bude bránit... nebo možná ne, třeba podlehne, ale mně by teda nebylo moc dobře při představě, že jsem někoho "dotlačila" do chomoutu...

0 0
možnosti
H

Host84

1. 7. 2011 11:14
Nechápu ...

Nechápu autorku článku (pokud tedy vůbec existuje). Má prima chlapa (jak píše v úvodu), který si ji rád vezme, až budou oba chtít rodinu ... Proč se chce proboha vdávat hned teď? Má strach, že sbalí kufry a uteče? Opravdu si myslí, že jako ženatý chlap nemůže udělat to stejné :D Tedy pokud bych této dámě mohla radit (nechť so o mém přípsvěku myslí kdo chce co chce), tak bych řekla: NETLAČIT NA NĚJ, UŽÍVEJTE SI TO, CO MÁTE. Opravdu si myslím, že svatba by měla být svobodným rozhodnutím OBOU. V tomto případě bych se spíš cítila hloupě, že jsem partnera ke svatbě tak hezky pomaloučku nátlakem dohlanala :D Hrůza ...

0 0
možnosti
DB

Xelisa

1. 7. 2011 10:28
Ráda bych se přidala do ankety, ale nemohu.

Všechny otázky jsou moc definitivní. Níže je můj názor...

add otázka 1. - sama jste přeci uvedla, že na miminko máte času dost. Asi by se toho opravdu moc lekl... add otázka 2. - mno vy jste se úplně zbláznila... komu tím chcete v budoucnu ublížit až to praskne? A nebo opravdu věříte, že se to nikdy nedozví? PS - Nejvíc bude trpět dítě... bude to totiž ono, komu bude v hlavě hlodat brouk, že táta mě nechtěl a máma mě měla kvůli příjmení... add otázka 3. - proč se brát co nejdříve? A jak můžete říct, že ho milujete, když jste pak ochotná jej opustít jen proto, že nejste svoji?... add otázka 4. - neznám ho a proto nemohu soudit, zda si Vás vezme či ne pokud budete mít miminko.

Kromě třetí otázky jsou všechny nasměrované na to, že jste připravena stát se matkou a přitom se čurdíte jak malé dítě a snažíte se vynutit si sňatek násilím, výhružkami či podvodem...

0 0
možnosti
DB

Xelisa

1. 7. 2011 10:29
pokračování výše uvedeného příspěvku - nedostatek místa :(

Proč mu jednoduše neřeknete o co Vám jde? Řekněte mu, že si svatbu chcete užít a tudíž nemůžete být těhotná, kvůli nevolnostem a alkoholu a že ani on by si to pak neužil, protože by o Vás měl starost. Řekněte mu, že po porodu bude zase už starost o miminko a tak si svatbu neužijete opět ani jeden. Najděte mu i jiné důvody, než je mimiko, proč by jste měli být sezdaní... Vždyť jako jeho přítelkyni Vám ani neřeknou jak na tom je, kdyby se mu něco stalo, nikdo Vás nevyrozumí, až s kamarády zmizí někde v lese a nikdo je nebude moci najít... je mnoho důvodů proč být sezdaní... vysvětlete mu, že to nechcete proto, aby byl v chomoutu, ale proto, že si chcete zařádit na oslavě, chcete být jednodenní princeznou, ale hlavně... že se o něj bojíte a jako jeho manželka zmůžete víc, než jako "milenka" (kterou bezpochyb do svatby jste).

0 0
možnosti
D

Dojemne

30. 6. 2011 17:12
Manzelstvi je dohoda zajistujici podporu potomku ...

Samozrejme, ze zena se chce zaopatrit jakymsi manzelstvim, protoze je ji jasne, ze drive nebo pozdeji bude mit deti ... a neznam zenu, ktera by s radosti rodila na dlazbe a tam taky kojila.Jestli pote jeden z tech dvou chce z manzelstvi ven, tak na zaklade toho manzelstvi se u soudu musi dohodnout, jak se nasledovne starat o dite .... protoze to by pak panove jenom skakali z jedne na druhou a vytrasali svoje pytle kamkoliv je napadne .... ale deti, jak znamo, se o sebe samy starat neumeji, coz nekterym trubcum zcela unika. Zatim to speje ke zmene spolecenskeho zrizeni - zena, ktera bude chtit mit dite bude muset mit slusnou praci, aby si mohla svoje dite vychovat sama a vychutnat si to a pak snad nekde si nekdo muze taky dovolit se vloudit do jeji prizne a skemrat prave o to manzelstvi..... Bude to proste SEXMISE;-D

1 0
možnosti
DB

Xelisa

1. 7. 2011 10:45
Re: Manzelstvi je dohoda zajistujici podporu potomku ...

Pravda, jednou nám nic jiného nezbyde... já už jsem se teď dozvěděla, že mužský, než aby si našel práci, tak raději zůstane na mateřské, aby jeho "přítelkyně" mohla chodit dál do práce... Málem jsem vyletěla z kůže, když jsem to slyšela... Zajímalo by mě, jestli si na porod a šestinedělí vezme dovolenou, aby nepřišli o peníze, nebo zda si nechá píchnout vyvolávačku o víkendu a na šesti nedělí se vyprdne... samozřejmě o kojení vůbec nemluvím... A můj bývalý... jednoho syna už má z prvního manželství, děti mi sliboval, ale pak jsem zjistila, že jeho dům je již napsaný na sestru, aby ho zdědil první syn a že na další děti nemá finanční prostředky, protože bývalá manželka platí nízké vyýživné (500,- Kč/měs - z toho to byla fakt bída... divím se, že si říká "milující matka"). Tzn. když chceš děti, tak si na ně vydělej, zabezpeči je a já se pak budu obtěžovat jejich výrobou... Rozešli jsme se i přes to, že jsem ho velmi milovala...

0 0
možnosti
MH

MH78

28. 6. 2011 23:01
Těžko radit

On oddací list věčné štěstí nezaručuje, to je pravda. Na druhou stranu si lidé v den svatby veřejně cosi slibují a zároveň vstupují do určitého právního a majetkového postavení, jehož existence je neoddiskutovatelná. Ač si chlapi častěji myslí, že hlavně oni tím něco ztrácejí, ve skutečnosti se zavazují oba rovnoceně. I žití na hromádce má ale něco do sebe a, dokud jsme se nerozhodli pro dítě, neměli jsme důvod se té "instituce" sami zbavovat. Je to jen můj osobní názor, ale když se někdo "omylem" ožení, může to za cenu drobných právních a finančních nepříjemností "napravit" rozvodem. Když ale někdo (žena) porodí dítě partnerovi, který teprve následně zjistí, že se mu to vlastně ani moc nelíbí, to dítě už jí nikdo neodpáře... Dá se realizovat obojí: vzít se a mít děti nebo dělat děti a pak se vzít nebo dělat děti a nevzít se nikdy - ale je to o vzájemné domluvě, důvěře a oboustranné spokojenosti. Když toho nelze dosáhnout s jedním člověkem, je na místě změnit postoje nebo partnera.

2 0
možnosti
C

celim

28. 6. 2011 22:35
Oddací list je sice jen kus papíru,

ale k jeho získání je třeba veřejně prohlásit před svědky, že si partnera beru takového jaký je a nafurt! A to je problém, protže když žiji na hromádce, tak se klidně můžu sebrat a zdrhnout, prtože jsem nic veřejně neslíbil, kdežto u manželství je to trochu problém, protože je uražena vnitřní čest, ješitnost, protože něco bylo vysloveno před svědky.Prostě žití na hromádce jsou otevřená zadní vrátka - co kdyby!

2 0
možnosti
ZK

insane maniac

29. 6. 2011 1:25
Re: Oddací list je sice jen kus papíru,

A co je na tom tak hroznýho, že si někdo nechává ta neustále omílaná zadní vrátka?? Víte, né každý se hodlá k někomu připoutat jako koule k noze. Mimochodem, manželství je církevní přežitek. Překvapuje mě, že to náš ateisticky smýšlející národ nebere v potaz...

0 0
možnosti
MV

Mr.Kef

28. 6. 2011 21:59
a z druhé strany..

Papír sice štěstí nezaručí, ale když o něj tak nejde, tak proč na svatbu nekývnout.

Jsem 5 let ženatý, po 3 letém vztahu, dvě děti. Vycházíme si vstříc a tolerujeme vše tak jako před svatbou, pro mě je mnohem snazší říkat manželka než "přítelkyně". Nešlapeme si navzájem do života nějakým vynucováním.

Status manželství má ve společnosti pořád poměrně slušný kredit, takže pro obchod je to přínosnějí. A co se krizí týče, papír drží myšlenky na odchod o úroveň dále.

A ještě něco.. proboha lidi, nemůžete celý život hledat nškoho lepšího nebo nedej bože ideálního. Kolik 4 letých, 6 letých vztáhů asi zvládnete? Rozchod po 6 letech a pak šup do manželství s první co se namane po půl roce? To je logika jak prase, bohužel nevídaně častá.

7 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

28. 6. 2011 22:12
Re: a z druhé strany..

Přesně.

1 0
možnosti
FK

LUF4

28. 6. 2011 20:18
Názor chlapa :)

Měl jsem to s přítelkyní podobně. Měl jsem jí rád ale něco mi na ní vadilo natolik, že bych si jí nechtěl vzít jako konečnou partnerku a být s ní do smrti i bez dětí (tj. nechat se připravit o rodinu jenom kvůli ní samotné). Takže její hodnota pro mne + dítě by bylo dost na to abych si jí vzal, jinak ne. Takže jsem taky měl podmínku, až bude dítě. Ale to dítě jsme zkoušeli na rozdíl od tohoto případu ... (Předpokládám že se ženám tenhle přístup líbit nebude protože chlap je musí chtít za všech okolností)

0 0
možnosti
MN

_m-

25. 7. 2011 11:28
Re: Názor chlapa :)

Ne, že nelíbí, spíš nechápu. Něco mi na ní vadilo - a s dítětem přestalo vadit? Nebylo by lepší se rozejít a mít to dítě s někým, na kom mi nic nevadí? Že neexistuje nikdo na kom by nic nevadilío? Tak proč potom čekat na dítě a nevzít se kdykoli - hned nebo nikdy?

0 0
možnosti
P

PořízkovabastaII

28. 6. 2011 16:02
správná odpověď zní:

e) měla by začít rodit děti jako na běžícím páse. Je to ostuda, v jejím věku jich má mít už alespoň 11 :-)

1 0
možnosti
D

diplodokus1

28. 6. 2011 13:25
duvera?

tohle je klasicka ukazka, jak zenske aplikuji dvoji metr na sebe a na druhe... Kdyz padne v diskusi o neverach nazor, ze by si mel chlap nechat udelat test DNA, aby mel jistotu na cem je, tak se zvedne od zen vlna revu, co si to jako dovoluje takhle partnerce neverit, jaka je to hluboka urazka a jak takovy vztah, ktery neni zalozeny na duvere nema zadnou cenu (prestoze tech pripadu podvrzenych deti je znacne procento). Ale naopak v teto diskusi 95% zdepritomnych zen vyjadruje ke svemu partnerovi naprostou neduveru - tj. bez uredniho stemplu ani ranu, ale to je zrejme naprosto v poradku, ze mu zenska ani za mak neveri... A pokud chlap ten svazek nechce stvrdit uredne, zase je ten spatny on :-/

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

28. 6. 2011 13:31
Re: duvera?

Hustej blábol...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Vykrojené trikoty budí emoce. Olympijská kolekce Nike je prý sexistická

16. dubna 2024

Velkou kritiku vyvolala kolekce, kterou pro olympijský tým amerických atletek navrhla značka Nike....

Nekupujte zajíce v pytli. Sedm signálů, že vám to bude klapat v sexu

17. dubna 2024

Na začátku každého vztahu býváme opatrní, zvláště pak v dospělém věku. Nechceme se zase spálit....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vyrostla v Jižní Africe, zažila i vězení. Po letech česká zpěvačka zvolila Prahu

14. dubna 2024

Premium Jazzová zpěvačka Barbora Tellinger prožila 51 let v Jihoafrické republice, kam jako malá emigrovala...

Žena trpí obrovskými bolestmi zad kvůli ňadrům, implantátů se však nevzdá

15. dubna 2024  7:47

Influencerka Paige Woolenová má ňadra velikosti osm a je na ně náležitě pyšná. Bohužel jí však...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V sedmdesáti je žena jen díky cvičení v lepší kondici než v mládí

11. dubna 2024  8:27

Sedmdesátiletá Hilary Walker Millerová dříve vážila třiaosmdesát kilo. Po narození dětí přibrala na...

Pět věcí, kterými škodíme krvi a ohrožujeme naše zdraví

19. dubna 2024

Nikdo se neobejde bez temně rudé tekutiny stále proudící celým tělem. Přenáší kyslík, živiny a...

Ztráta soukromí, odcizení i nevěra. Sociální sítě jsou zabijákem lásky

19. dubna 2024

Sociální sítě mohou být na jednu stranu cenným komunikačním nástrojem a zajímavým zdrojem...

Žena si dopřála obří poprsí, teď musí nosit tři podprsenky

18. dubna 2024  8:01

Modelka Katy Ann dala za svá obří silikonová ňadra v přepočtu téměř sedm set tisíc korun. Jsou tak...

Život s výživou na zádech. Lukáš trpí chronickou střevní pseudoobstrukcí

18. dubna 2024

Svou výživu si nosí v batohu na zádech. Ten místo obvyklých svačin skrývá speciální výživu, která...

Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze
Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze

Řada maminek řeší u dětí odřená kolena, škrábance, neštovice nebo třeba záněty středního ucha. Z těchto příhod se děti většinou velmi rychle...