Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se pozná pravá láska? Neprozradí ji srdce, ale mozek

Pokud jste si mysleli, že pravá láska, která trvá věky, je jen výplod fantazie zamilovaných básníků, romantických snílků a pubertálních slečen, pak je načase přiznat si nečekanou pravdu: skutečná láska nejenže existuje, ale dokonce je možné ji vědecky dokázat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

v.shakira

léto

co dělat hlava přestala poslouchat a na stará kolena sedím a čekám na každou jeho SMSku :-(

znali jsme se dýl ale až po jednou posezení jsem si uvědomila že jsem asi uhranutá a jasně že po jednom pozvání na vínko jsme skončili u něj..od té doby se ho nemůžu nabažit sedím a nevím co dělat bojím se že řeknu nebo udělám něco špatně....jak se ho zeptat jak to on vlastně myslí...je to teprve 14 dní co se scházíme nikdo o tom zatím neví ale mě trápí nejistota a strach nadávám si za to...bude mi líp pokud by mi řekl že to myslí vážně nebo se bojím toho že mě chce jen na sex ale na vážno ne....

to jsou ale otázky že..;-)

0/0
25.7.2011 12:16

fr-mottl

ja jsem tu nesmrtelnou potkal uz v deseti letech

bylo to u Botice. Od te doby se vidame ob tyden, nekdy dokonce kazdy tyden a kdyz se zadari , tak i nekdy v tydnu. Miluju ji porad a doufam, ze tu budeme jeste dlouho spolu.

At zije ta prava Bohemka z Dolicku!

0/0
30.6.2011 23:47

Nenapravitelný optimista

"Od věčnosti

jsme byli mezi sebou spojeni. Usilovnou touhu navrátit se k této původní jednotě nazýváme láskou." PlatónV

0/0
21.6.2011 20:05

aju reptans

Re: "Od věčnosti

R^V

0/0
22.6.2011 0:10

Posel z Liptákova II.

Je to pravda...

...že tu svojí opravdu miluju, jsem si uvědomil až po třech letech, kdy dávno pominula zamilovanost, přišly první krize, neshody apod. Když si i po negativních zkušenostech člověk uvědomí, že bez ní nemůže bejt, to je teprve výhra. Zamilovanej po pár měsících vztahu umí bejt každej imbecil, ale opravdu milovat, to už chce fištróna ;-)R^

+3/0
21.6.2011 19:04

aju reptans

Re: Je to pravda...

našlapuj zlehýnka a nekřičR^

0/0
22.6.2011 1:28

xixina

Re: Je to pravda...

Taky tak :-)

0/0
25.6.2011 12:34

cavolaia

Diskutuje se tu o lásce

Tak proč se tu pořád po straně objevuje reklama, jak se starat o rozpraskané paty?

0/0
21.6.2011 19:04

opportunity

Re: Diskutuje se tu o lásce

Protože se naběháš, než tu správnou najdeš!

+2/0
21.6.2011 21:10

marantha

Re: Diskutuje se tu o lásce

;-D

0/0
28.6.2011 11:37

jircy

Jak se pozná pravá láska?

Ženy tyto mají jasné,čím nadutější šrajtofle,tím je láska větší!;-D

+1/0
21.6.2011 18:58

Profesionální neúplatný diskutér

Ani mozek, ano srdce, ale úplně jiný orgán ...

... ten signalizuje skutečný stav věci ;-)

0/0
21.6.2011 17:59

Normální je neplatit

Re: Ani mozek, ano srdce, ale úplně jiný orgán ...

že by veřejnoprávní orgán?

0/0
21.6.2011 18:14

onlykid-hologram-5

Re: Ani mozek, ano srdce, ale úplně jiný orgán ...

Tak ten s láskou moc společnýho nemá...R^;-D

0/0
21.6.2011 18:38

KarelV

Najít si toho pravého (tu pravou)...

to je fakt otázka MOZKU ...  ;-D;-D;-D

0/0
21.6.2011 17:39

aldozzz

Láska

Degradovat lásku na fyzickou závislost, to je opravdu zajímavý vědecký postup. Možná by se měl vědec zamyslet co to vlastně ta láska je

0/0
21.6.2011 16:13

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Láska

coze? ;-D R^

0/0
21.6.2011 23:04

qawadar

Najit uprimnou trvalou lasku

je nejvic co clovek muze mit na svete, bohuzel malokomu se to podari a ne kazdej zamilovanej vcas prokoukne, ze zamilovanej je jen on a ona ho vyuziva(nebo naopak). Navic spousta holek si mysli, ze vas miluje, ve skutecnosti miluje neco co je spojeno s vama a bez toho by vas nemilovala(treba prachy, postaveni, vzhled, schopnosti v posteli atd.). Takze ono je to tezky s tou laskou. Rv

0/0
21.6.2011 16:01

sn63

nebo že by měl pravdu pan Werich

Když tu není ta kterou mám tak rád tak mám rád tu která je tu

+1/0
21.6.2011 14:56

Scarlett from Scottland

nesouhlasím s výrokem Čapka

že pravá láska je stav, kdy s někým chcete nonstop být........ to je nesmysl. To je ve fázi zamilovanosti, a to není pravá láska. Ta se ukáže časem, prožitými situacemi, prokázanou důvěrou atd.

0/0
21.6.2011 14:28

Resurrection

Re: nesouhlasím s výrokem Čapka

Driv bych mozna i souhlasil, ale cekam, az ta "zamilovanost" pomine uz pres 5 let a furt nic. :-)

0/0
21.6.2011 14:34

Scarlett from Scottland

Re: nesouhlasím s výrokem Čapka

nevím, zda si rozumíme. Ale pod pojme "s někým neustále být" mám je dojem myšleno, být mu neustále v patách každou volnou minutu a to je spíš závistost, projevující se na začátku vztahu a pokud to trvá roky, tak to asi není úplně dobře. Podle mě pravá láska není o tom nedat tomu druhému chvíli pokoj :-)

0/0
27.6.2011 7:25

Dagiss

mi ji

ukázala až smrt dotyčného. :-(

0/0
21.6.2011 14:15

xy3000

*-*

Všecko to prověřuje čas....... na holku která se Vám líbí chvilku za chvíli zapomenete, zatímco na tu pravou nemůžete zapomenout ani po letech..... .

0/0
21.6.2011 13:56

Tod Howado

Re: *-*

ja nemuzu zapomenout ale problem je ze se vdala, tak to chodi a nic s tim nenadelam proto me takove clanky o prave lasce vadi

0/0
21.6.2011 14:00

xy3000

Re: *-*

tak to je špatné, s tím nic nenaděláte :-(, já jsem taky ztratil....takovej je život :-(:-(:-(

0/0
21.6.2011 14:09

pablo_arospede

dilema

Tohle je těžké... Jak definovat lásku? Co to je? Takové to legrační šimrání v žaludku, když ji vidím? Nevím... Momentálně se mi líbí jedna holka, ale nedokážu říct, jestli je to jenom proto, že ji mám rád jako člověka a chci být co nejčastěji s ní, nebo jestli ji mám rád jako holku. Ale faktem je, že nikdy jsem si nepředstavoval žádné prasárny (teď mám na mysli sexuální věci, naopak pusu bych často měl chuť jí dát a nejenom na tvář) v souvislosti s ní (přitom nemůžu říct, že by byla ošklivá, to teda vůbec ne), což by spíš nasvědčovalo tomu, že ji mám hodně rád jako kamarádku. Na druhou stranu mi hrozně vadí, když ji vidím v družném rozhovoru s jiným klukem než jsem já. To pak žárlím...

0/0
21.6.2011 12:38

dedust2002

Re: dilema

to je vsechno moc hezky, ale proc to proboha pises do debaty na tomhle psychoportale? ;-D8-o

0/0
21.6.2011 13:14

Tod Howado

Re: dilema

tak jestli je to tvoje kamaradka a mas prilezitosti ji oslovit a bavit se s ni tak ji nekam pozvi, nevim co resis.

0/0
21.6.2011 13:48

ignacius01

je to jednoduchy ...

laska je totiz vec ktereou vymyslelei bankeri aby nas donutili precerpat uver ;-)

0/0
21.6.2011 13:49

aldozzz

Re: je to jednoduchy ...

to si pletete s institucí manželství ;-) to je opravdu jenom vymyšlená zbytečnost R^

0/0
21.6.2011 16:15

cufir-mufir

Re: dilema

Tohle je sázka do loterie... přístup máte asi správný... já když jsem se zamiloval do mé osudové ženy (byť spolu nejsme - kuriózní) tak v momentě, kdy jsem jí potkal, tak se mi zastavovalo srdce, žádné šimrání v břichu, ale totální kolaps... ač to na druhé straně bylo stejné, vzhledem k okolnostem jsme to nechali tak jak to je... teď je tomu skoro rok a mohu říct, že se nic nezměnilo. je tohle láska? možná... ale rozhodně si myslím, že je láska to, že jsme bez jakýchkoliv scén si dokázali říct, co je pro koho dobré a to mu umožnit... to že to oba cítíme tak jak to je neznamená, že spolu nutně musíme být... ale umožnit milovanému člověku, aby šel cestou, kterou cítí je asi ten největší "důkaz" (divné slovo, ale lepší mě nenapadlo) lásky který znám.

0/0
21.6.2011 14:14

Scarlett from Scottland

Re: dilema

sem to určitě nepište...

0/0
21.6.2011 14:25

kluvi

kdeze

Neviem kolko mas rokov, ale ja uz dost a zistujem ze v bliziacej sa 50 to je super pretoze moje rovesnicky maju stale daco do seba a mlade tiez. Ked starnes, tak sa ti bude pacit stale viac zenskych.

Vyhoda stranutia je v tom, ze mas na to naozaj DOST casu. :-D

0/0
21.6.2011 12:33

vaclavnovy

Názor, pod který se podepíši

Jednoznačně souhlasím s komentářem: cufir-mufir

Co jako myslíte? Jestli si každý dokáže vytvořit závislost na nějaké osobě? Podle mě zcela určitě... Ono už ten dopamin naznačuje, že to nebude s tou láskou až do smrti taková pravda... Jde o závislost a ne o lásku a to je rozdíl...

.

Jsou případy, kdy spolu dva žijí jen proto, že od sebe nedokážou odejít... nemilují se, podvádějí se, ale když se rozdělí, zblázní se... je to jak kdyby alkoholik po 20 letech soustavného chlastání přestal... raději si rozmlátí hlavu o zeď...

Pod tím se podepisuji.

0/0
21.6.2011 12:33

cufir-mufir

Re: Názor, pod který se podepíši

V tom klukovi něco je, co? ;-D

0/0
21.6.2011 14:09

vaclavnovy

Re: Názor, pod který se podepíši

Jakým klukovi? Jako ve mě? Tak děkuji za lichotku, protože už dávno nejsem kluk. Ale mám můj souhlas s komentářem od vás (podle niku, snad vás tu pod stejným nikem není více) brát, jako že s ním také souhlasíte? ;-D;-D;-D

0/0
21.6.2011 14:29

cufir-mufir

Re: Názor, pod který se podepíši

no měla to být pochvala pro mě, když se mnou souhlasíte :-) ale pochvalme i tebe, jistě si to zasloužíš :-)

0/0
21.6.2011 15:13

vaclavnovy

Re: Názor, pod který se podepíši

Samozřejmě. Musíme se pochválit sami. Nikdo jiný to za nás neudělá.;-D;-D;-D;-D

0/0
21.6.2011 15:28

aju reptans

Re: Názor, pod který se podepíši

Krásný rozhovor;-DR^

0/0
22.6.2011 0:19

Najaja11

Re: Názor, pod který se podepíši

;-D Není tohle taky nějaký druh lásky ? :-/

0/0
22.6.2011 21:51

vaclavnovy

Re: Názor, pod který se podepíši

??????????????

0/0
22.6.2011 22:18

kolda39

Velice mne mrzí

že jsem nepotkal tu správnou. ;-D Pevně doufám, že ani nepotkám. Ženská je horší jak reformy. Připraví vás o všechno a ještě k tomu jí to věnujete dobrovolně. No není to šílené? 8-o

0/0
21.6.2011 12:30

ignacius01

Re: Velice mne mrzí

ja ... a perverzni navic ;-DR^

0/0
21.6.2011 13:51

Dagiss

Re: Velice mne mrzí

jaký si to uděláš,takový to máš. ne každá je taková a jestli takto smýšlíš už předem,než bys jí potkal,to raději žádnou nepotkávej.

0/0
21.6.2011 14:18

ignacius01

Re: Velice mne mrzí

ale kulovy ... je to desna nahoda a navic to ma opravdu spouuusta holek cuknuty tak, ze maji tabulku a tam si odskrtavaji co musis splnovat (pokud tedy nejsi macho a nesefujes tomu od zacatku ty) .... jinak fakt neni o co stat, zensky maji sice plny usta lasky a citu, ale v dusledku jsou to absolutni pragmaticky :)

0/0
21.6.2011 14:26

Danny_Kay

Ze pry...

...Jezis miluje vsechny ;-)

0/0
21.6.2011 12:23

___Radin::::

jak se pozná pravá láska?

ani srdce ani mozek nepomůžou, přeci jedinej pes to dokáže rozpoznat ne? ;-D;-D;-D

0/0
21.6.2011 12:22

kluvi

všetky

No ja osobne milujem skoro všetky svoje bývalé...

:)

0/0
21.6.2011 11:35

Danny_Kay

Re: všetky

...pockej par let a budes se sam sobe divit, co jsi na nich vubec mohl videt ;-)

0/0
21.6.2011 12:24







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.