Diskuze

Se svým biologickým otcem se nestýkám, říká Linda Finková

V rádiu Frekvence 1 zpěvačka Linda Finková moderuje spolu s kolegyněmi pořad Dámský klub. Vedení stanice hledalo ženu po čtyřicítce, která je vdaná, má děti a spokojený život. Do modelu pasuje dokonale. V manželství s moderátorem Richardem Genzerem je spokojená, v jejích rodinných vazbách jsou nicméně trhliny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Ludvajz123

9. 5. 2011 12:53
Vezmu to strucne...

http://www.stridavka.cz

Pak by pani Finkova nemela pocit, ze se na ni jeji "biologicky otec" vykaslal. Podle toho co pise mel zajem a snahu udrzet s dcerou kontakt a podilet se na jeji vychove, ale byl z jejiho zivota vytesnet otcimem, evidentne za prispeni matky. :-(

1 0
možnosti
A

AlBunda

12. 5. 2011 0:14
Re: Vezmu to strucne...

napiš si to do blogísku,když tak všechno víš

0 0
možnosti
DM

PŠR

9. 5. 2011 11:42
:-(

Pořad, který společně s dvěma dalšími tato paní na F1 moderuje je příšerný Rv

0 0
možnosti
DV

dscs

9. 5. 2011 0:59
husty

no nevim, otec je otec, k dceri se hlaisl, darkyji dsaval, penize asi posilal a s tou pani nevydrzel, to prece neni zadna lidska zruda, aby ztratil narok na to byt nazyvan otcem. proc se ta osoab treba uz kvuli detem nesnazi o kapku toleranci ke svemu OTCI a proste ho odrizla? prijde mi to sobecke

1 0
možnosti
K

Kozel_

8. 5. 2011 23:09
Asi by paní Finkovou dosti urazilo

kdyby někdo mluvil o její matce jako o biologické matce. Tento termín má užití jen pro případy, kdy si někdo adoptuje dítě, jinak tu je jen skutečná matka, skutečný otec - vs. nevlastní matka a otčím či nevlastní otec.

Dnes jsou rozvody dosti běžné, ale můžu říci, že většina dětí není tak zpracovaných jak paní Finková. Dosti matek to umí, že své spory s otcem neřeší prostřednictvím dětí. A když už děti trošku do sporů zatáhnout, tak málokdy to má takto drsnou podobu, naučit dítě, že vlastní otec není otec, že mu tak nemá říkat. Tohle udělá v Česku málokterá matka, takže o paní L. Nopové fakt valné mínění nemám, jestli takto vyučila svoji dceru. Obě slavné zpěvačky a učitelky zpěvu, ale osobně bych se jim radši vyhnul.

1 0
možnosti
W

whitemagic

8. 5. 2011 22:32
sorry

ale proč takovou zbytečností zatěžujete zdejší čtenáře a čtenářky.Tohle se stává tisícům lidí to je prostě život.RvRvRvRvRvRvRvRv

0 0
možnosti
TK

piErcE

9. 5. 2011 1:09
Re: sorry

Tak to necti, ne?

0 0
možnosti
OVNN

o vaše názory nestojíme

8. 5. 2011 20:29
Jaký jiný otec je než biologický?

Pro otce adoptivního je v češtině termín "otčím".

1 0
možnosti
K

Kozel_

8. 5. 2011 22:23
Re: Jaký jiný otec je než biologický?

Ano, říká se buď nevlastní otec nebo otčím. Tím se míní vyženěné děti. Pak existují ještě adoptivní rodiče, pokud někdo dítě adoptuje. Tam mi nějak dává smysl říkat táto, zde má taky smysl používat výraz biologický otec. Pokud někdo učí, že táta je nějaký cizí chlap, s kterým momentálně matka dítěte žije či je vdaná, tak to je nesmysl. Právní vztahy vůči dítěti jsou nulové, biologické taky. A užívat výraz biologický otec, pokud dítě nebylo adoptováno, je nanejvýš urážlivé.

Jak už jsem psal, tyhle ženy i jejich partneři jsou nedůslední. Oni nechtějí, aby nový partner dítě adoptoval, naopak chtějí, aby "biologický" otec dítěte dál platil. Je to v podstatě ukradení dítěte a ta největší vyčůranost.

1 0
možnosti
MN

_m-

8. 5. 2011 17:07
Re: nooo....

Zlobí mi připojení, takže odpovídám takhle na Oyster 14:54

- určitě by mi nebylo milé, kdyby mi dítě říkalo jménem a ne mami. ale pokud by to byla daň zato, že se se mnou chce stýkat, asi bych to překonala.

Krom toho - ve článku paní Fiková píše, že otec ji občas navštěvoval - takže co mu bránilo v tom, aby ji navštěvoval často a aby si na něj zvykla jako dítě.Ono v dospělosti (byť ranné) se tohle už opravdu těžko překonává. Mně třeba měl můj vlastní otec za zlé, že jsem neříkala tchyni maminko. Mám báječnou tchyni, moc ji mám ráda, ale maminku mám jinou.

0 0
možnosti
S

skylark

8. 5. 2011 18:59
Re: nooo....

To těm chlapům, co vždycky nejlépe znají pravdu prostě nevymluvíte ...., podle nich každý takový případ prostě znamená, že ženská odstřelila chlapa, našla si jiného a otci chudinkovi bránila ve vídáníse s dítětem ...., jinou eventualitu prostě nepřipouštějí. Sice kolem mě všude opouštějí spíše chlapi ženské, o děti se během vztahu půhví jak nestarají (ale pak by je třeba chtěli do střídavé péče), ale oni prostě mají svoji pravdu. Např. 4 zným 5ti nejbližších kolegů mají otce pod exekucí a vživotě na ně nedali ani korunu ,..., by mě zajímalo, kde jsou ti pečlivý hodní muži, s kterýma my ty děti máme mít.

0 0
možnosti
JN

fix

8. 5. 2011 14:21
souhlas

S paní Finkovou naprosto souhlasím. Táta je ten, který vyychovává, ne ten, který občas napíše k svátku nebo k narozeninám a shodou okolností je biologickým otcem. Kamarádka má pro takové krásné pojmenování - ploditel. Zdrcující argumenty ploditelů, že jejich bývalá dítě manipuluje, že oni chtějí jen dobro, že dítě má právo a oni mají právo, že by se starali kdyby.......... Pokud se chtějí na výchově skutečně  podílet, většinou jim matka nebrání. Brání-li, mívá důvod

0 0
možnosti
JV

blekotasek

8. 5. 2011 14:26
Re: souhlas

Co když otec má zájem a matka dělá vše pro to aby s dítětem nebyl?

Pořád je ploditel?

S pozdravem. Světu přeji méně slepic jako jste vy dvě.

Co říkate vy a vaše kamáradka na tohle?

http://revue.idnes.cz/jiresove-z-ordinace-zabavil-dite-exekutor-ted-se-o-nej-musi-delit-px6-/lidicky.aspx?c=A110330_130200_lidicky_nh

0 0
možnosti
K

Kozel_

8. 5. 2011 13:36
Spor o oslovování

Otec chce být zpravidla oslovován jako otec, tj. ne křestním jménem. Takto oslovovat lze otčíma, to je asi dnes vhodnější než "táto" nebo "strejdo". Přitom klidně v té rodině může nevlastní otec do značné míry jako otec fungovat. Zpravidla to je dílo matky, jak dítě zpracuje. Naučí, že skutečný táta je její partner, a tamten je biologický otec. Oslovování se jeví jako prkotina, ale proč matka učila dceru, že vlastnímu otci nemá říkat táto?

Odkud to vím? Pamatuji nasvé nyní již dospělé neteře. Jaksi samy mi říkaly strejdo, když pobývaly v témže domě. Pak po příjezdu jejich matky toto jaksi ustalo a přešlo na oslovování jménem. U neteří či synovců mi to je jedno, ač jsem svým strýcům a tetám říkal a žijícím dodnes říkal strejdo či teto. Neboli, dítě lze snadno naučit, jak má oslovovat, případně ho poopravit. Vůbec to není tak, že by dítě např. usoudilo, že vlastní otec vlastně není pořádný otec a proto mu přestalo říkat táto. Takhle malé dítě do 10 let není schopné vůbec uvažovat, říká

1 0
možnosti
K

Kozel_

8. 5. 2011 13:39
Re: Spor o oslovování

tak, jak ho dospělí naučí. To oslovování bylo zde dosti podstatnou věcí. Matce šlo totiž zejména o to, aby dcera pochopila, že toto není skutečný otec - i když ji zplodil. To dcera, nyní již čtyřicátnice, chápe dodnes, jak ji matka naučila. Tj. nejde o to oslovení, ale o ten důvod, proč tak dcera neměla říkat. Pokud se dcera vlastního otce zříká, měl by ji určitě vydědit. Odkazovat svůj majetek cizím lidem je totiž hloupé. Nelze mít jednostranný vztah, být otce někomu, kdo mě za otce neuznává. To fakt nejde.

Já si myslím, že vlastní rodiče by měly děti vždy respektovat.

1 0
možnosti
K

Kozel_

8. 5. 2011 10:56
Po kom bude dědit?

Podle platných zákonů bude dědit po biologickém otci, pokud se dědictví sama nezřekne. Po nevlastním otci dědit nebude, pokud by jí závětí majetek neodkázal. Je zajímavé, že dost dětí je takto naučených, cizího chlapa přijmou za "tátu" a vlastního otce za otce nepovažují. Mluvit o biologickém otci mi přijde dosti zvláštní od vlastní dcery u rozvedených rodičů. Takto se mluví při adopci či osvojení dítěte, při pěstnounské péči. Ne tehdy, když se rodiče rozvedou.

Stejně tak by mě zajímalo, kdo dívku živil. Tj. jestli nový "táta" se podílel i finančně a "biologický" otec nic neplatil. Pokud posílal alimenty, dcera bude dědit, tak mi přijde dosti nechutné, když o něm mluví jako o biologickém otci.

0 0
možnosti
S

skylark

8. 5. 2011 18:53
Re: Po kom bude dědit?

Posílat pár stovek alimentů z něho nedělá otce vy pitomče!!!!!!!!

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

26. března 2024,  aktualizováno  8:54

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za...

Obří melouny už nejsou in, i muži mohou kojit a další zajímavosti o prsou

24. března 2024

Ňadra obvykle poutají pozornost mužských očí, jsou ovšem také částí lidského těla, která je...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sex se zajíčkem je super, ale... Sedm důvodů, proč nechodit s mladším mužem

28. března 2024

Vztahy s výrazným věkovým rozdílem jsou stále častější a už dávno nepatří do kolonky „podivné“....

Dvaadvacetinásobná matka přiznala závislost na těhotenství

22. března 2024  8:15

Sue Radfordová z Velké Británie má dvaadvacet potomků. Třiadvacetkrát byla těhotná a nevylučuje, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Žena si vysnila plastiku prsou v Turecku, život se jí změnil v horor

25. března 2024  7:59

Třiatřicetiletá Stephanie Briggsová z Velké Británie roky šetřila na operaci, po které měla mít...

OBRAZEM: Známé osobnosti, které otevřeně promluvily o ztrátě dítěte

29. března 2024

Ztráta nenarozeného miminka je těžká pro každou ženu, která si touto zkušeností prošla. Známé...

Kate podstupuje chemoterapii, aby se jí rakovina nevrátila, vysvětluje lékařka

29. března 2024

Když princezna Kate oznámila, že má rakovinu, uvedla, že jí bylo doporučeno, aby podstoupila...

Zrušte rande. Tyto typy mužů své špatné stránky odhalují už v začátku

29. března 2024

Po schůzce s nimi se cítíte nejistá, po vztahu s nimi z vás zbytečně zůstane vyprahlá poušť....

OBRAZEM: Jarní detoxy, které doporučují slavné tváře

29. března 2024

Tělo si po zimě žádá úplně jiné zacházení, proto i slavné osobnosti na jaře volí trochu jiný režim,...