Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jste single? Ohrožujete své zdraví

Žijete-li bez partnera, nemáte sice žádné závazky, ale mnohem horší zdravotní vyhlídky. Lékaři zjistili, že svobodní lidé se potýkají mnohem více se zdravotními problémy než sezdaní partneři. Co všechno vám hrozí jako nezadaným?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

u nás v kocourkově

Jeden tým vědců zkoumal ráno ....

a došel k závěru že je to vlastně začátek dne .... se sigle výzkumy je to stejné

0/0
22.3.2011 14:15

janacz

spokojené a šťastné manželství

je však velmi vzácný jev. 8-o

0/0
21.3.2011 15:08

Zamete

Re: spokojené a šťastné manželství

Možná proto, že plno lidí čeká, že bude jenom šťastné a jenom spokojené... Jenže život není Hollywood. A když lítají talíře, tak je aspoň vzrůšo. ;-)

0/0
22.3.2011 14:28

MistrVápenky2

Jasně

A já si myslím zase to, že jde pouze o jeden z mnoha a mnoha zbytečných a zřejmě i drahých průzkumů.

0/0
21.3.2011 11:49

vzorecek

jako ,,singl,, píši......

Jsem ,,singl,, a je mi už 37 let. Jsem (dle jiných) velice pohledná žena.Mám ráda svoji svobodu, práci atd. Svůj život tzv. ,,singl,, jsem si vybrala dobrovolně.Ženám,, které se věnují rodině a mají děti v této době velice fandím. Ale hlavně chci napsat, že je těžké dnes najít chlapa, který se o svoji rodinu opravdu postará a bude i ženě oporou a to samé se očekává od ženy.Ale dnes, kdy člověk vidí, že nevěra a střídání partnerů je běžná záležitost, tak ho docela přejde chuť zakládat rodinu.

0/0
20.3.2011 21:54

Hroznej.puberťák

Re: jako ,,singl,, píši......

No jasně, klasická výmluva, jak chlapi "nejsou"...

0/0
20.3.2011 22:54

IfčaX

Re: jako ,,singl,, píši......

Proč výmluva? Ona má snad nějakou povinnost, si chlapa pořídit, aby se musela vymlouvat?

(Neříkám, že s tím názorem souhlasím, ale je to přece její život a není povinna se zpovídat, proč si ho zvolila.)

0/0
20.3.2011 23:01

Hroznej.puberťák

Re: jako ,,singl,, píši......

Mně je úplně putna, co si zvolila, já komentuju jen a pouze ten blábol, jak je dnes strašně "těžké" najít chlapa. Což je výmluva jak prase.

0/0
20.3.2011 23:05

IfčaX

Re: jako ,,singl,, píši......

OK... možná si v zásadě rozumíme. Mně se prostě nelíbí to označení "výmluva".

Pokud se mi nechce do práce (kam víceméně musím), můžu si najít výmluvu, že je mi blbě. Ale nemusím si přece hledat "výmluvy", abych žila tak jak chci - jedině snad v případě, že mi někdo hodně intenzívně kecá do života a nemám páky ho odeslat někam (třeba když to bude matka, jíž se cítím povinována úctou), tak se raději na něco "vymluvím". Ale pokud prezentuji svůj názor před někým, kdo mi do toho nemá co kecat (třeba účastníci diskuzí), tak se přece nevymlouvám - prostě říkám, jak to vidím. ("Ich" forma jen pro názornost, ne že by zrovna ten konkrétní názor byl můj.) Jiní to vidí jinak a podle toho žijí... Opačně - jak legračně by znělo, kdyby ti někdo řekl, že to, že je lehké najít fajn ženskou je jen tvoje výmluva, protože se bojíš žít sám... no, jasná blbost, ne?

0/0
21.3.2011 8:55

trynyty

Re: jako ,,singl,, píši......

no ale keby to nebola vymluva tak to vobec nemusi pisat, napise ze sa nechce viazat a singl jej vyhovuje a neriesi.

lenze ona tam vysvetluje ako hlavny problem ze je tazke najst chlapa... takze keby to nebolo tazke tak uz davno neni sama ;) to co z toho vyplyva si kazdy vyvodi sam....

0/0
22.3.2011 11:20

Zamete

Re: jako ,,singl,, píši......

Tak ona napsala, co od partnera očekává a že je těžké takového najít. O tom, že by bylo těžké najít chlapa(teda pohlaví mužské) tam není ani slovo. Tak jí hned nelynčujte. ;-)

0/0
22.3.2011 14:25

kočka

Re: jako ,,singl,, píši......

Mám to stejně!:-)

0/0
22.3.2011 8:57

CML po malé opravě

single?

Proboha jste ještě v Čechách? 8-o8-o;-D

0/0
20.3.2011 13:44

vestrach

samota?

To jako má člověk žít v hrozném vztahu a pak mu bude skvěle? Kde na tyto ptákoviny ti "výzkumníci" přišli? Já si myslím, že lépe být sám a mít kolem sebe známé a kamarády a třeba i nějaké to zvíře( čtyřnohé), než zvíře dvounohé-alkoholiky, egoistu, hysterika, macha apod. Jak dlouho budu žít závisí na mě samotné a mé životosprávě a snaze se nerozčilovat a užívat si života a hlavně být v pohodě. ;-D

0/0
19.3.2011 18:46

vzorecek

Re: samota?

Máte pravduR^

0/0
20.3.2011 21:57

kočka

Re: samota?

Přesně tak!

0/0
22.3.2011 8:56

Zamete

Re: samota?

Tak s tím se dá souhlasit, ale člověk není stavěný na to, aby byl sám. A kamarádi (teda pokud na tom nejsou stejně) mají své rodiny a svůj život, takže ne vždy tam budou... partner by pravědpodobně byl.

0/0
22.3.2011 14:30

Ocas5

Zase jeden zbytečný výzkum

Další vyhozené peníze za zbytečný výzkum. Co z něj vlastně vyplývá? Pokud je vztah šťastný, člověk se cítí lépe a je zdravější. Jestliže se ale manželství nepovede, je člověk nešťastnější, než kdyby zůstal sám. A to se odrazí i na jeho zdraví. Pochopil jsem to správně? Zbývá vyřešit otázku, jak s touto informací naložit. Hledat partnera (partnerku) v naději na šťastný vztah, ovšem s rizikem, že šťastný nebude, anebo se na to vykašlat a zůstat raději sám (sama) s jistotou, že na tom sice nebude tak dobře, jako v harmonickém vztahu, ale ani tak špatně, jako ve vztahu nevydařeném? A teď babo raď!

0/0
19.3.2011 14:40

MistrVápenky2

Re: Zase jeden zbytečný výzkum

R^R^R^

0/0
21.3.2011 11:51

Cizurator

Hahahahahahaaaaaah

nesmysly. STFU.

0/0
19.3.2011 8:03

venoch

panecku...

Jo tak ono jakoze "Single". Tak my jsme ted jako single...me se zase dela spatne. Takze uz nemame "svobodny nebo rozvedeny" my ted mame single...ach ten narod je ale tupe stado, kdyz tohle porad zerou.  To rikam pri plnem vedomi, ze se bez anglictiny dnes neobejdeme a sam z ni mam statnice...lidi, ze vam neni stydno krast tyhle slovicka a roubovat je na cestinu. Uz kvuli anglictine, kdyz ne kvuli cestine. Fuj. Jeste, ze jsem se tu anglinu ucil, jinak bych se cesky nedomluvil. Smutne.

0/0
18.3.2011 11:41

trasprd

Re: panecku...

Taky jsem koukal, hlavně mě dostala věta: ,,Být single je současný trend." To už snad ani není česky :D Ovšem není to nic nového, pokud vím, tak v 19. století se do češtiny s nadšením nepřirozeně roubovala slova francouzská, po 2. světové válce slova ruská (i když ta do češtiny zapadala mnohem lépe, díky podobě), dnes anglická. Jde jen o to, být dostatečně cool a trendy :o)

0/0
19.3.2011 9:06

blekekeke

no ...

si přečtu článek a divím se, cože je to za nesmysli a ono je to v rubrice Onadnes :-)

0/0
17.3.2011 20:24

Králík z klobouku

Re: no ...

"nesmysli" je rozkazovací způsob od nějakého slovesa? Nebo jen gramaticky obživlé nesmysly?

0/0
19.3.2011 2:45

blekekeke

Re: no ...

Copak, nemohl jsi kvůli tomu usnout? :-)

0/0
19.3.2011 6:06

ignacius01

maly dotaz

Je optimismus a radost ze zivota povahovy rys nebo z melancholika udelate vtipneho pohodare. Kazdyho do znacny miry determinujou jeho vlastnosti a charakter. Prozivani reality nejde naucit a otocit, to je pak opicarna a misto usmevu je skleb. Prozivame uvnitr a to se meni dost blbe, nez kdyz se naucime menit si masku podle aktualniho cisla v bulvaru a podle toho co prave frci ...

0/0
17.3.2011 14:01

Silia

Re: maly dotaz

Nevím, jestli zrovna tohle bude odpověď na Vaši otázku, ale třeba ano. Já jsem spíše melanchonik a vždy jsem byla. Ale to už mne teď přepadne jen občas. Spíš jsem se během několika let stala více optimistou. A to díky okolnostem, stěhování, nové práci, parnerovi a celkově i lidem kolem.  Už některé věci prostě neprožívám tak dramaticky, jako dřív. Umím si líp poradit a máloco mne vyvede z konceptu, občas ano, ale umím to líp zpracovat. :) Ale možná optimismus plyne hlavně z toho, jak vnímá člověk sám sebe. Když člověk sám něco dokáže a uvědomí si díky té situaci, že to vlastně mohl dokázat vždycky, jen se dřív víc zasekával, tak to může nastartovat nějaký vnitřní proces.

A možná ten osobní vývoj dokáže částečně změnit i to vnímání a prožívání zevnitř. Spíš by mne zajímalo, jako roli v tom vnímání může hrát třeba i věk...?

0/0
17.3.2011 16:00

ignacius01

Re: maly dotaz

myslim ze to jak vnimate sama sebe neprameni z toho jak se berete. tedy jenom z toho, ale do znacny miry i z toho jakou dostavate zpetnou vazbu. pisete, ze jste zmanila praci, mate partnera atd. no - kdyz nemate nic moc exterier (z protahly papuly proste klasicky profil neudelate) a k tomu jste silnej melancholik, tak nemate sanci ... nevim jak to souvisi s vekem ale podle sve zkuenosti soudim ze minimalne. hodne veci se muzu naucit ovladat, ale to vnitrni prozivani sveta nemam sanci zmenit. vim - mel bych to prijmout. prijmout to jako danou vec - jako fakt, ze nejsem stvoren k tomu abych mel partnerku a rodinu. snazim se a bojuju s tim dnes a denne, ale je to smutna existence. co nadelam ...

0/0
17.3.2011 16:34

Silia

Re: maly dotaz

Tomu rozumím, ale taky jsem tady někde v diskuzi psala, že ženskou v podstatě nezajímá vzhled chlapa. A to je pravda a za tím si stojím. .) Být trochu otevřen světu se dá naučit, a když zjistíte, že některý věci díky tomu líp fungujou, tak je to jen o tom, že díky zkušenosti se posunete dál. A není to nic umělého přece. Každý se učíme a získáváme poznatky, takže když je umíme použít, je to dobře a může to situaci ovlivnit tak, že nakonec ten důvod k melanchonii pomine. :) A já se stěhovala, měnila práci a prožila pár let sama v cizím městě pouze s přáteli z nové práce. A to byla bezva zkušenost, neb nebýt toho, tak bych se vnitřně nehnula tak, abych dneska měla nějaký vztah. .)

Možná to popisuji trochu chaoticky - chci tím říct, že některý věci je třeba uměle nastartovat, aby pak samy fungovaly a staly se naší součástí. :)

0/0
17.3.2011 16:45

ignacius01

Re: maly dotaz

ja tomu rozumim a preju vam to. bohuzel to nejde praktikovat univerzalne. taky zkousim novy veci a menim se, bohuzel podstata zustava ... ted se snazim umrtvit ty city jak to jde, ale je to jako dlouhej pad, protoze vite co ceka na konci. treba se nedovedu poucit, treba to proste v sobe nemam. vite je ale tezky pro chlapa v 32 letech plne si pripustit ze bude uz jen sam (vim o cem mluvim - kratky vztah jsem mel jen jednou a 10let nic). nechci se litovat - ale spokojenost, harmonie a nadhled? to plati pro jiny lidi - bohuzel

0/0
17.3.2011 16:55

Silia

Re: maly dotaz

Já bych na Vašem místě hlavně nic neumrtvovala. :-) Strejda byl sám do 35-ti, a teď jen kvete. Našel si holku, co neřeší jeho nálady, ale prostě ho popadne a vytáhne do skal na výlet. A on nějak ani nemá čas být vypruzen. :)

0/0
17.3.2011 17:08

ignacius01

Re: maly dotaz

vite to neni o nedostatku aktivit ... ale uz me nebavi vencit kamaradum manzelky a pritelkyne ... ty pocity prijdou kdyz na vas dolehne samota a to ze chcete trosku vic a neco jineho nez jen litat za svymi konicky ... a kdyz vas holky berou jen jako kamose, protoze jako partner jste neprijatelnej, tak vas ty emoce proste ovladnou. nemyslim ze bych byl uplnej slaboch (mozna jsem), ale fakt nevim co s tim. a kdyz vidim jak mi to nici i ten beznej zivot, neznam proste lepsi-horsi reseni. nechci se trapit pro veci ktery nemuzu mit, ale je to hodne tezky

0/0
17.3.2011 17:14

Zamete

Re: maly dotaz

A co si místo pocitu, že nemáte šanci, že nejste stvořen k tomu mít vztah, říct, že jste prostě ještě nepotkal tu pravou? Na každého tam venku někdo čeká, jenom to třeba člověk nevidí. Já ji znal od 4 let, už jsem se smiřoval, že budu taky sám a najednou BUM - teď je mi o rok víc než vám. A ty stavy samoty, venčení přítelkyň kamarádů znám taky. Že máte podlouhlý obličej? A co? Já ho zase mám kulatý, záda mám chlupatý, štíhlý svalovec taky nejsem - ale vzal jsem se takový jaký jsem, povyrostlo sebevědomí, přestal jsem žebrat o lásku a najednou se to stalo. Držím palce. R^ Jenom to ztrácíme, čeho se sami vzdáváme - jak mi řekla jedna kamarádka.;-)

0/0
17.3.2011 17:25

ignacius01

Re: maly dotaz

city a logika to u me nejde priteli dohromady :) bohuzel jsem dost velky melancholik a zaroven co se tyka mysleni hodne velky pragmatik a clovek co jde po logice ... pitoma kombinace :) ty vety jsou vsechny krasne, jen mam sakra pocit ze na me nekdo mluvi martansky .) neuchopim to ... a jsem hodne skepticky - ano, jenze to vychazi z podstaty me osobnosti

rozhodne ale diky za podporu R^

0/0
17.3.2011 17:30

Zamete

Re: maly dotaz

Mluví venušansky. ;-) Logiku nehledej - vztahy se ženami nejsou o pochopení, ale o pochopení - nesmíš se je snažit pochopit, ale mít pro ně pochopení. Často chtějí jenom to, aby jsi je vnímal, aby se mohly vypovídat aniž by čekaly, že na to budeš mít svůj názor. Občas je to těžký poznat, ale jediná věc, která pomáhá je praxe, praxe a zase praxe. Když se to potento, vstát a jít dál - to bývalo pro mě to nejtěžší - zkusit to znovu.:-/

0/0
17.3.2011 17:35

ignacius01

Re: maly dotaz

tohle beru a nemyslim uplne ze bych byl robot co to neumi ... me zensky rikaji ze ve me nevidi chlapa ale kamose :( kdyz tam neni ta zivocisnost atd. muze jit ostatni do kopru ... trosku me jen mrzi ze to co cekaji zeny od nas, neciti potrebu davat ... aspon jsem to nikdy nezazil. :-/

0/0
17.3.2011 17:41

ignacius01

Re: maly dotaz

je ot jako chtit prestat myslet na jidlo kdyz jsi nekolik dni nejedl a stojis pred restauraci kde si davaji vsichni do nosu a ty vis ze te tam nikdy nepustej:) hlad to nezmensi a frustraci z nej uz vubec ne - tak si pak mysli na to ze co na tom, ze jsi hladovej kdyz venku tak krasne sviti slunicko :)

0/0
17.3.2011 17:43

Zamete

Re: maly dotaz

Zkrátka to nechce působit dojmem SEZNÁMIT SE ZA KAŽDOU CENU. Prostě s někým se znáš, pak si najednou uvědomíte, že je ten druhý fajn a je ruka v rukávě, nechat tomu volný průběh. Tím neříkám, že by to bylo lehké - frustraci z toho, že jsem "jenom" kamarád znám až moc dobře.

0/0
17.3.2011 18:02

ignacius01

Re: maly dotaz

moc dobre ti rozumim :) ale zase jsem v tom az po usi a to je jako propadat se hlub a hlub ... kdybch to uz neznal ale je to marny ja to marny je to marny :)

0/0
17.3.2011 18:08

Silia

Re: maly dotaz

Jen jestli jsem to dobře pochopila z Vašich příspěvků - Vy teď jste v situaci, kdy jste se citově angažoval, ale druhá strana vidí jen kamarádství? Protože tohle se nejspíš někdy stalo většině z nás, tak víme, že v té situaci nemůžeme nic dělat, než to akceptovat. Ale někomu se to stává dost často - což je možná i Váš případ.  Jestli se cítíte nevhodný do vztahu, a pořád na to myslíte, tak to z Vás možná vyzařuje a na to jsou ženský opravdu alergický. :) Nevhodný do vztahu je ten, kdo se neumí s druhým domluvit a přizpůsobit se, případně má nějakou fuj závislost - všichni ostatní jsou OK. Takže když si to v sobě přehodnotíte - co všechno můžete ženě ve vztahu nabídnout - tak možná překvapivě dojdete k tomu, že jste prima týpek. :) A možná taky lovíte ve špatných vodách a Vaše melanchonie to automaticky vykresluje tak, že se pro vztah s ženama nehodíte. To, že se Vám s ženskýma dobře povídá a mají Vás za kamaráda může tak znamenat, že jsou nevhodný ony pro Vás. Ne naopak. .)

0/0
18.3.2011 9:36

ignacius01

Re: maly dotaz

v tom co pisete je hodne pravdy. to co popisujete je ale primka. problem je, ze tohle je kruh. nemuzete se citit sebevedome, protoze to nedovedete jen tak (ja to proste neumim lhat si do kapsy). a sebevedomi neziskate tak ze dostavate permanentne po puse ... takze logicky co vychazi? ty zavery ktery jsem napsal. pozitivni vec z cely debaty je ze jsem si uvedomil par zasadnich faktu ktera uz nechci prehlizet. 1) co je pro vas podstatne 2) ze to je vec povahy a nikoliv vzhledu ... z toho jdou vyvodit pomerne jasne zavery, ktere sice nejsou priznive, ale aspon nebudu verit na pohadky ... verim tomu ze za par let mi to ani neprijde . a dalsi dobra zprava - zacinam byt silne alergicky na vsechny zensky - coz je pomerne dobra permanentni antikoncepce - vztahova:)

0/0
18.3.2011 9:44

ignacius01

Re: maly dotaz

ps: ja vim ze jsem v podstate dobrej, ale jen nesplnuju ta zenska kriteria ... ale prez to vlak nejede. vy to mate podvedome takhle a ja zase jinak. zensky ustupky delat nebudou - bylo by to proti jejich prirozenosti, ale ja bych si mel zlomit charakter a hrat nekoho jinyho ... to fakt nejde .)

0/0
18.3.2011 9:47

Silia

Re: maly dotaz

Vy jeden melanchoniku - charakter se zlomit nedá, ale melanchonie taky není charakter, to je spíš způsob a hloubka uvažování. :) Nejde o to někoho hrát. Jde o to najít člověka, se kterým nic hrát nebudete muset, a který ve Vás tu melanchonii nebude podporovat. Ideálně bude naprosto opačnej, než Vy. A jestli jste strávil pubertu v šachovým klubu (to jen plácám), tak holt je třeba tyhle věci řešit teď. A nevím, jestli je dobrý vytvářet si alergii na ženský - na určitý druh ano, ale na všechny ne. Abyste pak tou alergiíí neodpudil i tu, která by měla zájem. :)

0/0
18.3.2011 10:16

ignacius01

Re: maly dotaz

jasne jde JEN o to najit toho praveho ;-D jenze problem je v tom jak jste psala o bolestiny nikdo nestoji! a to ze jsem vaznejsi typ s melancholickymi sklony je fakt. jako pekny a zajimavy zviratko na pohled - ale nic vic:-P

0/0
18.3.2011 10:22

ignacius01

Re: maly dotaz

dalsi problem je v to ze si tyhle veci vetsina lidi vyresi v puberte ... tam jsem mel jiny zajmy ...tezko muzu vedet jestli muzu neco nabidnout, kdyz jsem to nikdy nemel sanci zkusit ... podle zpetny vazby evidentne co nabidnout nemam - ard bych to prijal jako fakt a odboural ten vnitrni neklid a vecnej stres. no bude to asi beh na hodne dlouhou trat s nejistym vysledkem

0/0
18.3.2011 9:54

Silia

Re: maly dotaz

jo jo, běh na dlouhou trať to bude určitě. :-) Melanchonici jsou často dost chytrý lidi - a to je docela problém. Věci jsou vidět víc do hloubky a dá se odvodit i to, co si polovina lidí vůbec neuvědomí. Paradoxně to "vědění" člověka brzdí a pro ostatní to může být vyčerpávající pořád s melanch. diskutovat o tom, co jak je a není. Tak někdy je dobrý se nešťourat ve faktech a definicích, pže to k ničemu stejně nevede (jen vzniknou další otázky :-D) a toho druhýho to může otrávit. Ale jen jestli Vám to nakonec takhle nevyhovuje?! :o))) Nebo co si myslíte, že máte za špatný vlastnosti, které mohou ženy odpudit? Třeba jsem to ještě vůbec nepochopila... :)

0/0
18.3.2011 10:27

ignacius01

Re: maly dotaz

proste si myslim ze jsem neco jako vadnej genetickej vzorek - ten se obvykle evolucne vyradi sam nebo byva vyrazen. ma to dve roviny. predne - asi jako kazdej touzim po lasce atd. druha rovina je takova ze to co ty veci se mnou delaji jsou absolutne neprijatelny - moc to vsechno prozivam. ale nastavte si intenzitu emoci z 5ky na 2dvojku ... a ty spatny vlastnosti tech je ... bohuzel i ta inteligence - protoze koho maj ty pitomosti o kterejch zvanite zajimat ze? ale neni to jen o tom ... dal jsem se na sporty apod. a vysledky uplne stejny. nehazim zadny depky, myslim ze i neco dovedu, ale ksicht si nepredelam ... opravdu myslite ze mam duvod byt v pohode a spokojeny a tesit se na dalsi priste?

0/0
18.3.2011 10:33

Silia

Re: maly dotaz

Tak to určitě máte rád Teorii velkého třesku. Kdo je Vám tam nesympatičtější? :)

0/0
18.3.2011 12:22

ignacius01

Re: maly dotaz

kdo myslite?

0/0
18.3.2011 12:28

Silia

Re: maly dotaz

Sheldon - nebo jak se to píše :)

0/0
18.3.2011 14:16







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.