Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do Bruselu jsem se dostala o prsa, směje se Andrea Češková

Objevila se z čista jasna jako politická superstar před třemi lety. Na billboardech zaplavila Prahu a z komunální úrovně se Andrea Češková ve volbách do Evropského parlamentu vyšvihla až do Bruselu. Žije tam s partnerem a dvěma dcerami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rotacni.hyperboloid

Pref.hlasy

jen by mě zajímalo, co to bylo za mentálně postižené spoluobčany, kteří této "dámě" dali přes 12000 preferenčních hlasů..:P

0/0
16.3.2011 10:38

frostp

co to je píárko?

proč se jí paní pseudoredaktorka vůbec nezeptala na spojení s tlusťochem Jančíkem? vůbec dost servilní....další příklad novinářské práce ukazující, že novináři jsou (samozřejmě až na vzácné výjimky) stejná žumpa jako politici....

0/0
16.3.2011 6:53

tabasco

...

To je teda "osobnost" se kterou je vhodné dělat rozhovor. Poslankyně, která v EP nedělá vůbec nic a jen pobírá sedmitisícový plat (EUR) je teda reprezentativní žena na rozhovor! Drzost se kterou se ohrazuje, že těhotenství je její soukromá věc a že ostatní poslankyně berou děti do parlamentu je nebetyčná, když zjistíte, že dotyčná do parlamentu nechodí ani bez těch dětí! A ten gender výbor, ve kterém je...naprostá zbytečnost a další vyhazování peněz daňových poplatníků z oken. Rv Rv Rv

0/0
15.3.2011 9:09

Gusta Deputát

Symbolika s EU

Ta paní je vlastně metaforou EU- falešná, zbytečná a velmi drahá.

0/0
14.3.2011 23:17

Pan Perníček

Úroveň diskuse

Přeji hezký večer všem diskutujícím.

Pročetl jsem si tento úžasný článek, ze kterého vyčtu mnohé o jedné z našich europoslankyň. Je objektivní, nezabývá se nepodložitelnými spekulacemi. Jednoduše řečeno, vychází z reality, skutečnosti.

To co mne ale už těší méně je úroveň diskuze pod tímto článkem. Hned druhý a třetí příspěvek zde. Když už někdo položí otázku o závistivosti národa (rozuměj zdejších diskutérů) je okamžitě napaden, že si plete dojmy s pojmy. Dále tu někdo napadá studium práv pí Češkové, aniž by věděl, že titul JUDr. obdržela dávno po třicítce, poctivě složenou rigorózní zkouškou a že tomu předcházely roky na PF UK v Praze. Dle mého soudu se jedná spíše o opak rychlostudia. Pak je zde zase někdo další, kdo se nedozvěděl co tato paní udělala pro svou vlast. Ten zase pro změnu nečetl pořádně článek, u kterého diskutuje.

Navrhuji veškeré diskuze na idnes.cz udělat neanonymní, na jméno a adresu.Takto se jedná o žvástání poloanonymních tupců a ne solid

0/0
14.3.2011 19:32

tabasco

Re: Úroveň diskuse

Vysvětlete nám prosím, co Andrea Češková udělala pro naši vlast?

0/0
15.3.2011 8:49

bombai

Re: Úroveň diskuse

Promiňte, ale jestliže nás zástupce v Evropském parlamentu nedokáže říct žádnou konkrétní věc, kterou pro naši zemi ve své funkci dělá, a ani neumí věrohodně doložit financování své volební kampaně, ta se naší diskusi nedivte. O této paní se již při volbách pan Zahradil vyjádřil takto "vůbec nevím kdo to je, proč kandiduje, no ale protože je to žena, tak je fajn, že je na kandidátce". Vám to stačí? Jinak máte pravdu, otázka jejího akademického vzdělání nebyla tématem článku. Já sama nepochybuji, že má právnický titul, ale kvůli svému diplomu snad v EP není.

0/0
15.3.2011 18:42

opportunity

Re: Úroveň diskuse

R^

0/0
16.3.2011 12:37

Perníček

Re: Úroveň diskuse

Ale dokáže to říci. Pokud máte pocit, že dané odpovědi nenajdete v tomto článků, možná byste měl vyhledat další zdroje informací. Dle svých informací mohu říci, že se velmi často zabývá např. rovností příležitostí žen a mužů a dále pak rodinnou politikou. Nedivím se ani tak Vaší debatě, která se zdá být věcná. Překvapuje mne kolik se zde vyskytuje nepodložených nesmyslů a nadávek. To jest to, co je mi trnem v oku.

Vyjádření p. Zahradila ponechám stranou. Je staré a myslím, že již měl dost času se s paní doktorkou seznámit. Obávám se také, že Vaše citace našeho lídra v EP za ODS je poněkud nepřesná, nicméně se mi opravdu nyní nechce dohledávat přesné znění výroku.

Jsem rád, že nepochybujete o právnickém titulu, odpovídá to i mým zjištěním v dané věci. Máte pravdu. Diplom Vás nedostane do EP, ale pozor: Bez něj se tam těžko dostanete (rozhodně to jde lépe s ním.):-)

0/0
16.3.2011 16:34

tak jsem tady

Re: Úroveň diskuse

Dobrý den,

V něčem s Vašim hodnocením diskuse souhlasím, ale ne se vším, a Vaše hodnocení diskutujících je vyloženě urážlivé.

Paní nezávidím, ale opravdu její vyjadřování a její přístup k práci v EP mi nepřijde jako něco, s čím se může chlubit.

Vzpomínám si před několika lety na paní Hybáškovou, poslankyni EP, která tehdy byla (myslím) v Somálsku na místě a přestože její angličtina nebyla moc na výši a její slovní projev byl trošku příliš emotivní, měla jsem z ní dojem, že něco dělá a její práce má smysl.

Z téhle paní mám dojem úplně opačný. Nedělá nic a pokud něco, moc smyslu to nemá.

0/0
16.3.2011 9:46

proxima centauri

tak to je narez.

ja uz nechci cist o grazlech, zlodejich a slapkach.

Vcerejsi rozhovor s pani Vodickovou byl hotovym balsamem na dusi.

Cermakova vi, proc se vyhyba novinarum. Az do ted, asi ji otrnulo. At radsi zaleze a nenas....a lidi.

0/0
14.3.2011 17:17

coast

Paní

Judr podporuje snížení nákladů na administrativu EU. Paní Judr jistě využívá jen plat poslance  za ČR u EU.Pan manžel s dětma je v ČR.Paní Judr nemá kancelář.Paní Judr nevyužívá cestovní náhrady pro rodinu. Pokud paní Judr tyto peníze daňových poplatníků využívá je lhářka.Viz článek.

0/0
14.3.2011 16:36

čičmína

pomluvy

Proč je tento národ tak závistivý? všichni máte stejnou šanci a ne jen závidět a pomlouvat.

0/0
14.3.2011 15:28

Cervena karkulka

Re: pomluvy

Zaměňuješ si slova pomluva fakt, doporučoval by ti vyhledat definice ve slovníku.Rv

0/0
14.3.2011 16:27

Gotthaj 10 dkg / 12.50 Kč

Re: pomluvy

hmmmmmm znám okolo sebe pár lidí / cca 5/, kteří to se svojí slušností dotahli poměrně daleko, ale znám stovky grázlů, zlodějů, křiváků a šlápot co to dotahli stejně nebo dál, jelikož tato společnost tyto grázly,zloděje, křiváky a šlápoty uznává.  Nestěžuji si ani nezávidím, platově jsem hodně nad průměrem, mám práci co mne baví, slušný se snažím být, ale .....blábol , jeko ten váš je děsivej.

0/0
14.3.2011 16:30

666

Co tato pani dělá?

0/0
14.3.2011 15:00

iruka

Re: Co tato pani dělá?

Polyká...:-P

0/0
14.3.2011 16:19

springfieldskytlustoch

..

spis nez o prsa tak prez prsa ne?;-D

0/0
14.3.2011 14:36

novak40

AC

Praha 5  - Obdivijeme Andreu !!! Udelala Plzenska turbo-prava s Jancikem a v Bruselu vyhrala soutez o nejpasivnejsiho ouroposlance . Asi bude brzy jmenovana rektorem Jostovy akademie .

0/0
14.3.2011 14:32

Kozel_

Re: AC

I řádné absolvování práv na PF UK nevyžaduje žádnou genialitu. Ona jako zvolená europoslankyně je hezkou ukázkou, jak funguje reklama a image. Imiga jí dělá hezký a příjemný vzhled, doplněný vš vzděláním právníka. Jako politička komunální byla zcela neznámá. Byla zvolená díky masivní reklamě. Tj. je to i o hlouposti lidí, hezká fotka, příjemný vzhled a prezentace a lidi volí kohokoli. Vůbec je nezajímá dosavadní práce.

Jinak se jí nedivím, že si nebrala mateřskou. Bylo by škoda nevyužít platu europoslankyně, který dosti převyšuje plat prezidenta naší země. O dvanáct let mladší manžel se může o děti postarat, krom toho že poslanci nechodí v podstatě do práce, zasedání parlamentu je jen občas, jinak mají volno a s časem si nakládají dle svého. To platí i v českém parlamentu - vedle poslancování stihnou dělat ministra nebo hejtmana, primátora apod. Krom toho ještě podnikání, lékaři i lékařskou praxi, aby jim nepropadla licence. Kdo chodí do práce, tak nic z toho by nestihl.

0/0
14.3.2011 14:40

Kozel_

Re: AC

K té řadě funkcí, co poslanci vedle poslancování stihnou ještě nutno doplnit studium vysoké školy. Někteří jako poslanci (plus další náročné funkce) stihly ještě absolvovat vysokou školu. To nemusí nutně vypovídat o bídné úrovni studia politiků, ale i o tom, že poslanci v podstatě moc práce nemají.

0/0
14.3.2011 14:42

IC2

JUDr. - těžko

Podle životopisu by ale měla mít titul Mgr., další poslankyně s falešným titulem nebo titulem z Plzně ??????

0/0
14.3.2011 13:50

Kozel_

Re: JUDr. - těžko

V době, kdy absolvovala, (dle ročníku tak v r. 95 - tituly JUDr se neudělovaly a rigorózní řízení nebylo možné. Nicméně asi dva roky potom opět tyto tituly vrátily, je možné je získat, na UK, nejen v Plzni. Tento titul je jen ozdobou, z hlediska kvalifikace je to zcela totéž jako Mgr. Někteří absolventi rigorózum mít nemůžou (např. inženýři), jinde je titul rovnou, např. zubaři po pětil letech magisterského studia.

Za pravní republiky byly absolventi automaticky JUDr. Za bolševika to zrušili, JUDr bylo nutné dodělávat v rigorózním řízení, což je i nyní. Absolventi VŠ SNB měli ale titul JUDr automaticky za 4 roky "studia".

Dle mého názoru měli tyto tituly zrušit, a nechat jen PhD. Titul magistr měli mít jen noví absolventi, nyní ho můžou užívat i původní promovaní právníci. Pokud by titul Mgr. znamenal absolventa za demokracie a JUDr. absolventa z totality s rig. zkouškou, titul Mgr. by pochopitelně znamenal více.

0/0
14.3.2011 14:05

Pikolik

Takze

To hlavni, tedy co tato pani udelala pro svou vlast, to jsem se nedozvedel...Rv

0/0
14.3.2011 13:11

Labruna

Hele, Andreo,

máš eště takový ve mena jako na tom bilboardu? Nebo to bylo jen v rámci předvolební kampaně?

0/0
14.3.2011 11:58

dedust2002

Re: Hele, Andreo,

predvolebni sliby :-)

0/0
14.3.2011 11:59

tommmmy2

Re: Hele, Andreo,

;-D R^

0/0
14.3.2011 14:31

opportunity

Re: Hele, Andreo,

Politička v nátělníčku ... taky jsem koukala, kam až je možno klesnout.

0/0
14.3.2011 12:01

dedust2002

pratele

dovedete si predstavit lepsi reprezentantku nasi zeme? Jeji "kariera" je presnym obrazem toho, jak to u nas funguje ;-)

0/0
14.3.2011 11:57

ojojo

Re: pratele

Jako v bor/delu - přes prachy, přes mafii a přes kozy se lze dostat až do Bruselu.

0/0
14.3.2011 12:05

Thegrid89

Re: pratele

asi tak ;-O

0/0
14.3.2011 12:49

wIadin

Re: pratele

přesně R^

0/0
14.3.2011 13:02

opportunity

O prsa, jo?

Ty byly vidět na každém druhém billboardu v Praze, tak to bude pravda...;-D

0/0
14.3.2011 11:57

bombai

fajn

co teda ta paní ve své velmi dobře placené funkci dělá? Co dělala v zastupitelstvu předtím? To jsem se nedozvěděla, jen že má v kanclu zimu a tmu. Erog v ní nepracuje. Její kandidatura byla největší mystikou na kandidátce ODS, protože ji neznali ani členové strany za kterou kandidovala. Jediné, co o ní kdy šeptandou proběhlo, že je milenkou pana vlivného a tohle byla jeho odměna. Možná je to pomluva, ale zatím nikoho svými kvalitami a politickou činností nepřesvědčila o opaku. 

0/0
14.3.2011 11:54

tak jsem tady

Re: fajn

100% souhlas

mě ještě pobavilo, jak jsou ty finance pro ni nudný pro chudinku. Slépka je to.

To že já nemám na finance buňky, jsem zjistila, ale abych se tím chlubila, to tedy fakt ne. A už vůbec ne jako - v zásadě - představitel - ČR. Bože.

0/0
14.3.2011 12:18

ab1536

....

http://www.kauza5.cz/Jancik-a-jeho-parta/Opozici-v-Praze-5-se-nepodarilo-odvolat-Andreu-Ceskovou.html

0/0
14.3.2011 11:54

BezPrace com

Re: ....

R^R^R^

0/0
14.3.2011 11:57

pablo_arospede

právnické vzdělání

Nechci se jí zastávat, ale v tom článku se uvádí, že "vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze", čili ty výtky některých místních diskutérů, které se týkají toho, že má pseudovzdělání z Plzně, jsou dost mimo (pokud se autorka toho rozhovoru nespletla). Rv O Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze totiž nepochybuji - to už bych musel pochybovat třeba i o VŠE a dalších prestižních univerzitách v ČR... Já mám k té paní jiné výhrady a sice to, že za celou dobu, co je europoslankyní, jsem o ní neslyšel, nebo nečetl ani slovo. Taky mě pobavilo, že v té její kanceláři v Evropském parlamentu v Bruselu je pořád tma (prý proto, že šetří). Jen jestli v tom kanclu vůbec někdy je. ..

0/0
14.3.2011 11:47

dedust2002

Re: právnické vzdělání

ty toho o fungovani nasich VS moc nevis, vid? ;-)

0/0
14.3.2011 11:58

pablo_arospede

Re: právnické vzdělání

Co nemám vědět o fungování našich VŠ? To už má člověk kvůli kauze v Plzni pochybovat i o Karlově univerzitě, VŠE, ČVUT atd.? Proboha proč? Neházejme všechny školy do jednoho pytle... A už vůbec nesrovnávejme Karlovu univerzitu, která má dobré renomé i ve světě, s Plzní, nebo s trapnými soukromými VŠ (UJAK například). Rv

0/0
14.3.2011 12:29

strangespot

Re: právnické vzdělání

Titul JUDr má z Plzně.

0/0
14.3.2011 12:00

BezPrace com

Re: právnické vzdělání

A rigorózní práce se ztratila, podobně jako Jančíkova. Oponentem jí byl ten slavnej Kindl 8-o

0/0
14.3.2011 12:02

pablo_arospede

Re: právnické vzdělání

No dobře, titul JUDr. má možná z Plzně, ale Mgr. udělala na právech v Praze. Takže se o úplném pseudovzdělání nedá mluvit (co by za to někteří místní diskutující dali)... Ona je na tom stejně jako Gross - na toho taky nic nemaj, protože pět let studoval na Mgr. v Praze, rigorózní řízení udělal v Plzni. Kdyby se zjistil nějaký podvod, maximálně jim odeberou titul JUDr...

0/0
14.3.2011 12:26

Dark5

Re: právnické vzdělání

Prijimacky na prava v Praze se prodavaly za 100 tisic. Mafie z ODS to umi zaridit i jinak, o kulichy se prece musi pecovat. Jestli je v ODS 1% slusnejch lidi, tak je to hodne. CSSD neni o nic lepsi a politicky pravnik Hasek je toho jen dalsim dukazem.

0/0
14.3.2011 12:09

abraham

hahaha

hahahaha

0/0
14.3.2011 11:42

Milovnice okurek

Pročpak

se nejpasivnější europoslanec stydí za svého partnera, pana Jančíka???;-D

0/0
14.3.2011 11:32

ojojo

Re: Pročpak

Protože jeho dětičky jí vychovává "partner" Chromeček.

0/0
14.3.2011 12:06

CYnikCYnik

Jančíkova kobylka

Tak to je těžký PR pro jančíkovu kobylku!

0/0
14.3.2011 11:29

sanborn

tuhle madam by si měl pozvat Moravec do TV

pořad by získal sledovanost a divák by se jistě pobavil...

0/0
14.3.2011 11:04

coast

Re: tuhle madam by si měl pozvat Moravec do TV

Dobrý den.Dovoluji si.Tuhle madame si Moravec nikdy nepozve do TV. Správně by totiž jako placený redaktor veřejnoprávní televize z příspěvků daňových poplatníků: vážení diváci,představuji vám paní europoslankyni za ČR Andreu Češkovou, která  vás stojí jako daňové poplatníky cca +- 400000,kč měsíčně.Položím ji otázku: paní poslankyně co za tyto peníze děláte pro daňové poplatníky v ČR?Výsledek: blekotání o ničem  atd.V tom je ten problém.

0/0
14.3.2011 11:36







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.