Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Daniela Drtinová: Mami, jsi posedlá Ježíšem, pobavila mě dcera

Začínala v Itálii jako klubová tanečnice. My ji ovšem známe z televizní obrazovky, kde už osmnáct let působí moderátorka Daniela Drtinová docela nekompromisně. Při výchově dcery je prý ale naopak velmi liberální. "Do ničeho ji netlačím," říká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bezi

byla nutná ta úprava fotek?

nebo se daniela za svoji tvář stydí?

0/0
27.3.2011 8:57

Arny

Kvalita moderátorů

Musím říct, že ji za z trojice moderátorů Událostí komentářů považuji za nejhorší. Nejlepší je rozhodně Martin Veselovský. Jakub železný a Daniela Drtinová jsou docela arogantní, si myslí, že spolkli všechnu moudrost světa a často při jejich interviu vidím, že vůbec neposlouchají svého hosta. Ten jim odpoví a pokud to není učebnicová odpověď ano nebo ne, tak oni nedokážou rozlišit jestli se host otázce vyhýbá nebo při nejlepší vůli není schopen odpovědět s absolutní jistotou. Zatímco Jakub železný je jen arogantní, tak na Daniele Drtinové je vidět, že je ze zmíněné trojice intelektuálně nejméně zdatná, protože občas opravdu nechápe a zeptá se hosta na věc, kterou jí před pár vteřinami už odpověděl.

0/0
2.3.2011 8:26

Arny

Re: Kvalita moderátorů

Vše co píši je ale relativní ve vztahu k výbornému Martinu Veselovskému. Jinak p. Drtoinová ani p. Železný až tak špatní nejsou. Jen by to chtělo hlavně dokázat držet na uzdě vlastní ego. Člověk nemusí být dobrý moderátor schopný vytáhnout ze svých hostů maximum jen tím, že se ke svým hostům bude chovat vyvýšeně.

Naopak schopnost skutečně naslouchat je opravdová ctnost. Chápu ale, že se tohle dnes nenosí.

0/0
2.3.2011 8:26

pimon

Re: Kvalita moderátorů

Naprostý souhlas. Z mého pohledu je paní Drtoinová mnohem více arogantní, než asertivní. Možná to je jen neschopností reagovat na skutečné odpovědi a sdělené skutečnosti, které se mnohdy neshodují s vytčenou linií pro rozhovor.

0/0
27.3.2011 14:33

Dr.X.Crement

Kdyby hloupost nadnášela

vznášela by se Drtinová jako holubička.Její neinteligentní projev je jen odrazem poměrů v ČT.Tam je důležité,aby byl pracovník v odborech a měl ten správný názor.Je to hnus,proč musíme za tohle povinně platit?

0/0
2.3.2011 8:24

SuperSocka.

Re: Kdyby hloupost nadnášela

Klid exkremente, na rozdíl od Tebe Drtinová aspoň vystudovala Právnickou fakultu UK. Takže nějakou inteligenci v hlavě asi mít bude. A Plzeň to opravdu není. I když čertví k čemu se může studentka prokouřit ....

0/0
2.3.2011 11:30

krutejkruter

...

fuj co to je za fotky? Podle jmena sem vubec nevedel kdo to je a podle fotky skoro takovy vubec....

0/0
2.3.2011 0:49

Jiljí

Fotky

...prosím vás,nepřehánějte to s retuší,vyhlazováním a různými úpravami.... Vypadá to zcela nepřirozeně,Daniela je jako vosková figurína!!! Až se jeden leknul :-/

0/0
1.3.2011 21:10

Carlos Tévez

tenečnice, servírka, atd.

;-D

0/0
1.3.2011 21:10

Martinigue

Devítiletá dcerka

jí pěkně péruje, a maminka s blahosklonným úsměvem deklamuje, jakou že to má ta malá panečku osobnost....-D Inu každý na výchovu není, a bohužel takoví rodiče si jen zaslouží to, co je čeká ..:-)

0/0
1.3.2011 16:48

RoninW

Neměl jsem ji rád nikdy

a tento rozhovor to nezměnil. Nemám o ní valné mínění a po rozhovoru je ještě menší.

0/0
1.3.2011 15:22

Martinigue

Re: Neměl jsem ji rád nikdy

Přidávám se; navíc na její vystupování se nedá dívat, ona patří k těm, kdo nepochopili že pozvu-li si do studia hosta, divák který se přijde podívat je zřejmě zvědav především na toho hosta a jeho odpovědi, a nikoli na nevycválané a hlavně neustálé skákání do řeči od sebestředné moderátorky ...

0/0
1.3.2011 16:52

svarak_z_krabicaku_reborned

Tohle není rozhovor, ale

...self-promotion... :-/

Kvalitní komentáře: cerny.prem, yaneos, peena2

0/0
1.3.2011 14:40

cerny.prem

pěkný článek

Opravdu velmi působivé. Já to čtu tak. Drtinová chce jen říct, že je věřící a tím si upevnit pozici v práci , vylepšit image a dát tomu svému životu dala nějaký ten hezký štempl .

0/0
1.3.2011 13:46

medvěd brtník

Ve včerejších událostech opět Drtinová excelovala,

už dlouho jsme se tak nezasmáli. Diskuse mezi Bátorou a Šiklovou byla tak pěkná, že si Drtinová ani nevrzla, vůbec nestíhala. Také předem napsané otázky pokládala bez ohledu na to, že třeba Bátora už před tím na stejné téma hovořil. Bylo to opravdu velmi zábavné. Akorát že ten pořad se měl jmenovat Česká soda.

0/0
1.3.2011 10:58

boruvka

Re: Ve včerejších událostech opět Drtinová excelovala,

R^

0/0
1.3.2011 14:39

Dr.X.Crement

Re: Ve včerejších událostech opět Drtinová excelovala,

R^ Gogo tanečnice a exkomunistka -  diskutovala  s inteligentním člověkem.Bátora je nebetyčně převyšoval.Škoda,že  ČT řídí odbory - podle toho to taky vypadá.Vyhodil bych Janečka i s Drtinovou...zpátky k tyči!!

0/0
2.3.2011 8:18

yaneos

Děcka, uberte na tom Photoshopu

Udělali jste z ní takovou hnusku, že potkat ji Ježíš, tak se na nějaké sebeobětování vykašle. Fakt. Byl to humáč. Buď to zvrtal fotograf, nebo maskérka nebo grafik nebo všichni, ale alýsledek je na bl..tí.

0/0
1.3.2011 1:04

normalniosoba

Vzdělaná a chytrá

Na Daniele Drtinové je vidět, že je vzdělaná a velmi chytrá. V rozhovorech s politiky aj. je věcná a hbitá, vždy si ví rady. Ještě jsem nezažila, že by ji někdo zaskočil. Bude to zřejmě tím, že opravdu rozumí své práci.

Mně je velmi sympatická. To, že tančila v Itálii, bych do ni nikdy neřekla, ale o to víc mě to velmi příjemně překvapuje! :-)

0/0
28.2.2011 21:27

hanah7

Re: Vzdělaná a chytrá není ani trochu

Při moderování většinou vyniknou její mezery ve vzdělání, je útočná, většinou naprosto zbytečně a nevhodně. Její včerejší moderování bylo fakt otřesné. Z práva nezná vůbec nic, což je ostuda, když moderuje něco s tematikou práva. Jediné co jí nechybí je sebevědomí. V kruzích TV jí říkají kyselá pr.el, myslím, že to sedne. Pokud madam na místě přední moderátorky veřejnoprávní TV neví co je asertivní, pak si nedovedu představit úroveň ostatních. Rozhovor je samolibý a svědčí o její neskromnosti a nepokoře - ona je výjimečná, dcera je osobnost.....

Neznám dítě našich mediálních hvězdiček, které by nebylo osobností

0/0
1.3.2011 17:37

zakázali psát a zakázali zpívat2

Daniel Drtin

Rv

0/0
28.2.2011 21:20

KateřinaH

Ona a publicistika?

Na to, aby v tom byla dobrá, mi přijde moc hloupá a jednoduchá, nadto mně osobně nesympatická..

0/0
28.2.2011 20:53

peena2

Hmm, tak to jsem neveděl, že dělala prostitutku v Itálii ...

Nezná se náhodou taky s panem Berlusconim ? ;-)

0/0
28.2.2011 16:57

AQT

Re: Hmm, tak to jsem neveděl, že dělala prostitutku v Itálii ...

;-D

0/0
28.2.2011 17:23

Lupo

Kvůli ní...

...jsem kdysi přestal sledovat Události, komentáře. Ne že by to mělo vliv na už tak bídnou sledovanost, ale na tuhle mimořádně afektovanou, drzou a "zakaždoucenuzlouainvestigativní" moderátorku jsem už neměl nervy. Často mi přišlo že ani neposlouchá druhou stranu a podstatné je pro ní jen rychle e beze zbytku vystřílet seznam připravených dotazů. To mě tehdy vadilo, dnes už je mi ukradená. :)

0/0
28.2.2011 13:05

RoninW

Re: Kvůli ní...

úplně přesně R^ dnes je kam přepnout takže mě už tak netrápí

0/0
1.3.2011 15:24

stbarta2

Nemělo

by být správně - barová tanečnice ? Dovedete si představit mít doma ženu s takovým uječeným hlasem ? Strašná představa !

0/0
28.2.2011 12:56

peena2

Re: Nemělo

Je to jednoduché, začala by ječet, dostala by po držce ;-)

0/0
28.2.2011 20:16

palo1000

krestanka -katolicka

Je katolicka a zije s pritelem? Predpokladam, ze to ziti neni bez sexu, takze jedno z dodrzeni prikazani nezcizolozis asi tady nehrozi. A krestanstvi s jogou proste nejde dokopy. Jsou to dve odlisna nabozenstvi. Joga je z brahmanismu resp. hinduismu . Katolicka krestanska mystika je poradne prokroucena , proste jsou to iba svody satana. Krestanstvi se nikdy nemuze stotoznit ve sve podstate se zadnym jinym nabozenstvim! Buh v krestanstvi mluvi s vericimi pres proroky anebo pres osobni zjeveni, sen pri pusobeni Ducha Svateho.  Kdyz tohoto dasahne Daniela Drtinova muze si rikat krestanka, jinak je to o nicem.!!  

0/0
28.2.2011 12:22

Amanita phalloides erectus

Re: krestanka -katolicka

Halelúja !

0/0
28.2.2011 12:25

jaroslav-s

Re: krestanka -katolicka

jojo. Když to tak dobře znáte, určitě vám také říká něco Ježíšův výrok o souzení :-) Nejsem sice absolutně zastáncem podobného způsobu partnerského života jak ho popisuje Daniela, ale nevím proč a jak to v jejím životě vzniklo. A vůbec bych se neodvážil soudit ji. Ke katolické, potažmo křesťanské mystice jak ji hodnotíte bych se raději ani nevyjadřoval. Daniela to moc neupřesňuje a takto obecně je to poměrně široký pojem. Myslím ale, že to jak to popisuje, je jedna z možných cest jak se dostat k víře. Myslím, že v mnohém nemáte pravdu, ale to přesahuje omezený rozsah této diskuse. Doporučuji do vyhledávače dáte hesla katolická (křesťanská) mystika a číst a uvažovat a nesoudit.

0/0
28.2.2011 22:34

Eremite

Apropos "Arijský Kristus, kniha o tajném životě C.G.Junga"

od amerického psychologa Richarda Nolla popisuje jak NS-sympatizant CGJ gnosticky holdoval okultismu, mysticismu a rasismu (vedle bezostyšného cizoložství se svými spolupracovnicemi). Jak tohle může paní Drtinová třeba i vzdáleně spojovat s křesťanstvím je záhada. Jestliže její expertíza v žurnalizmu je stejého rázu jako v psychologii, tak nás Bůh potěš.8-o

0/0
28.2.2011 12:14

Beránek boží

Re: Apropos "Arijský Kristus, kniha o tajném životě C.G.Junga"

Inu, pánbu někde přidá (třeba na fotografické paměti)... a někde zase ubere...

0/0
28.2.2011 12:34

Eremite

Re: Apropos "Arijský Kristus, kniha o tajném životě C.G.Junga"

Zacharjáš 10:  2  Bůžkové mluvili ničemnosti, co viděli věštci, byl klam; rozhlašují šalebné sny, přeludem utěšují. Proto táhl lid jako stádo, ujařmený, bez pastýře. – 3  Můj hněv plane proti pastýřům, zakročím proti kozlům. :-(

0/0
28.2.2011 12:38

jaroslav-s

Re: Apropos "Arijský Kristus, kniha o tajném životě C.G.Junga"

nechci ji hájit, ale myslím, že se na to díváte z "jiného břehu". Cesta k víře je často velmi krkolomná. Člověk zpočátku hledá skrze různé duchovní podněty, které se mu nabízejí. Ne vždy jsou z pohledu hotového veřícího dobré, ale důležité je jakou cestou a jakým směrem jdete. Lépe řečeno: "podle ovoce je poznáte". A kvalitu ovoce často poznáte až když ho utrhnete a sníte, tedy z lidského hlediska za hodně dlouho. Jen na okraj, znám ženu jejíž cesta ke křesťanské víře (katolické) vedla skrze hara krishna. A nemyslím, že byste to dnes na ní poznali :-)

0/0
28.2.2011 22:42

Glock Mark XIII

analytické myšlení?

Ani náhodou. Ona se analýza nedělá předtím než člověk zná fakta, případně vyjádření zúčastněných osob. To není analýza, to je výmýšlení si teoretických scénářů.

0/0
28.2.2011 12:08

Voborník

je zujatá

Přesně tak. Skáče lidem do řeči, je zaujatá, když někdo odpovídá jinak než by se jí líbilo, utne ho. Je neprofesionální a hloupá. Když vidím, že je v Událostech komentářích, vypnu, nebo očekávám nechutný projev neobjektivní moderátorky. Hlavně nesnáší, když někdo kritizuje současnou vládu a pravicovou politiku. To se osypává a nadskakuje.!!!!!!!!!!!!

0/0
28.2.2011 11:46

Tunaq

Re: je zujatá

mě připadá, že je povrchní k čemukoliv, jak se říká, napříč politickým spektrem

0/0
28.2.2011 12:00

spálené mosty

*-*

co ten fotoshop???

0/0
28.2.2011 11:44

Tunaq

Jestli tohle je asertivita, tak nevím..

Schopnost tvářit se, že jsem chytřejší než rádio a horská služba dohromady, ať se jedná o jakémkoliv tématu, skákat do řeči, pokud hrozí, že host řekne něco v rozporu s tím, co by chtěla slyšet, natřásat se před kamerou jak kvočna a neschopnost skutečně říznout do nějaké nelogičnosti v hostově projevu, protože si jí ve své sebestřednosti ani nevšimne - toto chcete nazývat asertivitou? Osobně je mi líto, že paní D. neodešla meditovat někam s guru Járou hned co si tenkrát v televizi sbalila svůj spacák.

0/0
28.2.2011 11:26

petrklim

Úroveň diskutérů

Já Danielu z pubertálních let tak trochu znám .Vůbec si netroufnu ji hodnotit ,stejně jako nikoho jiného .Každej máme své mouchy a kostlivce ve skříni .Přál bych některým viz níže ,aby se i oni stali objektem celospolečensky známým .To bychom se o nich dozvěděli zajímavých věcí ...Je to určitě dobrá maminka , jaká je partnerka nechte na jejím příteli ,jaká ja zaměstnankyně nechte na jejich nadřízených a jestli v mládí tančila ...To měla strávit mládí v klášteře ??

0/0
28.2.2011 11:23

myskamiki

Re: Úroveň diskutérů

a hlavne drzte usta, ze? Dela v instituci, ktera diky zakonu vybira penize od vsech a tudiz je placena z nasich dani.

A opravdu nemam a nikdy nebudu mit problem rict o hlupakovi, ze je hlupak.

0/0
28.2.2011 13:39

Sekanice

Re: Úroveň diskutérů

... , že je někdo hlupák se dá říci v podstatě o komkoli. Každý je v něčem hlupák. Teď jde o to, na kolik toho druhého známe, abychom si to mohli troufnout říct. Navíc, lehko se to říká jen tak do větru,třeba tady diskuzi, než pak někomu přímo do očí. Dříve se pomlouvalo za rohem, teď v internetových diskuzích :-). Jen co by propíraná osoba vešla, to by bylo najednou milých úsměvů a možná už by to trochu problém byl, říct "hlupákovi, že je hlupák", protože by vás možná i utřel :-)

0/0
28.2.2011 21:42

myskamiki

Re: Úroveň diskutérů

s timto opravdu nemam nejmensi problem, tak jako se pohadat s kymkoliv, kdo mele nesmysly a muze to byt treba papez. Nejsem zvykly pochlebovat blbum

0/0
1.3.2011 15:16

Kuk na strejdu

Skvělé myšlení

S její dcerou nelze než souhlasit. Člověk, co si pořídí nemanželské dítě a žije s dalším chlapem na hromádce, je typický katolík posedlý Ježíšem.

0/0
28.2.2011 11:16

medvěd brtník

Nevadí, že je ošklivá, vadí, že je hloupá

Poslední dobou vypínám tv, když vidím Drtinovou. Je to nejhloupější a nejkyselejší moderátorka. O nějaké novinařině nemá ani ponětí. Je mi z téhle paní zle, protože učí další takové. Po sametu v Čtv vyházeli věchny redaktory a nabrali tyhle samouky, a protože se tam udrželi dlouho, mají sami sebe za profesionály. Stačí srovnat televize jiných států a jejich moderátory.

0/0
28.2.2011 11:00

GregorMartinPapuCzech 2

Re: Nevadí, že je ošklivá, vadí, že je hloupá

no tak ošklivá neni, jestli ste se už probudil ze zimního spánku a jde jaro na vás jako na mne, tak vás musí ta klubová tanečnice rajcovat..ale jinak souhlsim...;-)

0/0
28.2.2011 11:04

George63

ta holka je mi sympatická

R^

0/0
28.2.2011 10:47

Amanita phalloides erectus

Re: ta holka je mi sympatická

jaká holka ??? 8-o

0/0
28.2.2011 10:50

GregorMartinPapuCzech 2

Re: ta holka je mi sympatická

asi malá drtinová;-D

0/0
28.2.2011 10:54







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.