Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Když mě opustil přítel, vrhla jsem se na hubnutí. Byla jsem kost a kůže

Jak už se to občas stává, i mě potkal hořký konec jinak krásného dlouholetého vztahu. A protože to nebyl rozchod z mojí iniciativy, utápěla jsem se v depresích. A začala jsem hledat chyby. Tu nejzásadnější jsem našla okamžitě, byla to moje postava. Čtenářka Lucie napsala další díl našeho seriálu Můj boj s nemocí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Agonion

Nevidím nic špatného na stravě...

Stravu jakou jsi držela, bych doporučil každému. Problém byl jen s trýzněním hlady. Vrať se k tomu co jsi jedla, syrová zelenina, ovoce, žádná sůl ani cukr. Člověk se má stravovat tak, jak mu to vyhovuje a jak je na to organismus člověka nastavený od přírody. A pokud člověk jí spoustu syrové zeleniny (zalít olivovým olejem), ovoce a hodně obyčejné vody, je plný energie a vitality, o čemž si ostatní kteří se cpou blafy z fastfoodu a moučnou stravou mohou nechat leda tak zdát.

Sám jsem touto stravou shodil za 3 měsíce 25 kilo, a to jsem jedl i 8x denně, k tomu jsem běhal 12 km každé ráno. Ovšem mé složení stravy bylo doplněno o vysoké množství bílkovin, aby tělo nespalovalo svalovou hmotu. Takže návrat k původní stravě pouze doporučuji. Ale žádné týraní sama sebe, hladovění a podobné nesmysly. Kdykoliv se žaludek ozve, pošli tam nějakou zeleninu nebo ovoce. Ostatní ať si remcají co chtějí. Ať si dlabou ty svá slaná, smažená a pro organismus nezdravá jídla.

0/0
18.12.2010 21:47

truthspeaker

Re: Nevidím nic špatného na stravě...

přesně. R^

0/0
19.12.2010 8:59

petrpetrpetrpetr

Re: Nevidím nic špatného na stravě...

25 kilo za 3 měsíce? Tomu se říká příklad zdravého hubnutí 8-o

0/0
19.12.2010 10:36

Adam_z-Veleslavína

Re: Nevidím nic špatného na stravě...

vysoké množství bílkovin taky není zrovna zdravá záležitost

namáhá to játra a ledviny protože metabolismus bílkovin je pro játra docela zátěž a vzniká jím velké množství dusíkatých splodin které tělo vylučuje močí přes ledviny

0/0
19.12.2010 11:20

STlover

Re: Nevidím nic špatného na stravě...

aby telo nespalovalo svalovou hmotu??8-o pokud vim telo bere energii z jinych zdroju nez ze svych svalu

0/0
19.12.2010 13:39

Kvatan

Re: Nevidím nic špatného na stravě...

blbost, prvni vec, co telo udela pri nedostatku potravy je, ze shodi svaly.... svaly jdou pri prudkem hubnuti vzdycky dolu, tomu proste nejde zabranit... telo se potrebuje zbavit "zbytecne" hmoty, kterou ma problem uzivit....  jinak z toho co popisuje, by me zajimal jak vypada... tak 180 vyska a 65 vaha, ne? ;-D

0/0
19.12.2010 13:46

truthspeaker

Re: Nevidím nic špatného na stravě...

Doporučuju nastudovat něco o fyziologii, než tady budete kecat takové blbosti. Samozřejmě nejdřív je výdej kryt ATP a glukózou, pak se metabolizuje právě tuk a přetváří se na svalový glykogen. Metabolizace svalů je na řadě až jako poslední možnost.

0/0
19.12.2010 15:01

Adam_z-Veleslavína

Re: Nevidím nic špatného na stravě...

tak to je pěkná hovadina

při drastických dietách tělo rozpouští svaly který nepoužíváš a paradoxně udržuje tukové zásoby dokdu to jde

mám přesně tuhle zkušenost na sobě

0/0
19.12.2010 15:33

truthspeaker

Re: Nevidím nic špatného na stravě...

Kdo tady mluví o nepoužívání svalů - původní přispěvovatel píše že každý den uběhl 12km, to mě jako nepoužívání svalů rozhodně nepřipadá?

0/0
19.12.2010 17:29

Kvatan

Re: Nevidím nic špatného na stravě...

no clovece, to nevim, kde na to chodis, ze clovek je plny energie, pri takove strave...nejaka dieta je obcas treba, stane se clovek pribere hodne, stravu typu jen zelenina a libove maso(kure), jsem absolvoval... ale to je proste takovy utlum dusevnich funkci, ja nevim co delas za praci... ale proste to ja fakt rozdil, takhle se nadopiju poradnym jidlem, cukrem, silny kafe a jedu jak stroj, toho proste svou stravou nedocilis

0/0
19.12.2010 13:51

truthspeaker

Re: Nevidím nic špatného na stravě...

Jasně, jako stroj :-( Akorát se brzo zadřete. Nemůžete se už mýlit víc.

0/0
19.12.2010 15:20

Adam_z-Veleslavína

Re: Nevidím nic špatného na stravě...

když do sebe cpeš kofein tak abys nejel jako stroj;-D

to si rovnou šnupni koksu vyjde to nastejno:-P

0/0
19.12.2010 15:34

Kvatan

Re: Nevidím nic špatného na stravě...

no a? blbost, na co se setrit? ;-D  abych misto 70 zil 75?? ;-D  nejdulezitejsi je vek okolo 20-40, to si chce zit naplno jak z hlediska kariery, tak osobniho.. a ne se setrit a porad hlidat hovadiny

0/0
19.12.2010 16:20

Hroznej puberťák

Hm

Ženské dokáží do podobné houpačky spadnout strašně snadno. Každé záleží na tom, jak vypadá, hodně jich si to moc bere, ale bohužel ještě víc není ochotno se sebou něco rozumného dělat, zato se velmi ochotně uchylují k nesmyslným a drastickým zdraví poškozujícím dietám a zázračným pilulkám. Vražedná kombinace... Jinak nevěřím tomu, že důvodem rozchodu byla postava, to si jen slečna našla jako obezličku a náhradního viníka, protože to bylo nejjednodušší. Klasika.

0/0
18.12.2010 20:16

Morgiana

Re: Hm

Přesně máš pravdu a jinak ahoj:) Hezké Vánoce pubertaku, kdybychom se nepotkali

0/0
18.12.2010 20:21

Hroznej puberťák

Re: Hm

Ahoj, přeji totéž, každopádně se tu ještě do vánoc objevím... a ne jednou :-)

0/0
18.12.2010 21:02

Andrea Šretrová

Re: Hm

Ano, jde to snadno a casto na tom maji lvi podil ti, ktere mame rady. Podle slov nekterych panu nize bych nevidela jako nepravdepodobne, kdyby nektere z tech odkopnutych divek ci kamaradek castovanych jako vorvan take zacaly koketovat s podobnymi sebedestruktivnimi myslenkami.

Povazuji se za cloveka s nadhledem, rozumneho, ovsem taky jsem se dostala "na zcesti" pote, co mi pritel rekl, ze bych mohla shodit pres zadek (protoze to je proste vyznavac hubenych a ma velikost na pomezi 36 - 38 mu zrejme pripadala nemravne velika) a navic mi na ulici ukazoval tak sestnactilete divky se slovy, ze ty maji idealni postavu...

0/0
19.12.2010 7:45

truthspeaker

Re: Hm

Pokut tím sebedestruktivními myšlenkami myslíte úvahy o tom začít cvičit a na sobě pracovat, tak jen dobře pro ně. Pokud se někdo začne trápit hlady, je prostě nahlavu a zdravý životní styl či důrazné upozornění od partnera s tím nemají nic společného Rv

0/0
19.12.2010 9:03

Andrea Šretrová

Re: Hm

Vite, take jsem si to drive myslela, ze jen hlupak by se zacal trapit hlady ci propadl bulimii kvuli nejake pitome poznamce (preci rozumny clovek si rekne: ten mi za to nestoji, kdyz mi tu predklada za ideal nevyvinute divky, a nezajima ho, ze jsem charakterove bez vady, jsem pracovita, nehasteriva, obetava whatever). Ovsem stane se... jak tu bylo nize zmineno, clovek se nechova za kazdych okolnosti racionalne. A i kdyz si rekne, ze bude cvicit a zdrave jist, zaroven si uvedomi, ze to je preci jen beh na dlouhou trat, a tak, aby dosahl sveho co nejdrive (resp. dosahl toho,co si mysli, ze uspokoji tu blizkou osobu), zacne delat hlouposti. Ja uz neodsuzuji lidi, kteri trpi nejakou z uvedenych nemoci, muze to potkat skutecne kazdeho...

0/0
19.12.2010 9:12

truthspeaker

Re: Hm

Nesouhlasím s Vámi. Vyrovnaný člověk, který žije zdravým životním stylem, sportuje a má tomu odpovídající postavu prostě nemůže podlehnout bulimii, to je úplně směšné. Jde to zcela proti principům zdravého životního stylu.

Naopak psychicky nevyrovnaný a v extrémech žijící člověk, který nesportuje a najednou mu někdo řekne to čeho se podvědomě bojí, totiž že už asi má pár kilo navíc je v tom raz dva.

0/0
19.12.2010 9:26

Andrea Šretrová

Re: Hm

No, dobre, asi vas nepresvedcim... me by take nikdo v jiste dobe nepresvedcil, dokud bych to sama nezazila a nemela znamou, ktera tomu take kdysi propadla. Ona byla od malicka vedena ke sportu, cela rodina byli sportovci: lyze, beh, posilovna, zdravy zivotni styl, inteligentni, opravdu ukazkove rodinne vztahy... Videla jsem jeji fotky z doby, nez propadla anorexii. Stihla hezka holka (bylo to jeste na stredni skole), clovek by rekl, ze to nema zapotrebi, presto tomu propadla. Tohle opravdu muze potkat kazdeho, budete mit zrovna slabou chvilku, nejake jine problemy, muzete byt nestastne zamilovany... zkratka nakumuluje se vic veci a jedete v tom, ani nevite jak.

0/0
19.12.2010 9:37

Hroznej puberťák

Re: Hm

Ano, také znám takové případy.

0/0
19.12.2010 10:12

truthspeaker

Re: Hm

V širší rodině jsem měl úmrtní na zástavu srdce způsobené anorexií. Holka "ze slušné" rodiny, inteligentní atd. Omyl. Prostě byla psychcky labilní a špatně to dopadlo :-( Ovšem argumentovat proti štíhlé postavě a zdravému životnímu stylu rizikem anorexie a schvalovat raději nějaká "kila navíc" je pokrytecké.

0/0
19.12.2010 10:16

Andrea Šretrová

Re: Hm

No to jo, je to ale extremni reakce na extremni pozadavky soucasneho "modniho" diktatu. Ona je dnesni doba takova divna... Kdyz ja jsem byla jeste "mlada" (ani ted nejsem samozrejme stara :-), ale -nact uz jsem davno nechala za zady), tak jsme byly vsechny ve tride vahove normalni, nikdo nedrzel diety, vsechny jsme v hodinach telocviku podavaly slusne vykony, nebyl na nas zadny tlak, pokud jde o vzhled (casopisy typu Bravo Girl - vychazi to vubec jeste? - a Divka byly teprve v plenkach), byly jsme zkratka vpohode. To same treba generace mych rodicu, navic v te dobe necelili takove natlaku ze strany modniho prumyslu a ideal krasy byl take trochu jinde. O par let pozdeji je vsechno jinak. Jsou nam podsouvany patnacti a sestnactilete modelky jako ideal krasy, vsude se pise jenom o hubnuti a cviceni, vsechny fotky upravene ve fotoshopu, clovek uz skoro nevi, co je pravda a co klam. Mlade divky jsou bud vyzable (obeti mody), nebo vypasene, z pedag. zdroju vim, ze jsou

0/0
19.12.2010 10:30

Andrea Šretrová

Re: Hm

Proste je to samy extrem. Drive normalni postavy jsou dneska uz boubelate a baculate, nevyspele divky jsou vzor stihlosti... Lide se tu zacinaji pomerovat jen tim, jak vypadaji, to, co maji v hlave, zacina byt temer podruzne... Proste divna doba, doufam, ze se to brzy zmeni...

0/0
19.12.2010 10:32

Andrea Šretrová

Re: Hm

koukam, ze mi tam chybi kousek: k tem mladym divkam - z pedagogickych zdroju (zakladni skola) vim, ze jsou line a nechteji vubec cvicit, stale maji omluvenky.

0/0
19.12.2010 10:35

truthspeaker

Re: Hm

Ano, souhlasím s vámi. Nejen holky. Jeden známý z veslování končící střední školu mi minulý víkend právě vykládal, že na jejich gymplu více jak dvě třetiny kluků neuběhnou 3 kilometry. Když si vzpomenu, že před na mém gymnasiu to uběhl každý a hlavní byl čas.... To je alarmující :-/

0/0
19.12.2010 11:01

Andrea Šretrová

Re: Hm

Jo, je to proste tak. Deti jsou ted line a bez nejakych sportovnich navyku... Ja si treba nevzpominam, ze bychom meli na skole nejake vylozene tluste deti (tedy na zakladni), na stredni uz jich par bylo, ale porad to bylo minimum. Je pravda, ze zrovna ty 3 km bych asi neubehla ani ja, my jsme navic vzdycky behaly jenom 1,5 km (mozna, ze kluci behali vic, to nevim...), s nimiz jsem mela problem, na druhou stranu jsem ale byla dobra treba ve sprintu, skoku do dalky nebo splhu... Urcite to melo zaklad v detstvi, ktere jsme travili prevazne venku. Pamatuji si, jak jsme cele dny hral na honenou, lezli po stromech, porad jsme proste nekde behali :-). Dneska asi na ulicich neni tak bezpecno (na druhou stranu mi prijde, ze to je to mozna prehnane a rodice jsou dnes prilis uzkostlivi), takze deti jsou vetsinou zavrene doma a sedi u pocitace ci u televize... A pak nam tu krasnym tempem pribyva obeznich deti.

0/0
19.12.2010 11:21

Morgiana

No

Já asi popřu tady teorie pár pánů, ale například pro mě je vysportovaný chlap a ještě pěstěnej něco naprosto odpornýho.Neumím si představit život s někým kdo tráví volný čas v posilovně , v koupelně je déle než já a otravuje mě nějakým zrním k večeři. Takže klid, každý má svuj vkus a to je dobře a dotyčné pány pode mnou nabádám at si svou onanii nad vlastním tělem nechají do soukromí, nikdo na jejich výlevy není zvědavý . Paní je mi líto , ale je to jen o tom , že podlehla dnešní masáži a obrátila své zoufalství a bolest proti sobě . To chce opravdu sport, ale takový , který ji přivede mezi normální lidi a kde jí to bude dělat radost

0/0
18.12.2010 20:09

Adam_z-Veleslavína

Re: No

píšeš to nějak afektovaně že by taky šrámy na duši?:-P

0/0
18.12.2010 20:24

Morgiana

Re: No

Já vůbec zádný. Momentálně naprosto spokojená, snad trochu víc peněz by mohlo být:) Ale pokud je nechci vydělávat tělem tak tohle trápení se diskuze netýká. Spíž Vaše reakce na něco co odporuje Vaší vizi světa svědčí o velkých šrámech:)

0/0
18.12.2010 20:33

Adam_z-Veleslavína

Re: No

já nemluvím o momentální spokojenosti

ale o šrámech což se týká minulosti;-)

0/0
18.12.2010 20:37

Crocodylus anthropophagus

Re: No

V posilovně to neztrháš, takže pokud se tam neflákáš a neklábosíš, tak ti nějaké čtyři hodiny týdně stačí. Nevím jestli se tomu dá říkat trávení volného času v posilovně, ale nějaký čas to pochopitelně stojí. Zrní mi nesmí přes práh a v koupelně tomu taky moc nedám, nicméně trvám na tom, že ty čtyři hodinky mi za dobrý pocit stojí a onanií nad svým tělem bych to nenazýval...

0/0
18.12.2010 20:25

Adam_z-Veleslavína

Re: No

stačí 3 hodinky cvičení

a 3 hodinky běhání každej den pěkně střídat

člověk se cítí mnohem líp když je fyzicky unavenR^

0/0
18.12.2010 20:41

Crocodylus anthropophagus

Re: No

Já jsem spíš na těžší atletiku, z čehož vyplývá, že nemám běh moc rád. Mám ale doma Kettler Ergocoach, takže si tak třikrát do týdne trochu zeveslím a občas vlezu i na orbitrek. 

0/0
18.12.2010 20:53

Adam_z-Veleslavína

Re: No

já amatérsky posiluju

a běhám sprinty

ted v zimě ovšem chodím jen na procházky svižnou chůzí

0/0
18.12.2010 20:54

Crocodylus anthropophagus

Re: No

Amatérsky posiluje asi většina. Neznám nikoho, koho by za to platili, ale třeba si tím opravdu někdo vydělává. Průšvih je, že pokud hodně nabereš, tak ztěžkneš a to pro ty sprinty asi nebude to pravé. Pokud ovšem jedeš na výdrž a ne na objem, není co namítat. 

0/0
18.12.2010 21:00

truthspeaker

Re: No

Správně. Já 4 hodiny týdně ve fitku a každé ráno 30 minut běhu nebo 30 minut na veslu Coach E R^

0/0
19.12.2010 8:58

truthspeaker

Re: No

Tráví volný čas v posilovně??? Pro udržování perfektní postavy stačí pár hodin intenzivní fyzické aktivity týdně, Já makám ne pro zrcadlo, ale abych kompenzoval sedavé zaměstnání. A jen na okraj - zrní k večeři by bylo krajně nevhodné.

0/0
19.12.2010 9:12

Morgiana

Re: No

No já osobně nemám ani těch pár hodin týdně. Tři děti, z toho dvě postižené, práce s mentálně postiženými, starost o domácnost náročné koníčky na čas . Takže automaticky vytěsním něco co nemám ráda a opravdu tělocvik nemám ráda, stačí že ho občas musím učit . Nějak jsem dospěla do stádia , kdy si říkám, že radostí je docela málo a tak si nebudu kazit dny nějakým přehnaným sportováním, když sport nemám ráda ..Postavu neřeším, ale to bude asi tím, že když prožíváte tak pestrý i smutný život jako já díváte se na svět jinak .Pokud by mě snad muž opustil kvuli mladší , štíhlejší tak by se v mých očích tak shodil, že bych mu snad pomohla balit, protože by se pro mě stal povrchní životní troskou . Možná v tom je zakopaný problém dnešníé doby . Většina lidí nemá velké starosti a tak řeší blbosti jako je postava a nebo zda vypadají o 10 let méně než jim skutečně je.

0/0
19.12.2010 12:20

truthspeaker

Re: No

Vy nemáte ráda tělocvik a sport? A dýchání nebo příjem potravy vás také obtěžujou? Ne? To se divím, víte co času by se dalo ušetřit... Promiňte, ale to co píšete je přesně ten druh výmluv a lhaní si do kapsy, které nesnáším. To že na něco nemám čas je přece tak jednoduché, že?

Pohybová aktivita je lidskému tělu zcela přirozená a jsou na ní navázané klíčové biochemické pochody. Možná, že kdybyste někdy ráno vyrazila na půl hodinky běhat, den by se vám potom zdál radostnější.

A nepřeceňujte muže - chlap může být sebelepší manžel, když ale bude mít doma ženu, která o sebe nedbá, špatně to dopadne. To je prostě příroda a bilionkrát prověřený fakt.

0/0
19.12.2010 15:17

Morgiana

Re: No

Vy jste fakt Fanatik, Moje mamka neubehla za svuj zivot pravdepodobne ani 50m a hele 45 let stastne a dobre vdaná a bohužel jediná nevěra byla z její strany. Je krásná, je vzdělaná a je chytrá ikdyž má zhruba 10 kilo nadváhu a ve svých skoro 70 letech žádný zdravotní problém a ještě pracuje na plný uvazek. Kouří, večer vypije skoro 1 litr vína a je happy . Jste už fakt trapný a ukazujete strašně moc , že hlavně Vy osobně máte velmi závažný problém. Doporučuji nahoře psychologická poradna. Napište tam a nechte si poradit. Hlavně tady nevnucujte ty své životní styly, Nebo jste nejaký zhrzený dealer a ještě jste se neodkopal? To už jsme taky zažila takoveho co vnucoval lidem jak mají žít a nasledně jim v emailech rval nějaké produkty. Dejte lidem pokoj, Vás taky někdo nekope do zadku jen proto že jste narcis a chudák

0/0
19.12.2010 15:35

truthspeaker

Re: No

Děkuji za radu, rozhodně nehodlám vám ani nikomu jinému nic vnucovat. Nicméně za svými názory a kritice nevyváženého životního stylu si stojím. Pokud nesnesete kritiku, nepište sem o sobě. Myslím, že každý dokáže sám posoudit, kdo z nás dvou má nějaký problém.

Na druhou stranu, co jsem taky mohl čekat v diskuzi pod článkem o ženských psychických problémech a hmotnosti, že?

0/0
19.12.2010 17:45

tom-2718281828459

Re: No

R^R^

0/0
19.12.2010 11:53

m.m.m.m.

Ilustrační fotografie

A na tý ilustrační fotografii anarektika je kluk nebo holka??? ;-D

0/0
18.12.2010 19:43

Adam_z-Veleslavína

Re: Ilustrační fotografie

na fotce hlavně NENÍ celulitida a špeky

takže pro tebe asexuální téma:-PRv

0/0
18.12.2010 20:01

Crocodylus anthropophagus

Re: Ilustrační fotografie

To opravdu není, ale nic pěkného tam taky nevidím. Tobě se taková figura líbí?

0/0
18.12.2010 20:27

Adam_z-Veleslavína

Re: Ilustrační fotografie

tak zaprvé nevidím celé tělo

ale to co vidím se mi líbí

0/0
18.12.2010 20:29

Crocodylus anthropophagus

Re: Ilustrační fotografie

Já na té fotce vidím jen anatomickou pomůcku na studii žilního systému ruky a tvaru pánevní kosti, nicméně chápu že každému se líbí něco jiného a respektuji tvůj vkus.

0/0
18.12.2010 20:32

Adam_z-Veleslavína

Re: Ilustrační fotografie

to není o vkusu vypadá to mladě proto mě to přitahuje to je příroda;-)

0/0
18.12.2010 20:32







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.