Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Příběh Ivy: Manžel mě zesměšňuje před rodinou i přáteli

Po narození druhé dcery jsem zůstala doma, starala se o děti, manžela i domácnost. Už je to třináct let a ze mě se, řečeno slovy manžela, stala "puťka domácí". A to je kámen úrazu, manžel si často neodpustí mě ponižovat i před jinými lidmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nazdravi

Mila Ivanko, nekdy jste se sama obhajila

nebo jste pohrozila svemu choti rozvodem? Ty penize jsou vase, on na ne nema pravo.Jenom je vyuziva a vy to trpite. Vase deti uz jsou sobestacne a uz vas nepotrebuji 24 hodin denne.A take, jste si jista, ze za tou zmenou vaseho manzela neni jina zena? Vy musite zacit pracovat a starat se samma o sebe, mate na to. A zapomente, ze vase domacnost nebude tak vzorne uklizena, jako driv. Sama jste na sebe vzala dobrovolne roli sluzticky, a to vas zaradilo az dolu na socialni hranici. Ale jeste je cas. najdete si praci, kupte si sve auto a vyuzivejte, co vam vase matka zanechala. Proc vse bude pro vaseho manzela? A nebojte se rozvodu. Je lepsi byt sama, nez s nekym, kdo vas nema rad a nerespektuje. A kyz si na vas nekdo dupne, dupnete nazpatek. Nekdy je lepsi, kdyz je zenska trochu mrcha. Chudinky, jako jste vy, vzdy prohrajou.Preji vam silu a odvahu.

0/0
31.1.2011 1:44

kata-skubanek

mnoho povyku pro nic?

nejak jsem z clanku nepochopila, co presne je to zesmesnovani.., nazorne priklady by asi napovedely vic. taky si z muze utahuju, ze mu jezisek nadeli planek bytu, aby vedel, kde se nechazi kos na pradlo, odpadkovy kos, mycka, atp. rika se tomu spickovani. 1x se stalo, ze se ho neco dotklo, rekl mi to a vickrat uz jsem na to tema nezacinala, tecka.

ze o necem clovek nechce slyset, nebo o tom nemluvi, neznamena, ze to neni pravda. jste domaci putka? vadi vam to? - tak s tim neco delejte. pokud vam to nevadi, tak to hodte za hlavu a priste ho vypoklonkujte ze dveri, ze bez full servisu by si ani nezavazal boty. obratte to v zert a zasmejte se s ostatnimi.g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
27.12.2010 7:12

To viš že jo

No Vaše problémy by chtěla mít asi každá

Máte peněz jak šlupek a to znamená že můžete mít času kolik chcete. Můžete mít paní na domácnost, paní na hlídání, učit se jazyky, věnovat se koníčkům, jezdit na dovolené (třeba bez manžela). To já musím makat 16 hodin denně, abychom to s manželkou na mateřské všechno zvládli, dědečky a babičky na hlídání již nemáme (a nestěžujeme si, že bychom byli sirotci) a nikdo nefňuká! Já tam u Vás vidím jiný problém. Zřejmě, dokud byla maminka na živu, tak Vám dělala tu paní na hlídání a na domácnost a po její smrti Vám tyhle bonusy zmizely ze světa a Vy jste se konečně musela začít o něco starat, že? Tomu se říká "pálí ho dobré bydlo"!!!

0/0
27.12.2010 1:23

Morgiana

Podobná

situace se stala mě. Se svými postiženými dětmi jsem doma byla 20 let . Je fakt že si manžel ale nedovolil mi cokoli vyčíst . Můj druhý muž to zkusil asi dvakrát, něco ve smyslu jak mě živí, ale prostě to musíte vědět Vy jaká je Vaše cena. Já bych si to prostě líbit nenechala. Do práce jsem nastoupila po 20 letech doma a na druhý pokus jsem velmi spokojená . Najděte si něco co Vás opravdu baví a tomu se věnujte .Mě třeba nebaví móda, sport a vůbec ty "vysoce in" záležitosti a tak se do nich nenutím . Buďte svá, protože něco před těmi lety ve Vás bylo proč se do vás manžel zamiloval.) To musíte najít .Jo a ještě k jeho argumentu jak nebudete stíhat , to taky znám. Nestíhám a přesně jak tu píšou pode mnou. Buď se začne starat i on a nebo chleba s hořčicí je taky jídlo.

0/0
26.12.2010 9:08

Pampeliška

Paní , něco sama se sebou udělejte

Nechápu jak může paní naříkat . Za zděděné peníze si klidně může najmout do domácnosti paní na úklid i paní k dětem. Opravdu je asi slepice, když neumí využít vlastní finanční nezávislosti. Manžel nebude spokojený ani když mu polovinu pen¨ěz věnuje, ani s tím když mu nic nedá. Stále bude mít pocit křivdy, že on tolik peněz nezdědil a nevydělal. Rodina je schopna mít preventivní zdravotní i nadstandartní péči o využití volného času ani nemluvě.

     Paní by měla opravdu začít pracovat hlavně sama na sobě. Článek je snad napsaný jen pro diskuzi a ne ze života. Nepochopím jak může napsat, že je vdaná , po čase  ji zemře matka a ona se stane sirotkem. Dospělý sirotek...to je opravdu k pláči.g.idnes.cz" alt=":-(">

0/0
23.12.2010 11:43

DahliaPinata

Práce

Je třeba začít pracovat na sobě a omezit služby pro rodinu. Starší dcery jsou ve věku, kdy mohou leccos v domácnosti udělat samy a manžela je třeba trošku "vyučit". Třeba mu přestat žehlit, nebo jen nachystat polotovar do ledničky a nechť si to sám dodělá. Bude pár dní chodit nevyžehlený (ale je třeba vydržet, třeba u knížky nebo nad anglickými slovíčky a nevstat a opravdu ho tak  nechat jít g.idnes.cz" alt=";-)">). _Klidně ho nechat sníst třeba čínu s chlebem, protože neumí uvařit rýži. Paní má výhodu, že není finančně závislá. Doma udělat jen to nejnutnější, začít se učit jazyky, nějaký další kurs, chodit cvičit, pravidelně ke kadeřnici a občas třeba i na masáž nebo kosmetiku. Spraví to sebevědomí a zlepší šance na trhu práce.

0/0
22.12.2010 14:19

ta, která nejsem

Tak mu před kamarádama řekněte, že ho má malýho

0/0
22.12.2010 9:39

kykyriký

souhlasím s příspěvkem níže

že tohle fakt nejsou problémy. Jestli Vás to doma baví, tak tam buďte, jestli chcete do práce můžete jít ale buď se doma poštěkáte s těmi línými kůžemi (které jste si takhle naučila sama) nebo si tam pustíte cizí ženskou ať dělá něco za Vás. Nakupte literaturu, počítač, internet a začněte na sobě makat. Vždyť když všichni ráno vypadnou máte přeci spoustu volného času, neříkejte že ho celý prouklízíte, provaříte nebo pročučíte na seriály.

0/0
21.12.2010 13:57

hafusak2

A co takhle až Vás opět začne ponižovat před lidmi

postavit se proti němu a říci: "Ty drž zobák, všechno tady kolem je za moje peníze, ty jsi se sem jen přiženil a jak jsi s holou /píp/ přišel, tak se taky můžeš sbalit a zase s holou /píp/ vypadnout. Jako manžel stojíš za /píp/ po všech stránkách a neboj, mnohem lepšího nežli jsi ty seženu vždycky!" - Asi byl auf on i společnost, ale léčba šokem má občas něco do sebe.

0/0
21.12.2010 11:53

svarak z krabicoveho vina

Re: A co takhle až Vás opět začne ponižovat před lidmi

g.idnes.cz" alt="R^"> Přesně takhle by to měla řešit. A pak jít do práce, odreagovat se.

0/0
21.12.2010 16:35

Alijenka78

Je třeba si v prvé řadě uvědomit svou hodnotu ..

.. od toho se vše odvíjí. Pokud si žena neuvědomuje, co každý den pro rodinu a pro svého manžela dělá, jaký "servis" jim zajišťuje, že se pro ně omezila a že díky tomu se mají jako v bavlnce, ani práce to nezachrání a manžel si z ní i nadále bude dělat rohožku, protože mu to svým přístupem umožnila. Když by se vymezila a párkrát mu dost rázně řekla, že nebýt jí, tak jí z popelnice a nemá čisté oblečení (u většiny mužských to tak opravdu je, bez ženy jsou z nich bezdomovci, špindírové a jedí akorát bůček a pijí pivo, protože se obojí nemusí vařit), a pokud ji chce i nadále takto shazovat, že si role mohou vyměnit, aby ukázal, zda to zvládne alespoň z části tak dobře jako ona, tak by vychladl. 40 let bylo české ženě vtloukáno do hlavy, že krom zvládnutí domácnosti musí ještě vydělávat, protože mužské platy na uživení domácnosti nestačily, ale už se zapomnělo jí také s tou domácností pomoci a ženy tak trošku zblbly a zdvojnásobily své výkony, aniž by za to dostaly jakoukouliv

0/0
21.12.2010 10:08

Alijenka78

Re: Je třeba si v prvé řadě uvědomit svou hodnotu ..

Mimochodem .. manžel by jí měl být vděčný, že on se může starat jen o svou kariéru a o nic jiného a ona zajišťuje chod domácnosti - což je práce na 7 dní v týdnu, která nikdy nekončí - nikdy není padla jako v práci (bohužel většině českých žen tahle šichta začíná co přijdou z práce domů, zatímco muži hodí nožky na konferenční stůl a mají padla ve všech ohledech) .. a rozhodně si nemyslím, že by na tom byl tratný, vzhledem k jejímu dědictví .. ale ukazuje to na jeho primitivismus, když mu tohle všechno nedochází a nedovede si toho vážit (asi ho trápí dobré bydlo) a navíc si z ní ještě utahuje před rodinou a přáteli (což je z hlediska výchovného dvakrát špatně) .. vřele z vlastní zkušenosti doporučuji párkrát partnera sjezdit - říci mu jasně, že aby se měl dobře, ona se vyloučila ze společnosti a nebuduje kariéru jako jiné ženy (kdo říká, že by dělala učitelku v mateřské škole do důchodu) a to nejsou malé oběti .. Pokud to nepochopí, děti jsou už dospělé a ona zajištěná, nemá co ztrat

0/0
21.12.2010 10:17

Margie7

Tak jsem se vzbudila

dneska dřív, než normálně do práce, a začala o tomto problému znovu uvažovat... proč si s manželem o Vašich pocitech nepromluvíte? Vždyť je to Váš nejbližší člověk, na kterého se máte spolehnout, stejně tak jako on na Vás. Zřejmě nebude takový necita, jak se Vám nyní zdá, ale snaží se Vám něco naznačit. Rozumějte "promluvit", to znamená věcně si popovídat, třeba večer doma nebo někde, kde Vás nebude nikdo rušit, u skleničky vína, o tom, co Vás trápí, bez výčitek a hádání se. A berte všechno trošku s nadsázkou a humorem, hlavu vzhůru. Mě říct manžel, že mám jít na svoje místo, tak mu odpovím "Samozřejmě, miláčku, mé místo je vždy po tvém boku." Na narážky v přítomnosti přátel nebo členů širší rodiny bych buďto nereagovala nijak a přešla to, jako bych nic neslyšela, anebo odpověděla, kdyby mě napadla nějaká vtipná odpověď.  A používejte více "ženské zbraně", jaké to jsou, jistě víte, o tom se tady nebudu rozepisovat, protože na "Ona.dnes" chodí

0/0
21.12.2010 4:47

Margie7

Re: Tak jsem se vzbudila

i chlapi

0/0
21.12.2010 4:49

NTPT_V_EXILU

NO A CO ?

Kolik je chalpů co je manželky neustále kritizují, neustále probírají jak je ňouma neschopnej blbec,  drbou je z kamarádkama ze sousedkama, nenechávají na nich nit suchou... A žádný noviny o tom nepíšoui.....  Jen ať jen  si slečna Iva vyžere to co miliony žen dnes a denně připravují mužům. Kašlu na falešný soucit, máme tady ROVNOPRAVNOST .  Ženy se patří zesměšnovat, kritizovat , dělat si z nich vtipy, střílet si z nich, poukazovat na jejich chyby a neschopnost a to i opakovaně na  dávno zapomenuté věci (samy to dámy takhle děláte že), odepírat jim  sexi i náklonnost,  vytvářet kolem nich  jedovaté atmosféry, tiché domácnosti, polohlasně si mrmlat pod fousy jaké jsou chudinky neschopné atd atd. zkrátka a dobře KRMIT DÁMY JEJICH VLASTNÍ MEDECÍNOU.  Podle mě je to naprosto fér.

0/0
21.12.2010 0:59

cartmenn

Re: NO A CO ?

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D"> A jinak dobrý...?! g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
21.12.2010 10:05

KateřinaH

Re: NO A CO ?

 Tady někdo dostal od nějaké ženy kopačky a tak má bolavé ego a takhle to ventiluje? Myslím že doby, kdy žena neměla právo volit a bylo v pořádku ji týrat a ponižovat už jsou v naší společnosti pár set let za námi.

0/0
21.12.2010 16:53

ta, která nejsem

Jeho vtípky tumfněte žertem o ženichovi s holou zadelí

Když se bude štětit, řekněte mu, že nemá smysl pro humor.

0/0
21.12.2010 0:07

fortina

chyba

nezlobte se,ale je jen a jen na vasi strane.mam 4deti,nemela jsem nikoho na pomoc a chodila jsem do dvou jazykovych kurzu a pocitac jsem s pomoci deti nakonec take zvladla.nyni uz mam pomocnici,ale stale mam co delat a vubec si nepripadam menecena.takze hlavu vzhuru a nesvalujte vinu za pohodlnost na jine.

0/0
20.12.2010 23:37

kytickaaa

to jsou problémy,

když má miliony na účtě, tak si může dělat co chce ne? ať jde do práce, věnuje se studiu jazyků a koníčkům a na domácnost ať si někoho najde ne?

0/0
20.12.2010 22:15

cartmenn

Re: to jsou problémy,

souhlas g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
21.12.2010 10:06

whitemagic

mílá hloupá méněcená

najdi si milence a na starýho se vykašli. Panebože to zas potřebovali zaplácnout místo v rubrice nebo co??? slabej výmysl

0/0
20.12.2010 22:07

_profesor_

To by mě zajímalo, co celý den dělá

Práci nemá, nic nestuduje (ani jazyky), o děti už se starat nemusí. Sport také nic předpokládám. Tak co dělá?

0/0
20.12.2010 17:41

HancickaP

Re: To by mě zajímalo, co celý den dělá

Facebook?

0/0
20.12.2010 18:48

Denule

Re: To by mě zajímalo, co celý den dělá

Tak to je pro ní ideální místo ve státní správě, tam se tahle praxe bude hodit. 

0/0
20.12.2010 18:52

Margie7

Re: To by mě zajímalo, co celý den dělá

Tak to by mě zajímalo, co děláte! Pracuji ve státní správě a jsem docela vytížená... na nicnedělání, nějaké kafíčkování a tlachání s kolegyněmi nemám čas a většinu kolegů  nevidím celý den, protože je každý zalezlý ve své kanceláři a pracuje. Bez vysoké školy, i když v době, kdy jsem byla na své pracovní místo přijata, jsem ji nepotřebovala, bych nyní v době neustálých změn právních předpisů své místo stěží ustála

0/0
21.12.2010 6:42

Lanolin

snadná cesta nebývá dobrá

Zvolila jste pohodlí a nechala se živit, přineslo to ovoce.

Najděte si práci, peníze, kamarády. Žijte svůj život a osamostatněte se (dnes to není moc snadné hledat práci, ale zkuste to). Sama uznáváte, že děti vás již tolik nepotřebují, ale stejně se jim věnujte a veďte je k odpovědnosti a dělbě práce doma. Manžel ať si přivede kamarády, vy u toho nemusíte být, nakoupí děti, uvaří a nachystá  občerstvení manžel a pobaví se s nimi také on. Vy budete v práci, nebo se svými kolegy a přáteli na své akci.

0/0
20.12.2010 16:19

Labruna

Re: snadná cesta nebývá dobrá

Vzhledem k tomu, že zdědila miliony po matce, za které se postavil dům, tak se nedá ani v nejmenším mluvit o tom, že se "nechala živit".

0/0
20.12.2010 19:35

Lanolin

Re: snadná cesta nebývá dobrá

Stále se ale nechává jakoby živit mužem. Proč nemá ta paní vlastní život? Proč manžela neodpálkuje před návštěvou slovy - "Kdybych ten dům nezaplatila, tak ty na to nevyděláš" apod.

Stále doporučuji, ať žije vlastním životem, má sebevědomí, věnuje se dětem a manžela nechá chvíli "plavat", nebo ať přejde na tvrdou linii a klidně ztrapní manžela před jeho hosty.

0/0
20.12.2010 19:41

Amálie

Re: snadná cesta nebývá dobrá

Ano, takovou lekci by manžel asi potřeboval. Jenomže ženy, které zůstanou dlouhá léta v domácnosti a zajišťují "teplo domova", často ztrácejí sebevědomí a jsou nejisté, když mají fungovat mimo domov, zvlášť když jim ten nejbližší sráží sebevědomí, místo aby tomu bylo naopak. To můžete domlouvat a radit, jak chcete,  a stejně se budou chovat jako nesvéprávné, ustrašené chudinky.

0/0
20.12.2010 20:05

Lanolin

Re: snadná cesta nebývá dobrá

Ta žena se snižovala postupně sama. nikam nechodila ani neměla koníčky, nedbala na sebe. Tenhle úpadek tak trochu znám, byl jsem delší dobu nezaměstnaný. Tak proč bych se holil, tepláky se hodí i ven a sprchovat se nemusím každý den - to je ten princip. Také proč bych se učil něc nového, proč bych četl knížky a třeba si zašel do knihovny - vždyť je tu kamarádka bedna a stačí jen zmáčknout čudlík. To tedy ani dětem nedávala moc dobrý příklad pasivity.

Chce se to včas vzbudit a uvědomit si sám sebe.

0/0
20.12.2010 20:56

Sekanice

Re: snadná cesta nebývá dobrá

Tak já sice tak nějak moc nechápu ženy, které zůstávají dlouhodobě doma, na druhou stranu, pokud má po matce miliony, tak si umím představit, že neměla potřebu jít do práce, nicméně co jí bránilo třeba studovat, věnovat se např. těm jazykům apod.? Vždyť jestli nemají o peníze nouzi, tak se přihlásím do školy nebo na nějakou jazykovku, cokoli, nebo se zaberu do nějakého "koníčka" na 100% a mám program a ještě budu vzdělaná a spokojená, budu mít kontakty s ostatními lidmi, nevypadnu z běhu doby a doma si nezvyknou na to, že jsem jen tan hadr na koštěti, co vytírá....

Článek je fikce o tom, jak nějaká paní promrhala svůj čas, který mohla věnovat tomu, aby se mohla něčemu věnovat do hloubky, což jí její peníze umožňují. Většina lidí dneska kvůli potřebě "vydělat" nestíhá už své koníčky a věnovat se něčemu důkladně, ona by mohla a nedělá nic a jen se diví. V tomto příběhu si za vše může paní sama. Doufám, že v realitě jich takových moc není.

0/0
20.12.2010 21:25

Lanolin

bude to bolet

Zvolila snadnou cestu a ta se vám vymstila.

Najděte si práci a staňte se alespoň částečně nezávislá. Práce, příjem, přátelé a samostatné akce. Sama uznáváte, že děti na vás nejsou závislé, jediný závislý jste vy a to na manželovi a jeho penězích - a přineslo to své ovoce (dost kyselé a často hořké). Věnujte se svému životu, ne jen pohodlí a nebo za to pohodlí plaťte svým ponižováním.

0/0
20.12.2010 16:14

Labruna

Re: bude to bolet

Stále melete totéž - ona na manželových penězích není závislá, pokud dědila po matce miliony. To máte trochu zkreslené představy - stejně tak by se dalo říct, že se manžel nechává vydržovat z manželčiných peněz, pokud se z jejích peněz postavil dům.

0/0
20.12.2010 19:38

Lanolin

Re: bude to bolet

Labruno, viz moje odpověď výše.

Paní nežije vlastním životem, jen se nechá táhnout a smýkat manželem "živitelem". A řeknu vám, že pár milionů, se dá rozfofrovat během pár let - dům, auta, dovolené, drobnosti ...

Paní není duševně soběstačná a nedokáže manžela odkázat i před přáteli odkázat do patřičných mezí - "kdybych nezaplatila náš dům, kdybych nezaplatila dovolenou, kdybych nekoupila auto ...".

0/0
20.12.2010 19:46

Narhea

Re: bude to bolet

Pokud je ten manzel takove pako jak pise, tak ji odpalkuje necim jako "ne milacku, tys to nekoupila, ty jsi jenom jako spravna lina holcicka zdedila penizky, ty nevis co je to vydelavat..... " :-( :-( Kdo chce psa bit hul si najde.......

0/0
20.12.2010 22:42

Amálie

Re: bude to bolet

Zesměšňování partnera nebo partnerky před ostatními patří k těm nejodpornějším věcem a dopouští se ho většinou jen necitlivý ubožák, který obvykle sám trpí spoustou mindráků. Navíc tím dává všem najevo, jaký je podřadný  b l b, když si tak špatně vybral. Taky vídám u nás v obchodě starší manželský pár, který chodí společně nakupovat a manželka manžela tak peskuje a dělá z něj neschopného pi-tomce, až se lidi otáčejí.

0/0
20.12.2010 20:01

Lanolin

Re: bude to bolet

Vážená Amálie. já jen navrhuji ať se aktérka popsaného příběhu osamostatní. Chování toho hlupáka manžela nestojí ani za komentář.

Také navrhuji přebít jeho ztrapňování, hlavně z důvodu, že to bude dvojnásobná "odměna". On se ukáže jako chudák co ji ztrapňuje (u slušné návštěvy s rozumem to vyvolá jen pocit trapnosti). Ona ho přebije a on je dvojnásob "zničen" - ad primo se ukázal jako hlupák svou poznámkou a ad secundo byl setřen ftipnou a pohotovou manželkou. Tedy totálně bude ztrapněn a rozmyslí si to pro příště.

0/0
20.12.2010 20:52

olusak

udělala bych...

...něco mezi bodem 3 a 4 v anketě. Našla bych si práci aspoň na částečný úvazek, něco, co by mě bavilo.

0/0
20.12.2010 15:21

Unyax

Nic neumíte,

nic neděláte a nemáte přehled ? Já bych si z Vás asi taky utahoval, ale možná jsem moc náročný..

0/0
20.12.2010 14:55

D.E.S.

no ...

možná jen tak manžel naznačuje, že by něco se sebou měla dělat ... třeba to ještě nevzdal, třeba to už říká dost dlouho a stále nic, tak už jen přitvrdil ..

0/0
20.12.2010 14:22

Lola Roflova

Zdědila si

prachy, odstřihni ho od konta, on ho ten humor přejde. g.idnes.cz" alt="Rv"> jinak je to zase blbost, jako každý tento "reálný" příběh.

0/0
20.12.2010 14:20

SYETEY-KOTZOUR

Re: Zdědila si

jo jo.....mít peníze, čas a blbou náladu může jen nevyrovnaný či totálně duševně nezpůsobilý jedinec. Vždyť má všechny předpoklady změnit si život, jak si jen zamane....pokud si teda nezamanula, že její život je být oběť (a je celkem jedno koho či čeho)g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
20.12.2010 14:29

Hroznej puberťák

Re: Zdědila si

Vzhledem k tomu, že on sám vydělává, dost pochybuju, že by se ho to nějak dotklo.

0/0
20.12.2010 14:58

Jeruzelski

Prdicky nasi babicky

To je tak vzorne napsany, ze by tomu neuverilo ani maly dite. Pohadky.

0/0
20.12.2010 14:06

Ion Tichy

Proboha

Jak může existovat nějatý tvor, který má čas, peníze a nemá žádný koníček (snad kromě fňukání nad vlastnm osudem). Lepte letadýlka, vyšívejte, učte se jazyky, choďte na ryby nebo si najděte pár milenců, ale nezůstávejte domácí puťkou. Protože tou jste zcela určitě. Jak si vás manžel může vážit, když  vás vidí sedět doma se výrazem smutného štěněte.  g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
20.12.2010 14:01

Tobinka

začít

když peníze nejsou problém, začala bych hospodyní

pokračovala bych smysluplnou prací

0/0
20.12.2010 13:42

Okna babyboxu dokořán

mazej do práce

g.idnes.cz" alt="!!">

0/0
20.12.2010 13:37

Ting z Non - Pradu

Re: mazej do práce

Tak g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
20.12.2010 13:46

Ting z Non - Pradu

Příběh Ivy: Manžel mě zesměšňuje před rodinou i přáteli

V první řadě to chce přestat bulet milá paní g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
20.12.2010 13:46







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.