Ona

Diskuze

Zapírat a zapírat aneb co si opravdu myslí známí sexuologové o nevěře

Je normální slíbit někomu věrnost až za hrob a pak mu zahýbat se sousedem? Mají nevěrníci své "úlety" skrývat, nebo se k nim otevřeně hlásit? Je lepší vědět, že váš muž spí s jinou, nebo raději usínat v blažené nevědomosti? Máme pro vás špatnou zprávu: ani sami odborníci nejsou v této ožehavé záležitosti jednotní a neshodnou se ani v taktice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Normann

11. 1. 2011 16:16
nepožádáš ženy bližního svého je 1 bod z desatera

(mělo by tam bejt dneska přidáno i muže bližního svého, muže bližní své a ženy bližní své). A když je někdo nevěrnej, tak je to HROZNEJ problém. Ale že všichni z nás lžou, většina pokrade a dokonce bere jméno boží nadarmo, to už nás tak nebere. Sledovat "boj" našeho vesměs ateistického národa s obecnou morálkou je dosti humorný ;-)

0 0
možnosti

CEZ13

10. 12. 2010 21:53
Pojem konstruktivní nevěra .......

........ se nenachází ani v odborné literatuře ;-D

0 0
možnosti

imho

10. 12. 2010 0:24
jak by to bylo krásné...

...kdyby jsme k sobě mohli být upřímní.

"Miláčku, včera jsem se neudržel a rozdal jsem si to s jednou tvojí kamarádkou. Ale vůbec nic k ní necítím, šlo jen o sex. Tebe miluju a s tebou chci vychovávat děti, jezdit na dovolené a všechny své peníze dávat tobě a dětem a být s tebou až od smrti. Proto Ti to říkám, protože ti nechci nikdy lhát..."

 

...tohle někdo v pohodě ustojí?  Tak to mi ho teda ukažte.

0 0
možnosti

řešení

13. 12. 2010 11:51
Re: jak by to bylo krásné...

;-DR^

0 0
možnosti

MelSi

9. 12. 2010 21:03
pořá se řeší nevěra

zda zatloukat nebo ne,mě zajímají následky..když chlap zahne,žena to vycítí a oplatí a taky zalže,takže se vám to chlapům vrací v dětech....anebo v žárlivosti,podle sebe soudím sebe,že...

..já to každopádně nesmím vycítit,jinak končím,ale možná že věkem je to všem jedno,nevím...

0 0
možnosti

net.Xtreme V.

9. 12. 2010 16:57
Už sem nepřispívám

Můj pohled na nevěru je podle cenzora nejspíš příliš prudérní, takže zatloukat, zatloukat, zatlouka.

Takhle je to přece správně:-P

0 0
možnosti

hasmen

9. 12. 2010 11:24
Já bych jí dal přes držku...bez pardonu

"Když jsem mu projela mobil, tak jsem zjistila, o koho jde, a

taky jaké věci jí píše. Udeřila jsem na něj, ale on přesto stále tvrdí,

že nikoho nemá...

0 0
možnosti

Gmur

12. 12. 2010 9:39
Re: Já bych jí dal přes držku...bez pardonu

Pak mate zaslouzene na krku policajty. A 10 dni z domu. Zaslouzene.

0 0
možnosti

maarr

9. 12. 2010 8:52
Nejde mi do hlavy...

...ten poměr nevěrných mužů a žen, cca 60/30%? To se ta třetina žen má co ohánět aby to všechno stihla...takže pro mě osobně je to potvrzení "zatloukání" a to i v případě, že o nic nejde, jako je třeba anonymní výzkum...a po vlastní zkušenosti říkám "rozhodně zatloukat"!

0 0
možnosti

Hroznej puberťák

9. 12. 2010 9:06
Re: Nejde mi do hlavy...

Jak ženský, tak chlapi lžou. Chlapi si nadsazujou a snažej se tím vytahovat, ženský toho zase víc zapíraj. Klasika.

0 0
možnosti

xbeka

8. 12. 2010 13:03
jedna věc je

když nevěru sledujete z povzdálí a jiná, když se jí sami jednou dopustíte a pochopíte, že k tomu kolikrát lidé přicházejí jak slepí k houslím.

Mimochodem myslím si že zatloukání je nejlepší varianta ne tak ani pro nevěrníka, jako spíš pro "paroháče". Pokud totiž vztah jinak funguje (jedná se třeba o jednorázové škobrtnutí), svědomí nevěrníka může sice setsakra tlačit, ale mělo by mu dřív nebo později dojít, že o jeho úlevu tu jaksi nejde. Jde o to co nejmíň (v nastalé situaci) ublížit. A co oči nevidí, to srdce nebolí... :-/

0 0
možnosti

net.Xtreme V.

9. 12. 2010 16:58
Re: jedna věc je

S tímto názorem nesouhlasím, argument opakovat nebudu, neb je mezi smazanými příspěvky.

0 0
možnosti

iva-iva-iva

8. 12. 2010 11:30
dobrovolně nepřiznávat

Nevím jestli zatloukat, když už je tady podezření a hlavně nějaký důkaz, ale stoprocentně se nepřiznávat sám... Pokud někdo jednou ujede, tak svým dobrovolným přiznáním si podle mě léčí jen a pouze svý vlastní černý svědomí a přitom úplně zbytečně ubližuje jiným... Pokud ta nevěra byla jednorázová a s partnerem chci nadále žít, rozhodně se nepřiznávat... Ublíží to daleko víc...

0 0
možnosti

net.Xtreme V.

9. 12. 2010 16:59
Re: dobrovolně nepřiznávat

Ubližuje hlavně nevěrou...a pak tím lhaním...ano, může mu to projít, ale je to tak správně?

0 0
možnosti

fiijalka

8. 12. 2010 9:57
he he he

...a já si myslim, že se to stát může. Jsme přece jenom lidi, no né?????.....naštve to, to jo, když se to ten druhý dozví a proto souhlasím se zapíráním!!!!:-)....podváděná osoba stejně ví,ale určitě radši slyší zapírání....přiznání je podle mě kdyby řekl/a :no a co?:D...zapírání důkaz, že mu/jí nejsi lhostejná/ý:)

0 0
možnosti

wintrus

8. 12. 2010 10:23
Re: he he he

Tak to je zatím snad nejpokrytečtější zdůvodnění sama sobě, proč lhát a zapírat partnerovi. Protože mi na něm/ní záleží. Ha ha ha!

Kdyby se mi tohle nějaká ženská snažila tvrdit, tak mě to fáákt potěší.:-P

0 0
možnosti