Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americký pár se na internetu ptá: Máme potratit, či nikoli?

Američané Pete a Alisha Arnoldovi čekají dítě. Jenže, je jim teprve třicet, jak sami zdůrazňují, a proto netuší, zda už se rodiči chtějí stát. Dilema, zda by Alisha měla jít na potrat, či nikoli, se rozhodli řešit jako mistři cynismu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Brundi

Porodit a utratit rodice!

Takove rodice si zadne dite nezaslouzi. :-P

0/0
25.11.2010 11:08

wildtaurus

ve kterem state jsou?

zajimalo by me, ve kterem US state je legalni limit na potraceni zdraveho tehotenstvi vetsi nez 3 mesice?

Ja souhlasim s nazory nekterych pode mnou, ze to je jenom kvuli publikaci a ze maji jasno, co ve finale udelaji. Ja neverim, ze nekdo, kdo da plodu prezdivku a vidi ho na ultrazvuku ve 4. mesici chce tehotenstvi ukoncit potratem.

0/0
25.11.2010 2:15

tomtop

je to obráceně

na těch stránkách je většina pro potrat ... děs.

0/0
24.11.2010 20:28

JAN2010

Dvě vychytralé hlavy

co chtěj publicitu. A už jí mají ;-D

0/0
22.11.2010 23:20

ika

Teprve 30 ?

???????????

0/0
22.11.2010 8:57

Jean-Luc Picard

Re: Teprve 30 ?

No, taky na to zírám jak puk. V kolika to dítě chtějí mít? A chtějí vůbec dítě? Podle cynismu jejich rozhodování bych myslel, že asi ne.

0/0
22.11.2010 20:08

Zdenka.J

Sranda hodná doktora House

Jak se opět potvrdilo, někteří Amíci nevynechají jedinou příležitost být v médiích (viz fingovaný odlet dítěte na balonu apod. Tohle je aspoň celkem vtipné. Ale osobně si myslím, že pokud o tom, jestli chtějí dítě, pochybují, tak odpověď je předem jasná - potrat, protože jinak tomu dítěti nelze závidět.

0/0
21.11.2010 15:37

pepka.namornice

vrchol vrchol vrchol

RvRvRvRvRvRv za tohle je bych jim ukopla palici!

0/0
21.11.2010 11:51

septik

výsměch

Jak teprve třicet, snad už!! Jsem zastáncem toho, že by žena měla mít odroděné do třicetí. Takový lidé by neměli mít žádné dítě.

0/0
21.11.2010 6:37

MARV_SIN CITY

Re: výsměch

což ovšem neznamená, že má na to doplatit to dítě, že ano? Jak by si jistě jako "řešení" někteří přáli, že je správné vůči těmto zlým lidem.To je utilitarismus/hedonismus, což považuji za největší problém dnešního světa.

0/0
21.11.2010 13:14

Brundi

Re: výsměch

Ty jsi zastancem, neceho, co zena MA udelat. :-DD A co ty starsi? Zakazes jim to? ;-)

0/0
25.11.2010 11:11

Mumrli (zase vedle, cenzore)

Nahodou dobry.

Tohle je tak pekne cynicky, ze se mi to fakt libi.

Druha vec je, ze museli pocitat s tim ze to dopadne jak to dopadne, takze mi to pripada jen jako celkem podarena zviditelnovaci akce.

0/0
20.11.2010 20:21

ocko27

hmm

však američani, zvrátený vo všetkom, ako vždy, ked  30 ročná kobyla nieje zrelá na  rodičovstvo nech sa nechá rovno radšej vykastrovat aj spolus ním, takýchto dementov  na inom kontinente nenádjete, len dokonalá amerika sich dokonalým zvráteným zmyslom pre život....otrasne......

0/0
20.11.2010 16:12

sn63

bez diskuzí

porodit dítě a dát ho k adopci . Protože bud si dělaj pr*del a dávno jsou rozhodnutí nebo  nejsou zralí k rodičovství a asi nikdy nebudou.

0/0
20.11.2010 13:41

Scarlett O Hara

Re: bez diskuzí

přesně tohle jsem sem chtěla napsat R^

0/0
20.11.2010 17:48

m.magdonova

Re: bez diskuzí

moje řeč R^ návštěvností stránek si asi pěkně nahrabou, ale pokud se to dítě narodí a někdy to zjistí, bude chodit ke cvokaři až do smrti, vtipný mi to teda nepřipadá ani trochu (a to snesu lecjakej humor, ale reálný dítě předmětem takový "hry"? ;-€)

0/0
22.11.2010 22:06

___Radi

jak to, že to není na tom

fejsbůůůku? Takle trapně se prezentovat. To není u naší "omladiny" ideální.

Ne vážně, už jsem četl dost humusáren, ale toto je vrchol ubohosti. Tento pár chudáků by měl být zbaven svéprávnostii a následně utracen. :(

0/0
20.11.2010 13:01

eredin

Dobře to dělaj

Dávno si myslim že lidi by měli skládat nějaké skutečné zkoušky než se jim dovolí stát se ridiči ... tedy nejen ty praktické že :) Ale zase mám obavu, že by pak bylo moc málo dětí :)

0/0
20.11.2010 9:26

damianx

:-)

Proč mě nepřekvapuje,že to jsou Američani.

0/0
20.11.2010 9:21

petrph

škoda že už je jim 30

Tohle by se dalo čekat tak v 16. Ale to by snad by po ruce nějaký svědomitý rodič, co by vzal do ruky řemen, a řezal a řezal...

:-/

0/0
20.11.2010 8:50

MsBaush

Docela šok....

Tohle mě vyrazilo dech teda... Myslím si, že ti dva by si měli dát dvě a dvě dohromady bo to snad není možné... Toho dítka je mi už teď líto.:-(

Jinak k té řešce v komentářích o 30 a tolik blbosti pohromadě a potrat jak housky v pekárně či co... Lidičci stát se může cokoliv. Moje máti a sestřenky otěhotnily i potom co brali prášky a řádně a kondom též není stoprocentí a o blbosti ve 30 se můžete bavit do nekonečna.. Někdo má aji 40 a stejně se chová jako 15-ti letý puboš.

Nač ten stres? Někteří to prostě v hlavě nemaj v pořádku ;-)

0/0
20.11.2010 3:25

blondie76

Re: Docela šok....

Je to docela hnus - doporučila bych zmíněnému páru donosit dítě a pak jej dát k adopci neplodnému páru lidí, co to mají v hlavě v pořádku

0/0
20.11.2010 7:03

nazdravi

Malokdy se clovek setka

 s takovou perversitou.

0/0
20.11.2010 1:57

seveřanka jižní

.

Sice mít něco takového za rodiče nebude žádný kauf, ale pořád lepší se narodit. Pokud tedy se vyjadřuji k tomuto konkrétnímu ještě nenarozenému dítěti. Obecně podobnou otázku řeší denně hodně lidí, ale nedělají z toho anketu, hlasování, nemedializují. A 17. týden je už dost. Mám dojem, jestli se ten pár  neinspiroval panem pochybným umělcem, co dal na web v rámci "socio. studie" hlasování o svém životě. Možná tedy opět nějaká studie. Je to za hranicí etiky, vkusu. Hnus. Udělali si ze svého dilematu (pokud vůbec nějaké je) hru, do které zatahují spousty jiných lidí. Motiv ? Kdo ví, možná peníze, nezdravá touha po publicitě nebo skutečně hloupost podobná té, která nutí lidi řešit na internetu každé u.rání do wc mísy. I když vlastně špatné přirovnání, tohle je mnohem horší. Mimochodem, teď jsem očima přelítla googlem přeložený jejich web a pokud čtu dobře, tak jiné dítě potratila letos v lednu.  Tak hlavně až se nasytí publicity a dozrají, aby měli koho vychovávat.

0/0
20.11.2010 1:38

kykyriký

jdu blejt velebnosti

Co tam mají za debilní zákony, že dovolí usmrtit něco co už vidí, cítí bolest, vnímá? Poleptat solí, nebo za živa roztrhat na kusy, jen že to ti dva dementi nechtej? U nás to jde jen když je plod vážně poškozen, ale holt v americe jde vše, fuj tajksl;-(

0/0
19.11.2010 21:59

Brundi

Re: jdu blejt velebnosti

U vas kde? 8-o

0/0
25.11.2010 11:10

dasa0302

Alisha je zřejmě úplná kráva

0/0
19.11.2010 21:46

st.1

Re: Alisha je zřejmě úplná kráva

to ne    já bych krávy neurážela

0/0
21.11.2010 22:52

vtech

dementi

takhle debilni rodice - to dite ma smulu :-(

0/0
19.11.2010 20:01

Ignatio

Neuvěřitelné

Dítě ať se samozřejmě narodí, za blbost rodičů nemůže. Pak ale rodičům dítě okamžitě odebrat a svěřit těm rodičům, kteří jsou normální!

0/0
19.11.2010 19:53

Hmmhator je nesmrtelný

Potrat.Samozrejme.

Protoze posledni co tahle planeta potrebuje je, aby se mnozili jim podobni.A popravde, co by to dite melo za zivot, s takovymi retardy?V realu v tom ale vidim spis nejakou jinou certovinu.

0/0
19.11.2010 17:26

wildchild

Re: Potrat.Samozrejme.

cože ??8-o

0/0
19.11.2010 19:08

KajaB

nj Američani :-)

;-O já se nedivím...ono na vtipech o nich něco bude....rozhodovat se na základě anketx cizích lidí to je mazec teda :-/

0/0
19.11.2010 16:50

Diskutující3

Re: nj Američani :-)

To nejsou vtipy to je skutečnost. Když jsem se na youtube díval na vtipná videa, uvědomil jsem si, že nebýt hlouposti Američanů, tak se člověk ani nezasměje.

0/0
19.11.2010 18:43

Diskutující3

Re: nj Američani :-)

http://video.idnes.cz/?c=A101111_112249_zahranicni_btw&idVideo=V101111_105301_tv-zpravy_sha

0/0
19.11.2010 18:52

Diskutující3

Potrat, samozřejmě. Hrozí nebezpečí, že by

dítě mohlo zdědit intelekt rodičů.

0/0
19.11.2010 18:44

Andrax

teprve 30?

Snad Uz 30. A tolik blbosti pohromade.

0/0
19.11.2010 16:39

morganne

Re: teprve 30?

Hm, no me je teprve 28 a taky bych nevedela jestli neplanovane dite mit. Ale asi bych sla rovnou na potrat.

0/0
19.11.2010 18:42

Andrax

Re: teprve 30?

No vidite, rozhodla byste se bez toho, aniz byste to predhazovala verejnosti. Jestli dobre nebo spatne, o to uz tu vubec nejde. Ale kazdopadne by to bylo rozhodnuti vaseho mozku a tedy dukaz, ze nejaky mate, zatimco ti dva....;-D ale ne, nic,  dobry ;-)

0/0
19.11.2010 19:21

nellyann

Re: teprve 30?

Promiňte..., Vám je 28 a ještě jste neslyšela o antikoncepci? Nechápu, že tu klidně napíšete, kdybych neplánovaně otěhotněla, šla bych na potrat. Dva Američani se rozhodujou, jestli Wigglese nechají žít nebo ne, Vy byste ho rovnou zabila a jste jako lepší? Naprosto souhlasím s tím, že každý má právo na to, rozhodnout se zda mít či nemít děti a kdy, ale v dnešní době chodit na potrat, to může opravdu jenom chudák.

0/0
19.11.2010 20:19

kočka

Re: teprve 30?

Představte si,že i antikoncepce může selhat!A nevím proč to označení?Chudák,to jste akorát Vy!

0/0
19.11.2010 20:36

nellyann

Re: teprve 30?

Antikoncepce může selhat? A která? Na všech balení prášků máte 99.9% jistotu. U jiných metod je to podobné. Pryč jsou doby, kdy musíme spoléhat na kondomy, že neprasknou a nebo nezklouznou, že? No nic, máte pravdu, jsem hroznej chudák, protože se mi nelíbí, když ženy chodí na potrat s takovou samozřejmostí jak pro housky do pekárny. Hned je mi líp, že to vím...

0/0
19.11.2010 20:50

Klara L

Re: teprve 30?

Může. I prášky. Nebo je ovlivní třeba zažívací potíže. Nebo si zapomněla jeden vzít, to není tak nepochopitelné.

Jestli volit v takovém případě interrupci, je samozřejmě jiná otázka. Ale antikoncepce rozhodně může selhat.

0/0
19.11.2010 21:23

nellyann

Re: teprve 30?

Máte pravdu, ale pokud zapomenete vzít prášky nebo máte zažívací potíže, máte přiložen na letáčku velmi podrobný návod, jak postupovat, včetně upozornění, že nejste dostatečně chráněna, abyste si to pojistila i jiným způsobem. Víte, myslím si, že zodpovědný člověk (mám za to že ve věku 28 let už by mohl být) si to zkrátka ohlídá. Veřte mi chtěla jsem jen na to upozornit, že žijeme v době, kdy se riziko dá naprosto minimalizovat. Proto mi příjde nechutné, když někdo napíše: "Já když otěhotním, půjdu na potrat".

0/0
19.11.2010 22:21

kukuricevpoli

Re: teprve 30?

Ze si zapomene vzit pilulku, tak to snad neni vina atnikoncepce?;-D Ovsem antikoncepce vetsinou selhava u tech, kteri zadnou nepouzivaji a pak se timto haji....

0/0
21.11.2010 10:40

Klara L

chudák dítě

si jednou někde na netu přečte, jak o něm rodiče dali hlasovat... Hůř se bude cítit už snad jen ta holčička, co se tu její matka soudila o náhradu škody, že jí špatně potratili :-P

0/0
19.11.2010 21:24

jouzi

Re: teprve 30?

Kromě sterilizace (a i u tý se kolikrát povede mimoděložní těhotenství) můžou všechny metody selhat. Kondom selhává ve dvou procentech, HA ve dvou promile (tedy 2 ženy z tisíce - to je pořád docela vysoký číslo) i když ji berou poctivě. Nitroděložní tělísko taky není neomylný.

 

HA je takový svinstvo, že bych si hooooooooooooooooooooooodně dlouho rozmýšlela, jestli jí vůbec ještě vezmu do pusy, když už teď lituju těch pár let, co jsem na ní byla v pubertě (a do toho řadím i podkožní tyčinky, nuvaring apod.), tělísko mi nedají, jelikož mi není 35 a nemám děti, sterilizace jakbysmet. Takže mi zbývá metoda plodných dnů, stará dobrá guma a aspirin mezi kolena. Rv

 

Mimochodem je mi taky 28 a taky si nejsem zrovna jistá, že bych chtěla přivést zrovna do tohodle bordelu (kterému říkáme svět) dítě.

0/0
19.11.2010 22:27

nellyann

Re: teprve 30?

Tak fajn, můžeme se tu dohadovat o tom, zda se lze či nelze spolehlivě chránit. Mimochodem 2 promile žen, které otěhotní s antikoncepcí jsou ty, které jí neužívají podle návodu, tzn., že si zapomenou vzít prášek a riskují otěhotnění. Většinou totiž ( i když zapomenete) neotěhotníte. A ANO, pokud děláte co je ve Vašich silách a přesto otěhotníte a dítě nechcete, tak prosím Vás běžte na potrat. Vaše práva Vám nikdo neupírá. Reagovala jsem pouze na ženy, které ochranu neřeší, protože přeci vědí, že kdyby něco, tak se dítě vyškrábne a je to!

0/0
19.11.2010 23:10

jouzi

Re: teprve 30?

Teď si ale protiřečíte.O několik příspěvků výše tvrdíte,že žena má u každé HA upozornění,že za určitých okolností nemusí být chráněna a že je na její odpovědnosti aby si to zařídila tak, aby neotěhotněla a že v 28 letech má být dost zodpovědná a dospělá,aby k těhotenství nedošlo.

 

Já jsem jen chtěla říct,že jediná 100% spolehlivá metoda je aspirin mezi kolena (tedy abstinence),což je nereálné předpokládat.=;)Všechno ostatní je nedokonalé.

 

Že ženy chodí na interrupce jako do pekárny;možná to tak vyzní,ale procento žen,který jsou naprosto lhostejný k tomu,co jim roste v břiše,je podle mě minimální a s každou normální ženskou potrat zamává.Já třeba vím, že bych na něj jít nedokázala,a proto dělám celý život psí kusy,ale to je každýho věc... =;) Taky je potřeba osvěta, nejen co se týče antikoncepce,a ta u nás značně pokulhává.Spousta ženských možná ani neví, že ve 12 týdnech už má fetus všechny ručičky i nožičky, oči, že mu spočítáte prstíky...to se pak na potrat cho

0/0
19.11.2010 23:27

nellyann

Re: teprve 30?

Promiňte, čím si protiřečím? Tvrdím, že např. u HA jste téměř 100% chráněna, pokud tabletky užíváte podle návodu. Pokud jste zapomnětlivá a pár jich nevezmete, pak už spolehlivost klesá. Proto někdo raději chodí na injekce, užívá náplasti nebo co já vím. Prostě se chrání. Je zodpovědný.... Za tím si stojím. Stejně tak si stojím za tím, že k interupci by žena měla přistupovat v krajním případě. To se ale neděje. Na interupci nechodí výhradně ženy znásilněné, se zdr. potížemi nebo ty, které se nachází ve špatné (sociální, finanční) situaci. Reaguji na takové, jako je paní z našeho článku, tedy vdaná, zdravá, ale koketuje s myšlenkou, že by mohla ještě počkat, když je jí "teprve" 30. A klidně bude žít s myšlenkou (aniž by jí k tomu něco vážného hnalo), že dítě v 17.týdnu zabije. I když mě tu některé pisatelky za to kamenovaly, opět si dovolím přednést svůj názor o tom, že si myslím, že to jsou duševní chudáci. A kamenujte mě klidně dál. :-) To není na Vás, jouzi.

0/0
20.11.2010 23:05







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.