Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Strie, povolené svaly a prsa aneb co s vaším tělem udělá těhotenství

Celých devět měsíců jste se utěšovala tím, že po porodu získáte zpátky své zdraví i postavu. Ve skutečnosti ale už nic nebude jako předtím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ta, která nejsem

Zapomněli jste na hemeroidy

0/0
4.11.2010 8:39

Mejra

strašení

Tyhle články opravdu pomůžou prvorodičkám. Nevím proč musíte za každou cenu strašit, vždyť se to dá napsat i jinak. Navíc, když se rohodnu mít miminko, tak budu asi počítat i s tím, že se moje postava trochu změní, ale předpokládám, že mimčo budu mít s tím, kterého miluju a ten zas mě a tak změny řešit nebude.

Já zatím dítě nemám, ale těším se až jednou budu mít tvorečka, který ve mě rostl v ruce. V tu chvilku opravdu vzhled asi řešit nebudu ...

0/0
1.11.2010 12:22

fitzie

když už jsme u těch hrůz těhotenství

tak bychom mohli přidat taky naštípnutou kostrč,  rozestoupené břišní svaly, vypadané vlasy, vyšší kazivost zubů, imunitní a autoimunitní potíže, trvalé bolesti a zjizvení v místě nástřihu, frigiditu, psychózu, depresi, posttraumatický stresový syndrom... lze těhotenství vůbec přežít? ;-)8-o

0/0
30.10.2010 8:58

Sekanice

No, já nevím....

No, tak já tedy nevím. Mám 2 děti a s těmito problémy jsem se tedy nesetkala. Článek je napsanej dost přehnaně. Kdybych ještě neměla děti a plánovala bych je, tak by mě dost vyděsil.... Znám spoustu mamin s dětmi, ať velkými nebo malými a ty co byly hubené jsou hubené stále i po dětech, ty co měly sklony k přibírání přibraly, ale to si myslím, že by se stalo i bez těch dětí. Je to prostě už daný, kdo jaký má "dispozice" a rozhlídněte se kolem sebe, kolik chodí venku krásných a štíhlých maminek a na plovárnu v létě chodím též a žádné hrůzy tam tedy nevidím. Normálně tam chodí hezký maminky v bikinách a to většina... Nemůžu si pomoct, ale žádnou, která by byla porodem nějak naprosto příšerně strhaná a doživotně vyřízená neznám...a ani jsem nepotkávala někoho, kdo by měl nějak dlouhodobě vytahaný břicho... Naopak často jsem měla pocit, že ty ženský po dětech najednou vyzrály a zkrásněly...Takže budoucí maminky neděste se. Žádný hrůzy Vás nečekají.

0/0
29.10.2010 23:42

simineta

Re: No, já nevím....

R^R^

0/0
30.10.2010 0:00

metal.witch

Re: No, já nevím....

Blá blá, to jsou kejdy. Nevím, teda v jaké říši divů žiješ, ale já na bazénech vidím povětšinou akorát třesoucí se rosol.

0/0
30.10.2010 0:29

Ikhor

Re: No, já nevím....

nesmíš furt stát u zrcadel

0/0
30.10.2010 1:20

Sekanice

Re: No, já nevím....

... hm, tak to máš fakt blbý a asi dost v životě pech, když vidíš jen ten rosol...opravdu máš nejspíš jen smůlu, ale vydrž třeba někdy přeci jen nějakou pěknou holku potkáš :-P

0/0
1.11.2010 22:42

Ginny

Blbosti

Není to o věku. Děti jsem měla hodně mladá. A stejně se strie objevily, i když ne tedy zas nějak dramaticky.

A přibrala jsem minimálně. A byla jsem hubená. Stejně břicho praskalo.

A sestra - identnické dvojče měla děti o víc než deset let později než já a nepopraskalo jí nic. Příčinu vidím v její asi kvalitnější výživě. Bude to asi hlavně o jídle, masti nepomáhají. Ona se ale kvalitně stravovala a já se asi odbývala.

Jinak je mi to ale docela šumák.

0/0
29.10.2010 21:34

Ginny

Re: Blbosti

Jinak taky musím potvrdit, že chlapům strie nevadí.

0/0
29.10.2010 21:36

Duke-Nukem

Re: Blbosti

o tom teda hooodne pochybuju..:-)

0/0
30.10.2010 16:32

maci

Re: Blbosti

Ahoj sestřičko, s tou stravoui máš myslím pravdu. Ale pár strijek, takových nenápadně schovaných a malých, jsem našla. Jinak dětem zdar!V

0/0
29.10.2010 22:19

Klara24P

:-)

:-)tak to je hodně dramatický článek:-)u každého je to individuální a já jsem optimista;-)

0/0
29.10.2010 21:27

majorBorovicka

nic si z toho dámy nedělejte :-)

pár kil navíc, bříško a nějaké jizvičky - to je přirozené a normálním chlapům to vůbec nevadí, spíše naopak. No a pro ty nespokojené, co chtějí vypadat za každou cenu mladší, bych měl jednu radu - choďte bez podprsenky, vyhladí vám to vrásky v obličeji.

0/0
29.10.2010 20:21

Jindri

Re: nic si z toho dámy nedělejte :-)

R^

0/0
29.10.2010 21:26

Nautilius

mám jinou zkušenost

Měla jsem naprosto pohodové těhotenství, bezproblémový porod, přibrala jsem 11 kg, které jsem 6 týdnů po porodu shodila a půl roku po porodu jsem měla ještě o 5 kg méně, nemám jedinou strii ani jiný problém. Předesílám, že jsem necvičila ani nedržela dietu, protože nebyl čas a před otěhotněním jsem Twiggy taky nebyla (měla jsem 60 kg). Cítím se teď nejlíp za celý svůj život. Takže se nastávající maminky nenechte vyšokovat, můžete na tom být podobně jako já i mé kamarádky a spolužačky jsou na tom stejně. Tento článek popisuje opačný extrém. PS: naše dítě spí od 2 měsíců celou noc-8 hod. Všem maminkám přeju stejné štěstí, jako jsem měla já..

0/0
29.10.2010 19:58

petacx

nejsou nektere "problemy" zpusobene tim ze

nejsou nektere "problemy" zpusobene tim ze zeny (rodiny) odkladaji privedeni potomku do vyssiho veku matky?

-

nejdrsneji ale asi pusobi brutalni "modni" marketing ze in jsou jen twiggy a modelky ktere se libi homosexualum ;-€    (a vtom jedeme vsichni tzn chlapy i zeny protoze jim to verime  ;-€

0/0
29.10.2010 19:34

fitzie

Re: nejsou nektere "problemy" zpusobene tim ze

hodně holkám se udělají první strije ve 12, 13, když jim narostou (normální) boky a prsa. tak leda posunout mateřství před pubertu, ale nevím, jestli by to šlo.

0/0
29.10.2010 19:37

chudacek.blbecek

Re: nejsou nektere "problemy" zpusobene tim ze

Já si myslím, že holky potřebujou mít širší boky, aby byl porod snazší. Takže leda to stíhat zaráz :)

0/0
1.11.2010 11:02

Agrippa

No a co

Pokud se žena rozhodne mít dítě, je to zcela dobrovolné (většinou), a jde do toho s vědomím veškerého dyskomfortu, který je na ni v prenatálu a poté přichystán.

Strie, nevolnosti, oddělaná prsa, vytahané břicho - ví o tom všechny. Dítě je ale vždy pro ně priorita, tak co řešit. Rozhodly se samy a musí s tím tedy počítat. Takhle to prostě v přírodě chodí. Normál.

0/0
29.10.2010 19:34

Paxa

Na fotce je rozhodně extrémní stav.

Co se stavu pokožky "po" týče, hodně jistě dělá genetika. Já se nemazala ničím, o sportu u mě taky moc nemůže být řeč, přesto "následky" zanedbatelné. Ale to, co je na fotce, jsem na vlastní oči nikde neviděla.

Ale hlavně se zase problematizuje něco, co bůhvíjaká tragédie není. Vždyť jde o přirozené fyziologické změny, čtyřicetiletý člověk prostě nemá tělo ve stejném stavu jako dvacetiletý, protože mu prostě těch dvacet není. Co je na tom divného? A když někdo "nemůže" chodit v bikinách, ztratí jeho život na plnohodnosti?

0/0
29.10.2010 18:58

Gmur

Re: Na fotce je rozhodně extrémní stav.

No tak to ja jsem videla daleko horsi. A nejednou. Nekdo strie ma nekdo ne. Proti tomu se nemuze nic delat.

V zadnem pripade to neni pribytek na vaze. To velke bricho je preci deloha s malym ditetem vevnitr.

0/0
29.10.2010 19:06

fitzie

Re: Na fotce je rozhodně extrémní stav.

na té fotce je hlavně už druhé nebo x - té těhotenství se zahojenými striemi ale novým těhotenstvím roztaženými striemi. jsou perleťově lesklé - čerstvé strie vypadají o dost hůř - jsou rudofialové.

0/0
29.10.2010 19:21

orinka3

dokonale antikoncepční článek

která nastávající matka by se nezděsila?!;-D

0/0
29.10.2010 18:31

AgátaHáta

Už zase strašení.

Před těhotenstvím jsem aktivně sportovala, takže jsem přibrala jenom necelých 6 kilo, miminko mělo 4kg. Pohyb = rychlý metabolismus, štíhlost v genech a nemám jedinou strii. Břicho se mi zavinulo ještě než jsem šla z porodnice, ovšem zavinování jsem při kojení cítila jako sakra silné kontrakce. A svaly na břiše, které jsem nikdy cíleně necvičila, mám teď vyrýsované jak z fitka, jak jsem celé hodiny houpala v sedě i ve stoje mimčo při pláči. Z porodnice jsem jela na své původní váze a dnes mám ještě méně.  Na in-liny jsem zlehka stoupla měsíc po porodu, dneska už drandíme i na kole s vozíkem. A prsa, to se ukáže, zatím se nekoná sebemenší pohroma a to už kojím hodně měsíců. Ale je fakt, že moje máti i teta mají i dnes stejnou postavu a pevná prsa, jako já. Takže se neobávám.

.

Až na ten váhový přírůstek, nejsem žádná výjimka. Kamarádky jsou na tom stejně, snad jen jedna má strie, ale to jen proto, že má nemocnou štítnou žlázu a nabírala díky tomu.

0/0
29.10.2010 18:29

marvinka

Re: Už zase strašení.

no, tak já znám plno holek, co mají po dítěti strije. Vy jste jen měla štěstí, ostatní ženy můžou prostě dopadnout jinak. Není to strašení, tak to prostě je. :-/;-)

0/0
29.10.2010 23:17

Jarmila 1

Re: Už zase strašení.

mate pravdu, ja pred prvni tehotenstvi vazila 48kg, mela jsem 18 let a pribrala jsem 24kg. No a tedy strije mam a docela dost. Stary zensky doktor mi tenkra rekl - devenko, to je tim, ze jsi byla moc stihla a pribrala jsi rychle na vaze.No a mel pravdu. Proste to tak bylo. Jenze ja mela pohodove tehotenstvi bez nevolnosti, takze jsem jedla vsechno jako predtim. Pri druhem a tretim diteti jsem pribrala min no a nadvaha mi zustala stejne.

Co se tyka prsou, uz nebyly tak pevne, ale ani moc ovisnute, z toho bych si hlavu nelamala,ovsem do bikin bych se taky nedala.

Ted jsem uz babicka a chvala bohu, nato, ze mam tech striji hodne, bricho ovisnute nemam a prsa jsou porad ok. Myslim si, ze to je dane uz geneticky. Tedy pokud v tehotenstvi nedrzi maminka dietu, aby nebyla moc tlusta. Ono se ty diety postupne projevi na diteti, tak si myslim, ze je lepsi trosku ztloustnout bez omezeni a hlavne dat diteti to,co potrebuje. Nemyslim tim prejidani.

Tak hodne stesti maminky, i ty budouci.

0/0
30.10.2010 0:50

Gordar

Ta titulní fotka je fakt kekel..

doufám že tohle se stává jen v extrémních případech :-P

0/0
29.10.2010 17:56

marvinka

Re: Ta titulní fotka je fakt kekel..

No, je to blbý, ale důležité je zdravé děcko a zdravá mamina..

0/0
29.10.2010 23:19

Wohma

Fotka

Proc se na tuto fotografii musim divat pokazde, kdyz otevru idnes.cz?

0/0
29.10.2010 17:22

metal.witch

Re: Fotka

Protože je přece krásná a být maminka je to nejlepší a jediné možné řešení na světě. ;-);-D

0/0
30.10.2010 0:26

Robles

Ad bombička

když se ptáte na ty další pozitivní zprávy:

dcera nás rok a půl budila denně v 5,30. Neuznávala víkend, prázdniny. Občas (asi 1x za 6 neděl) si přispala do 6 a to jsme brali jako svátek.

Každou noc vstávat:  nejprve 6 týdnů nespíte vůbec, pak 2-3x za noc vstáváte, po roce a půl do 2,5 jen 1x za noc. Opakuji: každou noc.

Sexuální život se obnovoval velmi pomalu, styk je po porodu pro maminku bolestivý a šestinedělí na návrat k normálu nestačí (náš první pokus byl za 2 měsíce po porodu a dopadl mizerně)

0/0
29.10.2010 17:11

Robles

Re: Ad bombička - pokračování

Zapomeňte na koníčky, volný čas - maminka je naprosto vyflusaná, hrábne si na dno. Tatínkovi pár týdnů trvá, než mu to dojde. Několikrát jsme se v té době pohádali a to fest. Jinými slovy, vztah musí začít fungovat jinak, než když jste dva.

Mamince začně hrabat z kolotoče - ranní vstávání, domácnost, pískoviště, večer dorazí manžel, co žije v iluzi, že je partnerka doma v pohodě, noční nevyspání a zas ranní vstávání.

 

Tím Vás pochopitelně nechci odradit od dítěte, fakt více dostanete než ztratíte. Zní to jako fráze, ale život získá úplně jiný smysl. Nicméně kdyby nám někdo řekl předem, do čeho jdeme, asi bychom pak byli míň vyjukaní.

0/0
29.10.2010 17:11

paskudilek

Re: Ad bombička

a nebo to muze byt uplne jinak, nez u vas:)

0/0
29.10.2010 17:27

Robles

Re: Ad bombička

uznávám, jako rodiče jsme se v tom dost plácali, jiní budou šikovnější

0/0
29.10.2010 17:33

Hroznej puberťák

Re: Ad bombička

Základem je se s tím dítětem moc nemazat :-P

0/0
29.10.2010 18:56

vb2

jak na strie?

Zdravím,

když mi ještě před dvacetinami skokem povyrostly prsa o několik velikostí, udělaly se mi na nich strie a mě to dost mrzelo, byly totiž vidět i v plavkách. Když je člověku 40 a má tři děti, beru to jako normální jev, něco přirozeného, ale ve dvaceti mi to přišlo jaksi nefér... Léčitel mi poradil jitrocelovou mast (obyčejná cenově ostupná záležitost z lékárny). Mazala jsem si strie každý večer a dnes už je nemám... Třeba to zafunguje i Vám.

0/0
29.10.2010 17:01

telmah

ten článek a nadpis psal úplný tydýt....

No a ? Někomu se to stane a někomu ne. Časem se to vylepší. A strije vzniknou taky když člověk rychle vyroste (já je mám například na bocích od puberty, kdy jsem se během roku vytáhla o 15 cm) nebo když někdo moc žere.....

0/0
29.10.2010 16:45

marvinka

Škoda,

mě docela mrzí, že to, jestli budu mít po porodu strije nebo povadlá prsa, nemůžu ovlivnit. Co se týká hubnutí po porodu, toho se nebojím, to si myslím že půjde. Ale i když je člověk docela fit a vysportovaný, maže se třeba krémy v těhotenství, jí zdravější stravu, tak ani to nezabrání vzniku strií.. To je škoda.

0/0
29.10.2010 16:27

Robles

Rodit v 18?

Ještě reakce na níže napsané rady, že je nejlepší mít děti v 18-20 letech.Ono se to lehce napíše, ale hůře realizuje. Především dnešní společnost dělá vše proto, aby mladí lidé byli co nejdéle nesamostatní. Kdo má dnes v 18 ukončené vzdělání? Na obory, které byly dříve bez problémů středoškolské, je potřeba pomaturitní studium. I kdyby mladá žena chtěla mít rodinu, je nekvalifikovaná, nedokáže potomky zabezpečit. A skočit na krk rodičům, to není to nejlepší řešení, a už vůbec ne systémové řešení. Dříve byl proto běžný větší věkový rozdíl mezi partnery. Muž - nerodí, živitel -  musel stát na vlastních nohou. Ale tento model je v dnešní době neúnosný.

0/0
29.10.2010 16:19

b.bombicka

Re: Rodit v 18?

No máte pravdu, ovšem kromě nesamostatnosti jsou to v 18-ti ještě "děcka". Sice je pěkné, že je to po fyzické stránce nejlepší, ale ona je důležitá i ta psychická vyspělost, která sice není nutná pro porod, ale je nutná k výchově dítěte a tu má v 18-ti jen minimum jedinců. Za ideální je považován věk +/- 25, kdy je tělo ještě relativně mladé a na druhé už z toho mají rodiče (většinou) rozum a nemají děcko jen proto, že jim "ujely" nohy. Pána s přezdívkou "Utan" bych nebrala moc vážně, už jen proto, že  neakceptovalná mu přijde změna z hrocha na gazelu,opačná změna mu asi přijde o.k.:-P I když ve svých příspěvcích se vyjadřuje přesně opačně.

0/0
29.10.2010 16:24

Brundi

Re: Rodit v 18?

Bombicko, ja nevim, co tu Utan psal dnes, ale neber ho moc vazne. Vetsinou si dela jen legraci. :-)

0/0
29.10.2010 16:29

b.bombicka

Re: Rodit v 18?

No psal o tom, že ideální věk na sviště je 16 let, pak to posunul na 18,5. No a dále psal, že je naprosto normální když chlap ženský zdrhne proto, že už po porodu nevypadá jako před ním. Já osobně taky nechápu, pokud ženská po porodu (ne bezprostředně, ale třeba i rok dva poté), vypadá jako "cuchta", nikdo přece nechce, aby vypadala jako modelka, ale zase trochu péče nezaškodí. Pravda ovšem je, že mezi svými kamarádkami žádnou takovou maminku neznám, ale v okolí jich pár vídám.Ale taky je pravda,že většina z nich má problém s bříškem (i když jinak zhubly na +/- váhu před těhotenstvím).A co přijde fakt podpásovka, je to, že jejich drahoušové jim to hnusným způsobem předhazují - prostě takoví klonové Utana.

0/0
29.10.2010 16:37

Brundi

Re: Rodit v 18?

No, pokud vim, tak je Utan i po letech od narozeni ditete stale se svou zenou a tak nejak tusim, ze taky nemel dite v 18. ;-)

Nerypal on jenom? ;-)

0/0
29.10.2010 16:41

b.bombicka

Re: Rodit v 18?

No psal, že hlídá cca rok starou dceru, takže to zase od porodu není tak dlouhá doba :-) A ten věk byl důležitý u matky, ne u otce, tam je to asi jedno :-)))) Jestli rýpal nebo ne, to netuším, každopádně psal docela hnusně.

0/0
29.10.2010 16:46

Brundi

Re: Rodit v 18?

Ma urcite jeste o nekolik let starsi dite. Predpokladam, ze se stejnou zenou. :-)

0/0
29.10.2010 16:49

b.bombicka

Re: Rodit v 18?

To je možné, ale třeba má jeho paní kliku, že vypadá i po dětech jako modelka..... ovšem kolik z žen má tohle štěstí? Bohužel chlapů s názory Utana je dost a dost - viz manželé/partneři mých kamarádek i ti ostatní.:-/ No nic, jdu si zacvičit - jdu zmenšovat boky a spol. ;-)

0/0
29.10.2010 17:08

metal.witch

Re: Rodit v 18?

Má vás taky zajímat něco jinýho než plození harantů. ;-);-D

0/0
30.10.2010 0:25

Robles

zkušenost relativně starší matky

(tedy, co rodila poprvé v 34)

původně hraniční podváha (170cm, 53 kg), váhový přírůstek  17 kilo

porodem šlo dolů 4,5 kila a další 2 kg během týdne (otoky opadly), ostatní kila šla dolů až cvičením a dietou

strie žádné, ale břicho poctivě mazáno asi od 20.týdne

prsa zůstala po ukončení kojení stejná, ale boky se trvale "rozjely" tak o 2-3 cm (obvod)

0/0
29.10.2010 16:06

fitzie

Re: zkušenost relativně starší matky

no jo, kosti se rozestoupí a už se úplně nevrátí zpátky.

0/0
29.10.2010 16:10







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.