Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z představ jsem neslevila, tvrdí nevěsta Zuzana. Po roce příprav se vdala

Z blogerky Zuzany, která téměř rok psala seriál o přípravách na svatbu, je už mladá paní. Konečně nadešel její vysněný den. "Fantastickou svatbu lze naplánovat i bez kompromisů," zjistila nevěsta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ramese

nejlepsi

je kdyz envesta chce vypadat uzasne a pak si pujci nejobycejnesi saty v salonu kde jsi reknou jak "vietnamci" to vam slusi.. a pak se vdava skrin.. a jeste dobre je "chceme krasne fotky" a zapomenou na to nejdulezitejsi .. make up .. "ona me nalici kamaradka, nebo ja se take zvladnu nalicit sama.. " a pak to je vsedni nijak slavnostni.. proc setrit na detailech!!:-P

0/0
6.9.2010 16:25

KajsaV

Re: nejlepsi

...ony celkově ty fotky jsou dost špatné takže pořádně není vidět jaké líčení je, jestli tedy vůbec nějaké...souhlasím s Vámi, na některých věcech se prostě šetřit nemá, já jsem se vdávala před měsícem tak to mám v živé paměti :-) šaty nejsou špatné, na živo jsou krásné, zkoušela jsem si je též ale nechápu ty fotky, nic tam pořádně není vidět...

0/0
8.9.2010 14:39

Oo.

Sexy nevěsta

Snad jim to manželství vydrží až do smrtiV!!

0/0
25.8.2010 19:06

AQT

Gratuluji k výběru manžela,

nevím, jestli by moc chlapů sneslo něco takového mít doma.

0/0
25.8.2010 10:50

captain cook

Re: Gratuluji k výběru manžela,

ale jen nech na hlave. Kdovi jake neresti ma on, o nichz nevime a ktere se ona musela naucit tolerovat. Dobre fungujici manzelstvi je o vzajemne toleranci a porozumneni.

0/0
25.8.2010 11:06

Hroznej_puberťák

Re: Gratuluji k výběru manžela,

Spíš to prostě neřešil a dělal, že to nevidí.

0/0
25.8.2010 11:10

SYETEY-KOTZOUR

Re: Gratuluji k výběru manžela,

však teprv uvidí;-D

0/0
25.8.2010 12:34

Hroznej_puberťák

Re: Gratuluji k výběru manžela,

To je možné, ale jestli ji má na háku, má o to větší šanci to přežít v klidu ;-)

0/0
25.8.2010 12:36

Wabo

Re: Gratuluji k výběru manžela,

Uvidí. Ono totiž platí, že tento typ plánování na svatbu je symptomem hysterie a ta není pro společné soužití zrovna moc dobrá.

0/0
28.8.2010 10:43

captain cook

ukazal jsem fotky manzelce, ktera uz drive komentovala

co jsem ji z blogu prelozil. Jeji komentar:

1) Pan zenich se mel oholit, protoze nedbale elegantni neoholeny zjev vypada dobre na "Becksovi" a hercich z Hollywwodu a on ten typ neni

2)Neveste to slusi

3) Co dela ta vodrbana holka v sortkach a domacim triku na svatbe, fotky c.3-4? Pomocna sila nebo kamoska, ktera pomohla s vyzdobou a pak uz nemela cas zabehnout domu a prevleci se do slusnych satu? Mozna 'jina zeme jiny mrav ", ale na nasich svatbach udava ton odevu svatebni par. Kde ma zenich pekny oblek, nevesta dlouhe krasne saty a svatba je v peknem vyzdobenem prostredi, tam se povazuje za ostudu a velke spolecenske faux pas, kdyz si hoste take nedaji praci s oblecenim.

3) "cupcakes" vypadaji hezky, ackoliv ne nijak zvlastne. Manzelka porad jeste nechape proc bylo nad umeni ruznych proslavenych ceskych cukraren neveste vyhovet a vyrobit to.

0/0
25.8.2010 9:59

captain cook

Re: ukazal jsem fotky manzelce, ktera uz drive komentovala

oprava: Hollywoodu..... samozrejme! :-)

0/0
25.8.2010 10:02

AQT

Hlavně že je spokojená a že se našel někdo,

kdo si ji vzal. Já bych si sice z přípravy svatby nedokázala udělat akci na celý rok, to by mě zhusta nebavilo, ale proti gustu ...

0/0
25.8.2010 9:59

KajsaV

Re: Hlavně že je spokojená a že se našel někdo,

...asi není nutné aby se slečna takto prezentovala v médiích, ale příprava vlastní svatby mi také zabrala téměř celý rok, nevím jestli máte zkušenost, ale partneři se o organizování svatby nezajímají vůbec a pokud je to celé jen na jedné osobě, tak je kolem toho lítání dost a dost...nehledě na to, že pokud chce člověk profi fotografa, kameru a dobrou kapelu, tak je opravdu nutné objednávat minimálně rok dopředu...co vím, tak teď už Ti žádaní mají opravdu skoro celé příští léto obsazené...

0/0
8.9.2010 14:43

SYETEY-KOTZOUR

bloggerce přeji splnění jejího snu

....i když mě osobně podobné dámy děsí.....asi bych ji doma nechtěl ani kdyby mi k ní přibalili dva sudy mé oblíbené whisky. Ona mě asi taky ne, protože z podobných romantických aktivit mám kopřivku....brrrrrrrrrrrrrr;-D

Kdyby "drahá" chtěla podobnou kráwovinou jako je jediný den svatební oslavy strávit rok, asi bych uvažoval, jestli chci své prostředky investovat právě do tohoto biologického objektu.;-)

0/0
25.8.2010 9:42

jdobry

Re: bloggerce přeji splnění jejího snu

Souhlas. Zenskou, ktera povazuje takovou  podruznost za tak dulezitou vec, bych rozhodne nechtel. To uz bych dal prednost venovani ekvivaletnich prostredku na detske domovy.

Jsou zeme, kde je povinost utratit za svabu ekvivalent hodnoty domu. Vetsinou jsou to tytez zeme, ktere patri k tem nejchudsim.

0/0
25.8.2010 12:53

captain cook

Re: bloggerce přeji splnění jejího snu

povinnost? Ne. Tradice. A zase to muze udelat jen ten, kdo na to ma.

Na druhou stranu existuje take dost zemi bohatych, kde je zvykem vystrojit velkou svatbu a kde nevesty, casto za asistence pribuznych, venuji priprave takove svatby cele mesice. Rekl bych, ze prave u nich si tato nevesta vzala svuj vzor. Viz USA, VB, Kanada, Australie....... nektere staty jizni Evropy atd. ......vesmes zeme bohatsi nez Cesko.

0/0
25.8.2010 13:51

Baracudas1

Re: bloggerce přeji splnění jejího snu

Mě připadá normální být připravená a ne pak překvapená. Mám taky před svatbou. Připadá mi normální, že se na ni nevěsta už zhruba rok dopředu připravuje. Neříkám, že to jsou roční nonstop přípravy, ty samozdřejmě gradují až poslední dva, tři měsíce. Ale pokud se někdo vdává (žení) prvně, tak moc těch zkušeností nemá, v tom případě je na místě se dopředu informovat a pozjištovat co a jak.

0/0
7.9.2010 13:42

KajsaV

Re: bloggerce přeji splnění jejího snu

...souhlasím taky to považuji za normální, sama mám měsíc po svatbě a zařizování mi zabralo také téměř rok, samozřejmě ne v kuse...chlapi se o přípravy svatby vůbec nezajímají a ženská se z toho může zbláznit aby vše zařídila, takže bych to fakt nekritizovala a jak jsem psala výše, kdo chce profi fotografa, kameru nebo dobrou kapelu tak pokud jí neobjedná minimálně rok dopředu tak se bohužel nechytá takže asi proto to všichni zařizují s takovým předstihem...:-)

0/0
8.9.2010 14:46

captain cook

priprava svatby rok? Nic zvlastniho.

zase asi jina zeme- jiny mrav, ale u protinozcu to neni nic neobvykleho. Obvykle se tu jedna o pocetnejsi svatby a misto obradu, recepce a ruzne svatebni sluzby se skutecne musi zajistit hodne dlouho dopredu, zvlast kdyz se jedna o popularni terminy a lokality. Take podotykam, ze svatebni hostina se tu dela jen jedna, po obradu a dlouhem fotografovani, pro vsechny hosty najednou...i kdyby jich bylo 250.

Moje manzelka vystavovala sve svatebni 'fascinatory" a dalsi modni doplnky, ktere navrhuje a vyrabi, na nekolika nedavnych svatebnich veletrzich. Vsechny jeji potencialni zakaznice byly vestadiu planovani svatby uz par mesicu a kazda mela pred sebou jeste minimalne 6 mesicu do data svatby.

Nase neter planuje rijnovou svatbu od ledna -australska svatba, 80 hosti, 3 druzicky, 3 druzbove a jeden maly druzba-nositel polstarku s prstynky. Na stejne datum si dala recepni nasi lekarky cely rok na pripravu svatby reckeho stylu pro 200 hosti.

0/0
25.8.2010 8:04

captain cook

Re: priprava svatby rok? Nic zvlastniho.

jinak musim dodat, ze clanek mne docela uprimne pobavil. Netrpim zadnou zavisti pri pomysleni na velke svatby ani pevnym presvedcenim, ze kazda velka svatba bude mit za nasledek nemene velky rozvod.

IMHO - kdyz na to ty (hlavne zenske) maji a chteji tolik utratit na oslavu jednoho dne namisto aby to daly treba na neco podle mne dulezitejsiho (svatebni cesta, zalozeni domova, koupe reality), tak at je jim to pozehnano a at si to ve zdravi a pohode uziji.

0/0
25.8.2010 8:13

Albína

mnoo...

styl amerického filmu, což tedy není moc můj šálek čaje. já mám svou svatbu taky vysněnou, která nemá, ale kdyby se na ní mělo pracovat rok, to by mi teda hráblo. osm družiček (nebo kolik) je taky dobrý. mám pocit, že když se někdo svou svatbou zaobírá rok, nutně mu z toho musí hrábnout a to bych se na to teda zvysoka vyprdla. trošku mi to připomíná sex ve městě - a divím se, že ženich neutekl stejně jako v tom filmu. nevěsta zuzana totiž svou svatbu řešila poněkud hystericky.

0/0
24.8.2010 23:03

gnew

?

Upřímně, tak nějak to všechno bylo líčeno jako svatba století, ale tedy nějak extra supr čupr to nevypadá. Ne že by na mém názoru ohledně toho nějak výrazně záleželo nebo mělo mít pro svatebčany či mladý pár nějakou váhu, ale charakterizovala bych to slovy "navrch huj, vespod fuj". Nicméně hodně štěstí ve společném životě. V

0/0
24.8.2010 20:53

mariol

originalita?

Mno, příchod družiček, nevěsty atd. byl tedy velice "originální"... skvěle okopírovaný báječný nápad, který lze zhlédnout mj. i na youtube...

0/0
24.8.2010 20:20

gnew

Re: originalita?

Jsem si říkala, že to už tady bylo... Ani mě to nepřekvapuje. Dobré nápady se prostě kradou jako "Where the hell is Matt?". Na druhou stranu není to jediná svatba, která to kopírovala.

0/0
24.8.2010 20:47

cenzor104@seznam.cz

to není normálni toto

!Rv

0/0
24.8.2010 17:42

fix

gratuluji

mladé paní. Stejné prdy se svatbou dělala moje kamarádka, drůžičky šaty v barvě  růží, napřed nanečisto, vše na zámku, 1A kvalita. Do roka byla rozvedená. Pak se vdala znovu - jen se svědky a bez kotrmelců. Má tři děti a je šťastná.

0/0
24.8.2010 17:37

MrEx

Re: gratuluji

Asi tak :-)R^

0/0
24.8.2010 17:39

Zooh

gratulace

Četla jsem všechny příspěvky, svatba se evidentně opravdu povedla, fotky jsou krásné. Moc gratuluji.

Jinak pro paní MUSTANG - řekla bych, že vy budete ve věku mé matky ne? Ta se i divila, že někdo připravuje svatbu půl roku. Za jejích dob to asi netrvalo tak dlouho. Ale v dnešní době je rok naprostý standard. Většinou se požádá o ruku a do roka a dne se lidé vezmou. A ono po roce příprav zní divně, ale tak celý ten rok se to nepřipravuje. Na začátku jen vymýšlíte, koukáte na internet. Potom teda projíždítě místa, řešíte matriku. A potom máte zase chvíli čas než se začnou řešit šaty a hostina. A zbytek se řeší až mnohem později. Jako květiny, ty se řeší třeba měsíc předem, prstýnky tak 3 měsíce - čtvrt roku předem. Atd. Takže to je spíš o tom, že v dnešní době je třeba to začít řešit brzy právě kvůli matrice (protože datumy a místa jsou rozebrána brzo) a potom kvůli šatům (tak půl roku předem).

Ještě jednou teda gratuluji :)

0/0
24.8.2010 17:28

fix

Re: gratulace

Nebo nic neřešíte a normálně se vezmete. Jde to, věřte tomu :)).

0/0
24.8.2010 17:38

Mustang

Re: gratulace

paní Zooh, pokud se chcete vdát a nepotřebujete se tímto zabývat celý rok (příklad: délka Vašeho komentáře), obřad může být do měsíce ;-) Přeji Vám vše dobré.

0/0
24.8.2010 17:40

Hroznej_puberťák

Re: gratulace

Jak, požádá o ruku, rukou si to přeci může dělat i sám :-P

0/0
24.8.2010 18:04

Albína

Re: gratulace

no. ono to taky záleží. vaše tvrzení, že když se lidi zasnoubí, berou se do roka a do dne, to vás posunuje tak o dvě generace dozadu. nevidím jediný důvod, proč by to tak mělo být. když chtějí, ať se vezmou třeba za měsíc nebo za tři roky, co to je za pravidla?

a pak taky nemůžu´pochopit, proč lidi musí plánovat svatbu rok. moje sestra to měla sfouknutý za tři měsíce. a byl to sen. ono totiž když se dva mají rádi a nejsou hysterický, tak každé místo bude pro svatbu to pravé, každé šaty budou dokonalé, všechno bude prostě nej. svatba může být krásná i když prší, fouká, a není na zámku.

0/0
24.8.2010 23:00

Wabo

Re: gratulace

R^R^R^

0/0
28.8.2010 10:41

hetzer

Nechci vypadat,

že nevěstě nepřeju štěstí a tak doufám, že další rok dlouhý blog nebude o rozvodu.

0/0
24.8.2010 17:27

arnie_rimmer

gratulant na fotce č.11

vypadá jako bratranec Muhammada Atty ;-D

0/0
24.8.2010 17:18

Tilly

:-)

Zuzko, moc Vám to sluší, ne kvůli šatům nebo účesu, ale proto, že je vidět, jak jste šťastni a to je dobře:-). Moc přeju, ať Vám to vydrží a veďte plodný život!;-))

0/0
24.8.2010 17:18

Mustang

Nemělo smysl to číst

Odrovnala mě 2.věta v nadpisu: Po ROCE příprav se vdala. 8-o8-o8-o8-o8-o

0/0
24.8.2010 17:15

Hanulka84

Re: Nemělo smysl to číst

Někomu to zní šíleně, ale co když jsou některé místa jiř rok dopředu rezervována, fotografové (DJ, kapely) rozebráni a termíny jakbysmet?To byste řešila jak, pokud by Vám nebylo ani jedno z výše vyjmenovaných ukradené????;-)

0/0
24.8.2010 17:33

ValentinaRossi

Re: Nemělo smysl to číst

No, pardon, ale to, ze jsou terminy rezervovane, to je lichy argument, stejne jako to ostatni... Tak si proste zarezervuji termin treba za rok, az tohle budu mit, tak ten stejny den klidne muzu rezervovat kapelu, fotografy atd.... Opravdu je to na rok? Staci par telefonatu... Ja si myslim, ze se to vsechno da opravdu zvladnout jen za dva mesice, max., zase tolik na zarizovani na svatbe neni. Zamluvit misto, zamluvit termin, zamluvit nejaky catering, objednat oznameni, objednat fotografa a hudbu, zajistit s nejakou firmou vyzdobu (muzu si to ale zajistit i sama, o coz se maximalne o trosku muzou pripravy prodlouzit), saty se taky sezenou snad hned (max. jeden den), pak se objednat na liceni a na cesani a konec. Nic vic na planovani na rok me tam fakt nenapada :-).

0/0
24.8.2010 18:48

Hanulka84

Re: Nemělo smysl to číst

Asi jste mne nepochopila.Myslela jsem tím to, někde je potřeba začít už rok dopředu  - zarezervujete např. hotel, termín, fotografa a kameru. Ne že tohle všechno dělám rok.;-)

0/0
24.8.2010 20:22

Hanulka84

Re: Nemělo smysl to číst

Doufám, že už si rozumíme;-). I když....vlastně je mi to jedno.

0/0
24.8.2010 20:24

ValentinaRossi

Re: Nemělo smysl to číst

Jo, v tom pripade ano :-). Ale je pravda, ze ty formulace jsou takove zavadejici, muzou znamenat cokoliv (nejen vase, samozrejme, zejmena ta titulkova)... Pro me, kdyz se rekne "rok priprav", to znamena, ze proste rok se tomu aktivne venovala :-).

0/0
24.8.2010 20:29

ja_je_nekdo_jiny

Jak se to asi člověku přihodí,

že léta sní o fantastické svatbě?

0/0
24.8.2010 16:04

Hroznej_puberťák

Re: Jak se to asi člověku přihodí,

Že jo? To chlap to má jednoduchý, dozví se "bereš si mě tehdy a tehdy tam a tam", a hotovo dvacet :-P

0/0
24.8.2010 16:30

Marusha

Mno

a kvůli takovým pak nemá člověk v Klánovicích kde zaparkovat, když si chce jenom odpálit pár blbých míčů:-P

0/0
24.8.2010 15:32

fitzie

ale jo

je to hezký, když má někdo nějaký projekt, který dotáhne do zdárného cíle a umí si užít úspěchu. jen si říkám, že se potom nutně musí dostavit kocovina.

0/0
24.8.2010 14:44

SUPERpolární liška

Re: ale jo

Syndrom vyhoření...

0/0
24.8.2010 14:46

Stará turistka

Re: ale jo

Pokud za projekt považuješ vypití bečky piva...;-)

0/0
24.8.2010 14:55

SUPERpolární liška

Manžel musí být světec

a nebo už je ve fázi, kdy zjistil, že jsou stejně všechny stejné, takže to raději vytrpí...

0/0
24.8.2010 14:25

Stará turistka

Re: Manžel musí být světec

Nebo to možná ještě nezjistil... nebo mu to je jedno, hlavně že bude mít pas EU.

0/0
24.8.2010 14:34







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.