Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hojení zlomeného srdce něco stojí. Průzkum ukázal, že až 150 tisíc

Pokud to první, co uděláte po rozchodu s dříve milovanou polovičkou, je výlet na nákupy, nejste sami. Průzkum ukázal, že například ve Velké Británii takový rozpadlý vztah umaže z konta v průměru 5 000 liber (150 000 Kč).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hroznej_puberťák

Já jsem asi škrt

.... ale mě to nikdy tolik nestálo :-P

0/0
15.8.2010 20:41

mam.to.v.hlave.srovnany

Vzhledem k provozním nákladům...

...na takový slušný vztah se ženou je nějakých 150ká takovou příjemnou tečkou... R^

0/0
15.8.2010 14:32

ValentinaRossi

Re: Vzhledem k provozním nákladům...

Jezis, co si to vybirate za zeny, ze vas tolik stoji :-)? Tim nemyslim jen vas, takovych prispevku jsem si tu v diskuzich precetla uz spousty....

0/0
15.8.2010 14:34

mam.to.v.hlave.srovnany

Re: Vzhledem k provozním nákladům...

nj, když chce dneska člověk slušnej model s výbavou, žádnou starou vojetou šunku, všechno v kůži a s velkejma airbagama, tak si zkrátka musí přisolit... :-P

0/0
15.8.2010 14:40

ValentinaRossi

Re: Vzhledem k provozním nákladům...

No dobre, ale proc si vybirate zeny, ktere jsou tak materialne zalozene a ktere si tyhle veci, ktere chteji, nedokazou poridit samy? :-) Ale kazdy sveho stesti strujcem, zlatokopka a "materialistka" se pozna hned... ;-). A jsou i zeny, ktere jsou na urovni a nepotrebuji k tomu sdirat z kuze partnery...

0/0
15.8.2010 14:44

rocky_krysa

Re: Vzhledem k provozním nákladům...

To prece nemusis vzdy poznat, do hlavy nikomu nevidis a ver mi, ze kdyz jde o penize, tak i u relativne "hodnych" holek padaji zabrany ...

Nicmene ten clanek je hlavne o tom, ze lidi po rozchodu zahaneji smutek, meni image, snazi se zapomenout a to stoji nekdy slusne penize, co ja utratil za chlast a cigara, to by bylo na cestu kolem sveta:-)

0/0
15.8.2010 20:01

ValentinaRossi

Re: Vzhledem k provozním nákladům...

No nevim, no, asi vsechno moc posuzuju podle sebe.... ja myslim, ze se to poznat da, proste vidis, jak se ta holka chova, jestli te taha tam do toho kina, tam do te restaurace, ale zasadne neplati, nebo porad mluvi o tom, co vsechno by chtela, ale nikdy si to nejde koupit treba sama...

0/0
15.8.2010 20:27

pletiplot

Re: Vzhledem k provozním nákladům...

Náklady na rozchod jsou různé. Když tě rozchod rozhodí, začneš dělat v práci chyby, sestoupíš na nižší pozici, sníží ti plat, pak to může stát i víc.

0/0
17.8.2010 11:00

Královna Medvědice LXXXVIII

150 tisíc?

to se teda člověk moc nerozšoupne.

0/0
15.8.2010 12:15

Nevim nic

hmmm, nevim

když sme se tenkrát rozešli, tak sem akorát posmutněl, že si už nebudu moct odskočit dvakrát týdně na mazlení a sexík s důvěrně známou dívčinou, ale ž ebych šel někam utrácet? nějak si nevzpomínám. Spíš si myslím, že si zase akorát lacině vymýšlíte. :-P

0/0
15.8.2010 11:52

rocky_krysa

Re: hmmm, nevim

on je rozchod a rozchod, ze. Rozchod s milenkou je neco jineho nez rozchod s partnerkou ci manzelkou

0/0
15.8.2010 13:02

Nevim nic

Re: hmmm, nevim

chtěla po mě dítě a sňatek. Vyděsila mě k smerti a pak jsem dva roky jenom utíkal. :-)))

0/0
15.8.2010 13:28

mam.to.v.hlave.srovnany

Re: hmmm, nevim

SRRRABE! ;-D

0/0
15.8.2010 14:29

Fénix1 von blecha1

No, bláznivé ženy se po rozchodu

ostříhají, aby byly jako "jiné", že pak vypadjí častěji spíš hůř než předtím neva, hlavně, že nějaká vizuální změna!! :-P ;-D

0/0
15.8.2010 11:12

Stará turistka

jinak by k holiči ani na výlet nešli?

V takovém případě udělali moc dobře, že se rozešli!

0/0
15.8.2010 11:05

běh terryho foxe

ilustrační fota z ONY

mě pokaždé rozesmějou, spolehlivě ;-DR^

0/0
15.8.2010 10:47

HLNOCD6

Tak to jsou teda tito lide z draheho kraje

Kdyz jsem se pred par lety po dlouhem vztahu rozesel s pritelkyni, tak me vylecilo huleni za 15.000. Dva mesice jsem hulil jako fabrika a pak najednou byla depka pryc.

0/0
15.8.2010 10:24

Deyva

Re: Tak to jsou teda tito lide z draheho kraje

R^R^R^

0/0
19.8.2010 10:18

cassul

Co nestojí prachy?

A což teprve náklady na zahájení vztahu. Kytky, večeře, dárky... To někdo nespočítal?

0/0
15.8.2010 9:51

objednavkasvacin2

Re: Co nestojí prachy?

a co teprve naklady na udrzeni vztahu, kytky, domy, dovolena, auta ......

0/0
15.8.2010 10:20

HLNOCD6

Re: Co nestojí prachy?

a co teprve naklady na ukonceni vztahu - pulka baraku,pulka auta, pulka tvoji milovane sbirky znamek.....

0/0
15.8.2010 10:25

objednavkasvacin2

Re: Co nestojí prachy?

zapomel si na pulku sebevedomi :)

0/0
15.8.2010 11:04

Fénix1 von blecha1

Re: Co nestojí prachy?

Jak je to s půlkami dětí?

0/0
15.8.2010 11:13

Nevim nic

Re: Co nestojí prachy?

ale to je jenom v případě manželství..a do toho se dneska nikdo nehrne. Všude plno svobodnejch, nadrženejch matek. Kdyby aspoň do všeho hned necpaly city..cožpak sexík automaticky musí znamenat horoucí srdce? A proč? 8-o

0/0
15.8.2010 11:53

Fénix1 von blecha1

Re: Co nestojí prachy?

Sex bez citu je jako dort s plevou z exkrementu místo čokolády. Po sex stránce mluvím z vlastní zkušenosti. Jestliten rozdíl nepoznáš, nebos nezažil?. Ale jó na odreagování dobrý, ale stává se pak z čověka vztahový cynik a jsou s tím drobet problémy. :-P

0/0
15.8.2010 12:13

Joseph Hallenbeck

Re: Co nestojí prachy?

Tak cynik jsem a to nemusím šukat všechno co má díru a dejchá.

0/0
15.8.2010 21:41

pletiplot

Re: Co nestojí prachy?

Ale tys ten článek nečetl. To je do toho právě zahrnuto. Náklady na zahájení nového vztahu.

0/0
25.8.2010 17:08

net.Xtreme V.

To je matematika

"Průzkum ukázal, že 88 procent lidí utratí na strastiplné cestě za novou láskou až 5 000 liber."

a 99% lidí utratí AŽ milion liber...;-D

0/0
15.8.2010 9:14

wiliz vuvuzela

.

Nejlepší by bylo, ho neléčit :-P

0/0
15.8.2010 9:00

rocky_krysa

.

No kdyz, k tomu clovek pripocte jeste majtekove vyrovnani v pripade rozvodu ...

0/0
15.8.2010 8:43

Chytracisko

20 vs 33

80 procent mužů by neužilo věc, kterou dostali od bývalé přítelkyně, na

financování "porozchodových" nákupů. Třetina žen by ale nad prodejem

dárku od bývalého pro podobné účely vůbec neváhala.

20% nebo 33% mi nepřipadá tak velký rozdíl, ale když se to napíše s tou osmdesátkou, tak to vypadá líp, to je fakt ;-D

0/0
15.8.2010 8:34

mariol

Re: 20 vs 33

a jinak máte mozeček v pořádku?

0/0
15.8.2010 11:11

mariol

Re: 20 vs 33

pardon, to měla být reakce jinam

0/0
15.8.2010 11:15

Fénix1 von blecha1

Re: 20 vs 33

Hmm, tak já nic zas tak materiálně cennýho nedostal, co po vrácení zbylo, jsem vyházel do popelnice. ;-D

0/0
15.8.2010 11:14

ValentinaRossi

...

No, mne se musi nejak zahojit i zadarmo :-)

0/0
15.8.2010 8:09

Duke_Nukem

Re: ...

jakto,rozchod..:-(

0/0
15.8.2010 9:39

ValentinaRossi

Re: ...

Ne, to ne..... je to hrozne slozite....

0/0
15.8.2010 11:59

Fénix1 von blecha1

Re: ...

Jo, to je jako vždycky. Člověk se podvědomě bojí aby nebyl sám apod. oblbování nabořeným podvědomým. Mě trvalo nějakou dobu než člověk serve ty růžový brejle. Nejhorší je situace staršně jo a zároveň ani náhodou - fixování jen na část osobnosti toho druhého, zatímco druhou část nechci, to je pak na palici. Tedy chci toho druhého celkově takového jaký je, nebo nechci? :-P

0/0
15.8.2010 12:18

Fénix1 von blecha1

Re: ...

Samozřejmě s tím, že nemůžu počítat s tím, že ho předělám a max můžu předělat sebe, čímž můžu druhého trochu ovklivnit maximálně. Nebo ho násilím narvat do mých představ o něm, což vydrží chvíli, a  pak stejně z toho narvaného skafandru, kerý není jeho vyleze. Plus k tomu mohou¨být věci okolo, ale důležitý jsem já a né názory okolo apod.  A koplexně vzato, jsem se zase zakecal a jdu pryč.

0/0
15.8.2010 12:20

ValentinaRossi

Re: ...

No, neni to uplne tak, jak jsem psala, je to slozite, ale nemuzu to vysvetlovat tady na verejne diskusi :-).

0/0
15.8.2010 12:24

Fénix1 von blecha1

Re: ...

Někdo to má na prd v tom, že má pak problém v bydlení, někdo v tom má děti, někdo je na druhíém závislej citově!, někdo se bojí být sám a leze se vztahu do vztahu i když s dalším nechce dlouho být, někdo má kombinaci, někdo má ještě něco dalšího a hlavně by měl čověk být s někým s kým vydrží dlouho apod. apod. apod. Druhým se přece vždycky radí líp. :-P :-)

0/0
15.8.2010 12:37

ValentinaRossi

Re: ...

samozrejme, druhym se vzdycky radi nejlip :-)... ja bych to shrnula asi tak, ze jsem mrcha...

0/0
15.8.2010 12:39

Fénix1 von blecha1

Re: ...

Cože? 8-o

0/0
15.8.2010 11:15

Fénix1 von blecha1

Re: ...

tedy má dedukce na Xmanovi byla správná. 8-o

0/0
15.8.2010 11:24

ValentinaRossi

Re: ...

jo i ne, jak jsem psala vyse, je to slozite....

0/0
15.8.2010 12:02

Fénix1 von blecha1

Re: ...

No vzhledem k vašim příspěvkům tam v kontrastu s předchozím vyzzdvihováním skvělosti vztahu + mě jisté vztahové zkušenosti, jsem se právě proto pozastavil nad oním pozdějším příspěvkem, bo bylo tušit, že se něco děje.

0/0
15.8.2010 12:15

ValentinaRossi

Re: ...

No, ja jsem si docetla teprve dneska jednu vasi reakci, ktera nebyla primo na me, takze jsem ji drive neregistrovala. Ja jsem nepsala o tom, ze ja si nekde uziju bokem a nebudu to resit, resp. nebylo to o mne jako o ciniteli. Slo mi o to, ze si myslim, ze chapu, ze pro muze je proste nuda mit doma na desitky let jednu zenskou, takze jsem v tomto smeru hodne liberalni a pritel ma obrovskou volnost... To, ze jsem psala, ze ja bych to neresila, kdyby se s nekym jen vyspal, ale ze on by naopak resil, kdybych ja se s nekym jen vyspala, to bylo spis druhotne a vyplynulo to z toho, ze jsme se bavili i o vnimani nevery muzi a zenami :-). A bylo to hypoteticke, ja jsem to neudelala a zatim fakt necitim, ze bych potrebovala :-)

0/0
15.8.2010 12:21

Fénix1 von blecha1

Re: ...

Ano, zde na diskusi tohle řešit je blbost. Aktuálně je pro mě důležitější, že se mi už ohřála zeleninová polívka. Tedy nashle.:-)

0/0
15.8.2010 12:39

ValentinaRossi

Re: ...

To se mate, pripomnel jste mi, ze ja tu vlastne nemam nic k jidlu :-), budu muset jit nakoupit... nashle a dobrou chut :-)

0/0
15.8.2010 12:40

Fénix1 von blecha1

Re: ...

Děkuji, ať se Vám daří a taky ať si pocbhutnáte. Vzhledem k tomu, že diskuse na idnes je pro mě kriticky drahá a zároveň vzrušující aktuálně na hraně únosnosti, tak budu číst a vstupovat již jen velmi velmi vzácně.

0/0
15.8.2010 13:07







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.