Diskuze

Více než třetina mužů se bojí, když je za volantem jejich partnerka

Více než třetina mužů velmi nerada slyší, když se jich partnerka zeptá: "Můžu dnes řídit?" Bojí se totiž nehody a na místě spolujezdce jsou velmi nesví. Vyplynulo to z rozsáhlého průzkumu společnosti OnePoll.com. Většina těch, kteří se s řídící partnerkou bojí, tlačí při jízdě nohy do podlahy, brzdí očima a křečovitě svírají rohy sedadla.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kaaac

2. 8. 2010 19:08
j

koukám, že tento článek četlo 4826 mužů a 2615 žen ;-D

0 0
možnosti

Jan9002

29. 7. 2010 13:04
Ženy jezdí blbě, protože je k tomu pustímě,

jenom když jsme ožralí. Když si manželka koupila svoje auto, tak začala jezdit podstatně lépe.

0 0
možnosti

fr-mottl

27. 7. 2010 17:32
jedine snad to razeni

jak bylo jiz nekolikrat vzpomenuto, je razeni ten jediny problem. Ja kdyz jedu s manzelkou, tak skutecne trpim, ale je to tim ze jsem technik a ten motor jak kvili proste slysim. Ja si myslim, ze pro zeny je motoer neco neziveho, nejaky bezduchy nastroj. Je zajimave, ze dcery jezdi mnohem lepe, jen u te starsi to trochu trvalo, nez jsme ji presvedcili, ze 3. rychlost se nedava vzdy, kdyz je na tachometru 70.

0 0
možnosti

f0rr35t

28. 7. 2010 12:46
Re: jedine snad to razeni

R^ nemluvě o tom, že nějaké slušné chování k autu jim nic neříká. Teď nemluvím o tom, jestli mají v kabině voňavý stromeček a plyšáčka za oknem, ale o nevytáčení studeného motoru, zbytečném startování, tankování kvalitního paliva... tohle ženským moc neříká. Znám i vyježděné ženy, ale k autu se chovají opravdu macešsky.

0 0
možnosti

vycook

27. 7. 2010 14:38
Vlastní zkušenost

Mělo by být jasné, zda ta statistika vychází z absolutního nebo poměrného zastoupení, jinak to nemá vypovídající hodnotu. Obecně ženy hůř parkují, bojí se, občas nevědomky nedodrží předpisy. Muži zase agresívně řídí a pletou si maximální povolenou rychlost s minimální. Co takhle přizpůsobit rychlost počasí a stavu vozovky!! Kvůli tomu je nejvíc smrťáků.

0 0
možnosti

fr-mottl

27. 7. 2010 17:35
Re: Vlastní zkušenost

bohuzel chybi statistiky pripadu, kdy zeny svou defenzivni jizdou vyprovokuji ostatni ucastniky provozu k riskantnim akcim

0 0
možnosti

Pasta77

27. 7. 2010 8:20
Statistiky je nutné brát s nadhledem

Jsem řidička - žena. Osobně mám nalítáno přes 600 tis km  a projeto půl Evropy a můj jízdní styl se řadí spíše k onomu týpkovi v BMW X5, ale je pravda, že mi to taky trvalo, než jsem se rozkoukala. Je to jen a jen o vyježděnosti bez ohledu na pohlaví. Nicméně co se klidu za volantem týka, tak vytočenou ženskou za volantem, ukazující mi prostřední prst z okénka a mlátící si do čela, najíždějící mi do kufru a nebo v nejlepším případě takovou, která mě předjede a zašlápne mi to vzteky před čumákem jsem ještě nepotkala, pánové. Obecně se vyhýbám a jedu stranou když se na mě z jakékoliv strany řítí "dodávkář". To je speciální sorta řidičů, kterou by měl někdo prozkoumat. ;-) 

0 0
možnosti

double_K

25. 7. 2010 18:20
Jediná férová statistika

by byla po přepočtu na ujeté kilometry. Absolutní čísla neříkají vůbec nic. Osobně si myslím, že chlapi jsou na silnici nebezpečnější - často si hojí nějaké komplexy a mezi bezohlednými řidiči tvoří určitě většinu. Ženy mě občas svým způsobem jízdy otravují, ale neohrožují. Radši mám před sebou pomalou řidičku, která mě brzdí (ale můžu si nechat pro jistotu odstup a kromě zdržení jsem v pohodě), než těsně za kufrem chlapa, kterej si musí dokázat, že jeho BMW X5 na moji Hondu Civic 1400 ccm má (dělají to i při kolonách v protisměru, kdy je jasné, že úpředjet to nepůjde a to i když kolona jede 90 KM/h).

A nejhorší nakonec - když potkám kamion se značkou PL, zajedu ke kraji a počkám, až bude pryč, v takovém případě jde totiž o kejhák!!!

0 0
možnosti

pes Jonatán

25. 7. 2010 10:33
jako Fittipaldi

tak např. moje ségra i expřítelkyně jezdí jako Fittipaldi, kam se na ně chlapi hrabou :-) ale zejména bejvalka občas jakoby "zapomínala" řadit při zrychlování a potíže ji dělalo couvání nebo parkování tam kde je málo místa obecně, jinak z toho co vidím v provozu, jezdí ženy spíš opatrněji, což vůbec není na škodu v tom macho-bordelu na našich silnicích....

0 0
možnosti

habr

23. 7. 2010 23:55
Na pedáli šlapu i když sedím

vedle řidiče. To je přirozená reakce většiny řidičů kteří si sednou na sedadlo spolujezdce. U některých řidičů jsem coby spolujezdec téměr prošlápl podlahu až na asfalt.

Takže tento průzkum neberu za seriózní.

A osobně - jak mohu, sedím vedle ženy, dcery, kamarádek apod. Jednak si od volantu odpočinu, mohu se kochat krajinou a občas i trochu kecat do řízení.  Ony mi to zas vrátí příště když řídím já.

0 0
možnosti

letram_lerak

23. 7. 2010 21:16
statistika nehodovosti je naprostý omyl

to by pak nejhorší řidiči museli být jezdci rallye...

0 0
možnosti

mcsoap

23. 7. 2010 20:59
Rozdíl

Já bych jako hlavní rozdíl v myšlení přirovnal k následující situaci: V dlouhé úzké cestě se zatáčkou se potkají dvě auta, je jasné že se budou obě muset uhnout až na doraz aby okolo sebe projely. Muž, i když má přednost (danou například příkazovou značkou před touto cestou - bílá šipka ve směru jízdy, červená v protisměru) vidí že ten druhej se sám neuhne dostatečně a že by musel vycouvat, a tak dobrovolně sám taky uhne co to dá, obě vozidla kolem sebe projedou krokem a všechno je cajk. Žena naproti tomu neuhne do strany ani o píď a čeká, až ten druhý zařadí zpátečku a vycouve, protože ona má přece přednost. Ano, byla v právu, právně neudělala nic špatně, ale je to husa. Neříkám že se to týká všech případů a všech žen, ale přijde mi to jako nejčastěji aplikovatelné skoro na všechno.

0 0
možnosti