Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Najít v Česku lesbu? Těžký úkol. Poznají se podle hodinek a držení těla

Tento text je o ženách, které milují ženy. Začneme však u mužů: manažer Janis Sidovský, zpěvák Pavel Vítek, moderátor Honza Musil, režisér Fero Fenič, fotograf Robert Vano, ministr dopravy Gustav Slamečka, kadeřník Libor Šula... a další. Jako by mezi známými muži gayů přibývalo. A teď zkusme vyjmenovat úspěšné lesbické ženy. V Česku těžký úkol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

beztak tam ma h.vno

možná trochu vybočím od tématu :P

Ahoj. Hodně holek si na lesbičky jen hrajou, můžete to vidět všuse okolo (net, disco, partičky ve městě, atd ...) Chtějí prostě zkusit sex s holkou, nějakou kámoškou... ale přitom některý normálně chodí s klukem, kterej je v tom vlastně ještě podpoří, protože chce vidět jak si užívaj dvě holky... je to pro ně hold vzrušující :) Ja osobně bych chtěla taky zkusit sex se ženou, protože mi to připadá jako zajímavý spestření, ale v žádným případě nejsem lesbička. Neumím si představit soužití se ženou... pro mě je ta ikona protějšku prostě muž. A pro lesbičky je to žena, to je ten rozdíl mezi nimi - pro mě pravými lesbičkami nebo těmi holčinami na netu co se nechají natáčet pod názvem - lesbická videa.. Jestli je tu nějaká pravá lesbička, ať mi to prosím vyvrátí nebo potvrdí, budu moc ráda :-)

0/0
19.8.2010 13:12

pingu1

..homosexualita je odpovedi prirody na

..premnozeni jednoho druhu...:-P

0/0
27.7.2010 19:37

Martin VVV

Lesba = tlustý chlap?!?!?!

Kde je psáno, že lesba musí být tlustá, na krátko ostříhaná a nedá nohu přes nohu? Sice dobře znám pouze jednu lesbu, ale zrovna ona s tímto popisem nemá nic společného, je to dlouhovlasá holčina, která dá i tu nožku přes nožku. Právě, že si ještě stěžuje, že všichni si myslí, že když je lesba, tak že musí vypadat jako tlustý chlap.

Je to úplně stejné, jak když se někde řekne gay, tak hned všichni si představí růžovou hraběnku.

Ale je to jen o tom, že si nikdo nevšimne lesby/gaye, která/ý vypadá, tak jak má ženská/chlap vypadat. :-P

0/0
21.7.2010 23:45

chicocheco

.

"Tati, co je to lesba?" "Pepíčku, to je ženská, co se chlapům fušuje do řemesla."

0/0
17.7.2010 13:59

Halifusika Kapilominosikovska

žijeme přece v 21. století

a co znám lidi(myslím hlavně mladou generaci) tak všichni už mají v tomto jasno. Nikdo to nebere jako úchylku nebo tak. Prostě někdo je ,,hátéčko" a někdo je ,,homo"...........co je na tom.........ať každej žije tak, jak to nejlíp umí a jeho orientace pro mě není důležitá;)R^

0/0
15.7.2010 16:43

reprák

jen můj názor..

Obvykle vůbec nepíšu do žádných diskusí, ale protože se mě tohle osobně týká, prostě musím reagovat. Každý má právo někoho nebo něco neuznávat, prostě není mi něco po chuti, fajn, ale i takový negativní postoj se dá vyjádřit slušně. Pak to respektuju. Dovolte mi jen můj názor, nebo spíš přání. Přála bych si, a je mi naprosto jasný, že mě se to už týkat určitě nebude, aby už jednou provždy společnost-jednotlivci, přestali odsuzovat jakoukoliv jinakost, kterou prostě člověk NEMŮŽE nijak ovlivnit. Moc bych to přála dalším generacím.Prostě někdo se narodí s jednou rukou, jinej se narodí žlutej, někdo jako lesba. Jakákoliv debata je zbytečná, tohle je prostě fakt. Vadí taková ta hraná tolerance většiny lidí, kteří říkají - joo to je v pohodě, ale jakmile se to týká jejich dětí nebo rodiny - to je pak změna v chování.

Takže prosím - nemusíte se mnou souhlasit jen prosím o respekt. Děkuju:-)

0/0
14.7.2010 16:25

cibich

Re: jen můj názor..

Pak tedy rovnost pro všechny sexuální úchylky?

0/0
14.7.2010 20:25

Ultra Daddy

Re: jen můj názor..

Asi ano, zakázal bych jen tu Vaši.

0/0
15.7.2010 8:58

Tomáš22

Re: jen můj názor..

Srovnávat homosexualitu například s pedofilií je nesmysl. Homosexualní vztah je vztahem dvou dospělých, svéprávných jedinců, kteří jsou v něm dobrovolně, proto je společností tolerována. 

0/0
15.7.2010 9:22

D.E.S.

no ..

byl se se ženou a s dcerou na horách a a při obědě si k nám přisedli dvě holky, no holky, spíš takoví holkokluci. Už od pohledu byli nepříjemní. Ne to jak vypadali, ale jak se chovali. Za celoiu dobu se neusmáli, a to ani na naší malou dceru, které je docela roztomilá, žádná fracek. Objednali si pivo a seděli a v podstatě spolu nemluvili. Pak jsem teprve pochopil že jsou lesby ... Tolik jak je poznat ... 

0/0
14.7.2010 15:31

luki

Re: no ..

Božínku, a co z toho, že se neusmívaly a vesele s vámi nekonverzovaly, usuzujete??? 8-o Já třeba poznám blba hned.

0/0
14.7.2010 18:38

BaBz

Re: no ..

to ze se nekdo neusmeje na vasi dceru neznamená že je lesba, mozna to jen znamená ze o vás proste nema zajem. a pokud soudíte lidi podle toho zda se na vas usmejí nebo ne, tak odsuzujete více nez polovinu populace česka.....

0/0
14.7.2010 19:52

Tomáš22

Re: no ..

Kdyby se na tvoji dceru usmály, tak by jsi tu napsal, že po ní vyjely.

0/0
15.7.2010 9:23

Kulmofén

Re: no ..

pane joo ;-D;-D, vy jste teda lumen. budu se dnes rozhlížet v tramavaji po nesmějících se ženách R^

0/0
15.7.2010 9:36

Mitsuuko

Re: no ..

No, tedy, to je krásný postřeh jak poznat lesby, opravdu, smekám klobouk!!Pro neznalce - i lesby občas mívají špatnou náladu a někdy se tento jev vyskytuje i hromadně (obě dvě =D)

0/0
1.10.2010 13:29

Yesname

Docela by mě zajímalo,

proč nekomu připadá výraz lesbička infantilní. Vždyť je to češtinsky správně. Schválně to porovnejte - lesbický x lesbička, anorektický x anorektička. Žádná anorekta. Tedy nevím, proč mě zrovna napadlo toto spojení, ale tak třeba workoholický, rachitický, co já vím co dál...

0/0
14.7.2010 14:57

calypsol

zvlastni

To uz hranici az z posedlosti, to zaujeti soucasnych medii temahle psychicky nemocnyma lidma. Me je jich sice lito, ale tim to hasne. Pokud otevru casopis nebo zapnu televizi a kazdy den na me vyskoci clanek o tom jak je homosexualni chovani normalni, zacinam mit techle "gay a lesbicek" plne zuby.

0/0
14.7.2010 14:39

Fanatic.Dz

Úspěšné lesbické ženy v ČR

Nechci bejt hnidopich, ale nejprve si autor/ka klade otázku po úspěšných lesbických ženách a následně nám vyjmenuje 6 totálních nul o kterých slyšeli snad jen jejich přátelé a rodiče. ;-D

0/0
14.7.2010 12:39

luki

Re: Úspěšné lesbické ženy v ČR

Říká Fanatic.Dz nula všech nul ;-D

0/0
14.7.2010 18:40

izak__

Kazda zena je bilogicky lezba

Ono se to ma tak:

Zena reaguje na muzske i zenske feromony, tedy kazda zena je Bi a je jak na muze, tak zeny

Muz reaguje na oba feromony, ale jinymi je potlacuje, tedy reakci utlumi na 0, pokud ma muz genetickou poruchu, tak reaguje stejne jako zena, tedy zase nic takove jako cisty gay neexistuje, je na oboje.

Pak je zde psychologie a to takova ta zensetla buzn*a co ma spise vazny psychicky problem, stejne tak vetsina lezbicek maji vazny psychicky problem, pramenici ze spatnym vztahem s otcem, nebo proste bez otce. Tedy umele oplodnovani lezeb bych zakonem zakazal, nebot bud budou mit syna bez otce, nebo zenu bez otce, coz je jeste horsi a tim produkuji dalsi dusevne problematicke lidi. Tolik z genetiky a psychologie, tedy pohled vedce, proste tak to je a zbytek jsou jen balboly a nepodlozene domnenky.

0/0
14.7.2010 12:07

Tomáš22

Re: Kazda zena je bilogicky lezba

Hele ty vědče, už jsi někdy poznal někoho, koho vychovaly 2 lesby? :-)

0/0
15.7.2010 9:25

Heralik12

Svět se v pr... obrací

Sodoma gomora....  jako ve starým římě, egyptě, mezopotámii a dalších "nesmrtelných" říších. Dekadence se rozmohla do té míry, že samotná společnost požrala sama sebe a nechala se převálcovat barbary. Brrrr, chudák moje dítě, do čeho to vyrůstá?

0/0
14.7.2010 10:17

Hiro

Re: Svět se v pr... obrací

To je zaujimavy pohlad - prevalcovat barbary - takze niekolkotisic rocny dekadentny egypt sa nechal prevalcovat barbaskou rimskou risou :)

0/0
14.7.2010 10:58

terminator800

Re: Svět se v pr... obrací

Z pohľadu Egypťanov boli Rimania naozaj barbari. Z nášho pohľadu sme ešte pred nejakým časom považovali za barbarov Číňanov (mnohí ľudia Čínu podceňujú dodnes). A pozrime sa! Čína je najväčšou svetovou ekonomikou. A zatiaľ čo sa zbytok "vyspelého" sveta trápi Čína rastie ekonomicky, sociálne aj vojensky.

Takže áno prvý príspevok, na ktorý si reagoval mal vlastne pravdu.

0/0
14.7.2010 12:07

daadyy

jako

Chtějí mít děti, ale nechtějí být těhotné? A to si jako myslej, že se děti kupujou v samobsluze? Že to je nějaká hračka, kterou můžou změnit stejně jako svojí orientaci?

0/0
14.7.2010 8:26

Homer.Simpson

Re: jako

Já se zase chci vykoupat, ale nechci bejt mokrej.;-D

0/0
14.7.2010 18:31

luki

Re: jako

Změnit orientaci přestat být hlupákem nejde - jste toho živým důkazem.

0/0
14.7.2010 18:41

Homer.Simpson

Lesby...

Poznají se podle... trenýrek?;-D

0/0
14.7.2010 2:27

mcsoap

Lake a Virgin

Britney Spearsovou a Christinu Aquileru. Předtím, oblečeny jako nevěsty, zpívaly její hit Lake a Virgin. Autore prosím tě, oprav si to na Like a Virgin, vždyť se na to nedá koukat.

0/0
13.7.2010 20:46

Homer.Simpson

Re: Lake a Virgin

To je Panenské Jezero, nejnovější hit!;-D

0/0
14.7.2010 2:28

smějící se bestie

***

já myslel, že velký hodinky si kupují ženský, které nechtěj nosit brýle.

0/0
13.7.2010 14:28

Karel Infeld Prácheňský, osobně

...

iDnes musí být divná sebranka lidí - téměř každý tam má za známého / kamaráda / přítelkyni homosexuálního jedince; vtipné je i popření nadpisu a tématu článku o problémech najít v Česku lesbu, když v textu jich autorka cituje a nachází skoro 10.

0/0
13.7.2010 13:53

mazlikuzlik

Trapné, směšné...

Tuším, že to byla slečna Veronika, která v článku sypala ona moudra, že lesby nosí velké hodinky a nakupují v pánských obchodech... A žen jen absolutní ťulpas tohle nepozná;-D.

V tomto případě vůbec nejde o to, jaké je kdo orientace, ale bohužel se zde naplno projevuje lehce primitivní touha někam patřit, něčím se odlišovat...My fandíme Baníku (nic proti Baníku), my si holíme hlavu, my nosíme velké hodinky...

Znám spoustu heterosexuálních žen, které nosí velké hodinky a stejně tak občas nakupují v pánském - z potřeby, nutnosti, kvůli změně, módním trendům atd.

Mimochodem, kdo se o hodinky trochu zajímá, tak si musel všimnout, že jsou poslední dobou stále rozměrnější a to i ty pánské... Popravdě mnohdy vypadají lépe, ale málokdo na ně má ruku, aby je mohl nosit.

0/0
13.7.2010 13:49

daadyy

Re: Trapné, směšné...

To, že by nosily veklé hodinky jen lesby je nějaký omyl. To ta lesba teda zjevně lesbu nepozná..

0/0
14.7.2010 8:29

notebook.r51

Taková se pozná nejlíp

Když chlap omylem (normální situace: dvě holky v obecné společnosti) vyjede po její kamarádce, která by si mnohdy dala říct, jsouc nejspíš podobojí.

Reakce naprosto živočišná, jako kdyby člověk vandroval chlapovi do jeho manželky.

Zažil jsem v životě nejednou, dá se mluvit o standardní situaci.

0/0
13.7.2010 9:47

expat47

Re: Taková se pozná nejlíp

......dnes jde spíš o životní styl než hříčku přírody. A to platí o obou pohlavích........a proto máme podobojí a proto se dále rodí tito postižení...........

0/0
13.7.2010 10:51

turuku

inzerce, pardon

Ačkoliv byl ten článek v ledasčem rozporuplný, v jednom jim musim dát za pravdu - vážně nevim, kde se setkat s nějakou stejně orientovanou holkou. Do barů chodim, s holkama se bavim, ale pokaždý z nich vyleze, že maj přítele, nebo se s nim v nedávný době rozešly. (Lesbu holt nepoznám). Jde o to, že mě napadlo, že by se na tomdle fóru mohlo pohybovat celkem dost holek a toho chci, čistě ze sobeckých důvodů, využít a zeptat se, jestli by se se mnou některá nechtěla bavit, povídat si, nemusíme jít hnedka na rande, jen potřebuju ve svým okolí někoho, kdo je na tom podobně. Je mi 22 a nechci se za 10 let probudit s tim, že jsem sama, tak si asi koupim psa nebo kočku, aby mi bylo líp, a litovat toho, že jsem nesebrala odvahu dřív. Tak jestli budete mít někdo zájem (prosím ty, kteří by mě chtěli tahat za nos, ať si to nechají pro sebe) tak napiště na mail: turuku@seznam.cz (mail vytvořen čistě pro tento účel). Uf, mějte se co možná nejlíp a užívejte slunečnýho léta. A omlouvám se za inzerát.

0/0
12.7.2010 20:15

Ewerell64

Re: inzerce, pardon

Hele vážně. Jsem někde čet že gayové mají tzv. GAYDAR, který jim během několika sekund vytipuje z davu toho správného 4% chlapa. Prostě to prý poznají na základě gest, držení těla, řeči atd. Vy lesby to nemáte?

Přeji Vám hezký den.

0/0
13.7.2010 7:31

smějící se bestie

Re: inzerce, pardon

tak to by vysvětlovalo, proč na mě ještě žádný gay nevyjel, ale na některý kámoše docela často. :-)

0/0
13.7.2010 7:35

volic_plukovnik

Re: inzerce, pardon

Je to tak, říkali to v Sexu ve městě ;-D

0/0
13.7.2010 8:36

dzaruska

Re: inzerce, pardon

Jasně, u chlapů je to jednodušší. Když se chlap na chlapa podívá tak nějak " jinak" tak je jasný, že neobdivuje jeho účes nebo kalhoty nebo plavky  :-) Málo kdy se chlapi navzájem dotýkají jen tak.. A je pravda že u většiny gay chlapů je to poznat nejvíc podle gest. U holek? kamarádky se políbí jen tak, obdivují nové kalhoty, usmívají se na sebe.. to neni tak jednoduchy :)

A gay dar nefunguje všem gay lidem uplně přesně .. někdy to prostě trvá, než to na někom poznáš.

A jít po ulici a říct holce, která se na tebe usměje nebo byla prostě jen milá, jen tak: "Nechceš jít semnou na kafe?" je trochu divny :D  Takže musíš do baru, na internetovy seznamky (igirls/stesti..), na akce pořádany gay komunitou.. Málo kdy se seznámíš jen tak náhodou :-)

0/0
13.7.2010 11:03

nataska

hodinky

Minulý týden jsem si koupila velké krásné bílé hodinky v Itálii, nohu přes nohu nedám, protože jsem koule, nakupuju v pánských odděleních, protože mají větší velikosti a chlapi .......chlapi mám ráda pořád.:-)

0/0
12.7.2010 14:00

StřeLenka

Re: hodinky

máš ráda chlapi??? Já raději chlapY ;-)

0/0
13.7.2010 10:08

nataska

Re: hodinky

.....to to vedro :-)

0/0
14.7.2010 9:57

dzaruska

jak poznat? :)

Někdy ani lesba nepozná lesbu. Ať už je to dany tim, že je to opravdu ženský typ.. dlouhé nechty, šaty, jemná v obličeji.. a je to lesba. Nebo naopak, že je to mužský typ holky, v kapsáčích,vlasy na krátko a není to lesba.Nevim proč se řeší nějaky znamení. Je to jako mít vypálenou růži na rameni. Hlavní je to, že je to prostě ČLOVĚK.

Můžu Vám dát pouze příklad za mě, takže to nezobecňuji na všechny, každý má své metody. 

ěkdy ani lesba nepozná lesbu. Ať už je to dany tim, že je to opravdu ženský typ.. dlouhé nechty, šaty, jemná v obličeji.. a je to lesba. Nebo naopak, že je to mužský typ holky, v kapsáčích,vlasy na krátko a není to lesba.Nevim proč se řeší nějaky znamení. Je to jako mít vypálenou růži na rameni. Hlavní je to, že je to prostě ČLOVĚK.

Můžu Vám dát pouze příklad za mě, takže to nezobecňuji na všechny, každý má své metody. 

0/0
12.7.2010 13:58

dzaruska

Re: jak poznat? :)

Pokud se mi zalíbí nějaká žena ( ať už vypadá jakkoli) a mám možnost si s ní povídat, poslouchám zda mluví o mužích, jako o partnerech nebo zda zmíní že někde s někým byla, něco prožila a vynechává pojmenování osob. To může být totiž první znamení, jak poznat, že se vyhýbá Vám říct, že se jí líbí ženy. Nebo že už nějaký vztah se ženou prožila.Ten kdo není zrovna otevřený ke všem a za každé okolnosti většinou na první setkání nevytrubuje do světa, že je lesba. Pokud mluví otevřeně o tom, že támhle něco s Pepou nebo támhle něco s Tomášem, už to naznačuje, že lesba není. Ale i to nemusí být až tak uplně pravda, protože jak je dobře v článku napsáno, někdo si svoji orientaci přiznává později a má vztahy s muži. Důležité je, jak se na Vás dívá. A jak reaguje.

0/0
12.7.2010 13:59

dzaruska

Re: jak poznat? :)

Pokud nemám možnost s tou ženou mluvit, je to o gestech, o vyměňování pohledů atd. Ale dokud si s tou ženou nepromluvíte, nemůžete si být nikdy jistá.

Jsou věci, jako velké hodinky, nebo prstýnek na palci, ale to můžete takto říct o jakékoli skupině, která sdílí stejné filmy, poslouchá podobnou muziku, chodí na ty samé akce a party.. ne o všech. Je to jako říct o Emáčích, že mají vlasy střiženy do očí. Někdo má, někdo ne. Je to otázka vkusu každyho ne lesby nebo hetery ;-):-)

0/0
12.7.2010 13:59

Chytracisko

Re: jak poznat? :)

to že je to ČLOVĚK ještě neznamená, že nemůže být poznat, že ten člověk je LESBA:-)

0/0
13.7.2010 6:31

dzaruska

Re: jak poznat? :)

jasně, poznat to být může.. :-)  Někdo se rád ukazuje, někdo zase ne.. Na někom je to vidět na první pohled,tím víc, když si přečte tento článek a prodej obr hodinek vzroste o 200% oproti minulému měsíci ;-D no a na jinym to nepoznáš, ani když si vezmeš lupu :-) 

0/0
13.7.2010 10:53

anžto

ty dvě

jsou fakt moc hezký - taky bych to do nich neřekla:-) jinak jsem viděla pár zrovna včera. Jedna taková ošmudlaná punkerka a druhá asi třistakilová koule a pořád se pusinkovaly:-)

0/0
12.7.2010 10:03







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.