Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chcete posílit zadeček a nohy? Poradíme vám deset zaručených cviků

Stehna a hýždě patří u většiny žen k nejproblematičtějším partiím těla. A snaha na jejich vylepšení, zpevnění či zmenšení mnohdy vyjde naprázdno. Možná je to proto, že jste nezvolili to nejlepší cvičení. Na fotografiích a videu vám představuje deset zaručených cviků na zpevnění zadečku a nohou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

solway

Zadeček se posílí, ale nezhubne .

Cvičením se pouze zpevní svaly . objem partií se zmenšuje souměrně  celkově. Nelze tedy  zhobnout  třeba  jen na  stehnech , nebo hýždích, nebo kolem boků . Tuk vždy  ubývá  postupně na celém  těle .

0/0
13.6.2010 17:39

Petr_

... zadeček a nohy ...

Taky vas tak irituji ty zenske zdrobneliny jako zadecek a tehulka? A co takhle zadecek a nozicky?

0/0
6.6.2010 2:56

teta1974

Re: ... zadeček a nohy ...

ano, ted to sem jdu psat. a BŘÍŠKO. brrr. hnusne

0/0
6.6.2010 21:37

iDoktor

Poradim 2 cviky

Dřep - ass to grass

Mrtvý tah :-)

Pro posílení zadku a nohou nic lepšího není :-)

0/0
4.6.2010 14:31

Lafinta

se usmívám

Se musím smát, když v receptu, jak být štíhlá, krásná na fotkách figurují vždy mladé ženy, které mají tělocvik jako svoje hobby. docela bych ocenila, kdyby na fotkách a videu byla padesátiletá dáma s dokonalou postavou, ke které došla právě temito cviky ;-)

0/0
4.6.2010 11:58

chudacek.blbecek

Re: se usmívám

A proč by neměly fungovat? To člověk nemůže čekat, že si od každýho zacvičí deset a finito, mám zadek jak bohyně.  Většinou cvičíš deset cviků na každou část svalové soustavy, pěkně to střídáš, aby to bylo vyvážený, každou sérii si dáš třikrát (podle cviků to většinou vychází tak na hodinu cvičení), když cvičíš pětkrát týdně a předtím kardio, za měsíc výsledky vidíš. Jenže to prostě není tak, že člověk půjde jednou týdně na aerobic, třikrát, když chce zhubnout. Kdo chce vysportovaný tělo, musí sportovat.

0/0
4.6.2010 13:16

Lanolin

Re: se usmívám

Nomen Omen.

Autorka názoru nikde neříká, že to neplatí i pro dámy středního věku či zralé ženy. Pro skutečnou motivaci se o to snažit ale nemůže banda kuřátek co si hopsá protože má doma prd co na práci a kluci je neberou.

To jen vy se jak exkrement košile držíte své myšlenky, že každý kdo poukáže na tento nedostatek v prezentaci je starý a odporný nenávistník, nebo hlupák co nechápe popis a musí mu to popsat ještě jednou.

Mimochodem, kdo chce vyformované tělo, ten musí být mladý, mít to v genech a nebo to musí v pozdějším věku vydřít. Být mladý a  štíhlý není umění (poučte se laskavě o medicině, metabolismu a jeho změnách v souvislosti s věkem).

Jinak platí pouze Nomen Omen

0/0
4.6.2010 19:08

chudacek.blbecek

Re: se usmívám

Lanoline, když mi chceš nadávat, radši mi tykej, zní to líp. Když si pořádně přečteš můj příspěvek, zjistíš, že mluvím o vysportovaném těle, ne o štíhlosti. A nikde netvrdím, že to není dřina.

0/0
7.6.2010 12:49

Al.Pra

Zadek a nohy

asi nejrychlejší učinek jsem měla na Orbitracku, denně kolem 20 minut a bylo to znát. Pak je také super kalanetika, ta také funguje a nezatěžuje kolena a záda, jako třeba aerobik.

0/0
4.6.2010 11:05

chudacek.blbecek

Re: Zadek a nohy

Kalanetika je výborná, ale člověk se fakt nadře :-)

0/0
4.6.2010 13:16

Al.Pra

Re: Zadek a nohy

To sice nadře, i když to vypadá, že to je brnkačka. Efekt se ale dostaví podle mého líp než u aerobiku a podobných. To fakt nemusím.

0/0
4.6.2010 18:06

Pasifae

Klasika

Jo, co je na zadek lepšího než staré dobré výpady :-P

0/0
4.6.2010 8:37

Fare.l

Re: Klasika

Asi ano, ale je to individuální. Mně nejvíc pomohly dřepy bez zátěže v max počtu.

0/0
4.6.2010 8:46

opportunity

Re: Klasika

Co kolena?

0/0
4.6.2010 10:25

IfčaX

Re: Klasika

Přesně to mě napadlo... Od určitého věku už tyhle cviky  zvládne jen málokdo. Chodím na aerobik i na zumbu, ale poskoky, výpady a dřepy už prostě vynechávám, resp. vhodně upravuju - jinak bych "po svejch" neodešla.

0/0
4.6.2010 12:05







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.