Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Homeopatie už není tak kontroverzní jako v 90. letech, říká lékař

V devadesátých letech ho odborná veřejnost i někteří pacienti považovali za kontroverzní postavu. Prosazoval totiž homeopatii. To se však v průběhu let změnilo a tento léčebný směr získal čím dál více přívrženců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rudý přízrak fights for freedom

vetsina leku

skodi zdravi, napriklad mate poskozena jatra, dostanete lek a jatra se vyleci, ale lek vam poskodi zaludek. U homeopatie nic takoveho nenastane, nebot ty leky maji stejny ucinek jakobyste nebrali zadne s tim rozdilem, ze pokud verite, ze vas lek vyleci, tak psychika dela divy a skutecne vas to vyleci. Takze homeopatika jsou jednoznacne prinosem.R^ Nicmene problem muze nastat tehdy, kdyz je nasadite v okamziku, kdy potrebujete skutecny lek - napr. antibiotikum. :-/

0/0
28.3.2010 11:07

plooton

dejte mi náhodně 3 skupiny nemocných...

...třebas s nějakými akutními virózami, záněty apod. 100 nebudu léčit vůbec, jiné 100 dám zásadně jen homeopatika, a třetí skupině 100 lidí dám konzervativní léky. Za jeden měsíc uděláme kontrolu pacientů. Tuším jak to dopadne, řečeno expertně :-))) dopadne ta asi takhle: většina z první neléčené skupiny bude zdravá; skupina s homeopatiky - kupodivu, zase bude většina z nich zdravá; a třetí: to samé. A nebo upřednostním homeopatii a všem 300 lidem dám homeopatické "léky" (skutečným lékům se za užití výrazu lék omlouvám)....a světe div se, většina z 300 pacientů bude zdravá: a hned tu mám s homeopatiky dobrou zkušenost (nebo řečeno debilněji a méně férově: zjistil jsem, že homeopatika jsou účinná). Propagátoři homeopatie si takovou "studii" můžou vyzkoušet taky;-D;-D

0/0
26.3.2010 22:05

opportunity

Re: dejte mi náhodně 3 skupiny nemocných...

Akutní viroza je za měsíc pryč tak jak tak. Vyběr si něco jiného: třeba krevní tlak, bolest, zánět kloubů...

0/0
27.3.2010 11:17

janny - ban za vrhačku mimin

zkuste si

kdokoliv z vás rok léčit homeopatií nějaého skutečně nemocného. Kardiaka, cukrovkáře, tlakaře. Brzy bude mít velký problém. Zkuste nějaké ženě napsat pouze homeopatickou, tzv nefungující antikoncepci / tu pro jistotu vůbec nevyrábí/.

Homeopatie je "bezva" pro zdravé a mladí lidi a děti, kterým v podstatě nic není a přejde je to samo / nachlazení / .To že homeopatie jim nijak nepomohla jim šarlatán neřekne. A cukrovkáře a další skutečně nemocné raději pošle za normálním doktorem. V lepším případě. ;-)

0/0
26.3.2010 21:25

Alfie

Re: zkuste si

No tak homeopatická antikoncepce JE blbost a velká - homeopatie se zabývá léčbou celého organismu, nápravou chyb do správného stavu. Ale neplodnost rozhodně NENÍ normální stav, tudíž ho nemůžete homeopaticky navodit..

0/0
28.3.2010 21:33

janny - ban za vrhačku mimin

není to vůbec kontroverzní téma

Karhan má obrovské peníze od firem za pravidelnou propagaci homeopatie v tisku.

Prostě -- zaprodal se. Jeho problém a jeho svědomí.

Ve skutečnosti nejde o žádnou kontroverzi. Nikdy žádná , ANI JEDINÁ seriozní studie, provedená dle vědeckých kriterií neprokázala fungování homeopatie mimo placebo efekt. V Británii leží milion liber, za jasný průkaz fungování homeopatie, dosud nebyl vyzvednut, protože důkaz podán nebyl. Lidé rádi věří blbostem.

A ty co na této blbosti rýžují, viz Karhan, by mělo hryzat svědomí, mají - li nějaké.

:-/

0/0
26.3.2010 21:22

Lanolin

Re: není to vůbec kontroverzní téma

Svědomí často blokuje tržní hospodářství.

0/0
27.3.2010 14:34

Sípomat

Homeopatie je kontroverzní téma

Proti homeopatii stojí veškerá fakta.

Pro stojí velká hromada peněz,což bohužel znamená,že argument pro zatím vede.

0/0
26.3.2010 18:25

janny - ban za vrhačku mimin

Re: Homeopatie je kontroverzní téma

Samozřejmě. Karhan si neradostnou finanční situaci v českém zdravotnictví vylepšuje homeopatií --- něčím co nikdy zatím žádná studie nepotvrdila, že by fungovalo nad placebo efekt. Naštěstí máme občas i čestné doktory, kteří nepotřebují hrabat za každou cenu na lidské naivitě.

Homeopatie nefunguje a nikdy nefungovala.

Jde o byznys s čistou vodou a cukrem. ;-)

0/0
26.3.2010 21:15

opportunity

Jakou dává

pan doktor na svou práci záruku? Vrací peníze při neúspěšné "léčbě"?

0/0
26.3.2010 17:51

lopucho

Re: Jakou dává

Jako záruku dávají u nás konvenční lékaři? ;-D;-D

0/0
26.3.2010 17:51

janny - ban za vrhačku mimin

Re: Jakou dává

mají trestní odpovědnost. Mimo jiné. A taky svou čest , pravda, vyjma těch co vydělávají na kšeftech s homeopatií. Protože soudný, čestný a vzdělaný doktor nikdy nebude PODVÁDĚT SVÉ KLIENTY homeopatií ani jiným nefungujícím placebem.

0/0
26.3.2010 21:13

opportunity

Re: Jakou dává

R^

0/0
27.3.2010 11:17

opportunity

Re: Jakou dává

To jsme čekala. Na konvenční lékaře se neptám, ptám se na homeopaty.

0/0
27.3.2010 11:18

net.Xtreme vrací úder

Myslím, že jsem pochopil homeopatii

Na rozdíl od klasické medicíny neléčí nemocné lidi, ale léčí "skutečné příčiny" u zdravých lidí, kteří ještě nejsou ztraceni. Nemocného člověka nevyléčí,ten je odkázán na klasickou medicínu, která z těla vyžene následky nemoci (patogen, sníží horečku a uleví od bolesti).

0/0
26.3.2010 17:27

janny - ban za vrhačku mimin

Re: Myslím, že jsem pochopil homeopatii

Ale kdepak. Homeopatie je "výborná" na vše co přejde zcela samo, tzn na boule, na rýmičku nebo na dětské prdíky. Zkuste nějakého cukrovkáře léčit jen homeopatiky a brzy vám zaklepe bačkorama. Nebo -- všimněte si, že NEEXISTUJE HOMEOPATICKÁ ANTIKONCEPCE. To by totiž výrobci museli vracet peníze sakra rychle.......ženský by ihned poznaly že to nefunguje nijak. ;-)

to co píšete vy, je klasický mlžící vymyšlený blábol beze smyslu, kterým homeopati lžou lidem. Nejste lékař a nemáte šanci to poznat, proto vám to nevyčítám, pouze konstatuji. :-)

0/0
26.3.2010 21:18

net.Xtreme počtvrté

Re: Myslím, že jsem pochopil homeopatii

ten mlžící vymyšlená blábol beze smyslu měl být sarkasmus.

0/0
26.3.2010 23:55

Pravda a Laska

homeopatie = proutkarstvi

Vzdycky jsem povazoval homeopatii za rovnou proutkarstvi. A nikdo me nepresvedcil, ze tomu tak neniRv

0/0
26.3.2010 16:28

net.Xtreme vrací úder

Re: homeopatie = proutkarstvi

Ono tomu tak je, ale i proutkařství dost lidí věří:-P

0/0
26.3.2010 16:30

m. l.

Re: homeopatie = proutkarstvi

A při tom obojí funguje - jen bohužel úplně jinak (a jindy), než vysvětlují proutkaři a homeopati :-)

0/0
26.3.2010 16:42

Sípomat

Re: homeopatie = proutkarstvi

Pravda. Obojí funguje tak,že z blbců vytáhne velké sumy peněz.

0/0
26.3.2010 18:04

lopucho

Re: homeopatie = proutkarstvi

Tak tebe to trápit nemusí, nebo jde o tvoje prachy?

0/0
26.3.2010 18:06

Sípomat

Re: homeopatie = proutkarstvi

Občas do podobných záležitostí tečou i peníze státu,pak jsou to svým způsobem moje prachy. Taky se může stát,že na to doplatí třetí osoba,například dítě,jehož rodiče místo inzulinu používali homeopatickou "léčbu".

0/0
26.3.2010 18:17

lopucho

Re: homeopatie = proutkarstvi

Občas stát staví 10 krát dražší dálnice, občas nakoupí předražené a nepotřebné gripeny a pandury, arthury....... A co jako?;-D;-D Jestli platí homeopatii (což nedělá) tak je to marginálie

0/0
26.3.2010 18:19

Sípomat

Re: homeopatie = proutkarstvi

To neznamená,že se tím nemusíme zabývat,ne? Navíc jsem zastánce pokroku a homeopatie je pravým opakem pokroku.

0/0
26.3.2010 18:21

lopucho

Re: homeopatie = proutkarstvi

někdo si myslí opak:-P

0/0
26.3.2010 18:26

Sípomat

Re: homeopatie = proutkarstvi

A až ten někdo poskytne jakékoliv důkazy,pak si promluvíme. Nehledě na to,že homeopatické postupy se od "objevu" Dr. Hahnemannem nijak nezměnily a to už je nějaký pátek,tak jakýpak pokrok.

0/0
26.3.2010 18:31

lopucho

Re: homeopatie = proutkarstvi

Až někdo poskytne důkazy o opaku pak si promluvíme:-P

0/0
26.3.2010 18:40

Sípomat

Re: homeopatie = proutkarstvi

A u soudu budeme zase dokazovat svoji nevinu? Ne,díky,středověk už máme za sebou.

0/0
26.3.2010 18:45

lopucho

Re: homeopatie = proutkarstvi

v případě diskriminace a znásilnění je na tobě abys dokázal svoji nevinu:-P I v 21. stol

0/0
26.3.2010 18:46

Sípomat

Re: homeopatie = proutkarstvi

Ne,není.

0/0
26.3.2010 18:47

lopucho

Re: homeopatie = proutkarstvi

ano, je

0/0
26.3.2010 18:48

Sípomat

Re: homeopatie = proutkarstvi

A nějaký důkaz?

0/0
26.3.2010 18:50

lopucho

Re: homeopatie = proutkarstvi

přečti si zákony:-P třeba ten antidiskriminační, to je pecka ;-D;-D

0/0
26.3.2010 18:53

Sípomat

Re: homeopatie = proutkarstvi

Takže teoreticky...diskriminuješ minority! Tak a teď se uvidíme u soudu,chci tě vidět,jak se z mého ničím nepodloženého nařčení vyvlíkneš! Teď jsem ti to zavařil,z krimu se dostaneš nejdřív příští desetiletí! Tak nějak?

0/0
26.3.2010 18:56

net.Xtreme vrací úder

Re: homeopatie = proutkarstvi

Kde?

0/0
26.3.2010 18:52

net.Xtreme vrací úder

Re: homeopatie = proutkarstvi

Co si představuješ důkazem opaku? Vždyť přece to ,že v jednom dvojitě slepém testu projela homeopatii na celé čáře neznamená ,že to jiný homeopat nedělá správně a léčí skutečnými homeopatiky místo vody.

0/0
26.3.2010 18:45

lopucho

Re: homeopatie = proutkarstvi

třeba tak, že člověk který se léčil homeopatiky a vyléčil se byla zásluha něčeho jiného než léčby

0/0
26.3.2010 18:47

Sípomat

Re: homeopatie = proutkarstvi

A to poznáš jak?

0/0
26.3.2010 18:47

net.Xtreme vrací úder

Re: homeopatie = proutkarstvi

Co třeba zásluha bílých krvinek?

0/0
26.3.2010 18:48

lopucho

Re: homeopatie = proutkarstvi

Neměl by být problém prokázat že léčba byla naprosto neúčinná a že se člověk vyléčil jinak:-P

0/0
26.3.2010 18:49

Sípomat

Re: homeopatie = proutkarstvi

A jak to poznáte?

0/0
26.3.2010 18:50

net.Xtreme vrací úder

Re: homeopatie = proutkarstvi

Nejlepší je na tohle dvojitě slepý test, ale ani ten ti neřekne proč se jeden konkrétní člověk vyléčil, nicméně ukáže zda je homeopatie účinná nebo ne.

0/0
26.3.2010 18:51

net.Xtreme vrací úder

Re: homeopatie = proutkarstvi

Takže zastáváš filosofii, když se kradou miliardy, tak se nebudu zajímat o nějaké miliony?

0/0
26.3.2010 18:21

lopucho

Re: homeopatie = proutkarstvi

Zastávám filosofii, "Když se kradou miliardy budu řešit miliardy, až vyřeším miliardy budu řešit miliony, až vyřeším miliony budu řešit tisíce= řeším to nejvíce pálivé"

0/0
26.3.2010 18:25

Sípomat

Re: homeopatie = proutkarstvi

Tak proč tady diskutuješ,to nemáš nic pálivějšího na řešení? Si tady trochu odporuješ.

0/0
26.3.2010 18:31

lopucho

Re: homeopatie = proutkarstvi

Neodporuju si vůbec, jako obvykle vytrhuješ z kontextu příspěvků

0/0
26.3.2010 18:40

Sípomat

Re: homeopatie = proutkarstvi

Z jakého kontextu? Teď si řekl,že tvoje filozofie je řešit nejdříve to nejvíce pálivé. Pokud tě teď nejvíce pálí diskuze o homeopatii na iDnesu,tak chci být tebou.

0/0
26.3.2010 18:46

lopucho

Re: homeopatie = proutkarstvi

z kontextu státních plateb a státního majetku :-P Neumíš číst?

0/0
26.3.2010 18:49

net.Xtreme vrací úder

Re: homeopatie = proutkarstvi

A tuhle filosofii zastáváš přesto, že tvůj vliv na miliardy je mizivý, přesto můžeš docela dobře ovlivnit, jestli neutratíš tisíce za nesmysly?

0/0
26.3.2010 18:43







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.