Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Michaela Maláčová: Strom na Modravě nepadl ani jediný

Po třicítce se už Michaela Maláčová smiřovala s tím, že nebude mít děti. Teď má tři, za partnera jednoho z nejbohatších Čechů, Zdeňka Bakalu, postavili sídlo na Šumavě a nedávno se všichni přestěhovali do Švýcarska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Můj názor

Lidi, ta vám teda hýbe žlučí... Jeden rozhovor a způsobí takovou senzaci. Její problémy na mojí hlavu. Podle mě žijeme ve svobodné zemi a každý si může své děti pojmenovat podle svého, ať už k tomu má jakýkoli důvod. Zřejmě není důvod urážet je proto, jak se jmenují... A že se rozhodla pro pana milionáře (či miliardáře) Bakalu a ne pro pana Frantu Flintu z Horní Dolní který pase krávy (bez urážky, kráva je mé oblíbené zvíře),  tak jí to prosím nezazlívejte. Každý se stýká s lidmi za své společenské vrstvy. Já bych si také nevzala bezdomáče, i když patřím mezi průměrné občany. Chce to nadhled a zbytečně se nerozčilovat, i bez toho trpí lidstvo častými srdečními chorobami :-) Mějte se hezky

0/0
14.9.2009 23:05

Host

Re: Můj názor

Plný souhlas.

A ještě jsem souhlasila i s nadpisem, který tam byl minulý týden.

"Bohatí lidé si mohou dovolit hodně dětí".

Copak se mají rodit děti neschopným, hloupým lidem, které budou vychovávány v duchu Jánošíka? Bohatým brát, chudým dávat?

Z čeho ale ti chudí budou těm bohatým do nekonečna brát, když je tento stát nenechá žít, podnikat, tvořit a výsledky jejich práce rozdá darmošlapům, příživníkům a jim podobným? Vůbec se nedivím, že se rodina paní Maláčové odstěhovala nejen mimo ČR, ale i mimo EU.Zdravím a přeji hezký den.

0/0
15.9.2009 11:10

Host

Re: Můj názor

Vidite, vy pisete o tom, ze to chce nadhled a zbytecne se nerozcilovat a pritom se sama zbytecne rozcilujete a navic jen proto, ze neumite poradne cist. Treba k tem jmenum v kritickem prispevku ctu: " Maláčové neberu právo na výběr libovolných jmen pro své děti". A vy nekolik dni pote budete chytre radit, ze "může své děti pojmenovat podle svého". Mate nejaky problem nebo jenom prisly vase dny?

0/0
15.9.2009 14:11

Host

Re: Můj názor

Musím Vás zklamat, ale mé dny tedy nepřišly. Pokud chcete podrobné info o mé menstruaci, tak se ozvěte a já Vám je napíši. Zbytečně se určitě nerozčiluju, pouze jsem vyjádřila svůj názor na ty příspěvky, které přirovnávají jména jejích dětí k psím jménům apod. To si myslím, je naprosto nevhodné. S příspěvkem, který jste citovala Vy, plně souhlasím a abych byla upřímná, vůbec nerozumím, co Vám na mém příspěvku vadí. Možná přišly zrovna Vaše dny... ?

0/0
17.9.2009 14:10

milenkamikes

paní Maláčová

je věřící a rodí nemanželské děti?

pokud jde o její aktivity v Miss,kdyby neměla za zadkem Bakalu, ani si neškrtne.

A pokud považuje Miss za práci, tak já osobně považuju za smysluplnou činnost práci lékaře, sestry,hasiče, pekaře apod. At si bydlí ve Švýcarsku nebo jinde, většině národa je to fuk. VVV

0/0
14.9.2009 12:48

Host

Re: paní Maláčová

A vy děláte kterou s uvedených smysluplných profesí?

0/0
14.9.2009 14:12

Host

Strom nepadl ani jediný...

jen jsme do země zalili pár tun betonu ;-D

0/0
12.9.2009 14:15

Host

Kdyby Bakala neměl kačky tak do něj ani nekopne !

Ale u rozvedený 30ky s holým zadkem se to dá pochopit :-P

0/0
12.9.2009 1:48

Host

Trm

Za pozornost si ale mohou sami, nejdriv se prostituuji s bulvarech a ted si stezuji. 8-o Vite nekdo jak vypada manzelka a deti pana Kellnera? Z nejakeho duvodu ne -- to proto, ze se cilene nepredvadi pred davy senzacechtivych bulvarnich novinaru. R^

0/0
11.9.2009 23:01

libienski

Re: Trm

Hranice mezi "ukázováním se" a na druhou stranu "skrýváním se" je v tomto případě tenká červená linie. Dalším rozdílem je, že zatímco paní Kellnerová nebyla díky své profesi veřejně známá, tak paní Maláčová byla:-/

0/0
12.9.2009 13:46

Host

Hééérečka ...

0/0
11.9.2009 21:38

Host

Proč jsou všechny modelký na peníze ?

:-P

0/0
11.9.2009 21:37

Host

eště

ještě jim chybí Sultán a Tyrl

0/0
11.9.2009 21:04

standa z Ostravy

¨Podmínka možnosti....

.. nalít tuny železobetonu na Šumavě byla ta, že musí mít Bakala trvalé bydliště na Modravě. Zatím je znám Bakala tím, že sliby zrovna dvakrát nedodržuje. Jsem proto zvědav, jak to dopadne.

0/0
11.9.2009 16:57

Host

Re: ¨Podmínka možnosti....

Jo to je tak nějak jako že tam musí 100 dnů z roku žít

0/0
11.9.2009 17:17

Host

Vyholené podpaží paní Maláčové

Pečlivě vyholené popaží Paní Maláčové je největším lákadlem tohoto článkuR^

0/0
11.9.2009 14:06

Host

Re: Vyholené podpaží paní Maláčové

Ano, už vypadá skoro jako náš Muž roku.

0/0
11.9.2009 16:30

Host

Re: Vyholené podpaží paní Maláčové

R^ souhlas!

0/0
11.9.2009 20:18

Host

Re: Vyholené podpaží paní Maláčové

jak to asi dělá? žiletkou? ;-D

0/0
11.9.2009 20:21

Host

Re: Vyholené podpaží paní Maláčové

Nevypadá špatně;-)

0/0
14.9.2009 16:01

Zuzana.

?

Zajímavý rozhovor, ovšem zklamalo mě, že si i paní Maláčová myslí, že svatba je jen "veřejné přiznání" k tomu, že k sobě dva patří a že se mají rádi... Svatba (uzavření manželství) je právní akt, který s sebou nese řadu výhod a také závazků... Lidé ale většinou o výhodách nevědí a závazků se bojí, takže se nechávají slyšet, že "nepotřebují papír na lásku" a podobné hlouposti...

0/0
11.9.2009 13:42

Host

Re: ?

a coje větší závazek než společné děti?:-)

0/0
11.9.2009 13:44

Zuzana.

Re: ?

Spíše se ptejme, co pro nás závazek v podobě společných dětí znamená, co pro nás z něho vyplývá... Já myslím, že když už spolu mají lidé děti, bylo by přinejmenším rozumné se vzít. (Nechci ale nikomu do ničeho kecat, chraňbůh... Jen mám určitou zkušenost.)

0/0
11.9.2009 14:46

Host

Re: ?

pohled zeny byva jiny nez muze ;-)

0/0
11.9.2009 17:34

Host

Re: ?

nezlobte se, ale jaké výhody prosím?

0/0
11.9.2009 20:20

Host

Re: ?

asi novomanželská půjčka..

0/0
11.9.2009 21:08

Host

Re: ?

no já marně přemýšlím jaké jsou na tom výhody....proto by mne zajimalo co zde autor(-ka) napíše....;-)

0/0
11.9.2009 21:58

Host

.

jen blafuje, bydlej na jizaku, dyt nikdo nevi jak Bakalo vypada, jo kdyby si vzala Pomeje, to by byla jina

0/0
11.9.2009 13:31

Host

já znám

spoustu krásných českých jmen bez čárek a háčků. ;-D  Ale to jen některé naše české celebrity pohrdají českými jmény, v jiných zemích by nikoho nenapadlo dávat dítěti cizokrajné české jméno!

0/0
11.9.2009 13:05

Zuzana.

Re: já znám

A jaké české jméno například znáš? Ono těch původních českých jmen je poměrně málo (rozhodně ne "spousta"), a původních českých jmen bez háčků a čárek ještě méně...

0/0
11.9.2009 13:39

Host

Re: já znám

Zuzano, popros rodiče, ať ti pořídí slabikář a pomohou ti naučit se číst. Nikde se o nějakých "původních" jménech nic nepsalo a pokud ti dělá problém najít české jméno bez háčku a čárek, vem si kalendář a můžeš začít.

0/0
11.9.2009 14:43

Zuzana.

Re: já znám

Tolik slov a ani jediné české jméno... Aspoň jeden příklad pro mě analfabetku, prosím:-)

0/0
11.9.2009 14:47

Host

Re: já znám

zuzanaaa

0/0
11.9.2009 15:27

ppeppe

Re: já znám

Zuzana je jméno hebrejského původu a znamená lilie

0/0
14.9.2009 12:31

Host

Re: já znám

To je bez šance. Pokud nejsi schopná ani rodiče poprosit, aby ti přečetli český kalendář a sama vyřadit jména s háčky a čárkami, tak je to na hospitalizaci.

0/0
11.9.2009 16:29

Host

Re: já znám

Dobrá odpověď... taková, jaká se ve vtípcích připisuje ženám... "když nevíš, co se děje, já ti to vysvětlovat nebudu" ;-D;-D Ale když člověk neumí odpovědět a zahraje to stylem - když nevíš, sám, jsi na hospitalizaci, je opravdu VELMI průhledné zakrývání vlastní nedostatečnosti.

0/0
13.9.2009 12:17

Host

Re: já znám

zdravím další ženskou do diskuze a koukám, také blondýna. Pokud Zuzana dostane k dispozici recept, jak si takových jmen najít desítky (tzn. rodiče jí přečtou kalendář a vynechají přitom háčkovaná a čárkovaná jména" a ty namísto toho vidíš "já to vysvětlovat nebudu", tak jsi stejně zoufalý případ jako Zuzana. Na hospitalizaci to není, blbce není vhodné izolovat, musíme se s nimi naučit žít.

0/0
14.9.2009 9:29

Host

Re: já znám

To je pravda... najdou se i tací adepti na hospitalizaci, co na otázku, na kterou by se dalo odpovědět cca třemi slovy, raději napíší tři obsáhlé příspěvky, aby zdůvodnili, proč odpovídat nebudou... ;-D

Tak tomu říkám zoufalý případ...

0/0
14.9.2009 11:15

Host

Re: já znám

IQ padesát? Blodnýna? Nebo jen máš své dny? Hned první slovo mého příspěvku  bylo zrovna jedno takové jméno.

0/0
11.9.2009 17:17

šeřík

Re: já znám

ale tady není řeč o původních českých jménech, ale o krásných českých jménech. A to je, myslím, rozdíl! Jinak myslím, že je není potřeba vypisovat, jsou v kalendáři;-D

0/0
11.9.2009 15:15

ppeppe

Re: já znám

Jo jo, taky jsem se smála, když mi všichni chválili krásné české jméno Anna pro naši holčičku.

0/0
14.9.2009 12:28

ananym

K ní. Sedí.

Onen,  první manžel  V byl pro ni s hodně více přednosmi  -  jež očekávala  -  daleko lepší. V

0/0
11.9.2009 12:29

Host

By mě zajímalo, jestli by šla do Bakaly i kdyby byl chudej

Asi moc ne, co ?

0/0
11.9.2009 12:02

Host

Re: By mě zajímalo, jestli by šla do Bakaly i kdyby byl chudej

A on do ní, kdyby byla chudá ona? Taky asi ne..

0/0
11.9.2009 12:29

Host

Re: By mě zajímalo, jestli by šla do Bakaly i kdyby byl chudej

Ale ona chudá byla než si ho vzala :)

0/0
11.9.2009 16:55

Host

Re: By mě zajímalo, jestli by šla do Bakaly i kdyby byl chudej

Ale jděte... na to jste přišel jak?

0/0
13.9.2009 12:18

Zuzana.

Re: By mě zajímalo, jestli by šla do Bakaly i kdyby byl chudej

Třeba nešla. A co z toho vyvozujete? Každá žena přirozeně hledá samce, který je schopen mj. hmotně zabezpečit rodinu.

0/0
11.9.2009 14:43

Host

Re: By mě zajímalo, jestli by šla do Bakaly i kdyby byl chudej

Hmotně zabezpečit může i chlap s platem 100 k měs. :))  Ale ja sl. Maláčovou chápu - rozvedená po 30ce, bez dětí a bez koruny, na výběr moc neměla.... 

0/0
11.9.2009 21:37

Host

ojoj

tito otrávení lidé ze života v česku, kteří ´nemají klid´, jsou pěkní burani. kdyby se věčně do médií nevyjadřovali, viz tento rozhovor, že, paní Maláčová a pane Bakalo, který jste byl nejmíň 2x v mf dnes, tak nikdo ani neví koho jste si vzala, trošku schíza a je to trapné. jsem zvědav, kdo přijde 1. s tím, že za to můžou novináři.;-D

0/0
11.9.2009 12:01

Host

Re: ojoj

bez mf dnes bysme nevedeli,ze se vzali...tomu vazne verite?? :))

0/0
11.9.2009 12:04







mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.